advertise-leizer-beauty-ad

بهترین مرکز تزریق ژل و فیلر نازی آباد

مراقب ها، عوارض و تفاوت تزریق ژل و فیلر چیست ؟

همه چیز درباره تزریق ژل و فیلر ➕ معرفی بهترین مرکز تخصصی تزریق ژل و فیلر نازی آباد

شادابی و طراوت پوست یکی از مهمترین موضوعاتی است که بسیاری از بانوان به دنبال آن هستند. اگر جوانی ابدی آرزوی شما هم است، می توانید به کمک روش تزریق ژل و فیلر ، به این هدف دست پیدا کنید. اما برای انجام این عمل زیبایی اولا باید با در مورد عوارض ، فواید و مراقب های لازمه بعد از آن اطلاعات و آگاهی کاملی داشته باشید تا مطمعن شوید این عمل برای شما مناسب است یا خیر ، همچنین با توجه به افزایش روزافزون مراکز غیرقانونی تزریق ژل و بوتاکس و … توسط افراد غیر متخصص و مواد اولیه بی کیفت و مضر باید با آگاهی کامل یک مرکز زیبایی مناسب و قابل اطمینان را پیدا کنید . این مقاله به دو بخش کلی تقسیم میشود ، در بخش اول ما به معرفی بهترین مرکز تخصصی تزریق ژل و فیلر نازی آباد میپردازیم .

همچنین در بخش دوم این مقاله توضیحات جامعی درباره هرآنچه که باید در مورد تزریق ژل و فیله بدانید میپردازیم که از جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد  :

  • انواع تزریق ژل به لب , صورت , گونه و …
  • انواع تزریق چربی یا فیلر به لب  , صورت , زیر چشم و …
  • برندهای معتبر ژل و فیلر
  • ترمیم خط خنده با تزریق ژل یا فیلر خط خنده
  • تفاوت تزریق ژل و فیلر و بوتاکس
  • عوارض تزریق ژل و فیلر (در سنین مختلف و یا در بارداری و … )
  • مراقبت های بعد از تزریق ژل و فیلر
  • قیمت تقریبی تزریق ژل و فیلر

 و هرآنچه که درباره تزریق ژل و فیلر قبل از عمل لازم است بدانیم خواهیم پرداخت . پس تا پایان با ما همراه باشید.

تزریق ژل و فیلر نازی اباد
تزریق ژل و فیلر نازی اباد

بخش اول :

بهترین مرکز تخصصی تزریق ژل و فیلر نازی آباد

کلینیک تخصصی پوست و مو زروانی در منطقه نازی آباد از سال 1396 تاسیس شده و جزو اولین مراکز تزریق ژل و فیلر نازی آباد تهران است. برمبنای نظر سنجی های انجام شده، مرکز زیبایی پوست و مو زروانی دارای بالاترین کیفیت ارائه خدمات زیبایی در نازی آباد بوده و با بهره مندی از کادر حرفه ای و پزشکان فوق تخصص پوست توانسته است رضایت حداکثری مخاطبین خود را کسب کند.

پزشکان این مرکز با توجه به دانش زیبایی شناسی که دارند علاوه بر این که همه جوانب ایمنی را برای فرد در نظر می گیرند، میزان تزریق را هم با توجه به چهره و محل تزریق تعیین می کنند، متخصصین این مرکز با سال ها تجربه تخصصی در تزریق ژل ، فیلر و بوتاکس و … با شناخت کامل زاویه های استاندارد صورت و چانه این اطمینان را به شما می دهیم که در انتها زیبایی شما تضمین شده خواهد بود.

? ?  دارای مجوز وزارت بهداشت ? ?

انواع تزریق ژل و فیلر در مرکز پوست، مو و لیزر زروانی

مدل های تزریق ژل و فیلر که توسط پزشکان با سابقه و مجرب خانم انجام می شود شامل موارد زیر است:

  • تزریق ژل و فیلر لب ، گونه و …
  • تزریق فیلر و ژل پشت دست
  • تزریق ژل و فیلر برای قرینه سازی صورت
  • ترمیم خط خنده
  • ترمیم خطوط دور چشم
  • ترمیم چین و چروک های تمامی ناواحی صورت
  • رفع جای جوش و لک
  • و …

آدرس و تلفن مطب زیبایی و لیزر زروانی در نازی آباد

آدرس? : تهران – نازی آباد – خیابان بازار دوم – خیابان بابایی–نرسیده به کوچه جعفری– پاساژ زمرد – طبقه 2 – واحد 40
☎️ برای تماس ، مشاوره و رزرو نوبت روی شماره های زیر کلیک کنید :
?۰۹۰۲۸۶۶۸۹۱۷
?۰۹۱۲۹۴۸۶۹۷۱

لینک اینستاگرام کلینیک زیبایی زروانی : laser_skin_zarvani

شماره واتساپ : کلیک کنید


نوبت دهی اینترنتی

?جهت مشاوره و تعیین وقت با شماره های مذکور تماس بگیرید و یا به دایرکت اینستاگرام مراجعه نمایید.

بخش دوم :

کاردبرد های تزریق فیلر و ژل چیست ؟

یکی از کاربردهای تزریق فیلرها و ژل ها از بین بردن چین و چروک‌ها و جوان سازی چهره است. از فیلر و ژل برای از بین بردن خطوط عمیقی همچون خط اخم، خط خنده و پیشانی استفاده می‌شود که این خطوط با فیلر به خوبی پر می‌شوند.

کاربرد دیگر تزریق فیلر و ژل برای رفع جای جوش و از بین بردن اسکارهای آتروفیک و فرورفته صورت است. تزریق فیلر در این عارضه مکمل روش‌هایی همچون سابسیژن است.

یکی از مهم‌ترین کاربردهای تزریق فیلر و ژل در رفع عیوب و عدم قرینه بودن اجزای صورت است. در برخی افراد گونه‌ها، لب‌ها یا فک به دلایل مختلف قرینه نیستند. به همین دلیل از فیلر و و ژل جهت قرینه سازی صورت استفاده می‌شود که تاثیر بی نظیری بر زیبایی صورت دارد زیرا قرینگی یکی از مهم‌ترین اصول زیبایی است.

مهم‌ترین کاربرد فیلر حجم دهی و فرم دهی به اجزای صورت است. به دلایل ژنتیکی یا در اثر افزایش سن ممکن است بخشی از صورت حجم کافی را نداشته باشد. این موضوع ممکن است در اثر سبک زندگی یا کاهش وزن‌های غیر اصولی نیز اتفاق بیفتد. در این صورت از تزریق فیلر و ژل برای حجم دهی به لب‌ها، گونه‌ها، زاویه فک و … استفاده می‌شود.

فیلر دور چشم
فیلر دور چشم

تفاوت ژل و فیلر در چیست ؟ برای از بین بردن چین و چروک ها چه فرقی باهم دارند؟

فیلر ها بیشتر برای پر کردن شیار های نیمه عمیق به صورت موقت مانند روش تزریق فیلر دور چشم و برای از بین بردن زخم های به جای مانده از سوانح انجام می شود اما ژل ماده ای است که معمولا برای حفره های عمیق صورت و مدت زمان طولانی تر در عمل های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوتی که میان ژل و فیلر وجود دارد در میزان کلاژن، ماندگاری ، استفاده از مواد طبیعی و مصنوعی و قیمت آن ها است. فیلرها در مقایسه با ژل ها کلاژن بیشتر، ماندگاری کمتر و قیمت بالاتری دارند. در سال های اخیر، مراکز زیبایی بیشتر از ژل برای رفع مشکلات و عیوب پوستی استفاده می کنند زیرا ژل می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن باعث پر شدن حفره های پوستی یا حجیم کردن قسمت های مختلف صورت شود‌ ولی معمولا در آن ها از مواد مصنوعی نیز استفاده میشود .

تزریق ژل
تزریق ژل

مواد تشکیل دهنده ژل ها و فیلرها چیست ؟

آیا ژل ها و فیلرها طبیعی هستند یا نوعی ماده مصنوعی تشکیل شده اند؟

ژل ها و فیلرها به طور کلی یا از جنس اسید هیالورونیک می باشند و به پر کننده های انسانی معروف می باشند و یا آن که از جنس کلاژن می باشند و خاصیت لیفت کننده دارند. هر دو ماده اسید هیالورونیک و کلاژن موادی طبیعی هستند و سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) استفاده از آن ها را تایید کرده است.

ترکیبات هیالورونیک به علت اینکه آب زیاد در اطراف خود جذب می کنند در هنگام تزریق حجم کمتری از فیلر برای صاف کردن چین ها و پر کردن فرورفتگی ها نیاز می باشد. عوارض آن بسیار کم بوده و و حساسیت آن ها به ندرت دیده شده است.علت نبود حساسیت در ترکیبات هیالورونیک به این علت است که، ساختمان مولکول آن در همه مهره داران یکی می باشد. تزریق ترکیبات هیالورونیک هیچ آثار مضری را روی بافت ها ندارد و حتی بعد از جذب فیلر چین پوست بمانند قبل برنمیگردد.

اگر ژل و فیلر فقط از این دو ماده تشکیل شده باشد، اثر آن موقت خواهد بود. اما در برخی از برندها علاوه بر این مواد از مواد غیر طبیعی و مصنوعی نظیر پلی متیل متاکریلات، سیلیکون مایع و یا کلسیم هیدروکسی لاپاتیت نیز استفاده شده است. در این صورت ژل و فیلر توسط بدن جذب نمی شود و در قسمتی که تزریق می شود، اثر دائمی خواهند داشت. افرادی که برای تزریق ژل ترجیح می دهند که تزریق موقت داشته باشند.

تزریق فیلر لب
تزریق فیلر لب

انواع فیلرها

جهت تزریق فیلر از مواد زیادی استفاده می‌شود که برخی از محبوب ترین و پراستفاده ترین آن ها میتوان ببه موارد زیر اشاره کرد :

  • فیلر اسید هیالورونیک (HA)
  • پلی متیل متاکریلات (PMMA)
  • کلسیم هیدروکسیل آپاتایت (CaHA)
  • پلی لاکتیک اسید (PLLA)
  • سلول‌های چربی

سلول‌های چربی

این روش نسبت به موارد دیگر تهاجمی‌تر است. در تزریق چربی با بهره گیری از تکنیک‌هایی همچون لیپوساکشن چربی‌های بدن خارج می‌شوند و به عنوان ماده فیلر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روش نیاز به بی حسی یا بیهوشی دارد و همچنین ممکن است باعث ایجاد عوارضی در مکان برداشت و تزریق شود. با تمام موارد ذکر شده یکی از امن‌ترین مواد جهت تزریق فیلر به شمار می‌رود. از مزیت‌های این روش می‌توان به این موضوع اشاره کرد که چربی از بدن بیمار بدست می‌آید و واکنش‌های آلرژیک را در پی ندارد. همچنین ماندگاری این روش نیز نسبت به سایر مواد بسیار بیشتر و طولانی‌تر است.

عوارض، تفاوت و انواع تزریق ژل و فیلر
عوارض، تفاوت و انواع تزریق ژل و فیلر

فیلرها به چه مناطقی تزریق می‌شوند؟

فیلرها جهت افزایش حجم به کار می‌روند و در نتیجه می‌توانند برای بسیاری از نقاط بدن مورد استفاده قرار بگیرند. از جمله این نقاط به سینه، باسن و پشت دست‌ها اشاره کرد. تزریق فیلر به پشت دست برای از بین بردن چروک‌ها و جوان سازی آن انجام می‌شود. مهم‌ترین استفاده فیلرها در صورت است.

فیلرها در بدن به نقاطی مانند سینه، باسن و پشت دست‌ها برای جوانسازی دست تزریق می‌گردند. تزریق فیلر به واژن جهت تنگ کردن مجرای واژن نیز انجام میشود.مادلینگ و کانتورینگ صورت شامل تزریق فیلر گونه، تزریق فیلر چانه و خط فک است.

انواع تزریق فیلر به صورت که باعث جوانسازی و افزایش حجم می‌شود عبارتند از:

  • تزریق فیلر لب
  • تزریق فیلر خط خنده
  • تزریق فیلر زیر چشم جهت از بین بردن گود رفتگی و سیاهی
  • تزریق خطوط اخم پیشانی
  • تزریق فیلر به خطوط پنجه کلاغی یا کنار چشم
  • تزریق فیلر به بینی
  • و…
بهترین مرکز تزریق ژل و فیلر نازی آباد ?
بهترین مرکز تزریق ژل و فیلر نازی آباد ?

آیا تزریق فیلرها دائمی است؟ انواع فیلرها از نظر ماندگاری

فیلرهای دائمی

همانطور که از نام این فیلرها نیز مشخص است، بدن توانایی تجزیه این گونه فیلرها را ندارد و در نتیجه به طور دائمی و مادام العمر در بدن باقی می‌ماند. از جمله این فیلرها می‌توان به پلی آکریل آمید اشاره کرد. چربی نیز در این دسته قرار می‌گیرد که اگر با تکنیک درست و توسط یک پزشک ماهر تزریق انجام شود می‌تواند بدون عوارض و تا سالیان طولانی در بدن باقی بماند.

فیلرهای نیمه دائمی

این دسته از فیلرها تنوع بیشتری نسبت به دسته بندی قبلی دارند و شامل کلسیم هیدروکسیل آپاتیت، پلی کپرولاکتون، پلی ال لاکتیک اسید هستند که ماندگاری آنها بین ۲ تا ۴ سال است. تزریقات این دسته از فیلرها نیاز به تجربه و مهارت خاصی دارد زیرا باید نکات و ملاحظات تزریق این گونه فیلرها در نظر گرفته شود.

فیلرهای موقتی

انواع مختلفی از فیلرهای موقت موجود است. یکی از پرکاربردترین آنها فیلر هیالورونیک است که همانطور که گفتیم نسبت به سایر فیلرها عارضه کمتری دارد و بسیار پرکاربرد است. ماندگاری این فیلرها چندین ماه است و نسبت به برند مورد استفاده و بدن هر فرد از ۶ الی ۱۸ ماه در بدن ماندگاری دارند و پس از آن نیاز به تزریق مجدد و ترمیم است.

بهترین مرکز تزریق ژل و فیلر نازی آباد ? عوارض، تفاوت و انواع تزریق ژل و فیلر
بهترین مرکز تزریق ژل و فیلر نازی آباد ? عوارض، تفاوت و انواع تزریق ژل و فیلر

مراقبت های قبل از تزریق ژل و فیلر

۱- از مصرف داروهای آسپرین ایبوپروفن و داروهای شبیه به آنها حداقل یک هفته قبل از تزریق اجتناب کنید

۲- مصرف نکردن روغن ماهی و ویتامین e

۳- پرهیز از مصرف هرگونه نوشیدنی های الکلی

فیلر یا همان پرکننده های پوستی که شامل ژل های چربی و تزریقی هستند.
این مواد در در داخل پوست تزریق می شود و باعث افزایش حجم و در نتیجه صاف کردن چروک و چین های پوست می شود. همچنین برای برجسته کردن لب ها و نیز کاهش عمق فرورفتگی های صورت می شود.

عوارض جانبی تزریق ژل و فیلر

نتایج تزریق ژل تنها چند روز پس از عمل و با شل شدن عضلات ظاهر می‌شوند. با تمامی این اوصاف، تزریق ژل به‌عنوان یک روش دائمی با نتایج همیشگی تلقی نمی‌شود و موقتی است. با توجه به چنین ویژگی‌هایی همه مشتریان و بیماران باید این انتظار را داشته باشند که نتایج این روش درمانی تا چندماه دوام خواهد داشت.

البته لازم‌به‌ذکر است روش‌هایی از تزریق ژل هم وجود دارند که برای تمدید نتایج مثبت آن ارائه می‌شوند. همچنین، عوارض جانبی احتمالی تزریق ژل شامل موارد زیر هستند که باید آنها را در نظر داشت:

  • سردرد موقتی
  • کبودی دور چشم
  • تورم در زیر چشم
  • قرمزی
  • احساس درد در نزدیکی محل تزریق ژل
  • ضعف عضلانی موقتی
  • عدم تقارن در دو طرف پلک‌ها
  • احتمال بروز مشکلات تنفسی و بلع

مزایای تزریق فیلر

این روش نسبت به سایر روش‌های درمانی و زیبایی مزیت‌های بسیاری دارد. مهم‌ترین آن کم‌تر تهاجمی بودن این روش است. تزریق فیلر بدون بر جای ماندن هر گونه آثار زخم یا بخیه انجام می‌شود. همچنین عوارض بسیار کمی دارد. نیازی به دوران نقاهت یا استراحت نیست و زیباجو می‌تواند پس از تزریق به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد.

از دیگر مزیت‌های تزریق فیلر مشاهده کردن نتیجه به صورت عینی است و در صورتی که عیبی مشاهده شود پزشک می‌تواند آن را رفع کند. هر چند لازم به ذکر است که تزریق فیلر با ورم در ناحیه مورد نظر همراه هست و نتیجه دقیق پس از بین رفتن ورم قابل مشاهده است. برخی از فیلرها به بازسازی پوست و جلوگیری از شل شدگی آن نیز کمک می‌کنند.

معایب تزریق فیلر

مانند هر روش زیبایی و درمانی دیگر تزریق فیلر ممکن است با عوارض یا معایبی همراه باشد. عوارض طبیعی فیلر کاملاً موقتی و موضعی است که شامل ورم، قرمزی و سوزش اندک در ناحیه پس از تزریق است که به مرور و در عرض چند روز از بین می‌رود. اما در صورتی که به پزشک حاذق و مجرب مراجعه نکنید ممکن است عوارضی رخ بدهد که نادرتر و جدی‌تر است. این عوارض شامل موارد زیر است:

  • ایجاد عفونت در محل تزریق
  • وارد شدن آسیب به عروق خونی
  • ایجاد ناهمواری و بافت گلوله گلوله
  • خارج شدن فیلر از محل تزریق
  • خون مردگی و آسیب به بافت
تزریق ژل و فیلر نازی اباد
تزریق ژل و فیلر نازی اباد

مطالب مرتبط  : دیدن همه ی مراکز زیبایی و ژل و فیلر نازی آباد

برندهای معتبر تزریق ژل

ژل ژوویدرم (Juvederm)

فیلر ژوویدرم ساخت کشور فرانسه یک فیلر بر پایه اسید هیالورونیک می باشد. تمامی محصولات ژوویدرم با هدف جوانسازی پوست تولید شده اند. از این محصول برای نواحی لب، گونه و خط خنده استفاده می شود. ممکن است ماندگاری ژل ژوویدرم به بیش از یک سال نیز برسد. ژوویدرم برای سه نواحی ذکر شده انواع مختلفی دارد: برای افزایش حجم لب ها از Juvederm Ultra XC وJuvederm Volbella XC و برای گونه ها از Juvederm Voluma XC استفاده می شود.

ژل رووفیل (Revofil)

این فیلر ساخت کشور کره می باشد. رووفیل (Revofil) یکی از فیلرهای محبوب موجود در بازار است. ژل رووفیل در بهبود چین و چروک های عمیق تاثیر می گذارد. علاوه بر آن در زاویه سازی فک و حجم دهی به گونه ها کاربرد دارد.

مزو ژل پروفایلو

مزو پروفایلو مانند ژوویدرم بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده است. پروفایلو علاوه بر رطوبت رسانی بر روی افتادگی و پیری پوست نیز تاثیرگذار می باشد. پروفایلو در یک دوره 28 روزه در پوست باقی می ماند تا به تولید کلاژن و الاستین کمک کند. برخلاف فیلرهای دیگر پروفایلو برای حجم دهی به کار نمی رود.

ژل آلیاکسین (Aliaxin)

از کاربردهای ژل آلیاکسین ساخت کشور ایتالیا می توان به آبرسانی عمیق، افزایش قابلیت کشسانی پوست و کاملا ایمن با نحوه تزریق آسان می باشد. این فیلر فرم دهی و حجم دهی قابل توجهی ایجاد می کند و انواع مختلفی دارد مانند: GP، SR، FL و EV.

تزریق ژل و فیلر نازی اباد
تزریق ژل و فیلر نازی اباد

فیلرهای ترمیم خط خنده

با افزایش سن خطوطی عمیق در کنار دهان پدیدار می‌شود که به آن خط خنده میگوند. این خطوط باعث می‌شوند تا سن افراد بیشتر به نظر برسد. همچنین باعث جدا شدن گونه‌ها می‌شود و ظاهری ناخوشایند را برای افراد ایجاد می‌کنند. معمولاً این خطوط به حدی عمیق هستند که با بوتاکس رفع نمی‌شوند اما فیلر به خوبی می‌تواند این خطوط را پر کند و نتیجه دلخواه را برای فرد ایجاد کند. همچنین تزریق فیلرهایی همچون فیلر هیالورونیک باعث افزایش تولید کلاژن در بدن می‌شوند. کلاژن باعث جوانسازی و سفت شدن پوست می‌شود و از پیری پوست جلوگیری می‌کند.

برای خط خنده تزریق ژل بهتره یا چربی؟!

  1. برای از بین بردن خط خنده با تزریق چربی به چند جلسه درمانی نیاز است، زیرا طی این درمان فرآیند جذب چربی به بدن اتفاق می‌افتد که زمان بر است، اما تزریق ژل در یک جلسه انجام می‌شود و نتیجه آن زودتر نمایان می‌شود.
  2. از آنجایی که برای تزریق چربی، نیاز به خارج کردن چربی از بدن خود شخص می‌باشد، یک جلسه لیپوماتیک از قسمت‌های ران یا شکم لازم است که با بخیه و پانسمان همراه خواهد بود. زمان بهبود و بازیابی پوست بعد از تزریق چربی یک هفته زمان می‌برد، اما در تزریق فیلر مدت زمان کمتری نیاز است.
  3. ماندگاری تزریق چربی، نسبت به ماندگاری تزریق ژل برای خط خنده طولانی‌تر است و در تزریق ژل نیاز به تمدید و درمان مکرر می‌باشد.
  4. در تزریق چربی می‌توان نوعی متد لاغری را نیز پیاده‌سازی کرد، علاوه بر تخلیه چربی و به کار‌گیری لاغری موضعی می‌توان چروک‌های خط خنده را نیز از بین برد.

آیا تزریق فیلر درد دارد ؟  پزشک متخصص پوست قبل از انجام تزریق فیلر، ناحیه مورد نظر را با استفاده از پماد بی‌حس کرده و شما دردی را حین تزریق متوجه نخواهید شد و یا درد بسیار کمی را حس می‌کنید.

تزریق فیلر خط خندهتزریق فیلر برای خط خنده بین 6 تا 18 ماه دوام دارد.

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر خط خنده

  • برای جلوگیری از تورم بعد از تزریق فیلر خط خنده و یا کبودی بعد از آن از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • در صورت تجویز دارو توسط پزشک متخصص پوست، حتماً آن‌ها را به موقع مصرف کنید و از خود درمانی بپرهیزید.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق فیلر از استفاده لوازم آرایشی بپرهیزید.
  • از ماساژ دادن یا گرم کردن ناحیه تزریق شده در جهت جلوگیری از درد بعد از تزریق فیلر و یا رفع ورم بعد از آن بپرهیزید.
  • مصرف دخانیات تا یک هفته ممنوع است.
  • بعد از تزریق فیلر تا مدت زمان تعیین شده توسط پزشک از رفتن به حمام و استخر بپرهیزید.

بهترین مرکز تخصصی ژل و فیلر نازی آباد

کلینیک زیبایی پوست ، مو و لیزر زروانی با سال ها تجربه و پزشکان متخصص و متعهد بهترین کلینیک ژل و فیلر نازی آباد است . برای اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره رایگان با یکی از راه های زیر با ما تماس بگیرید.

آدرس و تلفن مطب زیبایی و لیزر زروانی در نازی آباد

آدرس? : تهران – نازی آباد – خیابان بازار دوم – خیابان بابایی–نرسیده به کوچه جعفری– پاساژ زمرد – طبقه 2 – واحد 40
☎️ برای تماس ، مشاوره و رزرو نوبت روی شماره های زیر کلیک کنید :
?۰۹۰۲۸۶۶۸۹۱۷
?۰۹۱۲۹۴۸۶۹۷۱

لینک اینستاگرام کلینیک زیبایی زروانی : laser_skin_zarvani

شماره واتساپ : کلیک کنید


نوبت دهی اینترنتی

?جهت مشاوره و تعیین وقت با شماره های مذکور تماس بگیرید و یا به دایرکت اینستاگرام مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا