advertise-leizer-beauty-ad

آموزشگاه های صالح آباد تهران

فهرست مطالب

آموزشگاه های صالح آباد

اگر درصددید که اطلاعات جامعی از آموزشگاه های صالح آباد شامل مدارس دولتی و غیر دولتی ،آموزشگاه های فنی حرفه ای، کارگاه های آموزشی، آموزشگاه های زبان، نقاشی، موسیقی، کنکور پیشرفته و … داشته باشید، در کنار ما باشید تا به روزترین و با کیفیت ترین اطلاعات مورد درخواستتان را به شما ارائه کنیم. در این مطلب قصد داریم تا بهترین مراکز آموزشی در جنوب تهران (محله صالح آباد) را به شما عزیزان معرفی کنیم.

شیوه جمع آوری اطلاعات آموزشگاه های صالح آباد

کارشناسان تحلیل محتوای وب سایت نازی سرا تلاش کرده‌اند تا با جمع آوری اطلاعات از دو شیوه متداول؛ بستر اینترنت و مراجعه حضوری به آموزشگاه، مراکز آموزشی صالح آباد را به شما معرفی کنند. این تلاش تماما از سوی مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

چگونه آموزشگاه های محله صالح آباد را بهتر معرفی کنید

اگر شماهم صاحب آموزشگاهی در محله صالح آباد هستید و در نظر دارید تا اطلاعات جامعی راجع به کسب و کار خودتان به مخاطبان ارائه کنید؛ می توانید از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا از طریق دیگر راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید . همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما در اسرع وقت، بانک اطلاعاتی جذابی از مجموعه آموزشی شما را به سایت اضافه خواهند کرد.

انواع آموزشگاه ها

در مجموع دو نوع آموزشگاه وجود دارد که به ساده ترین شکل ممکن به شما معرفی می کنیم:

  • آموزشگاه حقیقی: همچون آموزشگاه های موسیقی، ورزشی، فنی و حرفه‌ای، زبان های خارجی، آشپزی، علوم رایانه و آموزشگاه تعلیم رانندگی
  • آموزشگاه مجازی: به آموزشگاه‌هایی گفته می شود که وجود خارجی ندارند و برای ارتباط با مخاطب خود از فناوری های روز نظیر اینترنت و رایانه، کتاب های الکترونیک، آموزش های اینترنتی و… استفاده می کنند. نکته جالب اینجاست که امروزه آموزشگاه‌های مجازی به دلیل کم هزینه تر بودن و صرفه جویی در زمان تردد، در حال محبوب تر شدن در بین ملت‌های مختلف هستند.

آموزشگاه در نظر اول محل یادگیری و آموزش مهارت یا تخصصی ویژه را تداعی می کند؛ مکانی که می توان در آن دانش و مهارت های خاصی را آموخت. اما امروزه با توسعه تکنولوژی و پیشرفت فناوری، این معنا تعاریف گسترده تری را به خود گرفته است و شامل موارد دیگری از قبیل یادگیری آنلاین و تعریف جامعی از موسسات آموزشی مجازی و … نیز می شود.
در این مقاله قصد داریم تا به مفهوم و تعریف این مقوله بپردازیم و انواع آموزشگاه ها را به شما معرفی کنیم. در عین حال لازم است تا توضیحاتی در مورد نحوه عملکرد و نوع مهارت هایی که می توان در این مکان ها به صورت مجازی یا حضوری آموخت را مورد بررسی قرار دهیم.

مراکز آموزشی مراکز آموزشی

مراد از مرکز آموزشی و آموزشگاه چیست؟

همانطور که گفتیم، آموزشگاه به معنای محلی برای آموزش است که افراد در زمینه های مختلف مهارت های لازم را در آن رشته و یا زمینه به دست می آورند.
در واقع امروزه آموزشگاه یک دانشگاه آنلاین است که می توان در آن انواع مهارت های لازم برای کسب و کار ها شامل یادگیری های ویژه و آموزش های آنلاین و حضوری را کسب کرد.
این آموزش ها شامل موارد گسترده ای است، که آموزشگاه ها با توجه به نیاز و سطح مهارت هنرجو در آن زمینه اقدام به آموزش حرفه ای می کنند.

در این میان ذکر این نکته لازم است که هر دانش آموز و کارآموزی که قصد رفتن به آموزشگاهی را دارد، باید نسبت به آن آموش خاص هدف و انگیزه کافی داشته باشد. به عنوان مثال، اکثر دانش آموزان برای آنکه در درس های خود پیشرفت کنند، از محل و یا موسسه آموزشی تحصیلی برای رشد تحصیلی خود استفاده می کنند.
عده ای از افراد نیز برای آنکه در رشته و مهارت خاصی متبحر شده و بتوانند وارد بازار کار شوند و یا هنری را بیاموزند، در آموزشگاه هایی با این هدف در ارتباط بوده و مرتبط با رشته و سطح مهارتی خود ثبت نام می کنند.
بنابراین قبل از رفتن به هر آموزشگاهی باید در وهله اول هدف مشخصی داشته باشید؛ هدفی که با کسب مهارت در آن بتوانید انگیزه خود را دو چندان نموده و در رشته مورد نظرتان پیشرفت کنید.
مطئن باشید که با یک اموزش خوب، علاوه بر آنکه می توان به هدف مادی که همان داشتن شغل و کسب و کار مناسب است، نائل شد، می توان به اهداف معنوی که همان رسیدن به جایگاه های بالاتر است، نیز نائل شد.

هدف از تحصیل در آموزشگاه

انواع خاصی از اهداف برای رفتن به آموزشگاه و یا موسسه آموزشی در افراد مختلف وجود دارد که بنابر ویژگی های شخصیتی آن های می تواند متفاوت باشد. در ادامه به بررسی مدارک معتبری که گروه های فردی با توجه به این اهداف به دنبال آن هستند، می پردازیم تا تصور بهتری از این موضوع داشته باشید.
نکته اصلی در این میان آن است که برای دستیابی به هر هدفی باید برنامه ریزی داشت. در واقع هدف یعنی قرار دادن مقصدی که در مسیر، نیاز به تلاش و برنامه ریزی برای رسیدن به آن باشد.

انواع مدارک آموزشگاهی

مدارکی که در اموزشگاه های رسمی برای مهارت آموزی و یا کسب هنر و یا هر رشته آموزشی ارائه می شود، تحت نظر اداره فنی و حرفه  ای کشور می باشد. این مدارک در سه بخش مدارک رسمی، مورد تایید و مدارک گذر مهارتی دسته بندی می شوند.

مدارک رسمی فنی و حرفه ای

این مدارک از سوی سازمان فنی و حرفه ای و به صورت بین المللی ارائه می شوند. بدین معنی که مدرک رسمی فنی و حرفه ای مهارت آموز در بیشتر نقاط دنیا معتبر است و دارنده مدرک می تواند به وسیله آن وارد شغل مرتبط با آن مهارت گردد.
در گام اول مهارت آموز برای دریافت این مدرک باید بعد از گذراندن دوره های مهارت آموزی در هر یک از آموزشگاه های فنی و حرفه ای، به صورت الکترونیکی در ازمون های هماهنگ با تاریخ سازمان فنی و حرفه ای شرکت کرده و بعد از کسب نمره قبولی و موفقیت در آزمون، مدرک مربوط به آن مهارت را در تاریخ تعیین شده از سایت رسمی این سازمان استعلام گرفته و دریافت کند.
لازم به ذکر است که مدرک قابل استعلام از سازمان فنی و حرفه ای به دلیل کد شغلی در 186 کشور دنیا رسمیت دارد و افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور برای کسب و کاردارند، می توانند با این مدرک در هر جای دنیا برای خود شغلی مرتبط با همان حرفه داشته باشند. همینطور کاراموز می تواند با این مدرک در داخل کشور، از تسهیلات بانکی برای ایجاد و راه اندازی کسب و کار خود نیز استفاده کند.
در مورد این مدارک باید توجه داشت که روند اخذ مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای به دلیل بعضی ضوابط  سازمان و همچنین وجود دو ازمون تئوری و عملی که هر کدام در زمان های خاصی برگزار می شود؛ ممکن است کمی به طول بکشد.

مراکز آموزشی مراکز آموزشی

مدارک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای

این مدارک در آموزشگاه های آزادی که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای قرار دارند، تولید شده و به مهارت آموزان ارائه می شود. به همین علت نام، مهر و امضای مدیر موسسه آموزش آزاد همیشه در کنار مهر سازمان فنی و حرفه ای بر روی مدارک درج شده و به مهارت آموز اعطا می شود. این در حالی است که در مدارک رسمی نام هیچ سازمان و یا موسسه شخصی بر روی مدارک ثبت نمی شود و این یکی از تفاوت های این دو مدرک با یکدیگر است.
از دیگر مشخصات و تفاوت های مدارک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای با مدارک رسمی، غیر قابل ترجمه بودن و عدم امکان استعلام گیری از آن است. برای همین این مدارک نمی توانند در بعد بین المللی معتبر باشند.
در عین حال توجه داشته باشید، پیگیری و اخذ مدارک مورد تایید بر خلاف مدارک رسمی مدت زمان کوتاهتری می طلبد (حداکثر دو هفته). مدارک مورد تایید همچنین نمی تواند شامل دریافت تسهیلات بانکی شود و برای اخذ وام باید، مدرک مورد تایید به صورت مدرک رسمی ارائه شده و شرط قبولی در آزمون سازمان فنی و حرفه ای در آن رعایت شده باشد.

مدارک گذر مهارتی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای صالح آباد

مدارک گذر مهارتی فقط در شرایط خاصی نظیر برگزاری همایش، سمینار و نمایشگاه هایی که به مدت حداقل دو ساعت و با هدف ارائه آموزش های کپسولی به مخاطبان برگزار می شود، ارائه می شود و مرجع اصلی آن نیز آموزشگاه های ازاد است.
این مدارک همانند مدارک مورد تایید، فاقد اعتبار رسمی است و مشخصات همان مدارک را نیز دارا می باشد. لازم است که یادآوری شود در مورد اخذ مدرک گذر مهارتی، نباید هیچ گونه وجه نقد و یا هزینه ای از طرف مهارت آموز و یا دانشجو دریافت شود.

در صورتی که به آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران علاقمندید می توانید از  اینستاگرام نازی سرا دیدن فرمایید.

ارزش و اعتبار مدرک فنی و حرفه ای بسیار بالا است . این مدرک یک مدرک بین المللی بوده و در تمامی کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار ILO  هستند، معتبر است.

افراد با در دست داشتن این مدرک می توانند در کشورهای عضو سازمان جهانی کار مشغول به کار شوند . همچنین این مدرک قابل ترجمه بوده و افراد می توانند برای مهاجرت این مدرک را ترجمه کنند.

توجه داشته باشید که همه کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه، عضو ILO (سازمان جهانی کار) هستند؛ در حال حاضر این مدرک در بیش از ۷۰ کشور جهان معتبر است.

 
  • مدرک IELTS
  • مدرک TOEFL
  • آزمون TOLIMO
  • آزمون MCHE
  • آزمون کمبریج
  • آزمون اینترنتی تافل (IBT)
  • آزمون کاغذی (PBT)
 
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا