advertise-leizer-beauty-ad

تعمیرگاه های تخصصی نازی آباد

معرفی تعمیرگاه نازی اباد

????⬇⬇⬇⬇⬇?????????????????????????????????????????????⬇⬇⬇⬇⬇????

تعمیرگاه اسلام نازی اباد

تعمیرگاه تخصصی اسلام در محله یاخچی آباد تهران و در خیابان گودرزی،خیابان موسوی خواه واقع شده است.نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مدرسه سیزده آبان می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

آدرس : تهران،یاخچی آباد،خ. گودرزی،خ. موسوی خواه

شماره تماس : 02155501621

تعمیرگاه نازی اباد
تعمیرگاه نازی اباد

تعمیرگاه صداقت

تعمیرات انواع خودرو داخلی و خارجی با بهترین قیمت و کیفیت – اتو مکانیک صداقت – مکانیکی یاخچی آباد – مکانیکی یاغچی آباد مدیریت: روح اله صفدری آدرس: یاغچی آباد، 20متری عباسی، نرسیده به خ شریعتی پلاک: 18

آدرس : تهران ، یاغچی آباد، 20متری عباسی، نرسیده به خ شریعتی پلاک: 18

شماره تماس : 09122710384 – 55018830

تعمیرگاه نازی اباد
تعمیرگاه نازی اباد

تعمیر گاه تخصصی محمد

تعمیر انواع خودرو در کمترین زمان با تجربه بالا و بهترین تجهیزات در محله نازی آباد . امیدوارم بهترین خدمات و برای مشتریان عزیز بتونیم فراهم کنیم .

آدرس :تهران،نازی آباد،خ. وفایی،خ. فاطمی

شماره تماس : 09120304794


امداد خودرو سیار

مکانیک سیار   امداد خودرو سيار  مکانیک سیار شبانه روزی سعی ما بر اینست که هزینه دریافت شده از مشتری متناسب با خدمت انجام شده توسط امدادگر باشد.در صورت هرگونه مشکل با شماره تماس بگیرید تا پیگیری درخواست شما را تا رسیدن به رضایت کامل بر عهده بگیریم . امداد گران ما با سابقه طولانی در امر امداد ب هموطنان عزیز در تهران مفتخراست ک به درخواست امداد از طرف شما عزیزان برای انجام وظیفه در کمترین زمان خدمت شما حاضر شود .

و به اعتماد شما خوبان ب امدادخودرو تهران پاسخ در شان تهرانی های عزیز بدهد.اعتماد شما بزرگترین سرمایه امداد خودرو تهران است. طرف قرارداد با تعمیرگاههای مجاز – خدمات امداد خودرویی عبارتند از: کلیه فعالیت هایی که در راستای برطرف نمودن مشکلات فنی خودروها در شرایطی که خودرو به دلیل نفص فنی از کارافتاده که شامل تعمیر قطعه و یا تعویض آن و یا حمل خودرو به صورت شبانه روزی می باشد.

آدرس : تهران، نازی‌آباد ، امداد خودرو سیار در منطقه

شماره تماس :

تعمیر گاه نازی ابادئ

دیدن همه مراکز خدماتی نازی آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا