advertise-leizer-beauty-ad

باشگاه های ورزشی شهر ری تهران

فهرست مطالب

باشگاه های ورزشی شهرری

در این مطلب برآنیم تا طلاعات باشگاه های ورزشی شهرری در دسته بندی های متفوتی از قبیل باشگاه های خصوصی و غیر خصوصی ،سالن های ورزشی ، سالن های بدنسازی , سالن ورزش های رزمی و … را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید بر مبنای کیفیت و امکانات آن ها، بهترین انتخاب را انجام دهید. پس با ما همراه باشید تا بهترین باشگاه ها و مجموعه های ورزشی در جنوب تهران (محله شهر ری) را به شما عزیزان معرفی کنیم.

در لیست زیر در صورتی که هنوز باشگاه ورزشی از محله شما وارد نشده باشد ما به طور خودکار نزدیک ترین و بهترین باشگاه ها و بدنسازی ها را به شما نمایش می دهیم :

باشگاه های ورزشی شهرری

در این مطلب برآنیم تا طلاعات باشگاه های ورزشی شهرری در دسته بندی های متفوتی از قبیل باشگاه های خصوصی و غیر خصوصی ،سالن های ورزشی ، سالن های بدنسازی , سالن ورزش های رزمی و … را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید بر مبنای کیفیت و امکانات آن ها، بهترین انتخاب را انجام دهید. پس با ما همراه باشید تا بهترین باشگاه ها و مجموعه های ورزشی در جنوب تهران (محله شهر ری) را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اطلاعات باشگاه های شهرری را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

تیم  محتواساز نازی سرا به صورت کاملا تخصصی اطلاعات مبسوطی از فضاهای مجازی گردآوری کرده و یا با مراجعه حضوری به باشگاه ها و سالن های ورزشی شهر ری، اسامی آن ها را در این لیست قرار داده است. معرفی این مراکز توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

آیا شماهم صاحب یکی از باشگاه های محله شهرری هستید ؟

اگر شما هم صاحب یک باشگاه یا مجموعه ورزشی در محله شهر ری هستید و می خواهید ان را هرچه بهتر به مخاطبان خود معرفی کنید، به شما پیشنهاد می کنیم تا از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. همکاران ما قادر خواهند بود تا با عکاسی اختصاصی از محل شما، اطلاعات کاملی از باشگاه موردنظرتان را به این مجموعه اضافه کنند.


11 ویژگی یک باشگاه ورزشی خوب

در تعریف کلی باید گفت:‌باشگاه یا سالن ورزشی جایگاه ویژه‌ای برای گردهمایی گروهی از مردم با هدفی معین است. به بیان دیگر و بر حسب  آیین نامه خاص در زبان فارسی، واژه باشگاه به معنی سالن ورزش نیز به کار میرود.

در انتخاب باشگاه باید به نکاتی توجه داشته باشید که ما در ادامه این مطلب آن ها را به شما خواهیم گفت.

۱- محیط باشگاه:

نکته اول: محیط باشگاه باید بسیار مناسب و آرامش بخش بوده و دارای تهویه مناسب نیز باشد. علاوه بر آن لازم است تا از فضای کافی نیز برای انجام تمرینات برخوردار باشد. شکی نیست که هرچه محیط باشگاه برایتان مناسب تر و راحت تر باشد، آرامش بیشتری خواهید داشت که می تواند افزایش کیفیت تمرینات را برایتان به دنبال داشته باشد.

مجموعه های ورزشی
مجموعه های ورزشی

2- محل باشگاه ورزشی

نکته دوم: باید هنگام انتخاب باشگاه ورزشی، به محل آن هم توجه داشته باشید. اگر مکان باشگاهتان دور باشد یا مسیر پر ترافیکی داشته باشد، احتمال اینکه جلسات تمرینیتان را نادیده بگیرید، افزایش می‌یابد. به عنوان مثال، باشگاهی را انتخاب کنید که بین راه رفت یا برگشت محل کارتان یا نزدیک به خانه‌ی شماست.

3- هزینه‌ی عضویت در باشگاه ورزشی

نکته سوم: توجه داشته باشید که هزینه‌ی عضویت در باشگاه‌های ورزشی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. این هزینه عمدتا به عواملی همچون ویژگی‌های باشگاه یا تعداد جلساتی که قصد تمرین دارید، بستگی دارد. پس اگر مباحث مالی یکی از نگرانی‌های همیشگی شماست، در این رابطه تامل بیشتری داشته باشید. شاید لازم باشد چندین باشگاه را در محله‌ی خود بررسی کنید و هزینه‌های عضویت آن‌ها را با هم مقایسه نمایید تا بتوانید مناسب‌ترینشان را برگزینید.

4- ساعت کار باشگاهای ورزشی

نکته چهارم: ساعت کار باشگاه مورد نظر شماهم خیلی مهم است! شما قاعدتا به باشگاهی نیاز دارید که بتوانید بیشترین زمان ممکن را در آن فعال باشید و جلسات تمرینی خود را به خوبی انجام دهید. همیشه به خاطر داشته باشید که لازم است تا ساعت کار و تاریخ‌هایی که باشگاه در آن ها تعطیل است را نیز بررسی کنید.

5- تجهیزات مجموعه های ورزشی

نکته پنجم: باید به خوبی از تجهیزات باشگاه  نگهداری شود و تمیز باشند. در انتخاب باشگاهتان لازم است تا به تعداد ماشین‌ها، وزنه‌ها و تجهیزات تمرینات هوازی توجه کنید و مطمئن باشید خیلی بیشتر و بهینه‌تر تمرین خواهید کرد اگر باشگاه انتخابیتان دارای تجهیزات و ماشین‌های متنوعی باشد.

6- کلاس‌های آموزشی در باشگاه ورزشی

نکته ششم: به کلاس‌های آموزشی در باشگاه دقت نمایید. تنوع کلاس‌ها و اینکه آیا آن‌ها برایتان جذاب است یا خیز از دیگر نکات کلیدی است. در ادامه حتما در مورد هزینه‌ی اضافی کلاس ها نیز بپرسید؛ چراکه برخی از باشگاه‌های ورزشی این کلاس‌ها را به صورت رایگان برگزار می‌کنند، اما برخی دیگر با هزینه‌ی اضافه‌.

7- محیط باشگاه ورزشی

نکته هفتم: باشگاه ورزشی انتخابی شما باید مکانی برای آسایش و راحتی شما باشد. توجه به مسائلی همانند نوع موسیقی باشگاهی یا مکان تعبیه تجهیزات در باشگاه، نقش مهمی در لذت شما از تمرینتان بازی می‌کنند. همچنین باید با افرادی که در آن واحد با شما تمرین می‌کنند نیز احساس راحتی کنید.

8- خدمات اضافی در مجموعه های ورزشی

نکته هشتم: به خدمات اضافی باشگاه، نکاتی همچون دارا بودن محل نگهداری کودک، استخر، ماساژ، فیزیوتراپی و مشاوره‌ی تغذیه را نیز بیفزایید. هر کدام از این خدمات ممکن است در جای برای شما سودمند باشد، فقط حتما به هزینه‌ی اضافه‌ی این خدمات نیز فکر کنید.

9- آموزش خصوصی در باشگاه ورزشی

نکته نهم: انتخاب مربی واجد شرایط نکته بسیار مهمی در ورزش است؛ پس حتما توجه داشته باشید باشگاهی که می‌خواهید انتخاب کنید، از یک مربی قابل قبول برخوردار باشد. متاسفانه برخی از باشگاه‌ها مربیانی را استخدام می‌کنند که گواهی مربی‌گری ندارند و از آن‌ها بیشتر برای فروشندگی استفاده می‌شود! اگر شما به تازگی به سمت ورزش رفته‌اید، مطمئن شوید که با یک مربی واجد شرایط تمرین می‌کنید تا برنامه‌‌ی تمرینی خاصی برای شما تدوین کند تا بتوانید از آسیب‌های احتمالی دور بمانید.

مجموعه های ورزشی
مجموعه های ورزشی

10- پاکیزگی باشگاه ورزشی

نکته دهم: یک عامل خیلی مهم برای انتخاب یک باشگاه ورزشی، رعایت مساله پاکیزگی است. باید مطمئن شوید که دستمال و بطری‌های ضدعفونی کننده‌ای در کنار تجهیزات باشگاهی وجود دارد تا در صورت تمایل، پس از استفاده از تجهیزات آن را تمیز کنید. رختکن، سرویس‌های بهداشتی و حمام باشگاه را هم بررسی کنید تا مطمئن شوید به خوبی تمیز می شوند.

11- کارکنان باشگاه ورزشی

نکته یازدهم:‌یکی دیگر از 11 ویژگی یک باشگاه ورزشی خوب، به کارگیری کارکنان خوب در باشگاه است. کارکنان باشگاه می‌توانند در موارد زیادی یاری‌دهنده‌ی شما باشند؛ به ویژه اگر تازه به باشگاهی رفته‌اید، کارکنان آنجا هستند که می توانند راه و چاه را به شما نشان دهند. رفتار خوب کارکنان می‌تواند تجربه‌ی ورزش شما در آن مکان را لذت بخش‌تر کند و عاملی خواهد بود تا بتوانید بصورت منظم تمرینتان را ادامه دهید.

مجموعه باشگاه هاي ورزشي شهر ری

مجموعه باشگاه های ورزشی شهر ری که در این مطلب بدان ها اشاره شده است، با مجهزترین امکانات و دستگاه های ورزشي در خدمت شما عزیزان می باشد. باشگاه های شهر ری با سالن های مجزا با تمام امکانات بروز دنیا و کلاس های متنوع در رشته های مختلف ورزشی، سعی دارند تا شعار “سلامت روح در کنار سلامت جسم و تناسب اندام” را برای ورزشکاران به ارمغان آورند.

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب مرتبط با محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

بررسی سطح کیفیت خدمات ، امکانات و محیط باشگاه هاي ورزشي شهر ری

در مجموع با توجه به مواردی که در مورد یک باشگاه مناسب و مجهز در مطالب بالا گفته شد و بررسی میدانی که از باشگاه های ورزشی شهر ری انجام شده و همچنین نظر کاربران وبسایت نتیجه گیری زیر انجام شده است :

1-امکانات و دستگاه های ورزشي این اماکن ورزشی اکثرا با کیفیت و به آخرین امکانات روز دنیا مجهز شده اند .

2- سالن های مجزا و و تنوع کلاس ها در رشته های مختلف ورزشی در اکثر باشگاه ها موجود بوده است.

3-اساتید و مربیان درتمامی باشگاه ها از تراز کیفی خوبی برخوردارند ، مخصوصا در رشته تناسب اندام حتی قهرمانان کشوری هم در برخی از این باشگاه ها آموزش و برنامه ریزی ورزشی را برای شاگردان خود انجام می دهند .

4-پاکیزگی ، اصول بهداشتی و محیط باشگاه هم از حساسیت های لازم با توجه به بیماری های همه گیر و لزوم رعایت اصول بهداشتی به طور نسبتاُ خوبی رعایت شده است . محیط باشگاه ها باز و در اکثر موارد تراکم جمعیتی کم بوده است ، با اینحال در این مورد خود ورزشکاران هم در بالا بردن کیفیت بهداشتی شریکند که  با رعایت فاصله و رعایت اصول بهداشتی به افزایش این اصل مهم کمک میکنند .

5-هزینه ثبت نام مخصوصا در کلاس های خصوصی از میانگین باشگاه های تهران بالاتر است و رشته های ورزشی مختلف از جمله تناسب اندام از هزینه های نسبتاُ بالایی برخوردار است که با توجه به اساتید و سطح حرفه ای آموزش ها چندان دور از انتظار نیست .


میانگین امتیاز و رتبه بندی باشگاه های محله شهر ری نسبت به سطح باشگاه های کشور

امتیاز کیفی و خدمات باشگاه های  بدنسازی حرفه ای ، تناسب اندام و هوازی در منطقه شهر ری نسبت به میانگین سطح نسبی باشگاه های دیگر نقاط تهران  :

(( خوب B+))

امتیاز کیفی و خدمات باشگاه های هنرهای رزمی ، کوهنوردی و شمشیر بازی ، کشتی و … در شهر ری نسبت به میانگین سطح نسبی باشگاه های دیگر نقاط تهران  :

(( خوب /A))

آیا به صورت آکادمیک و تخصصی میتوان در باشگاه های شهر ری آموزش حرفه ای ورزش را به صورت حرفه ای فرا بگیریم ؟

با توجه به امتیازات و مباحثی که به طور مفصل برای شما شرح داده ایم بله ،اگر با توجه به نیاز خود در بین باشگاه های لیست انخاب مناسبی داشته باشید قطعا این مراکز کاملا برای ورزش حرفه ای نیز قابل اطمینان می باشد . از این رو ورزشکاران محترم که به صورت آکادمیک یا سطح مسابقات بین المللی رشته ورزشی خود را دنبال میکنند میتوانند با خیال راحت در این مراکز معرفی شده ثبت نام کنند . برای اطلاعات بیشتر برای آگاهی در مورد رشته تخصصی خود میتوانید در بخش تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا همکاران ما بتوانند شمارا تا جای ممکن راهنمایی کنند .

سوالات متداول

محل باشگاه ورزشی , هزینه های عضویت , ساعت کا سالن های مختلف باشگاه , تجهیزات سالن های ورزشی, نظافت و پاکیزگی باشگاه , خدمات باشگاه و …

امروزه ورزش های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند در داشتن یک اندام مناسب به شما کمک کنند. از آن جایی که هر فردی سلیقه خاص خود را دارد؛ باید ورزش مورد علاقه خود را انتخاب کند. شنا , قایقرانی, تنیس , کشتی , بسکتبال , دوچرخه سواری و …

اینستاگرام ما

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .
دریافت آخرین اخبار و مطالب در مورد محله شما
برای انتقال به اینستاگرام کلیک کنید
امتیاز مطلب
4.5/5
دکمه بازگشت به بالا