advertise-leizer-beauty-ad

بیمارستان امام علی (ع) نازی آباد

بیمارستان امام علی (ع) نازی آباد

بیمارستان امام علی (ع) نازی آباد به دلیل انجام اقدامات حمایتی دهگانه از مادران و شیرخواران  و تلاش در جهت ترویج تغذیه با شیر مادر موفق به دریافت لوح ” بیمارستان دوستدار کودک” از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گردید.

"<yoastmark

 تعیین بیمارستانهای دوستدار کودک یک سیاست جهانی با هدایت سازمان بهداشت جهانی ( WHO ) و سازمان یونیسف می باشد که با هدف ارتقاء وضعیت سلامت و رشد و نموشیرخواران و کودکان از طریق ترویج تغذیه با شیر مادر اجرا می شود.قابل ذکر است اعطای این لوح تحت نظارت مستقیم سازمان های مذکور به بیمارستان ها صورت می گیرد.


محل دقیق و تلفن بیمارستان امام علی 

تلفن: 02155346551  0215534655

 آدرس: تهران ، نازی آباد ، خیابان شیر محمدی ، روبروی پارک سردار جنگل ، بیمارستان امیرالمومنین 

ورود به سایت و نوبت دهی بیمارستان 


 دارنده رتبه درجه یک اعتبار سنجی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

بیمارستان حضرت امیرالمومنین علی (ع) در سال 1396 رتبه درجه یک از وزارت  بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را کسب کرد .

راه اندازی کامل اتوماسیون اداری در بیمارستان

با توجه به شیوع کرونا ویروس و امکان انتقال ویروس از طریق مکاتبات اداری در بیمارستان به منظور بالابردن سرعت و  سطح ایمنی خدمات, کلیه مکاتبات درون سازمانی  که تاکنون به دو صورت دستی و الکترونیکی  انجام میگرفت  به دستور ریاست محترم بیمارستان  فقط از طریق سیستم اتوماسیون اداری که بستر استفاده ازآن از سالهای گذشته در سازمان فراهم شده بود صورت میپذیرد .

از مهمترین مزایای حذف کامل مکاتبات کاغذی در بیمارستان به شرح زیر میباشد:

  • عدم انتقال و انتشار ویروس وبیماری در چرخه مکاتبات اداری
  • حذف قابل ملاحظهای از مکاتبات کاغذی در سازمان
  • انجام تمامی کارهای اداری در هر زمان و حتی خارج از محل کار
  • استفاده بهینه از زمان با عملیات خودکارسازی فرآیندهای اداری
  • ثبت و نگهداری سوابق در حجم کمتر، ایمنی بالا و مراجعهی آسان
  • برداشته شدن دفاتر حجیم اندیکاتور از روی میزکار دبیرخانه
  • مدیریت متمرکز و ایجاد شفافسازی در مراحل گردش اسناد
  • پایش فعالیتهای سازمان و تولید گزارشهای متنوع مدیریتی
  • مدیریت و نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان
  • ردیابی امور و پیگیری به موقع مراحل کار
  • ارباب رجوعان در هر لحظه میتوانند با مشاهده آخرین اقدام انجام شده روی نامه، از پیشرفت کار مطلع گردند.
  • ارباب رجوعان بدون نیاز به دوندگی در سازمان و مواجهه با کارکنان، از نواقص اسناد و مدارک پرونده خود آگاه شده و قادر به رفع آن ‌باشند.
  • پیگیری نامه‌ها از طریق تلفن و یا اینترنت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع
  • تعامل الکترونیکی با سایر سازمانها
  • صرفه‌جویی در کاغذ و در نتیجه آن کمک به جلوگیری از قطع شدن درختان در راستای حفظ محیط زیست
بیمارستان امام علی (ع) نازی آباد
بیمارستان امام علی (ع) نازی آباد

لازم به ذکر است   با توجه به  برگزاری متعدد کلاس های آموزشی اتوماسیون در گذشته و تهیه و تنظیم فایل آموزشی اتوماسیون اداری پرسنل به منظور  یادآوری مجدد به همکاران و با توجه به  تسلط نسبی پرسنل  در استفاده از سیستم  نیاز چندانی به آموزش های حضوری در دوران کرونا احساس نشد و در موارد جزیی رفع اشکال همکاران به صورت تلفنی و یا حضوری  با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام گردید.


ورود به سایت و نوبت دهی بیمارستان 

مطالب مرتبط :

به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا