advertise-leizer-beauty-ad

باشگاه های ورزشی صالح آباد تهران

فهرست مطالب

باشگاه های ورزشی صالح آباد

در این مطلب سعی کرده ایم تا اطلاعات باشگاه های ورزشی صالح آباد را برایتان دسته بندی کنیم و اطلاعات مبسوطی از امکانات ورزشی منطقه شامل انواع باشگاه های خصوصی و غیر خصوصی ،سالن های ورزشی ، سالن های بدنسازی، سالن ورزش های رزمی و … را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید تا بهترین باشگاه ها و مجموعه های ورزشی در جنوب تهران (محله صالح آباد) را به شما معرفی کنیم.

اطلاعات باشگاه های صالح آباد را چگونه گردآوری کرده ایم؟

ما تلاش کرده‌ایم تا با جمع آوری اطلاعات کافی از بستر اینترنت و یا در مواردی به صورت مراجعه حضوری به باشگاه ها ، اطلاعات جامعی از سالن های ورزشی صالح آباد گردآوری کرده و در اختیارتان قرار دهیم. این کار تماما توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای نیز بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

اگر شما هم صاحب یکی از باشگاه های محله صالح آباد هستید…

اگر شماهم صاحب یک باشگاه یا مجموعه ورزشی در محله صالح آباد هستید و قصد شناساندن موثر آن را به مخاطبان خود دارید، می توانید از بخش (تماس با ما) برایمان پیام بگذارید و یا تماس بگیرید. همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما اطلاعات مجموعه تان را به این فهرست اضافه خواهند کرد.


11 ویژگی یک باشگاه ورزشی خوب

باشگاه یا سالن ورزشی جایگاهی خاص برای گردهمایی گروهی از مردم است که با هدفی معین گرد هم می آیند. به سخن دیگر، باشگاه،  محل گرد آمدن پیوسته یا هر از گاه گروهی از افراد با هدفی خاص است. در ادامه با ما همراه باشید تا کلیاتی در خصوص مجموعه های ورزشی را برایتان مرور کنیم.

۱- محیط باشگاه:

از الزامات مهم ورزشی، محیط باشگاه است که باید مناسب و آرامش بخش باشد، علاوه بر این ها باشگاه ها باید دارای تهویه مناسب بوده و فضای کافی نیز برای انجام تمرینات داشته باشند. شکی نیست که هرچه محیط باشگاه راحت تر باشد، سبب می شود که شما آرامش بیشتری داشته باشید و این موضوع افزایش کیفیت تمرینات را به دنبال دارد.

مجموعه های ورزشی
مجموعه های ورزشی

2- محل باشگاه ورزشی

نکته مهم دیگر انتخاب محل باشگاه است. باید هنگام انتخاب باشگاه ورزشی، به محل آن توجه داشته باشید. اگر محل باشگاه دور باشد یا مسیر پر ترافیکی داشته باشد، احتمال اینکه از جلسات تمرینی خود صرفنظر کنید، افزایش می‌یابد. پس باشگاهی را انتخاب کنید که بین مسیر رفت یا برگشت محل کارتان یا نزدیک به خانه‌ی شما باشد.

3- هزینه‌ی عضویت در باشگاه ورزشی

هزینه‌ی عضویت در باشگاه‌های ورزشی می‌تواند ارقام خیلی متفاوتی داشته باشد. این هزینه به عواملی همچون ویژگی‌های باشگاه یا تعداد جلساتی که قصد تمرین دارید ، بستگی دارد. اگر مباحث مالی یکی از نگرانی‌های شماست،  پس حتما هزینه‌های عضویت باشگاه یک عامل کلیدی در انتخاب شما خواهد بود. باید چندین باشگاه را در محله‌ی خود بررسی کنید و هزینه‌های عضویت آن‌ها را باهم مقایسه نمایید تا مناسب‌ترینشان را برگزینید.

4- ساعت کار باشگاه های ورزشی

ساعت کار باشگاه مورد نظر شما نیز خیلی مهم است! شما حتما به باشگاهی نیاز دارید که بیشترین زمان ممکن را در آن  فعال باشد تا بتوانید جلسات تمرینی خود را به خوبی پشت سر بگذارید. همیشه به خاطر داشته باشید تا ساعت کاری باشگاه و تاریخ‌هایی را که تعطیل است بررسی کنید.

5- تجهیزات مجموعه های ورزشی

تجهیزات باشگاه ها و مجموعه های ورزشی باید به خوبی نگهداری شوند و تمیز باشند. در باشگاه به تعداد ماشین‌ها، وزنه‌ها و تجهیزات تمرینات هوازی توجه کنید. اگر باشگاه دارای تجهیزات و ماشین‌های متنوعی باشد، خیلی بیشتر و بهینه‌تر تمرین خواهید کرد.

6- برگزاری کلاس‌های آموزشی در باشگاه ورزشی

به کلاس‌های آموزشی ویژه باشگاهتان نیز دقت کنید؛ به تنوع کلاس‌هایی که در باشگاه برگزار می‌شود و اینکه آیا این کلاس ها برایتان جذاب است یا نه نیز توجه داشته باشید. همچنین در مورد هزینه‌ی اضافه کلاس ها نیز بپرسید؛ برخی از باشگاه‌های ورزشی این کلاس‌ها را به رایگان و برخی دیگر با هزینه‌ی اضافه‌تری در اختیارتان می گذارند.

7- محیط باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی شما باید جایی برای آسایش و راحتی باشد. ابزاری همانند نوع موسیقی که پخش می‌شود یا محل تجهیزات در باشگاه، نقش مهمی در افزایش لذت شما از تمرینتان بازی می‌کند. همچنین باید با آدم‌هایی که همزمان با شما تمرین می‌کنند، نیز احساس راحتی کنید.

8- خدمات اضافی در مجموعه های ورزشی

در انتخاب باشگاه لازم است تا به خدمات اضافی باشگاه، همچون محل نگهداری کودک، استخر، ماساژ، فیزیوتراپی و مشاوره‌ی تغذیه توجه داشته باشید. ممکن است هر کدام از این خدمات برای شما سودمند باشد؛ فقط حواستان به هزینه‌ی اضافه‌ی این خدمات هم باشد.

9- آموزش خصوصی در باشگاه ورزشی

توجه داشته باشید، باشگاهی که می‌خواهید انتخاب کنید، یک مربی قابل قبول داشته باشد. برخی از باشگاه‌ها مربیانی را استخدام می‌کنند که گواهی مربی‌گری ندارند و بیشتر از آن‌هابه دلیل توانایی‌شان برای فروشندگی استفاده می‌شود! اگر شما به تازگی به سمت ورزش رفته‌اید، مطمئن شوید که با یک مربی واجد شرایط تمرین می‌کنید، تا برنامه‌‌ی تمرینی ویژه شما تدوین کند تا بتوانید از آسیب‌های احتمالی دور بمانید.

مجموعه های ورزشی
مجموعه های ورزشی

10- پاکیزگی باشگاه ورزشی

یک عامل بسیار مهم برای انتخاب یک باشگاه ورزشی، رعایت مساله پاکیزگی است. مطمئن شوید که دستمال و بطری‌های ضدعفونی کننده‌ای در محل دستگاه ها وجود دارد تا پس از استفاده از هر تجهیزاتی بتوانید آن را تمیز کنید. همچنین رختکن، سرویس‌های بهداشتی و حمام باشگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید به خوبی تمیز نگاه داشته شده‌اند.

11- کارکنان باشگاه ورزشی

یکی دیگر از 11 ویژگی یک باشگاه ورزشی خوب کارکنان آن باشگاه است. کارکنان می‌توانند دوستان خوبی برایتان باشند و یاری‌دهنده‌ی شما باشند. مخصوصا اگر تازه به باشگاهی رفته‌اید، کارکنان آنجا هستند که راه و چاه را به شما نشان خواهند داد. رفتار خوب کارکنان می‌تواند تجربه‌ی ورزش شما در آن مکان را لذت بخش‌تر کرده و شما را تشویق کند تا بصورت منظم و با دقت بیشتری تمرینتان را ادامه دهید.

مجموعه باشگاه هاي ورزشي صالح آباد

لیست اسامی مجموعه باشگاه های ورزشی صالح آباد که دارای مجهزترین امکانات و دستگاه های ورزشي هستند را می توانید دراین صفحه مشاهده فرمایید. بیشتری باشگاه های صالح آباد با سالن های مجزا و امکانات به روز دنیا و کلاس های متنوع در رشته های مختلف ورزشی، در کنار ورزشکاران عزیز می باشند.

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

بررسی سطح کیفیت خدمات ، امکانات و محیط باشگاه هاي ورزشي صالح آباد

در مجموع با توجه به مواردی که در مورد یک باشگاه مناسب و مجهز در مطالب بالا گفته شد و بررسی میدانی که از باشگاه های ورزشی صالح آباد انجام شده و همچنین نظر کاربران وبسایت نتیجه گیری زیر انجام شده است :

1-امکانات و دستگاه های ورزشي این اماکن ورزشی اکثرا با کیفیت و به آخرین امکانات روز دنیا مجهز شده اند .

2- سالن های مجزا و و تنوع کلاس ها در رشته های مختلف ورزشی در اکثر باشگاه ها موجود بوده است.

3-اساتید و مربیان درتمامی باشگاه ها از تراز کیفی خوبی برخوردارند ، مخصوصا در رشته تناسب اندام حتی قهرمانان کشوری هم در برخی از این باشگاه ها آموزش و برنامه ریزی ورزشی را برای شاگردان خود انجام می دهند .

4-پاکیزگی ، اصول بهداشتی و محیط باشگاه هم از حساسیت های لازم با توجه به بیماری های همه گیر و لزوم رعایت اصول بهداشتی به طور نسبتاُ خوبی رعایت شده است . محیط باشگاه ها باز و در اکثر موارد تراکم جمعیتی کم بوده است ، با اینحال در این مورد خود ورزشکاران هم در بالا بردن کیفیت بهداشتی شریکند که  با رعایت فاصله و رعایت اصول بهداشتی به افزایش این اصل مهم کمک میکنند .

5-هزینه ثبت نام مخصوصا در کلاس های خصوصی از میانگین باشگاه های تهران بالاتر است و رشته های ورزشی مختلف از جمله تناسب اندام از هزینه های نسبتاُ بالایی برخوردار است که با توجه به اساتید و سطح حرفه ای آموزش ها چندان دور از انتظار نیست .


میانگین امتیاز و رتبه بندی باشگاه های محله صالح آباد نسبت به سطح باشگاه های کشور

امتیاز کیفی و خدمات باشگاه های  بدنسازی حرفه ای ، تناسب اندام و هوازی در منطقه صالح آباد نسبت به میانگین سطح نسبی باشگاه های دیگر نقاط تهران  :

(( خوب B))

امتیاز کیفی و خدمات باشگاه های هنرهای رزمی ، کوهنوردی و شمشیر بازی ، کشتی و … در صالح آباد نسبت به میانگین سطح نسبی باشگاه های دیگر نقاط تهران  :

(( خوب /A))

آیا به صورت آکادمیک و تخصصی میتوان در باشگاه های صالح آباد آموزش حرفه ای ورزش را به صورت حرفه ای فرا بگیریم ؟

با توجه به امتیازات و مباحثی که به طور مفصل برای شما شرح داده ایم بله ،اگر با توجه به نیاز خود در بین باشگاه های لیست انخاب مناسبی داشته باشید قطعا این مراکز کاملا برای ورزش حرفه ای نیز قابل اطمینان می باشد . از این رو ورزشکاران محترم که به صورت آکادمیک یا سطح مسابقات بین المللی رشته ورزشی خود را دنبال میکنند میتوانند با خیال راحت در این مراکز معرفی شده ثبت نام کنند . برای اطلاعات بیشتر برای آگاهی در مورد رشته تخصصی خود میتوانید در بخش تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا همکاران ما بتوانند شمارا تا جای ممکن راهنمایی کنند .

سوالات متداول

محل باشگاه ورزشی , هزینه های عضویت , ساعت کا سالن های مختلف باشگاه , تجهیزات سالن های ورزشی, نظافت و پاکیزگی باشگاه , خدمات باشگاه و …

امروزه ورزش های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند در داشتن یک اندام مناسب به شما کمک کنند. از آن جایی که هر فردی سلیقه خاص خود را دارد؛ باید ورزش مورد علاقه خود را انتخاب کند. شنا , قایقرانی, تنیس , کشتی , بسکتبال , دوچرخه سواری و …

اینستاگرام ما

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .
دریافت آخرین اخبار و مطالب در مورد محله شما
برای انتقال به اینستاگرام کلیک کنید
امتیاز مطلب
4.5/5
دکمه بازگشت به بالا