advertise-leizer-beauty-ad

بوستان بانوان شهربانو 16 نازی آباد – پارک بانوان میدان بهمن

پارک بانوان چیست ؟

تهران، شهری مملو از پارک‌های جذاب و خوش آب‌وهواست. این پارک‌ها برای وقت‌گذرانی بی‌نظیر هستند. در این بین، برخی از آنها مختص خانم‌ها هستند و فضای فوق‌‎العاده‌ای را برای آنها به وجود آورده‌اند. پارک بانوان شهربانو با بهترین امکانات تفریحی , ورزشی و زیبایی خیره کننده یکی از بهترین پارک های بانوان تهران است .

پارک بانوان اولین پارک اختصاصی برای بانوان در شهر تهران است. حجاب در این پارک اجباری نیست و هر کس می‌تواند پوشش دلخواهش را داشته باشد. بنابراین خانم‌ها می‌توانند آزادانه و راحت از امکانات پارک مثل پیست دوچرخه‌سواری، جاده تندرستی، استخر، سالن‌های ورزشی و … استفاده کنند یا از معاشرت با دوستان و بقیه لذت ببرند.

پارک و بوستان‌ها از بهترین جاهای دیدنی تهران هستند. همه می‌دانیم که گشت‌وگذار در پارک‌ها و بوستان‌ها یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات برای مردان و زنان است. از آنجایی که اکثر بانوان دوست دارند با خیالی آسوده و به راحتی به تفریح بپردازند، شهرداری در اکثر شهرهای بزرگ اقدام به احداث پارک بانوان کرده‌ است. تهران نیز به عنوان پایتخت کشورمان از این قضیه، مستثنی نیست و در آن تعدادی پارک مخصوص بانوان، وجود دارد. ما در ادامه قصد داریم چندین پارک بانوان تهران را به همراه آدرس هر یک، به شما معرفی کنیم. پس با یوتراوز همراه باشید.

بوستان بانوان شهربانو 16 نازی آباد

مجموعه هاي شهربانو با مديريت مدير امور بانوان و به طور خصوصي از طريق پيمانكار پيشنهادي ايشان كه مورد تائيد اداره کل اموربانوان شهرداری تهران و معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه مي باشد اداره مي شود. ارایه تسهيلات براي مشاغل خانگي از طريق راه­ اندازي بازارچه­ هاي کوثر، تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ معنوي و اخلاقي در سطح منطقه از طريق برگزاري دوره هاي آموزش قرآن و اخلاق به فرزندان و بانوان از ديگر خدمات مجموعه شهربانو است.

پارک بانوان میدان بهمن نازی آباد
پارک بانوان میدان بهمن نازی آباد

ساعت کاری و سال افتتاح

ساعت کاری مجتمع شهربانو هرروز از 8 صبح تا 8 شب است. ۱۶اردیبهشت۱۳۹۶افتتاح گردید حدود سه هکتار بوستان با امکانات نماز خانه سالن ورزشی کافه کتاب رستوران استخر روباز محل بازی کودکان سالن زیبایی مختص بانوان عزیز میباشد. استخر روباز مجهز به تونا گرما و آب گرم تا ۸۰ درجه سانتیگراد ۴ فصل میباشد. سالن ورزشی مجهز به دستگاه بدنسازی با ۲۰ نوع رشته ورزشی بدون محدودیت سنی میباشد.


انواع غذاهای گرم وسرد در رستوران شهربانو موجود میباشد. در ولادت ها بوستان جشن بزرگی را برای خانم های عزیز تدارک میبیند. شما میتوانید برای جشن ها تولد و مراسم مخصوص بانوان با مدیریت هماهنگ کرده و روز خوش و پر خاطره ای را برای مهمانانتان رقم بزنید.

مجموعه ورزشی در پارک بانوان میدان بهمن
مجموعه ورزشی در پارک بانوان میدان بهمن

استخر چهار فصل پارک شهربانو

در این فصل از سال، آب تنی و شنا یکی از تفریحات موردعلاقه همه ما است. با شنا شما از گرمای بیرون به آبی خنک پناه می برید و خستگی کل روز خود را بفراموشی می سپارید. آفتاب گرفتن نیز برای افرادی که می خواهند پوست خود را بصورت طبیعی تیره تر کنند یا حتی ویتامین دی بدن خود را افزایش دهند بسیار مناسب است . استخر روباز شهربانو با آبی تمیز و شفاف و محیطی پاکیزه می تواند خدماتی ایده آل به شما ارائه دهد . این مجموعه داخل بوستان بانوان واقع شده و در ورودی بوستان تلفن های همراه تحویل گرفته میشود، در صورت امکان کدهای خریداری شده را بصورت پرینت همراه خود داشته باشید.مجموعه دارای بوفه میباشد و برای رفاه حال مشتریان عزیز فروش مایو نیز در مجموعه انجام میشود. از کودک 3 سال به بالا میتواند در استخر حضـور یابد.

استخر روباز در پارک بانوان نازی آباد
استخر روباز در پارک بانوان نازی آباد

ویژگی‌های استخر

جای پارک :آسان

مخاطب :بانوان

گروه سنی :بزرگسال,نوجوان,شش تا یازده سال

نوع استخر :چهارفصل

ظرفیت :محدود

دسترسی به وسایل نقلیه :نسبتا آسان

هزینه‌های جانبی :ندارد

مدت زمان :آزاد

همراه داشتن دمپایی برای حمام آفتاب الزامی می‌باشد.


آدرس و شماره تماس بوستان بانوان شهربانو 16 نازی آباد

آدرس : نازی اباد, خیابان نیکنام شمالی, خیابان شرفی ,روبه روی فرهنگسرا بهمن, بوستان بانوان شهربانو۱۶(گل بانو)

تلفن : 09039597586 _ 02155331777

اینستاگرام : shahrebanoo16

 


چگونه به پارک بروم ؟

بوستان بانوان در محله نازی آباد تهران و در خیابان وفایی،خیابان شرفی واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند جایگاه CNG بهمن و فست فود پاییز نازی آباد و پمپ بنزین میدان بهمن ۱۶۶ و لوتوس مال و بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس هزار دستگاه می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

پارک بانوان میدان بهمن نازی آباد
پارک بانوان میدان بهمن نازی آباد

مطالب مرتبط :

به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا