advertise-leizer-beauty-ad

پارک شریعتی عبدل آباد

پارک شریعتی عبدل آباد

پارک شریعتی عبدل آباد

پارک شریعتی عبدل آباد , در محله عبدل آباد تهران واقع شده است. تهران، شهری مملو از پارک‌ های جذاب و خوش آب‌ و هواست. این پارک‌ها برای وقت‌ گذرانی بی‌ نظیر هستند. همه می‌ دانیم که گشت‌ و گذار در پارک‌ ها و بوستان‌ ها یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات برای مردان و زنان است. بعنوان نمونه پارکها را می‌توان به لحاظ شعاع عملکرد و خدمات رسانی به پارکهای با عملکرد محله ای، ناحیه ای، شهری و فرا شهری تقسیم‌ بندی نمود.

پارک شریعتی عبدل آباد
پارک شریعتی عبدل آباد

همچنین از لحاظ نوع کاربرد، نحوه ایجاد (طبیعی یا انسان ساخت) نوع پوشش گیاهی، مقیاس و بزرگی (کوچک، متوسط و بزرگ) و … نیز قابل طبقه‌بندی می‌باشند. آنچه بدیهی است رواج پارکهای شهری امروزین که برای عموم قابل استفاده و دسترسی هستند از شهرسازی کشورهای اروپایی شروع شده‌است. البته باغسازی ایرانی در نوع خود کم‌نظیر و تاریخ طولانی دارد ولی عملکرد این باغها با پارکهای شهری امروزی متفاوت بوده‌است.


راه هاي ارتباطي و آدرس مجموعه پارک شریعتی عبدل اباد

تلفن:021-55838435 –
آدرس:تهران، منطقه 19، محله شریعتی شمالی، عبدل آباد، خیابان سامان


بوستان شریعتی عبدل اباد

بوستان شریعتی با بهترین امکانات تفریحی , ورزشی و زیبایی خیره کننده یکی از بهترین پارک های تهران است .گردشگاه یا پارک و بوستان شهری به مکانی محفوظ می‌گویند که به صورت طبیعی یا نیمه طبیعی توسط دولت به وجود آمده‌ است. در کنار آن برای تفریح و لذت بردن انسان، یا برای حفاظت از حیات وحش یا زیستگاه طبیعی. بوستان‌ها ممکن است. شامل سنگ، فواره، خاک، آب و قسمت‌های چمن باشد. بسیاری از پارک‌ها قانوناً حفاظت شده و محفوظ اند. از دیدگاه شهرسازی و معماری پارکها به ده‌ها نوع قابل دسته‌بندی هستند. پارک شریعتی عبدل اباد در دسته پارک های محلی محسوب می شود و  میزبان عزیزان در این محله با صفا می باشد .

بوستان شریعتی عبدل آباد
بوستان شریعتی عبدل آباد

مطالب مرتبط :

به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا