advertise-leizer-beauty-ad

آدرس پست پیشتاز و تیباکس نازی آباد – تفاوت پست پیشتاز و تیپاکس چیست ؟

آدرس پیشتاز و تیباکس نازی آباد

آدرس 1: نازی آباد_خیابان اکبرمشهدی_ مجتمع تجاری لوتوس مال طبقه 1

ادرس 2:نازی آباد_میدان بازاردوم_بین نیکنام ونیکومرام

آدرس3 :نازی آباد خیابان عراقی


هرآنچه درمورد پیشتاز و تیباکس باید بدانید

اداره پست یکی از مهم ترین ارگان های کشور است. این اداره   از نهاد های دولتی است و بخش زیادی از حمل و نقل مرسوله ها و پست کردن محموله ها توسط این اداره انجام می شود. اما تمامی فعالیت های مربوط به پست توسط این نهاد دولتی انجام نمی پذیرد.علاوه بر اداره پست بعضی از شرکت های خصوصی هم عملیات  مربوط به ارسال مرسوله ها را انجام می دهند. یکی از خدمات ویژه این اداره ارائه پست پیشتاز است.

زمان در پست پیشتاز

پست هایی که بین شهری باشند بین ۱۴ ساعت تا ۲۴ ساعت به مقصد می رسند اما اگر این پست ها بین شهری باشند. و قرار باشد از شهری به شهر دیگر ارسال شود زمان بیشتری برای ارسال پست  نیاز است. مدت زمان ارسال کردن محموله ها به خارج از شهر معمولا بین ۲۴  تا ۴۸ ساعت طول می کشد.

پست پیشتاز یکی از پست هایی است که محدوده فعالیت آنها فقط به داخل کشور محدود نمی شود. این پست ها می توانند محموله هایی را هم که قرار است به خارج کشور ارسال شوند را هم قبول کنند.

مدت زمان ارسال محموله ها به شهر هایی که خارج از کشور ایران قرار دارند متفاوت است.

زمان رسیدن بسته به کشور مقصد می تواند متفاوت باشد اما مسئله ای که برای همه پست ها ثابت است این است که پس از آن که بسته به کشور مقصد رسید پس از گذشت ۷۲ ساعت پست به شهر مقصد خواهد رسید.

پست تیپاکس

تیپاکس یک سرویس جدید پستی است که قادر است با سیستم طراحی فروشگاه اینترنتی هماهنگ شود، که به کمک آن همه مرسولات پستی را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان می رساند.

همه مرسولات قبل از ارسال توسط تیپاکس بیمه می شوند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه طبیعی یا غیر طبیعی فرستنده یا گیرنده خسارت و ضرر مالی نبینند . تیپاکس امروزه بسیار فرا گیر شده و توسعه یافته به گونه ای که در اکثر شهر های ایران نمایندگی دارد.

با وجود این که تیپاکس سرعت زیادی در ارسال کالا و رساندن آن به دست گیرنده دارد،اما نمی توان زمان دقیقی برای آن مشخص کرد و بستگی به فاصله مبدا تا مقصد یا شرایط دیگر دارد .متوسط زمان ارسال کالا توسط تیپاکس بین 12 تا 48 ساعت است

 پست تیباکس یکی از انواع پست ها در داخل کشورمان است. این پست  دارای سرعت بسیار بالایی است و هنگامی که با استفاده از این پست اشیاء را ارسال می کنیم در زمان مناسبی به مقصد می رسند.

تیبتاکس
تیبتاکس

 


آدرس پیشتاز و تیباکس نازی آباد

آدرس: نازی آباد_خیابان اکبرمشهدی_ مجتمع تجاری لوتوس مال طبقه 1

ادرس:نازی آباد_میدان بازاردوم_بین نیکنام ونیکومرام

آدرس:نازی آباد خیابان عراقی


مطالب مرتبط :

به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا