بیمارستان امام علی (ع) نازی آباد

بیمارستان امام علی (ع) نازی آباد
بیمارستان امام علی (ع) نازی آباد به دلیل انجام اقدامات حمایتی دهگانه از مادران و شیرخواران و تلاش در جهت ترویج تغذیه با شیر مادر موفق به دریافت لوح ” بیمارستان دوستدار کودک” از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گردید.
تعیین بیمارستانهای دوستدار کودک یک سیاست جهانی با هدایت سازمان بهداشت جهانی ( WHO ) و سازمان یونیسف می باشد که با هدف ارتقاء وضعیت سلامت و رشد و نموشیرخواران و کودکان از طریق ترویج تغذیه با شیر مادر اجرا می شود.قابل ذکر است اعطای این لوح تحت نظارت مستقیم سازمان های مذکور به بیمارستان ها صورت می گیرد.
محل دقیق و تلفن بیمارستان امام علی
تلفن: 02155346551 0215534655
آدرس: تهران ، نازی آباد ، خیابان شیر محمدی ، روبروی پارک سردار جنگل ، بیمارستان امیرالمومنین
ورود به سایت و نوبت دهی بیمارستان
دارنده رتبه درجه یک اعتبار سنجی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
بیمارستان حضرت امیرالمومنین علی (ع) در سال 1396 رتبه درجه یک از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را کسب کرد .
راه اندازی کامل اتوماسیون اداری در بیمارستان
با توجه به شیوع کرونا ویروس و امکان انتقال ویروس از طریق مکاتبات اداری در بیمارستان به منظور بالابردن سرعت و سطح ایمنی خدمات, کلیه مکاتبات درون سازمانی که تاکنون به دو صورت دستی و الکترونیکی انجام میگرفت به دستور ریاست محترم بیمارستان فقط از طریق سیستم اتوماسیون اداری که بستر استفاده ازآن از سالهای گذشته در سازمان فراهم شده بود صورت میپذیرد .
از مهمترین مزایای حذف کامل مکاتبات کاغذی در بیمارستان به شرح زیر میباشد:
- عدم انتقال و انتشار ویروس وبیماری در چرخه مکاتبات اداری
- حذف قابل ملاحظهای از مکاتبات کاغذی در سازمان
- انجام تمامی کارهای اداری در هر زمان و حتی خارج از محل کار
- استفاده بهینه از زمان با عملیات خودکارسازی فرآیندهای اداری
- ثبت و نگهداری سوابق در حجم کمتر، ایمنی بالا و مراجعهی آسان
- برداشته شدن دفاتر حجیم اندیکاتور از روی میزکار دبیرخانه
- مدیریت متمرکز و ایجاد شفافسازی در مراحل گردش اسناد
- پایش فعالیتهای سازمان و تولید گزارشهای متنوع مدیریتی
- مدیریت و نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان
- ردیابی امور و پیگیری به موقع مراحل کار
- ارباب رجوعان در هر لحظه میتوانند با مشاهده آخرین اقدام انجام شده روی نامه، از پیشرفت کار مطلع گردند.
- ارباب رجوعان بدون نیاز به دوندگی در سازمان و مواجهه با کارکنان، از نواقص اسناد و مدارک پرونده خود آگاه شده و قادر به رفع آن باشند.
- پیگیری نامهها از طریق تلفن و یا اینترنت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع
- تعامل الکترونیکی با سایر سازمانها
- صرفهجویی در کاغذ و در نتیجه آن کمک به جلوگیری از قطع شدن درختان در راستای حفظ محیط زیست

لازم به ذکر است با توجه به برگزاری متعدد کلاس های آموزشی اتوماسیون در گذشته و تهیه و تنظیم فایل آموزشی اتوماسیون اداری پرسنل به منظور یادآوری مجدد به همکاران و با توجه به تسلط نسبی پرسنل در استفاده از سیستم , نیاز چندانی به آموزش های حضوری در دوران کرونا احساس نشد و در موارد جزیی رفع اشکال همکاران به صورت تلفنی و یا حضوری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام گردید.
ورود به سایت و نوبت دهی بیمارستان
مطالب مرتبط :
به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید