advertise-leizer-beauty-ad

باشگاه های ورزشی عبدل آباد تهران

فهرست مطالب

باشگاه های ورزشی عبدل آباد تهران

مجتمع ورزشی بهار عبدل آباد

مجتمع ورزشی بهار عبدل آباد مجتمع ورزشی بهار عبدل آباد با تمام امکانات بروز دنیا و کلاس های متنوع در رشته های مختلف ورزشی یکی

ادامه مطلب »

باشگاه های ورزشی عبدل آباد

ما با جمع آوری اطلاعات باشگاه های ورزشی عبدل آباد که دارای انواع باشگاه های خصوصی و غیر خصوصی ،سالن های ورزشی ، سالن های بدنسازی , سالن ورزشهای رزمی و … بروز با کیفیت بالا و امکانات مناسب است ، میخواهیم بهترین باشگاه ها و مجموعه های ورزشی در جنوب تهران (محله عبدل آباد) را به شما عزیزان معرفی کنیم .

اطلاعات باشگاه های عبدل آباد را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

ما تلاش کرده‌ایم با جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و بصورت حضوری از خود باشگاه ها ، سالن های ورزشی عبدل آباد را در راستای شناسایی به شما عزیزان معرفی کنیم . این کار توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است .

آیا شماهم صاحب یکی از باشگاه های محله عبدل آباد هستید ؟

اگر شماهم صاحب یک باشگاه یا مجموعه ورزشی در محله عبدل آباد هستید ، میتوانید از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا تماس بگیرید . همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما اطلاعات شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.


11 ویژگی یک باشگاه ورزشی خوب

باشگاه یا سالن ورزشی جایگاه ویژه‌ای برای گردهمایی گروهی از مردم با هدفی معین است. به سخن دیگر محل گرد آمدن پیوسته یا هر از گاه گروهی بر پایه آیین نامه ٔ خاصدر زبان فارسی واژه باشگاه به معنی سالن ورزش نیز به کار میرود.

۱- محیط باشگاه:

محیط باشگاه نیز باید بسیار مناسب و آرامش بخش باشد، علاوه بر این ها دارای تهویه مناسب بوده و فضای کافی نیز برای انجام تمرینات داشته باشد، زیرا هرچه محیط باشگاه مناسب تر و راحت تر باشد سبب می شود که شما آرامش بیشتری داشته باشید که این افزایش کیفیت تمرینات را به دنبال دارد.

مجموعه های ورزشی
مجموعه های ورزشی

2- محل باشگاه ورزشی

باید هنگام انتخاب باشگاه ورزشی، به محل آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر دور باشد یا مسیر پر ترافیکی داشته باشد، احتمال اینکه جلسات تمرینی خود را نادیده بگیرید افزایش می‌یابد. بعنوان مثال، باشگاهی را انتخاب کنید که بین راه رفت یا برگشت محل کارتان یا نزدیک به خانه‌ی شماست.

3- هزینه‌ی عضویت در باشگاه ورزشی

هزینه‌ی عضویت در باشگاه‌های ورزشی می‌تواند خیلی متفاوت باشد. این هزینه به عواملی همچون ویژگی‌های باشگاه یا تعداد جلساتی که قصد تمرین دارید بستگی دارد. اگر مباحث مالی یکی از نگرانی‌های شماست، هزینه‌ی عضویت باشگاه یک عامل کلیدی در انتخاب شما خواهد بود. باید چندین باشگاه را در محله‌ی خود بررسی کنید و هزینه‌های عضویت آن‌ها را باهم مقایسه نمایید تا مناسب‌ترینشان را برگزینید.

4- ساعت کار باشگاهای ورزشی

ساعت کار باشگاه مورد نظر شما نیز خیلی مهم است! شما به باشگاهی نیاز دارید که بیشترین زمان ممکن را فعال باشد تا بتوانید جلسات تمرینی خود را به خوبی در برنامه‌ی روزانه‌تان بگنجانید. همیشه بخاطر داشته باشید تا ساعت کار و تاریخ‌هایی که تعطیل است را بررسی کنید.

5- تجهیزات مجموعه های ورزشی

تجهیزات باشگاه باید به خوبی نگهداری شوند و تمیز باشند. به تعداد ماشین‌ها، وزنه‌ها و تجهیزات تمرینات هوازی توجه کنید. مطمئنا خیلی بیشتر و بهینه‌تر تمرین خواهید کرد اگر دارای تجهیزات و ماشین‌های متنوعی باشد.

6- کلاس‌های آموزشی در باشگاه ورزشی

به کلاس‌های آموزشی نیز دقت نمایید. به تنوع کلاس‌هایی که در باشگاه برگزار می‌شود و اینکه آیا آن‌ها برایتان جذاب است یا نه توجه داشته باشید. همچنین در مورد هزینه‌ی اضافه نیز بپرسید؛ برخی از باشگاه‌های ورزشی این کلاس‌ها را به رایگان و برخی دیگر با هزینه‌ی اضافه‌تری برگزار می‌کنند.

7- محیط باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی شما باید جایی برای آسایش و راحتی شما باشد. چیزهایی مانند نوع موسیقی که پخش می‌شود یا جای تجهیزات در باشگاه، نقش مهمی در لذت شما از تمرینتان بازی می‌کنند. همچنین باید با آدم‌هایی که در آن همزمان با شما تمرین می‌کنند نیز احساس راحتی کنید.

8- خدمات اضافی در مجموعه های ورزشی

به خدمات اضافی باشگاه، همچون محل نگهداری کودک، استخر، ماساژ، فیزیوتراپی و مشاوره‌ی تغذیه توجه داشته باشید. هر کدام از این خدمات شاید برای شما سودمند باشد، فقط حواستان به هزینه‌ی اضافه‌ی این خدمات باشد.

9- آموزش خصوصی در باشگاه ورزشی

حتما توجه داشته باشید باشگاهی که می‌خواهید انتخاب کنید، یک مربی قابل قبول داشته باشد. برخی از باشگاه‌ها مربیانی را استخدام می‌کنند که گواهی مربی‌گری ندارند و از آن‌ها بیشتر به جهت توانایی‌شان برای فروشندگی استفاده می‌شود! اگر شما به تازگی به سمت ورزش رفته‌اید، مطمئن شوید که با یک مربی واجد شرایط تمرین می‌کنید تا برنامه‌‌ی تمرینی مختص شما تدوین کند که از آسیب‌های احتمالی دور بمانید.

مجموعه های ورزشی
مجموعه های ورزشی

10- پاکیزگی باشگاه ورزشی

یک عامل خیلی مهم برای انتخاب یک باشگاه ورزشی، پاکیزگی است. مثلا مطمئن شوید که دستمال و بطری‌های ضدعفونی کننده‌ای وجود دارد تا پس از استفاده از هر تجهیزاتی آنرا تمیز کنید. همچنین رختکن، سرویس‌های بهداشتی و حمام باشگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید به خوبی تمیز نگاه داشته شده‌اند.

11- کارکنان باشگاه ورزشی

یکی دیگر از 11 ویژگی یک باشگاه ورزشی خوب کارکنان باشگاه می باشند. کارکنان می‌توانند اشخاصی دوست‌داشتنی و یاری‌دهنده‌ی شما باشند. اگر تازه به باشگاهی رفته‌اید، کارکنان آنجا هستند که راه و چاه را به شما نشان خواهند داد. رفتار خوب کارکنان می‌تواند تجربه‌ی ورزش شما در آن مکان را لذت بخش‌تر کرده و شما را تشویق کند تا بصورت منظم تمرینتان را ادامه دهید.

مجموعه باشگاه هاي ورزشي عبدل آباد

مجموعه باشگاه های ورزشی جوانمرد قصاب با مجهزترین امکانات و دستگاه های ورزشي در خدمت شما عزیزان می باشد. باشگاه های عبدل آباد با سالن های مجزا با تمام امکانات بروز دنیا و کلاس های متنوع در رشته های مختلف ورزشی شعار ما سلامت روح در کنار سلامت جسم و تناسب اندام در کنار ورزشکاران عزیز می باشد.

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

بررسی سطح کیفیت خدمات ، امکانات و محیط باشگاه هاي ورزشي عبدل آباد

در مجموع با توجه به مواردی که در مورد یک باشگاه مناسب و مجهز در مطالب بالا گفته شد و بررسی میدانی که از باشگاه های ورزشی عبدل آباد انجام شده و همچنین نظر کاربران وبسایت نتیجه گیری زیر انجام شده است :

1-امکانات و دستگاه های ورزشي این اماکن ورزشی اکثرا با کیفیت و به آخرین امکانات روز دنیا مجهز شده اند .

2- سالن های مجزا و و تنوع کلاس ها در رشته های مختلف ورزشی در اکثر باشگاه ها موجود بوده است.

3-اساتید و مربیان درتمامی باشگاه ها از تراز کیفی خوبی برخوردارند ، مخصوصا در رشته تناسب اندام حتی قهرمانان کشوری هم در برخی از این باشگاه ها آموزش و برنامه ریزی ورزشی را برای شاگردان خود انجام می دهند .

4-پاکیزگی ، اصول بهداشتی و محیط باشگاه هم از حساسیت های لازم با توجه به بیماری های همه گیر و لزوم رعایت اصول بهداشتی به طور نسبتاُ خوبی رعایت شده است . محیط باشگاه ها باز و در اکثر موارد تراکم جمعیتی کم بوده است ، با اینحال در این مورد خود ورزشکاران هم در بالا بردن کیفیت بهداشتی شریکند که  با رعایت فاصله و رعایت اصول بهداشتی به افزایش این اصل مهم کمک میکنند .

5-هزینه ثبت نام مخصوصا در کلاس های خصوصی از میانگین باشگاه های تهران بالاتر است و رشته های ورزشی مختلف از جمله تناسب اندام از هزینه های نسبتاُ بالایی برخوردار است که با توجه به اساتید و سطح حرفه ای آموزش ها چندان دور از انتظار نیست .


میانگین امتیاز و رتبه بندی باشگاه های محله عبدل آباد نسبت به سطح باشگاه های کشور

امتیاز کیفی و خدمات باشگاه های  بدنسازی حرفه ای ، تناسب اندام و هوازی در منطقه عبدل آباد نسبت به میانگین سطح نسبی باشگاه های دیگر نقاط تهران  :

(( خوب B+))

امتیاز کیفی و خدمات باشگاه های هنرهای رزمی ، کوهنوردی و شمشیر بازی ، کشتی و … در عبدل آباد نسبت به میانگین سطح نسبی باشگاه های دیگر نقاط تهران  :

(( خوب /A))

آیا به صورت آکدمیک و تخصصی میتوان در باشگاه های عبدل آباد آموزش حرفه ای ورزش را به صورت حرفه ای فرا بگیریم ؟

با توجه به امتیازات و مباحثی که به طور مفصل برای شما شرح داده ایم بله ،اگر با توجه به نیاز خود در بین باشگاه های لیست انخاب مناسبی داشته باشید قطعا این مراکز کاملا برای ورزش حرفه ای نیز قابل اطمینان می باشد . از این رو ورزشکاران محترم که به صورت آکادمیک یا سطح مسابقات بین المللی رشته ورزشی خود را دنبال میکنند میتوانند با خیال راحت در این مراکز معرفی شده ثبت نام کنند . برای اطلاعات بیشتر برای آگاهی در مورد رشته تخصصی خود میتوانید در بخش تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا همکاران ما بتوانند شمارا تا جای ممکن راهنمایی کنند .

سوالات متداول

محل باشگاه ورزشی , هزینه های عضویت , ساعت کا سالن های مختلف باشگاه , تجهیزات سالن های ورزشی, نظافت و پاکیزگی باشگاه , خدمات باشگاه و …

امروزه ورزش های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند در داشتن یک اندام مناسب به شما کمک کنند. از آن جایی که هر فردی سلیقه خاص خود را دارد؛ باید ورزش مورد علاقه خود را انتخاب کند. شنا , قایقرانی, تنیس , کشتی , بسکتبال , دوچرخه سواری و …

اینستاگرام ما

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .
دریافت آخرین اخبار و مطالب در مورد محله شما
برای انتقال به اینستاگرام کلیک کنید
امتیاز مطلب
4.5/5
دکمه بازگشت به بالا