advertise-leizer-beauty-ad

دفتر پستی اسلام شهر

دفتر پستی اسلام شهر

دفتر پستی اسلام شهر

دفتر پستی اسلام شهر یکی از مراکز پستی رسمی محله اسلام شهر است . اداره پست یکی از مهم ترین ارگان های کشور است. این اداره از نهاد های دولتی است و بخش زیادی از حمل و نقل مرسوله ها و پست کردن محموله ها توسط این اداره انجام می شود. اما تمامی فعالیت های مربوط به پست توسط این نهاد دولتی انجام نمی پذیرد.

علاوه بر اداره پست بعضی از شرکت های خصوصی هم عملیات مربوط به ارسال مرسوله ها را انجام می دهند. یکی از خدمات ویژه این اداره ارائه پست پیشتاز است.پست پیشتاز یکی از پست هایی است که محدوده فعالیت آنها فقط به داخل کشور محدود نمی شود. این پست ها می توانند محموله هایی را هم که قرار است به خارج کشور ارسال شوند را هم قبول کنند.


آدرس دریافت و ارسال محموله پستی در محله اسلام شهر

تلفن: 02156378104

آدرس: استان تهران، اسلامشهر، آیت الله کاشانی

برای نمایش و دریافت مسیر در نقشه گوگل کنید

دفتر پستی اسلام شهر
دفتر پستی اسلام شهر

خدمات اداره پست و مدت زمان تحویل

پست هایی که بین شهری باشند بین ۱۴ ساعت تا ۲۴ ساعت به مقصد می رسند اما اگر این پست ها بین شهری باشند. و قرار باشد از شهری به شهر دیگر ارسال شود زمان بیشتری برای ارسال پست نیاز است. مدت زمان ارسال کردن محموله ها به خارج از شهر معمولا بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول می کشد.تیپاکس یک سرویس جدید پستی است که قادر است با سیستم طراحی فروشگاه اینترنتی هماهنگ شود، که به کمک آن همه مرسولات پستی را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان می رساند.با وجود این که تیپاکس سرعت زیادی در ارسال کالا و رساندن آن به دست گیرنده دارد،اما نمی توان زمان دقیقی برای آن مشخص کرد و بستگی به فاصله مبدا تا مقصد یا شرایط دیگر دارد .متوسط زمان ارسال کالا توسط تیپاکس بین 12 تا 48 ساعت است.

خدمات دفتر پست اسلام شهر
خدمات دفتر پست اسلام شهر

راه هاي ارتباطي و آدرس مجموعه دفتر پستی اسلام شهر

تلفن: 02156378104

آدرس: استان تهران، اسلامشهر، آیت الله کاشانی


مطالب مرتبط :

به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا