advertise-leizer-beauty-ad

آموزشگاه های جوانمرد قصاب تهران

فهرست مطالب

آموزشگاه های جوانمرد قصاب

اگر می خواهید بانک اطلاعاتی شامل اطلاعات آموزشگاه های جوانمرد قصاب شامل مدارس دولتی و غیر دولتی ،آموزشگاه های فنی حرفه ای، کارگاه های آموزشی، آموزشگاه های زبان، نقاشی، موسیقی، کنکور پیشرفته و … را که خدمات اموزشی با کیفیت بالا و امکانات مناسب ارائه می دهند، با ما همراه باشید.

در این مطلب می خواهیم بهترین مراکز آموزشی در جنوب تهران (محله جوانمرد قصاب) را به شما عزیزان معرفی کنیم .

اطلاعات آموزشگاه های جوانمرد قصاب را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

ما تلاش کرده ایم تا با جمع آوری اطلاعات از طریق مراجعه حضوری یا وب سایت های متفاوت آموزشگاهی ، مراکز معتبر آموزشی جوانمرد قصاب را به شما عزیزان معرفی کنیم. این فرآیند تماما توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای نیز بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

چگونگی اعتبار بخشی نازی سرا به  آموزشگاه های محله جوانمرد قصاب

اگر شماهم صاحب یک آموزشگاه در محله جوانمرد قصاب هستید، می توانید از بخش (تماس با ما) برایمان پیام بگذارید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید . کارشناسان خبره ما با عکاسی اختصاصی از محل و تولید محتوای مناسب، اطلاعات شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

انواع آموزشگاه ها

در معرفی انواع آموزشگاه باید گفت در نظر کلی آموزشگاه ها به دو دسته حقیقی و مجازی تقسیم می شوند:

  • آموزشگاه حقیقی: این آموزشگاه ها نظیر آموزشگاه های هنر موسیقی، ورزشی، فنی و حرفه‌ای، زبانهای خارجی، آشپزی، علوم رایانه آموزشگاه تعلیم رانندگی می باشند.
  • آموزشگاه مجازی: به آموزشگاه‌هایی گفته می شود که وجود خارجی ندارند و برای ارتباط با مخاطب خود از فناوری های روز مانند اینترنت و رایانه، کتاب های الکترونیک، آموزشهای اینترنتی و… استفاده می‌کنند. امروزه آموزشگاه‌های مجازی به دلیل کم هزینه بودن در حال محبوب تر شدن در بین قشرهای مختلف مردم است.

در نظر عامه مردم، آموزشگاه به معنای جایی برای آموزش دادن و محل یادگیری است که می توان در زمینه های مختلف در آن به کسب دانش و مهارت های لازم پرداخت. اما امروزه با توسعه تکنولوژی و پیشرفت فناوری این معنا تعاریف گسترده تری را به خود گرفته و موارد بیشتری نظیر یادگیری آنلاین از طریق موسسات آموزشی مجازی و غیره را نیز شامل شده است.
در این مقاله قصد داریم تا به مفهوم و تعریف این مقوله بپردازیم و انواع آموزشگاه ها را به شما معرفی کنیم. همچنین قرار است تا توضیحاتی در مورد نحوه عملکرد و نوع مهارت هایی که می توان در این مکان ها آموخت را به نظرتان برسانیم.

مراکز آموزشی مراکز آموزشی

معنای لغوی مرکز آموزشی و آموزشگاه

آموزشگاه همانطور که اشاره شد به معنای محلی برای آموزش افراد است که افراد با حضور در آن می توانند در زمینه های مختلف مهارت های لازم را در رشته ای خاص به دست آورند.
در واقع امروزه آموزشگاه یک دانشگاه آنلاین برای به دست آوردن مهارت های لازم است. مهارت هایی که برای کسب و کار ها لازم است و شامل یادگیری های ویژه و آموزش های آنلاین و حضوری می باشد.
این یادگیری و آموزش ها موارد گسترده ای را پوشش می دهد و بر همین اساس آموزشگاه ها با توجه به نیاز و سطح مهارت هنرجو در زمینه ای خاص اقدام به آموزش می کنند.

مهارت آموز پیش از ثبت نام در هر آموزشگاهی، باید نسبت به یادگیری هدف و انگیزه ای مناسب داشته باشد. در این میان بیشتر دانش آموزان برای آنکه در درس های خود پیشرفت کنند، از موسسات آموزشی تکمیلی استفاده می کنند.
عده ای از افراد نیز برای آنکه در رشته و مهارت خاصی متبحر شده و بتوانند وارد بازار کار شوند و یا هنری را بیاموزند، خود را مکلف می کنند تا در آموزشگاه هایی که با این اهداف متناسب بوده و مرتبط با رشته و سطح مهارتی خود ثبت نام می کنند.
در گام اول برای تقویت انگیزه یادگیری باید به این نکته اشاره کرد که هر فردی که با هدف و نیتی شروع به یادگیری مهارتی می کند، علاوه بر آنکه می تواند به هدف مادی که همان داشتن شغل و کسب و کار مناسب می باشد، دست یابد، این امکان را نیز دارد تا به اهداف معنوی که همان رسیدن به جایگاه بالاتر است، نائل شود.

هدف از تحصیل در آموزشگاه

انواع متفاوتی از اهداف برای رفتن به آموزشگاه و یا موسسه آموزشی در افراد متختلف و بر اساس نیازها و تمایلات آن ها وجود دارد که می تواند آنها را نسبت به چگونگی مراجعه به آموزشگاه از هم متمایز کند.

در بررسی گروه های فردی که با توجه به این اهداف تقسیم بندی می شوند، می توان گفت:‌ برخی افراد فکر می کنند که گذراندن روز با هدف تامین نیازهای روزمره مانند استراحت و رفع گرسنگی و غیره جزو اهداف اساسی آموزشی به حساب می آیند؛‌این در حالی است که برای رسیدن به هدفی خاص لازم است تا برنامه ریزی دقیقی داشت. در واقع هدف یعنی قرار دادن مقصدی که در مسیر، نیاز به تلاش و برنامه ریزی برای رسیدن به آن باشد.

انواع مدرک قابل ارائه در آموزشگاه ها

مدارکی که در اموزشگاه های معتبر برای مهارت آموزی و یا کسب هنر و یا هر رشته آموزشی ارائه می شود باید از رسمیت کافی برخوردار باشد و بر همین اساس لازم است تا تحت نظر اداره فنی و حرفه  ای کشور صادر شود. این مدارک به سه دسته مدارک رسمی، مورد تایید و مدارک گذر مهارتی تقسیم می شوند که در ادامه در خصوص هر کدام توضیحاتی را ارائه می کنیم.

مدارک رسمی فنی و حرفه ای

این مدارک  از سوی سازمان فنی و حرفه ای و در گستره بین المللی ارائه می شود و در اکثر نقاط دنیا معتبر است. بدین معنا که می توان به وسیله آن وارد شغل مرتبط با آن مهارت خاص شد.
مهارت آموز برای دریافت این مهارت باید 1- دوره های مهارت آموزی در هر یک از آموزشگاه های فنی و حرفه ای را بگذراند. 2- به صورت الکترونیکی در ازمون های هماهنگ با تاریخ سازمان فنی و حرفه ای در آزمون شرکت کند. 3- بعد از کسب نمره قبولی و موفقیت در آزمون، مدرک مربوط به آن مهارت را از سایت رسمی سازمان فنی و حرفه ای استعلام گرفته و دریافت کند.
لازم به ذکر است که مدرک قابل استعلام از سازمان فنی و حرفه ای به دلیل کد شغلی قید شده در ان در 186 کشور دنیا رسمیت دارد. بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، می توانند با این مدرک در هر جای دنیا برای خود شغلی داشته باشند. همینطور کارآموز می تواند با دارا بودن این مدرک  از تسهیلات بانکی برای راه اندازی کسب و کار مختص خود نیز استفاده کند.
البته روند اخذ مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای به دلیل بعضی ضوابط  سازمان و همچنین دارا بودن دو ازمون تئوری و عملی که هر کدام در بازه های زمانی خاصی برگزار می شود، ممکن است کمی به درازا بکشد.

مراکز آموزشی مراکز آموزشی

مدارک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای و تفاوت ان با مدارک رسمی

این مدارک ا زطریق آموزشگاه های آزاد رسمی که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای کار می کنند، به مهارت آموزان ارائه می شود و بر همین اساس لازم است تا نام و آرم و امضای مدیر موسسه آموزش آزاد همیشه در کنار ارم سازمان فنی و حرفه ای بر روی مدارک درج شود. در نظر داشته باشید که در مدارک رسمی نام هیچ سازمان و یا موسسه ای شخصی بر روی مدارک ثبت نمی شود.
از دیگر مشخصات و تفاوت های مدارک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای با مدارک رسمی غیر قابل ترجمه بودن ان و نحوه استعلام گیری آن است. به همین دلیل، این مدارک فاقد اعتبار بین المللی هستند.
از سوی دیگر ،‌پیگیری و اخذ مدارک مورد تایید بر خلاف مدارک رسمی مدت زمان کوتاهتری خواهد داشت و حداکثر دو هفته زمان می برد. همچننی مدارک مورد تایید شامل دریافت تسهیلات بانکی نمی شود و لازم است تا برای اخذ وام ، مدارک متقاضی که به تایید سازمان فنی و حرفه ای رسیده است، وجود داشته و ارائه شود.

مدارک گذر مهارتی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای جوانمرد قصاب

مدارک گذر مهارتی که در آموزشگاه های فنی و حرفه ای جوانمرد قصاب ارائه می شود، همانند دیگر مدارک آموزشگاهی بوده و فقط در شرایط خاصی نظیر برگزاری همایش، سمینار یا نمایشگاه دوره ای به مدت حدود دو ساعت جهت آموزش های کپسولی که از طرف آموزشگاه های ازاد ارائه شده، صادر شده و به شرکت کنندگان ارائه می شود.
این مدارک همانند مدارک مورد تایید فاقد اعتبار رسمی است و مشخصات همان مدارک را دارد.در عین حال یادآوری می شود که در مورد اخذ مدرک گذر مهارتی هیچ گونه وجه نقد و یا هزینه ای از طرف مهارت آموز و یا دانشجو دریافت نمی شود.

شما می توانید برای دریافت آخرین اخبار و مطالب مرتبط با کلیه محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید.

ارزش و اعتبار مدرک فنی و حرفه ای بسیار بالا است. این مدرک یک مدرک بین المللی بوده و در تمامی کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار ILO  هستند، معتبر است.

افراد با در دست داشتن این مدرک می توانند در کشورهای عضو سازمان جهانی کار مشغول به کار شوند. همچنین این مدرک قابل ترجمه بوده و افراد می توانند برای مهاجرت این مدرک را ترجمه کنند.

توجه داشته باشید که همه کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه، عضو ILO (سازمان جهانی کار) هستند؛ در حال حاضر این مدرک در بیش از ۷۰ کشور جهان معتبر است.

  • مدرک IELTS
  • مدرک TOEFL
  • آزمون TOLIMO
  • آزمون MCHE
  • آزمون کمبریج
  • آزمون اینترنتی تافل (IBT)
  • آزمون کاغذی (PBT)
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا