advertise-leizer-beauty-ad

درمانگاه تخصصی حکیم اسلام شهر

درمانگاه تخصصی حکیم اسلام شهر

درمانگاه حکیم اسلامشهر

درمانگاه تخصصی حکیم اسلام شهر , در محله اسلام شهر تهران واقع شده است.درمانگاه معمولاً می‌تواند دارای بخشهای پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشکی، داروخانه، مامایی، رادیولوژی، آزمایشگاه و … باشد. مجوز تأسیس و پروانه بهره‌برداری درمانگاه را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی مربوطه صادر می‌نماید. درمانگاه می‌تواند خصوصی، دولتی یا خیریه باشد. هر درمانگاهی بجز مؤسس باید برای هر شیفت فعال خود دارای مسئول فنی پزشک باشد. درمانگاه می‌تواند عمومی یا تخصصی (مانند درمانگاه پوست و مو یا درمانگاه دندانپزشکی) باشد.


آدرس درمانگاه حکیم اسلامشهر

تلفن: 02156340068
آدرس: اسلامشهر،خیابان امام موسی کاظم ، کوچه۲۱،پلاک۲۹

برای مشاهده و دریافت مسیر دسترسی از طریق نقشه گوگل کلیک کنید


خدمات درمانگاه تخصصی حکیم اسلامشهر

درمانگاه تخصصی حکیم اسلامشهر
درمانگاه تخصصی حکیم اسلامشهر

محیط بیستری سرپایی درمانگاه حکیم اسلامشهر

با توجه به شیوع کرونا ویروس و امکان انتقال ویروس از طریق مکاتبات اداری در درمانگاه به منظور بالابردن سرعت و سطح ایمنی خدمات, کلیه مکاتبات درون سازمانی که تاکنون به دو صورت دستی و الکترونیکی انجام میگرفت به دستور ریاست محترم درمانگاه فقط از طریق سیستم اتوماسیون اداری که بستر استفاده ازآن از سالهای گذشته در سازمان فراهم شده بود صورت میپذیرد .

برخی از بیمارستان‌های جدید اکنون سعی دارند طرحی را ایجاد کنند که نیازهای روانی بیمار را نیز در نظر بگیرد، مانند تأمین هوای تازه، نمای بهتر و الگوهای رنگ دلپذیرتر. این ایده‌ها به اواخر قرن هجدهم برمی گردد، زمانی که مفهوم تأمین هوای تازه و دسترسی به «قدرت‌های شفابخش طبیعت» برای اولین بار توسط معماران بیمارستان در بهبود ساختمان‌های خود استفاده شد.

ساختار محیطی درمانگاه

در درمانگاه های مدرن تلاش می‌شود زمان سفر برای پرسنل در داخل درمانگاه و جابجایی بیماران بین واحدها تسهیل و به حداقل رسانده شود. سازه این ساختمان‌ها همچنین باید توان تحمل بخش‌های سنگینی مانند اتاق‌های رادیولوژی و عمل را داشته باشد و در طراحی باید فضای لازم برای سیم‌کشی، لوله‌کشی و دفع زباله تجهیزات خاص در نظر گرفته شود.

درمانگاه
درمانگاه

راه هاي ارتباطي و آدرس مجموعه درمانگاه حکیم اسلامشهر

تلفن: 02156340068

آدرس: اسلامشهر،خیابان امام موسی کاظم ، کوچه۲۱،پلاک۲۹


مطالب مرتبط :

به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا