advertise-leizer-beauty-ad

آموزشگاه های عبدل آباد تهران

فهرست مطالب

آموزشگاه های عبدل آباد

ما در جهت رفاه حال مخاطبان محله عبدل آباد سعی کرده ایم تا در این مطلب با جمع آوری اطلاعات آموزشگاه های عبدل  آباد، بهترین مراکز آموزشی در جنوب تهران (محله عبدل آباد) را به شما عزیزان معرفی کنیم. این دسته بندی در گروه هایی شامل مدارس دولتی و غیر دولتی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، کارگاه های آموزشی، آموزشگاه های زبان، نقاشی، موسیقی، کنکور پیشرفته و … گرداوری شده و حاوی فهرستی از آموزشگاه های معتبر با کیفیت خدماتی بالا و امکانات مناسب است.

اطلاعات آموزشگاه های عبدل آباد را چگونه جمع‌آوری کرده ایم ؟

برای  این منظور، تیم تولید محتوای نازی سرا، نسبت به جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و یا مراجعه حضوری به مراکز آموزشگاه اقدام کرده است.این فرآیند از سوی مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای نیز بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

آیا شماهم صاحب یکی از آموزشگاه های محله عبدل آباد هستید؟

اگر شماهم صاحب یکی از آموزشگاه های واقع در محله عبدل آباد هستید، می توانید، اطلاعات مستدلی از مکان آموزشی خود را در اختیار علاقمندان قرار دهید. برای این منظور کافی است تا از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا تماس بگیرید. همکاران ما با عکاسی اختصاصی از آموشگاه، اطلاعات شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

انواع آموزشگاه ها

آموزشگاه به معنای واقعی کلمه به معنای محیطی است که در آن به آموزش افراد پرداخته شود و می توان در زمینه های مختلف دانش و مهارت لازم را آموخت. با  این وجود با توسعه تکنولوژی و پیشرفت فناوری این معنا تعاریف گسترده تری را به خود گرفته است و شامل موارد دیگری همچون یادگیری آنلاین و موسسات آموزشی مجازی و غیره نیز می شود.
در این مقاله قصد داریم تا به طول کلی به مفهوم و تعریف این مقوله بپردازیم و انواع آموزشگاه ها را به شما معرفی کنیم. در ادامه سعی داریم تا توضیحاتی در مورد نحوه عملکرد و نوع مهارت هایی که می توان در این مکان ها به صورت مجازی و یا حضوری آموخت را، مورد بررسی قرار دهیم.

در گام نخست لازم است بدانیم که در مجموع دو نوع آموزشگاه وجود دارد؛ مجازی و حقیقی.

  • آموزشگاه حقیقی: آموزشگاه هایی همچون موسیقی، ورزشی، فنی و حرفه‌ای، زبان های خارجی، آشپزی، علوم رایانه و آموزشگاه تعلیم رانندگی را شامل می شود.
  • آموزشگاه مجازی: به آموزشگاه‌هایی گفته می شود که وجود خارجی ندارند و برای ارتباط با مخاطب خود ناگزیر به استفاده از فناوری هایی نظیر اینترنت و رایانه، کتاب های الکترونیک، آموزش های اینترنتی و… هستند. امروزه آموزشگاه‌های مجازی به دلیل کم هزینه تر بودن، محبوبیت بیشتری یافته اند.

مراکز آموزشی مراکز آموزشی

تعریف مرکز آموزشی و آموزشگاه چیست؟

آموزشگاه همانطور که گفته شد به معنی محلی برای آموزش است که افراد در زمینه های مختلف مهارت های لازم را در آن رشته و یا زمینه به دست می آورند.
در واقع امروزه آموزشگاه یک دانشگاه آنلاین برای به دست آوردن مهارت های موردنیاز انواع کسب و کارها است که می تواند شامل یادگیری های ویژه و آموزش های آنلاین و حضوری باشد.
این یادگیری و آموزش ها شامل موارد گسترده ای است که از طریق آموزشگاه ها با توجه به نیاز و سطح مهارت هنرجو در ارائه می شود.

نکته مهم این است که بدانید قبل از آنکه هر دانش آموز و کارآموزی قصد رفتن به آموزشگاهی را داشته باشد، باید نسبت به امر آموزش هدف و انگیزه لازم را داشته باشد. به عنوان مثال اکثر دانش آموزان برای آنکه در درس های خود پیشرفت کنند، از خدمات موسسات آموزشی تحصیلی استفاده می کنند.
عده ای از افراد نیز برای آنکه در رشته و مهارت خاصی کسب مهارت کنند و بتوانند وارد بازار کار شوند، و یا با انگیزه آموختن هنری خاص، در آموزشگاه هایی که با این هدف و مرتبط با رشته و سطح مهارتی آن ها باشد، ثبت نام می کنند.
بنابراین قبل از رفتن به هر آموزشگاهی باید هدف مشخصی داشته باشید و بدانید که با داشتن هدف آموزشی، علاوه بر آنکه می توان به هدف مادی که همان داشتن شغل و کسب و کار مناسب است، دست یافت؛ می توان به دیگر اهداف معنوی که همان رسیدن به جایگاه بالاتر است، نیز نائل شد.

هدف از آموزش در آموزشگاه

اما اهداف اولیه برای رفتن به آموزشگاه و یا موسسه آموزشی در افراد متفاوت است که می تواند باعث تمایز آن ها از ثبت نام در یک آموزشگاه شود. در ادامه به بررسی گروه های فردی که با توجه به این اهداف تقسیم بندی می شوند، می پردازیم و بر این نکته تاکید می کنیم که گام اول در رسیدن به هدف، برنامه ریزی است. در واقع هدف یعنی قرار دادن مقصدی که در مسیر، نیاز به تلاش و برنامه ریزی برای رسیدن به آن باشد.

انواع مدارک قابل ارائه آموزشگاهی

مدارکی که معمولا در اموزشگاه های رسمی برای مهارت آموزی و یا کسب هنر و یا هر رشته آموزشی ارائه می شود، تحت نظر اداره فنی و حرفه  ای کشور است. این مدارک شامل سه دسته مدارک رسمی، مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای و مدارک گذر مهارتی هستند.

مدارک رسمی فنی و حرفه ای

این مدارک از سوی سازمان فنی و حرفه ای و به صورت بین المللی ارائه می شود. بدین معنی که مدرک رسمی فنی و حرفه ای مهارت آموز در اکثر نقاط دنیا معتبر است و می توان به وسیله آن وارد شغل های مرتبط با آن مهارت شد.
از سوی دیگر، مهارت آموز برای دریافت این مهارت باید بعد از گذراندن دوره های مهارت آموزی در هر یک از آموزشگاه های فنی و حرفه ای، نسبت به شرکت در آزمون های الکترونیک سازمان فنی و حرفه ای شرکت کرده و بعد از کسب نمره قبولی و موفقیت در آزمون، مدرک مربوط به آن مهارت را از سایت رسمی این سازمان استعلام گرفته و دریافت کند.
لازم به ذکر است که مدرک قابل استعلام از سازمان فنی و حرفه ای به دلیل کد شغلی درج شده در آن در 186 کشور دنیا رسمی است. بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور جهت کسب و کاردارند، می توانند با این مدرک در هر جای دنیا برای خود شغلی بیابند. در عین حال کاراموز می تواند با این مدرک  از تسهیلات بانکی مرتبط برای ایجاد و راه اندازی کسب و کار خود نیز استفاده کند.
توجه داشته باشید که معملوا اخذ مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای به دلیل برخی از ضوابط  سازمان و همچنین لزوم قبلی در دو ازمون تئوری و عملی، ممکن است کمی به درازا انجامد.

مراکز آموزشی مراکز آموزشی

مدارک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای

این مدارک از سوی آموزشگاه های آزادی که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای هستند، به مهارت آموزان ارائه می شود. به همین علت نام، مهر و امضای مدیر موسسه آموزش آزاد باید در کنار مهر سازمان فنی و حرفه ای بر روی مدارک درج شود؛ در صورتی که در مدارک رسمی نام هیچ سازمان و یا موسسه شخصی بر روی مدارک ثبت نمی شود که خود یکی از وجوه تمایز بین این دو مدرک است.
از دیگر مشخصات و تفاوت های مدارک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای با مدارک رسمی، غیر قابل ترجمه بودن و عدم امکان استعلام گیری آن است. برای همین این مدارک از درجه اعتبار بین المللی ساقط هستند.
در عین حال، پیگیری و اخذ مدارک مورد تایید بر خلاف مدارک رسمی مدت زمان کوتاهتری نیاز دارد (در حدود دو هفته). مدارک مورد تایید همچنین نمی تواند شامل دریافت تسهیلات بانکی شود و در صورت تمایل برای اخذ وام باید مدرک مورد تایید به صورت مدرک رسمی و با گذراندن آزمون در سازمان فنی و حرفه ای کسب شود.

مدارک گذر مهارتی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای عبدل آباد

مدارک گذر مهارتی فقط در شرایط خاصی و مختص شرکت کنندگان همایش، سمینار و نمایشگاه ها که به مدت حداقل دو ساعت در یکی از این مراسم شرکت کنند، ارائه می شود. این مدارک جهت آموزش های کپسولی بوده و از طرف آموزشگاه های ازاد صادر می شود.
این مدارک همانند مدارک مورد تایید فاقد اعتبار رسمی است و دقیقا مشخصات همان مدارک را دارد. در مورد اخذ مدرک گذر مهارتی، نیازی به پرداخت هیچ گونه وجه نقد و یا هزینه ای از طرف مهارت آموز و یا دانشجو وجود ندارد.

شما برای دریافت آخرین اخبار و مطالب مرتبط با محلات جنوب تهران می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید و با ما در ارتباط باشید.

ارزش و اعتبار مدرک فنی و حرفه ای بسیار بالا است. این مدرک یک مدرک بین المللی بوده و در تمامی کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار ILO  هستند، معتبر است.

افراد با در دست داشتن این مدرک می توانند در کشورهای عضو سازمان جهانی کار مشغول به کار شوند. همچنین این مدرک قابل ترجمه بوده و افراد می توانند برای مهاجرت این مدرک را ترجمه کنند.

توجه داشته باشید که همه کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه، عضو ILO (سازمان جهانی کار) هستند؛ در حال حاضر این مدرک در بیش از ۷۰ کشور جهان معتبر است.

 
  • مدرک IELTS
  • مدرک TOEFL
  • آزمون TOLIMO
  • آزمون MCHE
  • آزمون کمبریج
  • آزمون اینترنتی تافل (IBT)
  • آزمون کاغذی (PBT)
 
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا