advertise-leizer-beauty-ad

بهترین طرح ها و رنگ های کاشت ناخن تابستانی – مدل های برتر ناخن تابستان 1401 – 2022

 رنگ و طرح های تابستانی ناخن 1401 – 2022

درتابستان امسال در طراحی ناخن از طرح‌های ساده گرفته تا مانیکور فرانسوی ، طرح‌های آمبره ، ابر و بادی و نوک ناخن‌های مخملی امسال شاهد تنوع کم‌نظیری در ترندهای طراحی ناخن هستیم. علاوه بر این، امسال هیچ محدودیتی در رابطه با شکل و فرم ناخن وجود ندارد و شما می‌توانید هر فرمی که بیشترین سازگاری را با فرم انگشتان‌تان دارد، انتخاب کنید.

ترند ناخن تابستان 2022
ترند ناخن تابستان 2022

 

بنابراین چنانچه می‌خواهید برای طراحی ناخن به سالن آرایشی‌تان بروید، و یا قصد آن را دارید که یکی از طرح‌های مورد علاقه‌تان را در منزل پیاده‌سازی کنید، رنگ ها و طرح های خیلی متنوع و زیبایی برای طراحی و دیزاین ناخن ها و جود داره که میتونید متناسب با موقعیت، فصل، استایل و … بهترین و مناسب ترین طرح و رنگ رو برای زیباتر شدن ناخن هاتون استفاده کنید و از زیبایی این رنگ ها و طرح ها بر روی ناخن هاتون لذت ببرید . به هر حال بد نیست نگاهی به ادامه‌ی مطلب بیندازید تا در رابطه با ترندی‌ترین طرح های تابستانی ناخن در تابستان 2022 ایده بگیرید

لاک های پاستیلی

فصل بهار و تابستان یکی از بهترین موقعیت ها برای استفاده از رنگ های شاد و روشن چه در استایل و لباس پوشیدن و چه در طراحی و دیزاین ناخن ها می باشد . شما میتونید رنگ های شاد و پاستیلی رو بر روی ناخنهاتون بزنید و یک استایل کاملا بهاری و تابستانی داشته باشید.

لاک های پاستیلی - تم تابستان ناخن
لاک های پاستیلی – تم تابستان ناخن

رنگ های روشن، پاستیلی، ملایم و حتی رنگ های خیلی جیغ و خیره کننده جز گزینه های خیلی عالی برای طراحی ناخن ها در فصل تابستون هستند و ظاهر متفاوتی رو برای دست ها و ناخن هاتون ایجاد میکنند. برای آن که رنگ لاک روی ناخن های شما از جذابیت و زیبایی بیشتری برخوردار باشد، بهتر است از رنگ هایی به کار گیرید که با رنگ پوست شما سازگاری داشته باشند. برای هر دسته از پوست ها با رنگ های تیره، روشن و متوسط، لاک هایی با رنگ های مختلف وجود دارد.

طرح های تابستانی ناخن
طرح های تابستانی ناخن

ناخن های بادام شکل دارای طرف های باریک هستند که نسبت به انتها باریکتر می شوند و یک نوک گرد دارد. اگرچه این شکل شیک روی ناخن های کوتاه کار نمی کند ، اما در ناخنهای بلند زیبا به نظر می رسد. این مدل ناخن به لطف شکل کشیده ، به طور طبیعی برای های ناخن بلند و باریک مناسب است. ناخن های بادام شکل همچنین برای لاغر نشان دادن انگشتان پهن ایده آل هستند.

طراحی تابستانه ناخن
طراحی تابستانه ناخن

اغلب خانم ها تصور می کنند برای دیزاین ناخن ها به صورت حرفه ای باید به سالن های تخصصی دیزاین و کاشت ناخن مراجعه نمایند و هزینه های زیادی را بپردازند در صورتی که این تفکر نادرست است. برای رفتن به مهمانی ناخن هایتان را لاک بزنید بهتر است از شابلون های مخصوص طراحی ناخن و تور و یا وسایل تزیین کننده ناخن نظیر فویل ناخن_نگین و …. استفاده کنید.

 رنگ ناخن تابستانه
رنگ ناخن تابستانه

دوره آموزشی طراحی ناخن

در دوره آموزش طراحی ناخن، روند کامل طراحی ناخن با روش های مختلف جهت زیبایی بیشتر ناخن ها به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به طراحی ناخن از جمله: آشنایی با روش های طراحی ناخن، آشنایی با ابزار طراحی ناخن، آموزش دیزاین های مختلف روی ناخن، آموزش طراحی سه بعدی روی ناخن، آموزش طراحی با قلم روی ناخن و آموزش فرنچ ناخن می شود. هنرجو در دوره طراحی ناخن، نحوه طراحی انواع مدل ها را به صورت مرحله به مرحله می آموزد. هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای تمام مدل های رایج و مدل های ژورنالی طراحی ناخن را با انواع رنگ های درخواستی مشتری دارند.

مدل های تابستانی ناخن
مدل های تابستانی ناخن

مراحل آموزش طراحی تابستانه ناخن

  1. در ابتدای آموزش طراحی ناخن با مباحث زیبایی شناسی، هارمونی رنگ ها و نحوه ست کردن طرح ها آشنا می شوید.
  2. مراحل و آموزش های قبل از طراحی  
  3. در این مرحله، آموزش روش های طراحی ناخن را به چندین روش مختلف آموزش می بینید.
  4. کار با ابزار طراحی ناخن
  5. در نهایت با کمک مربی، نحوه انجام طراحی ناخن و حرکت مناسب دست هنگام طراحی را روی مدل انجام می دهید.
  • برای دیدن نمونه کارها و پیج اینیستاگرام آموزشگاه (کلیک کنید)

دوره آموزش طراحی ناخن

در دوره آموزش طراحی ناخن، هنرجو ابتدا با اصول اولیه زیبایی شناسی آشنا می شود. مرحله اول آموزش همخوانی رنگ ها، نحوه ست کردن رنگ ها و … می باشد . در مرحله بعد، هنرجو با روش های طراحی ناخن آشنا شده و همچنین ژورنال ها و صفحات اینستاگرامی معتبر برای گرفتن ایده به هنرجو معرفی می شوند. سپس، وسایل مورد نیاز برای طراحی ناخن به هنرجو معرفی می شود.
در مرحله آخر، نحوه حرکت صحیح دست به هنگام مراحل لاک زدن و طراحی با استفاده از قلمو (یا حتی سنجاق سر برای رسم خطوط نازک) آموزش داده می شود. نحوه حرکت دست ها در گوشه های ناخن از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که به ظرافت و تمیزی طراحی کمک می کند. در این دوره ی آموزشی تمامی دروس به صورت عملی تمرین خواهد شد .

طراحی تابستانه ناخن
طراحی تابستانه ناخن

دوره کارآموزی طراحی ناخن

یکی از بهترین روش ها برای مسلط شدن به تمام مباحث آموزشی، گذراندن دوره کارآموزی است. شما در دوره کارآموزی طراحی ناخن با افراد و سلیقه های مختلفی مواجه می شوید. که هرکدام طرح خاصی را مد نظر دارند . شما باید بتوانید آن طرح را به بهترین شکل روی ناخن پیاده کنید. نداشتن تجربه کافی در ابتدا ممکن است شما را با چالش هایی مواجه کند. اما به کمک یک طرراح حرفه ای میتوانید این چالش ها را به راحتی برطرف کنید . دوره کارورزی طراحی ناخن در ۳ جلسه و با هزینه هر جلسه ۲۰ هزار تومان برگزار می شود.

 

نحوه برگزاری دوره طراحی تابستانه ناخن

تعداد شرکت کنندگان

کلاس های دوره آموزش طراحی ناخن به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین ۲ تا ۳ نفر می باشد . نیمه خصوصی ۴ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا ۱۵ نفر تشکیل می شود. کلاس ها با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند. امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد.

طرح های تابستانی ناخن
طرح های تابستانی ناخن

ابزار و وسایل مورد نیاز:

ابزار و وسایل آموزشی در قالب پک های آموزشی به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این وسایل شامل موارد زیر هستند: قلم های طراحی ،چسب های نواری. اکلیل، لاک، تاپ کت و بیس کت. پنبه های آرایشی ، لاک پاک کن، مهر ناخن، پرایمر، نگین، قلم های نقطه گذاری. استیکر ناخن، پودر کاشت، لیکوئید کاشت، سوهان برقی، سوهان چوبی و پلیش بافر و نیپر


 

برای دیدن همه مراکز درمانی ، دندانپزشکی و زیبایی در نازی اباد اینجا کلیک کنید.

برای دیدن همه داروخانه های نازی آباد کلیک کنید

به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا