advertise-leizer-beauty-ad

مراکز خرید نازی آباد؛ قطب تجاری جنوب تهران – معرفی پاساژهای نازی آباد

مراکز خرید ، بازار و پاساژهای نازی آباد کجاست؟

نازی آباد، بزرگترین و مشهورترین مرکز خرید در جنوب تهران است. عمده مراکز تجاری نازی آباد در دو خیابان بابایی (بازار دوم) و خیابان اکبر مشهدی (پارس) که به موازات خیابان اولی قرار گرفته است قرار دارند. همچنین پاساژهای نازی آباد (لوتوس مال ، زمرد و … )  واقع در بازار دوم دارای اجناس ارغوب و با کیفیت زیادی می باشند . در این مطلب با این مراکز خرید نازی آباد آشنا می شویم .

این دو خیابان از یکسر به خیابان شهید رجایی می رسند . از سوی دیگر در نقطه پایانی مراکز تجاری و فروشگاهی مشهور این منطقه به میدان بازار دوم ختم می شوند. 

بازار دوم -محل قرارگیری مراکز تجاری نازی اباد
بازار دوم – محل قرارگیری مراکز تجاری نازی اباد

لوکیشن ابتدای بازار نازی آباد در نقشه‌ی گوگل

خیابان بازار دوم، بورس قدیمی تجارت نازی آباد

خیابان شهید بابایی یا همان خیابان بازار دوم بورس اصلی خرید در نازی آباد به شمار می رود . این خیابان از قدمت بیشتری در مقایسه با خیابان اکبر مشهدی برخوردار است.در این خیابان و کوچه های فرعی که آن را به خیابان اکبر مشهدی متصل می کند. می توان شاهد فروشگاه های بیشمار لباس های خانگی، مجلسی و لوازم آرایشی بود.در  سمت راست این خیابان از شرق به غرب، فروشگاه های لباس ویژه بانوان و در سمت دیگر خیابان (غرب به شرق) فروشگاه هایی قرار دارند که عمدتا لباس های ویژه آقایان را عرضه می کنند.

محل تبلیغات

تنوع لباس و کالاهای تجاری در این منطقه بسیار بالا بوده . همین موضوع آن را به یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید بدل کرده است.در دو سوی خیابان بازار دوم، تعداد قابل توجهی پاساژ نیز به چشم می خورد . محصول این پاساژها معمولا لباس و لوازم آرایشی می‌باشد.بیشتر بانک ها ومراکز اداری نازی آباد نیز در همین خیابان و در سمت چپ لاین شرق به غرب قرار گرفته اند.

در این مسیر شعبات مختلفی از بانک های سینا، انصار، پارسیان، سامان، آینده، ملی، سپه، رفاه، پاسارگاد و قوامین قرار گرفته اند (برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بانک ها روی آن ها کلیک کنید.) . این بانک ها معمولا به امورات مربوط به کاسبان این منطقه تجاری می پردازند.

برای دیدن آدرس دقیق و محصولات بهترین فروشگاه های پوشاک زنانه در نازی آباد کلیک کنید

خیابان بابایی - پاساژ زمرد
خیابان بابایی – پاساژ زمرد

دراین فاصله همچنین مراکز پزشکی، آزمایشگاهی، اداری و خدماتی فراوانی نیز به چشم می خورد . عمدتا در واحدهای اداری پاساژها و یا ساختمان های مستقل تجاری- اداری شاهد آن هستیم.

مجتمع های تجاری این خیابان شامل : مدائن، پارس، عقیل، یوسف، زرافشان، زمرد، حاتمی و مرکز خریدنگین

 

خیابان اکبر مشهدی؛ مراکز خرید مانتو و لباس عروس نازی آباد

یکی دیگر از خیابان های مهم نازی آباد خیابان اکبر مشهدی است . این خیابان به موزات خیابان بازار دوم قرار دارد و  بخش دیگری از بازار نازی آباد به حساب می آید . که اگرچه از تعداد پاساژ بسیار کمتری درمقایسه با خیابان بازار دوم برخوردار است. اما مغازه های شیک و مدرن با تنوع کالایی مطلوب، آن را به یکی از گزینه های خوب خرید در این منطقه بدل کرده است.

در ابتدای ورودی این خیابان از سمت خیابان رجایی، تعداد زیادی مغازه موبایل فروشی قرار دارد . تجهیزات الکترونیکی و اکسسوری های مربوط به موبایل و کامپیوتر را عرضه می کنند. در ادامه این مغازه ها، مزون های عروس و آرایشگاه های متعدد قرار دارد . تمامی خدمات مربوط به مراسم عروسی از عکاسی و فیلمبرداری گرفته، تا تامین سفره و خنچه عقد و لباس نامزدی و عروس را تامین می کنند.

تقریبا از اواسط خیابان نیز شاهد فروشگاه های تجاری هستیم . عمدتا به عرضه مانتو و شال مبادرت کرده اند و پربیراه نخواهد بود . اگر این خیابان را به نام راسته مانتو فروشی در نازی آباد بنامیم.

برای دیدن آدرس دقیق آرایشگاه های  زنانه در نازی آباد کلیک کنید


معرفی پاساژهای نازی آباد – آشنایی با بهترین پاساژهای محله نازی آباد تهران

پاساژ لوتوس مال نازی آباد 

لوتوس مال یکی از تازه سازترین و بزرگترین مراکز تجاری نازی آباد است که در خیابان احدی واقع شده است. این مجتمع یکی از ده بازار و مرکز خرید در محله نازی آباد تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پاساژ نگین و همچنین کوی پلیس قرار گرفته است.

پاساژ لوتوس مال - پاساژهای نازی آباد
پاساژهای نازی آباد

در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های مربوط به پوشاک،‌ لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و …،‌ فروشگاه رفاه در طبقه منفی یک و امکانات وسیع تفریحی نظیر باشگاه ورزشی، سینما و آمفی تئاتر، خانه کودک، فود کورت و … در طبقات فوقانی تعبیه شده است که البته با توجه به وجود بیماری کرونا در زمان تحریر این مقاله، بسیاری از مراکز فرهنگی رفاهی آن به حالت تعطیل قرار دارد.اما همچنان مراکز فروشگاهی به صورت گسترده و در فضایی بسیار مدرن و زیبا به ارائه خدمات مشغول می باشند.

مجموعه تفریحی ورزشی ، تجاری لوتوس مال 

برای دسترسی بهتر این مرکز خرید در کنار میدان بازاردوم قرار دارد . لوتوس مال به عنوان یکی از مهمترین برندهای تفریحی و تجاری منطقه به کار اشتغال دارد.در کنار واحدهای تجاری تعبیه شده در این مجتمع، وجود فروشگاه رفاه در طبقه زیرین با پارکینگ رایگان و مجموعه فودکورت با مساحتی بیش از ۶۰۰۰ مترمربع در ۱۵ غرفه و همچنین ۲۰۰۰ متر مربع فضای روف گاردن با طراحی خاص در طبقه دوم از دیگر امکاناتی است که باعث جذب مخاطب به این منطقه می شود.

لوتوس مال - قطب تجاری نازی آباد
لوتوس مال –  پاساژهای نازی آباد

این مرکز خرید همچنین دارای بزرگترین پردیس سینمایی جنوب تهران، در ۱۴ سالن می‌باشد . شهربازی کودک و شهر کتاب به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع در طبقه‌ی سوم قرار دارد . همچنین در این پاساژ بیش از ۱۸۰۰ متر فضای ورزشی در طبقه ی سوم وجود دارد .

این مجتمع از جمله نقاط قوتی است که محله نازی آباد را به نحو قابل ملاحظه ای از دیگر مجتمع های تجاری تفریحی تهران متمایز می کند.همچنین در بین پاساژ های نازی آباد این مرکز خرید بزرگترین مجتمع تجاری به حساب می آید .

 

 

راه‌های ارتباطی

 آدرس دقیق: استان تهران، تهران، بلوار شهید رجایی، خیابان مشهدی، خیابان خدایاری، خیابان احدی

 تلفن تماس: 02157468000

برای دیدن صفحه اینستاگرام پاساژ لوتوس مال اینجا کیلیک کنید 

وبسایت : https://lotusmall.ir/

 ساعات کاری:همه روزه از ساعت 8 صبح تا 23

پاساژ زرافشان 

 پاساژ زرافشان از دیگر پاساژهای نوساز محله نازی آباد است که در خیابان بابایی واقع شده است.در پاساژ زرافشان فروشگاه های متنوعی در خصوص فروش لباس مجلسی زنانه، چند بوتیک زنانه، فروشگاه های کفش، شال و روسری و همچنین فروشگاهی برای عرضه بدلیجات و یک عینک فروشی وجود دارد.

پاساژ زرافشان
پاساژ زرافشان – پاساژهای نازی آباد

آدرس:نازی آباد،خ شهید رجایی،خ مدائن

شماره تماس: 02155049574

پاساژ یوسف:

پاساژ یوسف یکی دیگر از مراکز خرید نازی آباد است. این پاساژ 5 طبقه در خیابان بابایی، خیابان مدائن قرار دارد ودو طبقه آن در صنف پوشاک فعال هستند.در عین حال یک واحد تجاری نیز به فروش زیورآلات نقره اشتغال دارد و در طبقه سوم آن نیز کافه دیاکو قرار دارد.طبقات 4و5 به مراکز خدماتی اختصاص داده شده و انواع مطب پزشکان و یک آکادمی موسیقی در آن واقع شده است.

پاساژ یوسف - پاساژهای نازی آباد
پاساژ یوسف – پاساژهای نازی آباد

پاساژ نگین:

در این پاساژ 3طبقه، صنوف مختلفی نظیر خرازی و لوازم خیاطی، لباس مجلسی، لباس زیر زنانه،  لوازم ارایشی، عکاسی،  کفش فروشی،  لوازم دکوری  و طلا فروشی وجود دارد که شما بر حسب نیاز خود می توانید به آن ها مراجعه کنید .

آزمایشگاه دی در محدوده این پاساژ قرار دارد. پاساژ نگین در خیابان بابایی(مدائن) قرار دارد .

پاساژ نگین
پاساژهای نازی آباد – پاساژ نگین

پاساژ کویتی ها:

پاساژ کویتی ها از دیگر مراکز خرید نازی آباد است که شباهت زیادی به پاساژ کویتی های مستقر در بازار تهران دارد. در این پاساژ فروشگاه هایی نظیر بدلیجات فروشی، اکسسوری آرایش مو، خیاطی لباس مجلسی،  کیف و کفش  و … وجود دارد . این پاساژ در مجموع داری 3 طبقه تجاری است. پاساژ کویتی ها در خیابان بابایی(مدائن) قرار دارد .

پاساژ کویتی ها
پاساژهای نازی آباد – پاساژ کویتی ها

پاساژ کوثر

پاساژ کوثر از مراکز خریدی است که در مقایسه با دیگر پاساژهای نازی آباد از قدمت بیشتری برخوردار است و بافت قدیمی دارد.این پاساژ یک طبقه در خیابان مدائن واقع شده و در آن چند مغازه مربوط به فروش کفش، لباس و طلا جواهر وجود دارد.

پاساژ کوثر
پاساژهای نازی آباد -پاساژ کوثر

مقالات مرتبط :

نازی آباد را بهتر بشناسیم (آدرس محل قرارگیری تاکسی ها ، اتوبوس ها و مترو به سمت نازی آباد ). 

تاریخچه ی نازی آباد ، نازی آباد چگونه شکل گرفت …

1 دیدگاه

  1. تا فروشگاه های انلاینی مثل تک دوخت برای خرید تونیک شلوار زنانه و … هست چرا حضوری بریم خرید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا