advertise-leizer-beauty-ad

آموزشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای نقدی نازی آباد

آموزشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای نقدی

آموزشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای نقدی اخذ دیپلم رسمی سازمان فنی‌وحرفه‌ای در نازی آباد .نقدی با 20 سال سابقه آموزشی با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مورد تایید وزارت آموزش و پرورش شاخه دیپلم رسمی کاردانش می باشد.آموزشگاه نقدی افتخار آن را دارد که با بیش از 10000 نفر آموزش مهارت های فنی و شغلی، در خدمت شما باشد.


آدرس و تلفن آموزشگاه

تلفن ☎️:02155081129

آدرس ? : تهران – نازی آباد – بازار دوم – خیابان نیکنام جنوبی پلاک 6

وبسایت : www.naghdiedu.ir

آدرس پیج اینیستاگرام:  ? naghdiedu

آموزشگاه در نقشه گوگل : کلیک کنید

آموزشگاه فنی حرفه ای نازی آباد
آموزشگاه فنی حرفه ای نازی آباد

آموزش ها شامل

برگزار کننده دوره های آموزشی ICDL،

اخذ دیپلم رسمی کاردانش،

واحد های مهارتی آموزش و پرورش مجموعه هشتم و نهم در رشته های: گردشگری – مدیریت خانواده – حسابداری – کامپیوتر – نقشه کشی – برق – دوربین های مدار بسته – هنرهای تجسمی – کیک پزی

و …

آموزشگاه فنی حرفه ای نازی آباد
آموزشگاه فنی حرفه ای نازی آباد

اخذ مدرک ICDL

اخذ گواهینامه رسمی مهارت های هفت گانه ICDL  سازمان فنی و حرفه ای کشور قابل ارائه به تمامی مراکز و مورد تایید امور استخدامی کشور شرکت نفت، دولتی، خصوصی، بیمه ها ، بانک ها، سردفتری دفاتر قضایی و …

مدرک معتبر ICDL به مدیران و کارفرمایان شرکت های مختلف این اطمینان را می دهد که داوطلبان استخدام، حتما توانایی های کامپیوتری لازم برای پیشبرد کارهای روزانه شرکت را دارند. بنابراین ارائه مدرک ICDL بین المللی در حین استخدام اجباری است.

فراموش نکنید که داشتن مدرک ICDL برای استخدام در شرکت های دولتی اجباری است.

آموزشگاه فنی حرفه ای نازی آباد
آموزشگاه فنی حرفه ای نازی آباد

ترک تحصیلی ها

دیگر نگران گرفتن مدرک تحصیلی خود نباشید، چنانچه سال اول و دوم و سوم نظام قدیم، نظام جدید و یا دیپلم ردی هستید و یا حتی مدرک سیکل ندارید، آموزشگاه نقدی شما را در رسیدن به سیکل تا دیپلم رسمی قابل استعلام آموزش و پرورش و پیش دانشگاهی یاری می نماید.

مشاوره کاملا رایگان است، تماس بگیرید:  02155081129

آموزشگاه فنی حرفه ای نازی آباد
آموزشگاه فنی حرفه ای نازی آباد

کاراموزان و دانش آموزان دوره نظام تحصیلی جدید متوسطه نیز میتوانند با گذراندن مهارت های فنی در شاخه های مختلف مانند گردشگری – کامپیوتر – حسابداری – مدیریت خانواده – برق – آشپزی و … در طول 6  الی 12 ماه دیپلم رسمی از اموزش و پرورش دریافت نمایند.

با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،آموزشگاه نقدی در تاریخ 1385/09/25 با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تاسیس و مورد تایید وزارت آموزش و پرورش شاخه کاردانش می باشد. ،آموزشگاه نقدی افتخار آن را دارد که با بیش از 10000 نفر آموزش مهارت های فنی، شغلی و تحصیلی در سال های گذشته، در خدمت شما باشد.


برای دیدن آموزشگاه های معتبر نازی آباد کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا