advertise-leizer-beauty-ad

اکستنشن مژه نازی آباد تهران

فهرست مطالب

لیست بهترین اکستنشن مژه نازی آباد

وب سایت نازی سرا با جمع آوری بهترین مراکز انجام خدمات و آموزش اکستنشن مژه نازی آباد با دارا بودن بانک اطلاعاتی به روز و با اطلاعات کامل اقدام کرده است.

در لیست زیر شما می توانید به روزترین مجموعه های آموزشگاهی و خدماتی دارای کیفیت بالا و امکانات مناسب مربوط به انواع اکتنشن مژه را مشاهده نمایید. با کلیک بر روی هر کدام میتوانید تمامی اطلاعات لازم و عکس های مجموعه را مشاهده کنید و با مشاهده نظرات از تجربیات دیگران در آن مجموعه آگاه باشید :

بهترین سالن کاشت و اکستنشن مژه نازی آباد

((آکادمی اکستنشن حرفه ای مژه ریحانه ))

آکادمی مژه اولین و تنها مرکز تخصصی اکستنشن مژه در نازی آباد است .این مرکز تخصصی زیر نظر آکادمی مژه ؛ مستر آکادمی و تنها آرتیست جنوب تهران است که برگزاری ورکشاپ های تخصصی اکستنشن مژه در تهران سایر شهرهای ایران را در کارنامه فعالیت حرفه ای خود دارد.در این مرکز تاکنون بیش از ۱۰۰ هنرجوی موفق آموزش دیده و رهسپار مراکز کار شده اند.

آدرس و تلفن اکستنشن مژه ریحانه نازی آباد

آدرس📍

 تهران ، منطقه 16 ، محدوده نازی آباد


موبایل 📲 

09058376737


اینستاگرام

(کلیک کنید)

extension_reyhaneh
extension_reyhaneh

آموزش خدمات تخصصی در این مرکز به صورت گروهی و خصوصی برگزار می‌شود و در پایان هر دوره به هنرجویان مدرک معتبر بین المللی ارائه می شود. در این مرکز تخصصی همچنین، بیش از ۱۰ مژه کار حرفه ای فعالیت می‌کنند و سعی دارند تا با رفع نیاز مشتریان، آسایش و آرامش را برای آنان به ارمغان آورند.در آکادمی مژه علاوه بر انجام اکستنشن، لیفت و لمینت مژه، ابرو و کاشت موقت هم انجام می شود.

  • شناخت ابزار کار
  • شناخت انواع مپ هاي مختلف
  • اكستنشن كلاسيك
  • فن سازي با سرعت بالا
  • ماندگاري و سرعت بالا
  • اكستنشن واليوم
  • ترميم و ريموو
  • اكستنشن مگاواليوم

آموزش در ۴ جلسه ،۴ ساعته برگزار شده و به پذیرفته شدگان نهایی، مدرک بین المللی ارائه خواهد شد.در طول دوره متریال در اختيار هنرجو قرار داده می شود و جزوه کامل در قالب فرمت pdf نیز به آنان ارائه می شود.

بعد از اتمام کلاس، پشتیبانی نامحدود می باشد و هنرجویان موفق دوره ها امکان استخدام در آکادمی مژه را خواهند داشت.

آدرس و تلفن اکستنشن مژه ریحانه نازی آباد

آدرس📍

 تهران ، منطقه 16 ، محدوده نازی آباد


موبایل 📲 

09058376737


اینستاگرام

(کلیک کنید)

extension_reyhaneh
extension_reyhaneh


این مرکز با بیش از ۵ سال فعالیت در حوزه آموزش و خدمات اکستنشن مژه، در منطقه ۱۶ فعالیت می‌کند. مرکز تخصصی اکستنشن مژه ، برگزار کننده دوره ورکشاپ تخصصی اکستنشن مژه در شهر های مختلف کشور نیز بوده است.

مختصری درباره اکستنشن مژه (مزایا و معایب)

در میان بسیاری از ملل و جوامع تعابیر متفاوت و جالبی برای زیبایی چشم ها وجود دارد. چشم ها دریچه ای برای ورود به قلب هستند و به همین خاطر از مصر و روم باستان، چشم ها نقطه اوج آرایش چهره بانوان و حتی در مواردی مردان بوده اند.طراحی چهره از سرمه چشم ها آغاز شده و امروزه با گسترش روش های نوین زیبایی حتی تا اکستنشن مژه ادامه یافته است.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به تغییر چهره خود و زیبایی بیشتر چشم ها دارید، می توانید اکستنشن مژه را امتحان کنید که به طور چشمگیری در جذابیت و گیرایی چشم ها موثرند.اما اینکه اکستنشن چیست، در صورت انتخاب اکستنشن کار نامناسب چه مخاطراتی دارد و چگونه می توان بهترین انتخاب را در این خصوص داشت، موضوعی است که ما در این مقاله به شما خواهیم گفت.

اکستنشن مژه چیست و چگونه انجام می شود؟

تعبیر دیگری برای اضافه کردن مژه ی مصنوعی به چشم ها و یکی از بهترین ترفندهای زیبایی در دنیای مد و فشن است.اکستنشن مژه بدون درد بوده و اگر به درستی صورت گیرد، هیچ آسیبی به مژه هایتان نخواهد رساند.

به تنها چیزی که باید بدان توجه کنید آلرژی است که ممکن است به چسب آن داشته باشید. بنابراین اگر هنگام چسباندن مژه احساس سوزش یا درد کردید، حتما آرایشگرتان را در جریان بگذارید.

درعین حال حتما قبل از شروع کار، از چسبی که قرار است برای شما مورد استفاده قرار گیرد، اطمینان حاصل کنید. این چسب نباید حاوی فرمالدئید باشد.

آدرس و تلفن اکستنشن مژه ریحانه نازی آباد

آدرس📍

 تهران ، منطقه 16 ، محدوده نازی آباد


موبایل 📲 

09058376737


اینستاگرام

(کلیک کنید)

extension_reyhaneh
extension_reyhaneh

هر آنچه باید درباره اکستنشن مژه بدانیم

آشنایی با انواع مدل ها ، مزایا ، معایب و مضرات اکستنشن مژه

یکی از ساده ترین روش هایی است که خانم ها برای برخورداری از آرایش دائم از آن استفاده می کنند و البته با تاثیر شگفت آوری که بر روی ظاهر افراد دارد؛ مخاطبان زیادی نیز پیدا کرده است.اگرچه امروزه بسیاری از خانم های جوان به دنبال اکستنشن مژه هستند، اما این روش زیبای آرایشی در میان خانم های میانسال هم مخاطبان خاص خود را پیدا کرده است که البته این موضوع علاوه بر تمایل به زیبایی در میان خانم ها، ناشی از کوتاه تر شدن مژه ها، به مرور زمان و افزایش سن هم می شود. 

مژه های شما از طریق فولیکول های چشم شما رشد می کنند و هر چه سن ما بالاتر می رود، روند رشد مژه ها کندتر می شود. به این ترتیب مژه ها همگام با افزایش سن شروع به نازک شدن می کنند و همین موضوع یکی از دلایل اقبال اکستنشن، در میان دیگر روش های مراقبتی و زیبایی است.در این مقاله، اطلاعات مفیدی از اکستنشن و تمامی نکات ریزی را که باید قبل از انجام این کار بدانید به شما می گوییم.این مقاله از معتبرترین ژورنال های خارجی جمع آوری شده و با مطالعه آن به نکات ارزنده و حائز اهمیتی پی خواهید برد.در این مقاله همچنین سعی کرده ایم به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم. با ما همراه باشید:

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه، مژه های نیمه دائمی هستند که به موهای طبیعی مژه شما متصل می شوند. استفاده از این روش، مشکل کم پشت بودن مژه ها را حل می کند و کمک می کند تا بدون استفاده از لوازم آرایشی همچون ریمل، مژه هایی بلند و حالت‌دار داشته باشید. در اکستنشن، الیاف مویی که عمدتا از مواد مصنوعی همچون موی سمور، ابریشم (و در مواردی موی انسان) ساخته می‌شوند، تک تک به مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شود تا ضخامت، طول و رنگ مژه‌ها را بهبود بخشد. این روش در حال حاضر بین علاقه مندان به زیبایی بسیار محبوب شده است و به دلیل دوام آن ها، محبوب تر از استفاده از مژه های مصنوعی هستند.

آدرس و تلفن اکستنشن مژه ریحانه نازی آباد

آدرس📍

 تهران ، منطقه 16 ، محدوده نازی آباد


موبایل 📲 

09058376737


اینستاگرام

(کلیک کنید)

extension_reyhaneh
extension_reyhaneh

از سوی دیگر، محبوبیت روزافزون آرایش دائمی مانند رژگونه زدن لب (شکلی از خالکوبی) و میکروبلیدینگ ابرو، اکستنشن مژه را به یک روش پرطرفدار تبدیل کرده است. این روش، غیر تهاجمی و بدون درد است و زمان آرایش را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. در ادامه با ما باشید تا مزایا و معایب آن را برای شما بگوییم و از رازهای پرطرفدار شدن این روش پرده برداریم. چرا اکستنشن مژه؟اکستنشن مژه نیمه دائمی، چشمگیرترین راه برای افزایش ظاهر مژه های شماست. بر خلاف لیفت مژه یا رنگ مژه، اکستنشن مژه با استفاده از مژه‌های مصنوعی مرغوبی که ساخته شده‌اند، طول و پری خط مژه طبیعی را بدون بهره گیری از هیچ ابزار آرایشی، برای چشم های شما به ارمغان می آورد.

تاثیر اکستنشن مژه در زیبایی توجه داشته باشید که اکستنشن مژه، یک روش خالکوبی یا جراحی پلاستیک نیست، اما به طور جدی ظاهر شما را بهبود می بخشد و کمک می کند با یا بدون آرایش به طور قابل توجهی زیباتر و زنانه تر به نظر آیید.

آیا اکستنشن، مژه های طبیعی شما را خراب می کند؟

اکستنشن مژه مطلقاً نباید مژه های طبیعی شما را خراب کند. در واقع، مژه های طبیعی تنها در صورت استفاده نادرست از اکستنشن آسیب می بینند! همچنین برای اینکه مژه‌های طبیعی زیبا و سالم بمانند، باید از مالش یا کشیدن مژه ها خودداری کنید.

چگونگی انجام اکستنشن مژه

اولین گام شامل مشاوره برای تصمیم گیری در مورد نوع اکستنشنی است که با ظاهر شما مطابقت داشته باشد. این انتخاب شامل انتخاب نوع الیاف مصنوعی، ابریشم، و یا موی سمور؛‌ طول و نوع فر مژه است. تصمیم نهایی بر این اساس خواهد بود که کدام نوع اکستنشن با ویژگی های شما مطابقت دارد و به مژه های طبیعی شما نزدیک تر است. در گام دوم، اکستنشن مژه با یک ابزار کوچک موچین مانند اعمال می شود تا تک تک مژه ها دقیقا به خط بالایی پلک و در جهت رویش مژه ها بچسبد.

آدرس و تلفن اکستنشن مژه ریحانه نازی آباد

آدرس📍

 تهران ، منطقه 16 ، محدوده نازی آباد


موبایل 📲 

09058376737


اینستاگرام

(کلیک کنید)

extension_reyhaneh
extension_reyhaneh

الیاف مژه منحصرا روی هر یک از مژه‌های طبیعی خودتان چسبانده می‌شود.این فرآیند می تواند تا دو ساعت طول بکشد. هنگامی که این کار انجام شد، تکنسین راند دوم را انجام می دهد و نقاط بدون موی باقی مانده را پیدا و آن ها را نیز ترمیم می کندمی کند. درتمام این مدت، مژه پایینی شما با صفحه سفیدرنگی پوشانده شده است و کار اکستنشن تنها بر روی مژه های بالایی صورت انجام می شود.

ماندگاری اکستنشن مژه چقدر است؟

از آنجایی که اکستنشن به خود مژه متصل می شود، به اندازه چرخه رشد طبیعی یا حدود شش هفته دوام می آورد. برای افزایش طول عمر اکستنشن، متخصصان توصیه می کنند از نرم کننده مژه استفاده کنید و به آرامی مژه های خود را با یک برس اسپولی خشک شانه کنید.

مزایای اکستنشن مژه

مژه مهمترین مزایای اکستنشن مژه شامل ایجاد زیبایی طبیعی،‌صرفه جویی در زمان آرایش، پرهیز از دشواری های مربوط به پاک کردن مداوم آرایش چشم هاو … است.اکستنشن مژه در صورتی که به صورت کاملا حرفه ای انجام شود، بدون آسیب بوده و می تواند دردسر شما برای استفاده از روش های جنبی زیبایی را تا حدود زیادی کاهش دهد.

آدرس و تلفن اکستنشن مژه ریحانه نازی آباد

آدرس📍

 تهران ، منطقه 16 ، محدوده نازی آباد


موبایل 📲 

09058376737


اینستاگرام

(کلیک کنید)

extension_reyhaneh
extension_reyhaneh

معایب اکستنشن مژه

با وجود تمام مزایایی که از اکستنشن مژه شامل شما می شود، اما انجام این عمل زیبایی، معایبی نیز دارد.

به  عنوان مثال انجام اکستنشن و ترمیم ماهانه مژه های کاشته شده، گران هستند و می توانند روی مژه های طبیعی شما تأثیر بگذارند؛ به طوری که استفاده طولانی مدت از این روش، می تواند منجر به ریزش دائمی مژه ها شود.

در عین حال اگر انجام آن در محیطی استریل و توسط مژه کار ماهر انجام نشده باشد، می تواند باعث عفونت چشم و ایجاد ناراحیت شود.

آیا اکستنشن مژه به چشم شما آسیب می رساند

بیشتر عوارض اکستنشن مژه ناشی از واکنش پوست یا حساسیت به مواد شیمیایی به کار رفته در چسب آن است. شرایط غیربهداشتی نیز می تواند عوارض ایجاد کند. علائمی که نشانگر آسیب به چشم شماست؛ به طور عمده شامل سوزش در چشم و روی پلک می شود.

آدرس و تلفن اکستنشن مژه ریحانه نازی آباد

آدرس📍

 تهران ، منطقه 16 ، محدوده نازی آباد


موبایل 📲 

09058376737


اینستاگرام

(کلیک کنید)

extension_reyhaneh
extension_reyhaneh

کی باید اکستنشن مژه را قطع کرد؟

اگر مژه های شما به طور طبیعی ریزش کنند، به مرور زمان و با کمک کمی سرم مژه، می توانید رشد آن را سریع تر کنید. با این حال توجه داشته باشید که اکستنشن مژه می تواند کل چرخه رشد مژه را به هم زند.

چسب ها و مواد شیمیایی استفاده شده در این روش که به داخل فولیکول مژه‌ها نفوذ می‌کنند، مژه‌های طبیعی شما را از بین می‌برند و پر کردن مداوم آن‌ها رشد آنها را به حداقل می‌رساند.

اگر در حین اکستنشن مژه چشمان خود را باز کنید چه اتفاقی می افتد؟

بسیار مهم است که در تمام طول درمان چشمان خود را بسته نگه دارید، در غیر این صورت چسب نمی تواند به درستی خشک شود. مهمتر از همه، لازم است که چشمان شما بسته باشد تا متصدی زیبایی، بتواند اکستنشن مژه را به درستی روی خط مژه شما اعمال کند.

چرا وقتی پلک می زنم اکستنشن مژه درد می کند؟

احساس درد هنگام پلک زدن، معمولا به دلیل اکستنشن های خیلی بلند و سنگین است که در هنگام پلک زدن به پلک شما برخورد می کند.

اکستنشن مژه باید اندازه مناسبی برای مژه های طبیعی شما باشد تا در نهایت بلند نشود و هنگام پلک زدن به پلک برخورد نکند.

آدرس و تلفن اکستنشن مژه ریحانه نازی آباد

آدرس📍

 تهران ، منطقه 16 ، محدوده نازی آباد


موبایل 📲 

09058376737


اینستاگرام

(کلیک کنید)

extension_reyhaneh
extension_reyhaneh

آیا می توان روی اکستنشن مژه ریمل زد؟

بله، شما می توانید ریمل را با اکستنشن مژه استفاده کنید؛ اما توصیه می کنیم این کار را فقط با اکستنشن مژه کلاسیک انجام دهید و نه مژه های حجم دهنده.

همچنین باید از ریمل ضد آب پرهیز کنید؛ زیرا پاک کردن این ریمل ها می تواند بسیار دشوار باشد. در عوض، یک محلول مبتنی بر آب را انتخاب کنید تا علاوه بر دردسر کمتر، مژه های ماندگارتری داشته باشید.

آیا ریزش اکستنشن مژه بعد از 2 روز طبیعی است؟

ریزش مژه در صورت اکستنشن، تنها زمانی طبیعی است که بین 3 تا 5 مژه در روز از دست بدهید. مژه های طبیعی شما می ریزند و با سرعت معقولی بازسازی می شوند. هنگامی که چشمان خود را می مالید، برخی از مژه های طبیعی شما به هم می پیچند. اما اگر بیشتر اکستنشن مژه خود را در هفته اول از دست بدهید، طبیعی نیست.

مژه مصنوعی یا اکستنشن؛ کدام بهتر است؟

اگر به سفر می روید یا برنامه کاری فوق العاده شلوغی دارید و نمی خواهید نگران آرایشتان باشید، اکستنشن مژه یک گزینه عالی است، به خصوص با استفاده از مژه هایی که ظاهری بسیار طبیعی به شما ببخشد.

با این حال، استفاده از مژه های مصنوعی راحت تر وموقتی است و این امکان را به شما می دهد که در طول شبانه روز، هر وقت تمایل داشتید آن را بردارید.

آدرس و تلفن اکستنشن مژه ریحانه نازی آباد

آدرس📍

 تهران ، منطقه 16 ، محدوده نازی آباد


موبایل 📲 

09058376737


اینستاگرام

(کلیک کنید)

extension_reyhaneh
extension_reyhaneh

آیا گریه کردن با اکستنشن مژه اشکالی ندارد؟

اجتناب از گریه و همچنین رطوبت در طول دوره درمان مهم است، اما به محض اینکه این دوره (12 تا 24 ساعت) تمام شد، هر چه می خواهید گریه کنید. اکستنشن مژه در برابر آب مقاوم است.

بسیار مهم است که در طول فرآیند درمان گریه نکنید؛ زیرا گریه می تواند چسب / بخارات را پخش کند و باعث تحریک چشمتان شود.

شستشوی روزانه اکستنشن مژه؟

اگر پلک های چرب دارید، باید اکستنشن مژه خود را روزانه تمیز کنید. همین امر در مورد افرادی که از لوازم آرایش چشم استفاده می کنند نیز صدق می کند. اگر چنین مشکلاتی ندارید، هفته ای دو یا سه بار مژه های خود را تمیز کنید.

آدرس و تلفن اکستنشن مژه ریحانه نازی آباد

آدرس📍

 تهران ، منطقه 16 ، محدوده نازی آباد


موبایل 📲 

09058376737


اینستاگرام

(کلیک کنید)

extension_reyhaneh
extension_reyhaneh

چگونه می توانم مژه اکستنشن شده را پاک کنم ؟

  1. مام آرایش چشم را با استفاده از پاک کننده آرایش بدون روغن و گلیکول پاک کنید.
  2. اگر از کرم پودر سنگین استفاده می‌کنید، قبل از شستن چشم‌ها، با استفاده از پاک‌کننده انتخابی خود، آن را نیز پاک کنید.
  3. چشمان خود را با آب خنک خیس کنید. (ما پاک کننده فوم اکستنشن مژه را توصیه می کنیم؛ فوم را روی کف دست خود بمالید. این شامپو را یکی یکی روی هر دو چشم به آرامی و ملایمت بمالید. سپس آن را بشویید و به آرامی خشک کنید.
  4. این کار را ۲ تا ۳ بار در هفته انجام دهید.

بایدها و نبایدهای بعد از اکستنشن مژه

در اینجا 6 توصیه متخصصان در خصوص اکستنشن مژه را برایتان گردآوری کرده ایم:

  1. تا حداقل 24 ساعت پس از استفاده از اکستنشن مژه، از خیس شدن چشم ها خودداری کنید.
  2. چشمان خود را مالش ندهید یا لمس نکنید.
  3. مژه های خود را هر 3 روز یکبار با شوینده فوم مژه تمیز کنید.
  4. هر صبح نوک مژه های خود را براش بزنید.
  5. از محصولات روغنی در اطراف یا روی چشم استفاده نکنید.
  6. به صورت نخوابید.

هزینه اکستنشن مژه چقدر است؟

هزینه اکستنشن از سالنی به سالن دیگر متفاوت است. نوع اکستنشن استفاده شده و مهارت اکستنشن کار هم روی هزینه های آن موثر است. اما به طور معمول در اروپا و امریکا شروع هزینه های مربوط به اکستنشن مژه معمولا از حدود 120 دلار تا 300 دلار می باشد.

در ایران با توجه به نوسانات قیمتی، این رقم متفاوت است و نمی توان رقم مشخصی برای آن اعلام کرد.

آدرس و تلفن اکستنشن مژه ریحانه نازی آباد

آدرس📍

 تهران ، منطقه 16 ، محدوده نازی آباد


موبایل 📲 

09058376737


اینستاگرام

(کلیک کنید)

extension_reyhaneh
extension_reyhaneh

انواع اکستنشن مژه

با توجه به پوشش و حالت مژه‌ها، مدل های مختلفی برای اکستنشن مژه وجود دارد. انواع اکستنشن مژه را به شرح زیر است:

اکستنشن والیوم:

در این روش، بین هر دو مژه‌ی طبیعی دو الی سه مژه‌ی مصنوعی قرار می‌گیرد که در بین انواع روش‌های اکستنشن از حجم بیشتری برخوردار است.ضخامت مژه در این روش 0.5 است که در افزایش حجم آن تاثیر زیادی دارد.

اکستنشن مگاوالیوم:

نوعی اکستنشن مژه است که برای پرپشت کردن مژه‌ها با مژه مصنوعی‌ای به ضخامت  0.3 و 0.5 استفاده می‌شود.حجم‌دهی این نو اکستنشن مژه بسیار مناسب برای مژه‌های کم پشت است.

اکستنشن اسپایکی:

اکستنشن اسپایکی روشی متفاوت‌تری نسبت به سایر روش‌هاست که در آن تارهای مژه مصنوعی به تک تک تارهای طبعی وصل می‌شوند مژه‌ها را پر رنگ‌تر جلوه می‌دهند.

اکستنشن چشم گربه‌ای:

اضافه کردن تارهای مژه در این روش به صورت یکسان انجام نمی‌شود. در بخش کناری چشم،تعداد و تجمع مژه‌ها افزایش میابد و چشم به حالت کشیده‌تریجلوه می‌کند که به حالت گربه‌ای معروف است.

اکستنشن سنجابی:

انتخاب این روش برای افرادی که چشم‌های افتاده یا به اصطلاح بی حال دارند، بسیار مناسب است.اندازه‌ی مژه‌ها در بخش میانی بلندتر است؛ اما حجم و تعداد تارهای مژه در تمامی نقاط یکسان قرار داده شده.

اکستنشن کلاسیک:

در اکستنشن کلاسیک بین هر دو تار مژه‌ی طبیعی، یک تار مژه مصنوعی به ضخامت 0.4 قرار می‌گیرد که حجم مژه را به صورت طبیعی بالاتر می‌برد.

اکستنشن هیبریدی:

اکستنشن مژه به روش هیبریدی از نظم و قانون خاصی پیروی نمی‌کند و به طور کلی می‌توان آن را نوعی اکستنشن نامرتب دانست که امروزه طرفداران زیادی دارد.

از انواع دیگر اکستنشن می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

  • مدل های طبیعی (natural)
  • ویسپی (wispy)
  • لانگ (long)
  • فول (full)
  • مینک (mink)
  • دراماتیک(dramatic)
  • عروسکی (doll)،
  • فلرتی (flirty)،
  • کرکی (fluffy)
  • مدل مجعهد (d curl)

آدرس و تلفن اکستنشن مژه ریحانه نازی آباد

آدرس📍

 تهران ، منطقه 16 ، محدوده نازی آباد


موبایل 📲 

09058376737


اینستاگرام

(کلیک کنید)

extension_reyhaneh
extension_reyhaneh

چگونه می توان مژه های دائمی داشت؟

کاشت مژه، یک راه حل دائمی برای رفع مشکل کم پشتی مژه هاست. کاشت مژه را می توان از طریق روش های کاشت مو مانند استخراج واحد فولیکولی (FUE) یا پیوند واحد فولیکولی (FUT) در امتداد خط بالایی مژه انجام داد.

مدارک گذر مهارتی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای اکستنشن مژه نازی آباد

مدارک گذر مهارتی از مدارکی است که فقط در شرایط خاص نظیر برگزاری همایش، سمینار و نمایشگاه هایی که حداقل به مدت دو ساعت برگزار می شود، به شرکت کنندگان ارائه می شود. این مدارک از نوع آموزش های کپسولی بوده و از طرف آموزشگاه های ازاد ارائه می شود.
این مدارک همانند مدارک مورد تایید فاقد اعتبار رسمی است و عینا مشخصات همان مدارک را دارد. لازم است که یادآوری شود در مورد اخذ مدرک گذر مهارتی، نباید هیچ گونه وجه نقد و یا هزینه ای از طرف مهارت آموز و یا دانشجو دریافت شود.

در صورت تمایل به دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید.

اطلاعات اکستنشن مژه نازی آباد را چگونه جمع‌آوری می کنیم ؟

تیم نازی سرا تلاش داشته تا با جمع آوری اطلاعات مکفی از بستر اینترنت و یا مراجعه حضوری به سالن زیبایی در منطقه نازی آباد، مراکز آموزشی این منطقه را به شما عزیزان معرفی کند.

لازم به ذکر است که این کار تماما توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

آدرس و تلفن اکستنشن مژه ریحانه نازی آباد

آدرس📍

 تهران ، منطقه 16 ، محدوده نازی آباد


موبایل 📲 

09058376737


اینستاگرام

(کلیک کنید)

extension_reyhaneh
extension_reyhaneh

اگر صاحب یکی از اکستنشن مژه محله نازی آباد هستید…

اگر شماهم صاحب یک اکستنشن مژه در محله نازی آباد هستید ، پیشنهاد می کنیم تا معرفی بهتر کسب و کارتان را به ما بسپارید و از نتایج شگفتی آور آن منتفع شوید.

برای این منظور می توانید از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا با شماره تلفن های اعلام شده، تماس بگیرید. همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما و تدوین حرفه ای منابع اطلاعاتی شما، اطلاعاتتان را به بانک اطلاعاتی آموزشگاهی نازی آباد اضافه خواهند کرد.

منابع انگلیسی :

اکستنشن مژه , مژه‌هایی مصنوعی است که تک تک و به صورت تار به تار به مژه های طبیعی شما با چسب مرغوب چسبانده می شود تا ضخامت، طول و رنگ مژه‌هایتان را بهبود بخشد. اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می سازند و تک به تک روی مژه ها با چسب می چسبانند و به این ترتیب مژها را پر پشت و زیبا می کنند.

مژه‌های مصنوعی که استفاده می‌شود با یک نگاه ساده کاملا قابل تشخیص می‌باشد، اما هنگامی که شما اکستنشن برای مژه انجام می‌دهید، به سادگی مشخص نمی‌شود و با مژگان خودتان تفاوت زیادی ندارد. علاوه بر این نتیجه‌ای که شما با اکستنشن مشاهده می‌کنید به مراتب خیلی بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی می‌باشد و همین طور مدت دوام اکستنشن پایدارتر است و مدت طولانی تری بر مژه‌های شما بدون تغییر باقی می‌ماند.

امتیاز دهید
4.3/5
دکمه بازگشت به بالا