advertise-leizer-beauty-ad

باشگاه های ورزشی جوانمرد قصاب تهران

فهرست مطالب

باشگاه های ورزشی جوانمرد قصاب تهران

مجموعه ورزشی گلشهر جوانمرد قصاب

مجموعه ورزشی گلشهر جوانمرد قصاب مجموعه ورزشی گلشهر جوانمرد قصاب با تمام امکانات بروز دنیا و کلاس های متنوع در رشته های مختلف ورزشی یکی

ادامه مطلب »

باشگاه های ورزشی جوانمرد قصاب

کارشناسان وب سایت نازی سرا، در این مجموعه، اطلاعات مکفی و ذیقیمتی از باشگاه های ورزشی جوانمرد قصاب جمع آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده اند. این دسته بندی انواع متنوعی از باشگاه های خصوصی و غیر خصوصی، سالن های ورزشی، سالن های بدنسازی، سالن ورزش های رزمی و … را در بر می گیرد.

اطلاعات به روز و با کیفیت بالا و معرفی مجموعه هایی با امکانات مناسب برای انتخاب بهتر شما عزیزان، هدف اصلی ما از این نوشتار است. در ادامه این نوشتار قصد داریم تا بهترین باشگاه ها و مجموعه های ورزشی در جنوب تهران (محله جوانمرد قصاب) را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اطلاعات باشگاه های جوانمرد قصاب را چگونه جمع‌آوری می کنیم ؟

اگر می خواهید بدانید که چگونه اطلاعات این مجموعه را گردآوری کرده ایم، به شما خواهیم گفت. در گام اول تلاش کرده‌ایم تا اطلاعات کلی را از بستر اینترنت جمع آوری کنیم و در ادامه با مراجعه حضوری به باشگاه ها و سالن های ورزشی جوانمرد قصاب، اطلاعات خود را تکمیل کرده ایم. تمامی این امور از سوی مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

اگر شما هم صاحب یکی از باشگاه های محله جوانمرد قصاب هستید…

اگر شماهم صاحب یک باشگاه یا مجموعه ورزشی در محله جوانمرد قصاب هستید و به ارتقای کسب و کار خود می اندیشید، می توانید از بخش (تماس با ما) برای ما پیام بگذارید و یا با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. همکاران ما در اسرع وقت در محل موردنظر حاضر شده و با عکاسی اختصاصی از تجهیزات و سالن های شما، اطلاعاتتان را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.


مروری بر 11 ویژگی یک باشگاه ورزشی خوب

اگر مایل به دانستن مفهوم لغوی باشگاه یا سالن ورزشی هستید به شما خواهیم گفت، باشگاه در لغت به معنای جایگاه ویژه‌ای برای گردهمایی گروهی از مردم با هدفی معین است. به سخن دیگر محل گرد آمدن پیوسته یا غیرپیوسته افراد با هدف ورزشی معین را باشگاه یا سالن ورزش می گویند.

۱- محیط باشگاه:

در گام اول توجه داشته باشید که محیط باشگاه باید آرامش بخش باشد و علاوه بر آن از تهویه مناسب و فضای کافی برای انجام تمرینات شما برخوردار باشد؛ زیرا هرچه محیط باشگاه مناسب تر و راحت تر باشد، ورزشکار احساس آرامش بیشتری داشته و کیفیت تمرینات نیز به مراتب بالاتر خواهد بود.

مجموعه های ورزشی
مجموعه های ورزشی

2- محل باشگاه ورزشی

باید هنگام انتخاب باشگاه ورزشی، به محل آن نیز توجه کنید. اگر محل باشگاه دور باشد یا مسیر پر ترافیکی داشته باشد، به همان نسبت احتمال اینکه جلسات تمرینی خود را نادیده بگیرید، افزایش می‌یابد. پیشنهاد می کنیم، باشگاهی را انتخاب کنید که بین مسیر رفت یا برگشت محل کارتان یا نزدیک به خانه‌ی شما باشد.

3- هزینه‌ی عضویت در باشگاه ورزشی

توجه داشته باشید که ممکن است هزینه‌ی عضویت در باشگاه‌های ورزشی به میزان قابل توجهی متفاوت باشد. این هزینه ها به عواملی همچون ویژگی‌های باشگاه یا تعداد جلساتی که برای تمرین خود برمی گزینید، بستگی دارد. اگر مباحث مالی یکی از نگرانی‌های شماست، پس حتما هزینه‌ی عضویت باشگاه، یک عامل کلیدی در انتخاب شما خواهد بود.  چندین باشگاه را در محله‌ی خود بررسی کنید و هزینه‌های عضویت آن‌ها را باهم مقایسه کنید و مناسب‌ترینشان را که به وضعیت مالی شما نزدیک تر است، برگزینید.

4- ساعت کار باشگاهای ورزشی

ساعت کار باشگاه مورد نظرتان را نیز در نظر داشته باشید! شما به باشگاهی نیاز دارید که بتوانید بیشترین زمان ممکن را در آن فعال باشدو جلسات تمرینی خود را به خوبی پشت سر بگذارید. همیشه بخاطر داشته باشید تا ساعات کار و تاریخ‌هایی را که باشگاه تعطیل است، بررسی کنید.

5- تجهیزات مجموعه های ورزشی

نکته دیگر این  است که تجهیزات باشگاه باید به خوبی نگهداری شوند و حتی المقدور تمیز باشد. به تعداد تجهیزات حرفه ای، وزنه‌ها و تجهیزات تمرینات هوازی توجه ویژه ای داشته باشید. اگر باشگاه شما دارای تجهیزات و ماشین‌های متنوعی باشد، مطمئنا خیلی بیشتر و بهینه‌تر تمرین خواهید کرد.

6- برگزاری کلاس‌های آموزشی در باشگاه ورزشی

اگر خواهان ارتقای سطح اموزش خودتان هستید، پس لازم است تا به کلاس‌های آموزشی نیز دقت نمایید. به تنوع کلاس‌هایی که در باشگاه برگزار می‌شود و جذابیت آن ها نیز توجه داشته باشید. همچنین در مورد هزینه‌ی اضافه احتمالی این کلاس ها نیز بپرسید. در برخی از باشگاه‌های ورزشی این کلاس‌ها رایگان و در برخی دیگر با صرف هزینه‌ی اضافه‌تری خواهد بود.

7- محیط باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی موردنظر شما باید جایی برای آسایش و راحتی بیشتر شما باشد. چیزهایی مانند نوع موسیقی باشگاهی یا مکان قرارگیری تجهیزات در باشگاه، نقش مهمی در میزان لذت شما از تمرینات ورزشیتان بازی می‌کند. همچنین باید با آدم‌هایی که همزمان با شما تمرین می‌کنند، نیز احساس قرابت و راحتی کنید.

8- خدمات اضافی در مجموعه های ورزشی

درنگاهی دیگر، پیشنهاد می کنیم تا به خدمات اضافی باشگاه ها از قبیل محل نگهداری کودک، استخر، ماساژ، فیزیوتراپی و مشاوره‌ی تغذیه توجه داشته باشید. هر کدام از این خدمات می تواند برای شما سودمند باشد.  فقط به هزینه‌ی اضافی احتمالی این خدمات نیز توجه داشته باشید.

9- آموزش خصوصی در باشگاه ورزشی

نکته دیگر اینکه باشگاهی که می‌خواهید انتخاب کنید، باید از یک مربی قابل قبول برخوردار باشد. برخی از باشگاه‌ها مربیانی را استخدام می‌کنند که گواهی مربی‌گری ندارند و بیشتر به جهت توانایی‌شان برای فروشندگی و جذب مخاطب استخدام می شوند! اگر شما به تازگی به سمت ورزش رفته‌اید، مطمئن شوید که با یک مربی حرفه ای تمرین می‌کنید. مربی ای که بتواند برنامه‌‌ی تمرینی مختص شما تدوین کند تا از آسیب‌های احتمالی دور بمانید.

مجموعه های ورزشی
مجموعه های ورزشی

10- توجه به پاکیزگی باشگاه ورزشی

یک عامل خیلی مهم دیگر برای انتخاب یک باشگاه ورزشی، توجه به موضوع پاکیزگی است. مطمئن شوید که در باشگاه، دستمال و بطری‌های ضدعفونی کننده‌ وجود داشته باشد تا پس از استفاده از تجهیزات مورداستفاده بتوانید آن ها را تمیز کنید. همچنین رختکن، سرویس‌های بهداشتی و حمام باشگاه را بررسی کنید و از تمیزی آن ها مطمئن شوید.

11- کارکنان باشگاه ورزشی

یکی دیگر از 11 ویژگی یک باشگاه ورزشی خوب کارکنان باشگاه و ظرایف اخلاقی آنان است. کارکنان می‌توانند  یاری‌دهنده‌ی شما باشند و اگر تازه به باشگاهی رفته‌اید، راه و چاه را به شما نشان دهند. علاوه بر آن رفتار خوب کارکنان می‌تواند تجربه‌ی شما از ورزش در آن مکان را لذت بخش‌تر کرده و شما را تشویق کند تا بصورت منظم به تمرینات خود ادامه دهید.

مجموعه باشگاه هاي ورزشي جوانمرد قصاب

هم اکنون فهرستی از مجموعه باشگاه های ورزشی جوانمرد قصاب که مجهزترین امکانات و دستگاه های ورزشي را در اختیار دارند، در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. سالن های مجزا با تمام امکانات بروز دنیا و کلاس های متنوع در رشته های مختلف ورزشی، ویژگی قالب باشگاه های جوانمرد قصاب است.

چنانچه علاقمند به دریافت آخرین اخبار و مطالب مربوط به محلات جنوب تهران هستید، می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید.

بررسی سطح کیفیت خدمات ، امکانات و محیط باشگاه هاي ورزشي جوانمرد قصاب

در مجموع با توجه به مواردی که در مورد یک باشگاه مناسب و مجهز در مطالب بالا گفته شد و بررسی میدانی که از باشگاه های ورزشی جوانمرد قصاب انجام شده و همچنین نظر کاربران وبسایت نتیجه گیری زیر انجام شده است :

1-امکانات و دستگاه های ورزشي این اماکن ورزشی اکثرا با کیفیت و به آخرین امکانات روز دنیا مجهز شده اند .

2- سالن های مجزا و و تنوع کلاس ها در رشته های مختلف ورزشی در اکثر باشگاه ها موجود بوده است .

3-اساتید و مربیان درتمامی باشگاه ها از تراز کیفی خوبی برخوردارند ، مخصوصا در رشته تناسب اندام حتی قهرمانان کشوری هم در برخی از این باشگاه ها آموزش و برنامه ریزی ورزشی را برای شاگردان خود انجام می دهند .

4-پاکیزگی ، اصول بهداشتی و محیط باشگاه هم از حساسیت های لازم با توجه به بیماری های همه گیر و لزوم رعایت اصول بهداشتی به طور نسبتاُ خوبی رعایت شده است . محیط باشگاه ها باز و در اکثر موارد تراکم جمعیتی کم بوده است ، با اینحال در این مورد خود ورزشکاران هم در بالا بردن کیفیت بهداشتی شریکند که  با رعایت فاصله و رعایت اصول بهداشتی به افزایش این اصل مهم کمک میکنند .

5-هزینه ثبت نام مخصوصا در کلاس های خصوصی از میانگین باشگاه های تهران بالاتر است و رشته های ورزشی مختلف از جمله تناسب اندام از هزینه های نسبتاُ بالایی برخوردار است که با توجه به اساتید و سطح حرفه ای آموزش ها چندان دور از انتظار نیست .


میانگین امتیاز و رتبه بندی باشگاه های محله جوانمرد قصاب نسبت به سطح باشگاه های کشور

امتیاز کیفی و خدمات باشگاه های  بدنسازی حرفه ای ، تناسب اندام و هوازی در منطقه جوانمرد قصاب نسبت به میانگین سطح نسبی باشگاه های دیگر نقاط تهران  :

(( خوب / A))

امتیاز کیفی و خدمات باشگاه های هنرهای رزمی ، کوهنوردی و شمشیر بازی ، کشتی و … در جوانمرد قصاب نسبت به میانگین سطح نسبی باشگاه های دیگر نقاط تهران :

(( خوب /A))

آیا به صورت آکدمیک و تخصصی میتوان در باشگاه های جوانمرد قصاب آموزش حرفه ای ورزش را به صورت حرفه ای فرا بگیریم ؟

با توجه به امتیازات و مباحثی که به طور مفصل برای شما شرح داده ایم بله ،اگر با توجه به نیاز خود در بین باشگاه های لیست انخاب مناسبی داشته باشید قطعا این مراکز کاملا برای ورزش حرفه ای نیز قابل اطمینان می باشد . از این رو ورزشکاران محترم که به صورت آکادمیک یا سطح مسابقات بین المللی رشته ورزشی خود را دنبال میکنند میتوانند با خیال راحت در این مراکز معرفی شده ثبت نام کنند . برای اطلاعات بیشتر برای آگاهی در مورد رشته تخصصی خود میتوانید در بخش تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا همکاران ما بتوانند شمارا تا جای ممکن راهنمایی کنند .

سوالات متداول

محل باشگاه ورزشی , هزینه های عضویت , ساعت کا سالن های مختلف باشگاه , تجهیزات سالن های ورزشی, نظافت و پاکیزگی باشگاه , خدمات باشگاه و …

امروزه ورزش های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند در داشتن یک اندام مناسب به شما کمک کنند. از آن جایی که هر فردی سلیقه خاص خود را دارد؛ باید ورزش مورد علاقه خود را انتخاب کند. شنا , قایقرانی, تنیس , کشتی , بسکتبال , دوچرخه سواری و …

اینستاگرام ما

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .
دریافت آخرین اخبار و مطالب در مورد محله شما
برای انتقال به اینستاگرام کلیک کنید
امتیاز مطلب
4.5/5
دکمه بازگشت به بالا