advertise-leizer-beauty-ad

بیمارستان دل آرام خزانه

بیمارستان دل آرام خزانه

بیمارستان دل آرام خزانه

بیمارستان دل آرام خزانه, در محله خزانه تهران واقع شده است و در نزدیکی مترو خزانه بخارایی قرار گرفته است . این بیمارستان از مجهزترین و مدرن ترین بیمارستان های تهران محسوب میشود. این بیمارستان تمامی بیماران جنوب شرقی و غربی شهر تهران را میپذیرد.ساختمان بیمارستان‌ دل آرام به گونه‌ای طراحی شده‌اند که زحمت پرسنل پزشکی و احتمال آلودگی را به حداقل رسانده و در عین حال کارایی کل سیستم را به حداکثر می‌رسانند. در بیمارستان‌های مدرن تلاش می‌شود زمان سفر برای پرسنل در داخل بیمارستان و جابجایی بیماران بین واحدها تسهیل و به حداقل رسانده شود. سازه این ساختمان‌ها همچنین باید توان تحمل بخش‌های سنگینی مانند اتاق‌های رادیولوژی و عمل را داشته باشد و در طراحی باید فضای لازم برای سیم‌کشی، لوله‌کشی و دفع زباله تجهیزات خاص در نظر گرفته شود.


آدرس بیمارستان دل آرام خزانه

تلفن: 02155180890
آدرس: خیابان فدائیان اسلام جنوب (بعد ازپل بعثت ) – جنب پمپ گاز – خیابان زنگنه – خیاابان حیدری – کوچه زنبق انتهای کوچه

برای مشاهده و دریافت مسیر دسترسی از طریق نقشه گوگل کلیک کنید


خدمات بیمارستان دل آرام

بیمارستان دل آرام خزانه
بیمارستان دل آرام خزانه

محیط بیستری و کلینیک های بیمارستان دل آرام

با توجه به شیوع کرونا ویروس و امکان انتقال ویروس از طریق مکاتبات اداری در بیمارستان به منظور بالابردن سرعت و سطح ایمنی خدمات, کلیه مکاتبات درون سازمانی که تاکنون به دو صورت دستی و الکترونیکی انجام میگرفت به دستور ریاست محترم بیمارستان فقط از طریق سیستم اتوماسیون اداری که بستر استفاده ازآن از سالهای گذشته در سازمان فراهم شده بود صورت میپذیرد .

برخی از بیمارستان‌های جدید اکنون سعی دارند طرحی را ایجاد کنند که نیازهای روانی بیمار را نیز در نظر بگیرد، مانند تأمین هوای تازه، نمای بهتر و الگوهای رنگ دلپذیرتر. این ایده‌ها به اواخر قرن هجدهم برمی گردد، زمانی که مفهوم تأمین هوای تازه و دسترسی به «قدرت‌های شفابخش طبیعت» برای اولین بار توسط معماران بیمارستان در بهبود ساختمان‌های خود استفاده شد.

ساختار محیطی بیمارستان

در بیمارستان‌های مدرن تلاش می‌شود زمان سفر برای پرسنل در داخل بیمارستان و جابجایی بیماران بین واحدها تسهیل و به حداقل رسانده شود. سازه این ساختمان‌ها همچنین باید توان تحمل بخش‌های سنگینی مانند اتاق‌های رادیولوژی و عمل را داشته باشد و در طراحی باید فضای لازم برای سیم‌کشی، لوله‌کشی و دفع زباله تجهیزات خاص در نظر گرفته شود.

بیمارستان خزانه بخارایی
بیمارستان خزانه بخارایی

راه هاي ارتباطي و آدرس مجموعه بیمارستان دل آرام

تلفن اطلاعات و پذیرش :02155180890

آدرس:خیابان فدائیان اسلام جنوب (بعد ازپل بعثت ) – جنب پمپ گاز – خیابان زنگنه – خیاابان حیدری – کوچه زنبق انتهای کوچه


مطالب مرتبط :

به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا