advertise-leizer-beauty-ad

کاتالوگ پرطرفدارترین مدل های رنگ مو ترکیبی جدید 1402 در بهترین مرکز رنگ مو نازی آباد

انواع رنگ مو امسال ۱۴۰۲ : ترکیب رنگ موی فانتزی ، عسلی ،نسکافه ای ، استخوانی ،دودی ، آمبره، آبی ، یخی، ارغوانی، صدفی و ...

ما در این مطلب 2 کاتالوگ زیبا و جدید از پرطرفدارترین رنگ موهای سال 1402 را برای شما به ارمغان آورده ایم . این کاتالوگ ها با توجه به ترند مد جهانی رنگ مو در بهترین مرکز رنگ مو نازی آباد برای مراجعین و علاقه مندان عزیز آماده شده است . رنگ موهای امسال جذابیت بی نظیری به چهره بانوان عزیز می دهند که در چند ساله گذشته به علت کرونا و مشکلات رفت و آمد دیده نشده است . برای رسیدن به این رنگ های خاص و جدید و گاهآ دشوار دو نکته بسیار اهمیت دارد :

1- انتخاب بهترین رنگ مو مناسب چهره و شخصی شما

2- پیاده سازی درست و اصولی رنگ مو توسط افراد ماهر و متخصص

به همین دلیل در پایان کاتالوگ اول در بخشی مجزا به آشنایی با اصول مهم در انتخاب بهترین رنگ موی مناسب چهره شما پرداخته ایم که شما را در انتخاب بهترین و زیباترین رنگ های مناسب شما عزیزان یاری کنیم  .

در بخش اول به طور مختصر به معرفی بهترین مرکز آموزش و خدمات رنگ موی نازی آباد می پردازیم . کاتالوگ اول منتخب بهترین رنگ موی های سال 2023 از نگاه بهترین رنگ مو کارهای نازی آباد میباشد ، تمامی رنگ ها و مدل های موجود در کاتالوگ های زیر را می توانید با بهترین کیفیت ممکن توسط بهترین رنگ مو کارهای تهران در نازی آباد با آرامش خاطر پیاده سازی کنید .

در ادامه نیز 30 عدد از عکس های بهترین زنگ موهای نازی آباد آورده شده است ، سعی شده است کامل ترین کاتالوگ رنگ مو سال 1402 را برای شما عزیزان تهیه کنیم . با ما همراه باشید . ❣

آکادمی رنگ مو ناهید نادری در نازی آباد
آکادمی رنگ مو ناهید نادری در نازی آباد

بهترین مرکز رنگ مو نازی آباد ?

از دوران مصر باستان تا کنون، رنگ کردن مو یک روش زیبایی بوده و روش های انجام آن در طول زمان تغییرات بسیاری داشته است، اما علاقه به رنگ کردن مو چیزی است که ثابت باقی مانده است. رنگ مو یکی از پرکاربردترین محصولات زیبایی در دنیاست و حتی رنگ مویی که انتخاب می کنید، تا حدی می تواند شخصیت شما را نیز نشان دهد.

آکادمی رنگ مو ناهید نادری در نازی آباد
آکادمی رنگ مو ناهید نادری در نازی آباد

بنابرین با توجه به اهمیت چگونگی رنگ و مدل انتخابی در انتخاب و پیاده سازی رنگ موی خود سعی کنید حتما از یک آرایشگر حرفه ای کمک بگیرید . انتخاب رنگ موهای فانتزی و متفاوت می تواند تغییرات زیادی در چهره شما بوجود بیاورد و تا حد زیادی شما را نسبت به دیگران منحصر بفرد کند ، به طوری که در جمع های مختلف یک رنگ موی خاص می تواند کاملا نگاه همه را به سمت شما بکشاند و به صورت باور نکردنی باعث جلب توجه اطرافیان شود .

راه های ارتباطی با آکادمی ناهید نادری (بهترین مرکز رنگ مو در نازی آباد )

تلفن : 09022121425

آدرس آکادمی: نازی آباد، خ رجایی، ایستگاه بانک، ساختمان مهستان، ط7

اینستاگرام : nahid.naderi.haircut (برای دیدن نمونه کارهای بیشتر در اینستاگرام ناهید نادری کلیک کنید) .


برای تماس با مجموعه رنگ مو نازی آباد کلیک کنید 
برای تماس با مجموعه رنگ مو نازی آباد کلیک کنید                    
بهترین مرکز رنگ مو در نازی آباد
بهترین مرکز رنگ مو در نازی آباد

انتخاب و پیاده سازی رنگ موهای 1401

انتخاب و پیاده سازی رنگ ها و ترکیب های خاص و فانتزی مو در واقعیت بسیار سخت و دشوار است و به تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد ، این مسئله به قدری اهمیت دارد که  در صورت خطا می تواند نتیجه عکس در نگاه اطرافیان و حتی خجالت ، احساس ضعف و عدم اعتماد بنفس شوذ .ولی اگر انتخاب رنگ مو به صورت درست و اصولی با استفاده از اصول زیبایی شناسی مو و صورت انجام شود و همچنین توسط یک رنگ مو کار حرفه ای با استفاده از رنگ موهای استاندارد و برندهای معتبر پیاده سازی شود ، قطعا می تواند نتایج حتی بهتر از تصور شما را به وجود بیاورد و زیبایی بی نظیری برای شما به ارمغان بیاورد .

بهترین مرکز رنگ مو در نازی آباد
بهترین مرکز رنگ مو در نازی آباد

حرفه ای ها ، تفاوت ها را می سازند

با توجه به ماندگاری طولانی مدت و اهمیت رنگ مو در زیبایی شما پیشنهاد ما به شما این است که این مقوله را به دست حرفه ای ترین رنگ مو کارهای تهران در محله نازی آباد بسپارید . تمامی رنگ های موجود در کاتالوگ و  رنگ های درخواستی دیگر با تضمین صد در صدی از رضایت مراجعین توسط بهترین متخصصین مرکز رنگ مو نازی آباد پیاده سازی خواهد شد .  همچنین برای مشاوره و انتخاب رنگ مو مناسب شما میتوانید با مراجعه حضوری و یا به صورت تلفنی با متخصصین ما تماس بگیرید ، اساتید این مرکز با سال ها تجربه آکادمیک و تجربی و با علم زیبایی شناسی و شناخت کامل  طیف رنگ های مکمل و جذاب می توانند بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد بدهند .

بهترین مرکز رنگ مو در نازی آباد
بهترین مرکز رنگ مو در نازی آباد

بهترین رنگ مو کار در نازی آباد

با ورود به اینستاگرام — می توانید نمونه هایی از کارهای اساتید مرکز رنگ مو نازی آباد و همچنین درصد رضایت مراجعین را در نظرات مشاهده کنید  . ما به شما تضمین می دهیم که از مراجعه به مرکز رنگ موی نازی آباد هرگز پشیمان نخواهید شد و تفاوت کار حرفه ای و معمولی شما را شگفت زده خواهد کرد .

مراجعین همیشگی این مرکز در تحویل یک رنگ موی شیک و زیبا اطمینان دارند و اهمیت این موضوع را به درستی درک کرده اند که در نتیجه باعث شده بانوان خاص و تاثیرگذار کشور عزیزمان از تمامی نقاط کشور در این مرکز حاضر شوند .افتخار ما این است که توانسته ایم مراجعین عزیزمان را همیشه با چهره ای متفاوت و بی نظیر آماده کنیم تا با آرامش و اعتماد بنفس با توجه به نیاز آن ها در مهم ترین جلسات کاری ،  مراسمات و جشن های شیک و لاکچری ویا دوره همی های خاطره انگیز خود شرکت کنند و زیباترین خاطرات خود را با بهترین حالت از زیبایی خود در ذهن خود و اطرافیانشان ثبت کنند .

بهترین مرکز رنگ مو در نازی آباد آکادمی ناهید نادری
بهترین مرکز رنگ مو در نازی آباد آکادمی ناهید نادری

معرفی انواع رنگ مو جدید و پرطرفدار در

کاتالوگ رنگ موهای جدید 1402 – 2023?

رنگ مو پلاتینی

این رنگ مو سال شیک ، متفاوت و زیبا، همیشه ترند است و طرفداران خاص خود را دارد. به ویژه اگر رنگ پوستتان سرد، روشن و گلگون است و موهای روشن را دوست دارید، پلاتینی بهترین انتخاب برای شما به نظر می‌رسد.

ترند رنگ مو سال 2023

البته تکنیک رنگ کردن مو برای رسیدن به رنگ پلاتینی بسیار مهم است که شامل استفاده از پودر دکلره ، پراکسید هیدروژن و ماسک‌های آبرسان می‌شود. از آنجا که در این تکنیک، مو به روشن‌ترین حالت خود می‌رسد؛ مراقبت‌های بعد از رنگ کردن مو نیز باید به خوبی انجام شوند.

به طور مثال نباید از وسایل حرارتی مانند سشوار و اتو مو بیش از حد استفاده نمایید و حتماً قبل از سشوار، اسپری‌های حرارتی روی موهایتان بزنید.

رنگ مو آکاژو یا ماهاگونی

این رنگ فوق‌العاده زیبا، تناژی بین قهوه‌ای تیره و شرابی دارد و برای تمام رنگ‌های پوست مناسب است. رنگ آکاژو روی پوست‌های سرد کنتراست بسیار زیبایی دارد و با پوست‌های گرم نیز بسیار هماهنگ است.

رنگ مو قرمز تیره

این رنگ نیازی به دکلره ندارد؛ بنابراین هیچ آسیب شدیدی به موهایتان وارد نمی‌کند. موهای قرمز تیره معمولاً دارای سایه‌هایی از رنگ قهوه‌ای هستند و باعث گرم‌تر به نظر رسیدن رنگ چهره‌تان می‌شوند. اگر پوست تیره‌ای دارید، این رنگ مناسب شماست.

رنگ موی مارسالا

این رنگ بین رنگ‌های قرمز روشن و شرابی قرار دارد و شامل ته‌رنگ قهوه‌ای است. اگر پوستتان سبزه است؛ موهای مارسالا انتخاب ایده‌آلی برای شماست. البته پیشنهاد می‌کنیم این رنگ مو را برای پاییز ۲۰۲۳ انتخاب کنید.


دوره آموزش صفر تا صد رنگ مو به صورت آکادمیک

و حرفه ای توسط ناهید نادری

دوره آموزشصفر تا صد رنگ مو به صورت اکادمیک و حرفه ای توسط زهرا پری
دوره آموزش صفر تا صد رنگ مو به صورت اکادمیک و حرفه ای توسط ناهید نادری

انجام خدمات رنگ مو به صورت حرفه ای و تضمینی

09022121425


رنگ مو بلوند

رنگ بلوند همیشه در بین گزینه‌های رنگ مو سال زنانه قرار دارد؛ اما در سال ۲۰۲۳ رنگی بین بلوند دارچینی و اسکاندی بیشتر ترند شده است. در واقع با انتخاب این رنگ مو، به نظر می‌رسد که موهایتان را هایلایت کرده‌اید و وجود ترکیب رنگ‌ها باعث می‌شود به راحتی با تمام رنگ‌های پوست هماهنگ شود.

رنگ مو سال زنانه

رنگ مو بلوند قارچی

این رنگ یکی از تناژهای نسبتاً جدید رنگ بلوند است که در سال ۲۰۲۳ ترند شده است. بلوند قارچی ترکیبی از هایلایت‌های خاکستری روی زمینه قهوه‌ای روشن است. اگر می‌خواهید موهایتان را با دکلره به پایه نرسانید و زیاد روشن نکنید، این رنگ مو بهترین انتخاب است.

رنگ بلوند قارچی با فصول سردتر سال به خوبی هماهنگ می‌شود و روی تمام تناژهای رنگ پوست زیبا است.

رنگ مو با هایلایت

هایلایت مو همیشه زیباست و تقریباً هر سال بین گزینه‌های رنگ مو سال شیک قرار می‌گیرد. شما می‌توانید هایلایت موهایتان را با استفاده از روش کلاه یا فویل انجام دهید. کلاه‌های سیلیکونی مخصوص این کار، تارهای نازک‌تری از مو را جدا می‌کنند و باعث می‌شوند نتیجه نهایی بسیار طبیعی‌تر به نظر برسد.

روش هایلایت با فویل را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند لایت‌های مویشان بیشتر مشخص باشد؛ که این کار نیز نتیجه زیبایی را ارائه می‌کند. علاوه بر این می‌توانید هایلایت موهایتان را متناسب با رنگ پوستتان به یکی رنگ‌های بلوند طلایی، شنی یا مرواریدی درآورید.

ترند جدید رنگ جلوی مو

اگر به دنبال رنگ مو سال بدون دکلره هستید، می‌توانید قسمت‌هایی از موهایتان که در فویل قرار گرفته‌اند را تنها با رنگ مو روشن کنید. این کار در عین حال که یک سایه روشن بسیار زیبا و جذاب ایجاد می‌کند، به موهایتان نیز آسیبی وارد نخواهد کرد.

رنگ موی سال 2023

معرفی چند نمونه رنگ مو سال فانتزی

رنگ‌های فانتزی همیشه مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرند و جلوه بسیار جذابی به صورتتان می‌بخشند. البته این رنگ‌ها ماندگاری نسبتاً کمی دارند و باید در فواصل معینی، به صورت مرتب رنگساژ شوند. پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش ماندگاری رنگ موهای فانتزی، از انواع شامپو مو بدون سولفات و نمک مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.

رنگ موی صورتی

اگر به دنبال رنگ مو سال فانتزی هستید، رنگ صورتی می‌توانید ایده‌آل باشد. این رنگ مو با تمام رنگ‌های پوست، از روشن‌ترین تا تیره‌ترین هماهنگ است. البته همانطور که اشاره کردیم رنگ موهای فانتزی، ماندگاری بالایی ندارند؛ پس پیشنهاد می‌کنیم موهای خود را در سالن‌های زیبایی مورد اعتمادتان رنگ کنید.

در سالن‌های حرفه‌ای به جای رنگ مو معمولی، از تونر مو استفاده می‌شود که این کار با ایجاد تغییر در رنگدانه‌های مو باعث می‌شود ماندگاری رنگ مویتان افزایش یابد.

رنگ مو سال فانتزی

رنگ موی قرمز نارنجی

این رنگ مو برای خانم‌های زیادی جذاب و دوست داشتنی به نطر می‌رسد و یکی از گزینه‌های رنگ مو سال فانتزی برای ۲۰۲۳ است.

رنگ مو جدید

رنگ مو آبی

بدون شک این رنگ مو سال زنانه یکی از پرطرفدارترین‌ها در سال ۲۰۲۳ است. بهترین راه برای آبی کردن موها، استفاده از تونر مو است که با این روش رنگ موهایتان تا ۱۲ بار شستشو، ماندگاری خواهند داشت.

رنگ مو آبی

رنگ مو یاسی

این رنگ مو معمولاً از ترکیب کردن رنگ بنفش با کرم ایجاد می‌شود و البته باید این ترکیب را روی موهای دکلره شده قرار دهید. رنگ یاسی به شدت پوست را تیره می‌کند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تابستان است.

رنگ مو یاسی

معیارهای اصلی انتخاب انواع رنگ مو 

انتخاب رنگ مو، معیارهای متداولی دارد که معروف‌ترین آن این است که رنگ را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید. اما این فقط یک قانون کلی است و می‌تواند با توجه به آرایش، سلیقه و علاقه تغییر کند بخصوص زمانی که قصد استفاده از یک رنگ فانتزی را داشته باشید. در مورد انتخاب رنگ مو بهتر است از یک آرایشگر حرفه‌ای کمک گرفته و از تجربه او استفاده کنید. چون بسیار پیش می‌آید که بعد از رنگ کردن مو، متوجه می‌شوید که رنگ موی شما شباهت زیادی به رنگ انتخابی شما ندارد و این به خاطر تفاوت تناژ فرعی موجود در رنگ موی فرد است. برای تشخیص هماهنگی رنگ انتخابی با تناژ موی فرعی شما نیاز به دانش و تجربه‌ای دارد که معمولا آرایشگران از آن آگاه هستند. پس قبل از هر کاری پیش یک متخصص رنگ مو بروید تا از نزدیک موهای شما را بررسی کند.

 


دوره آموزش صفر تا صد رنگ مو به صورت آکادمیک

و حرفه ای توسط ناهید نادری

دوره آموزشصفر تا صد رنگ مو به صورت اکادمیک و حرفه ای توسط زهرا پری
دوره آموزش صفر تا صد رنگ مو به صورت اکادمیک و حرفه ای توسط ناهید نادری

انجام خدمات رنگ مو به صورت حرفه ای و تضمینی

09022121425


انتخاب رنگ مو با توجه به رنگ پوست

رنگ مناسب پوست با تناژ خنثی

برخی از افراد نیز دارای پوست‌های سرد یا گرم نیستند و پوست آن‌ها خنثی است. آن‌ها صورتی یا سایه زرد مشخصی روی پوست خود ندارند و رگ‌های آن‌ها به‌طور واضح آبی یا سبز نیست. این افراد می‌توانند هر رنگی را انتخاب کنند. معمولا افراد دارای پوست گرم، رنگ پوست تیره‌تر دارند. رنگ چشم آن‌ها غالبا سیاه و یا قهوه‌ای تیره است و موهای تیره‌تری دارند. این افراد با رنگ‌هایی همچون قهوه‌ای، زرد، کرم و طلایی ظاهر خوبی خواهند داشت. افراد دارای رنگ پوست سرد معمولا چشم‌هایی بارنگ روشن مثل آبی، سبز یا خاکستری و موهای روشن دارند. این افراد با رنگ‌های آبی، قرمز، بنفش ظاهر خوبی خواهند داشت.

برای انتخاب رنگ مناسب چهره خود ابتدا باید تشخیص دهید که پوست شما گرم، سرد و یا خنثی است. صرف‌نظر از رنگ پوستی که دارید (سفید، سبزه و یا گندمی) با یک روش ساده می‌توانید تناژ پوستی خود را پیدا کنید. برای این‌کار به رنگ رگ دست خود زیر نور آفتاب نگاه کنید. افرادی که پوست گرمی دارند رگ‌هایشان سبز است اما افرادی که پوست سردی دارند رنگ رگ‌های آن‌ها متمایل به رنگ آبی است.

آکادمی ناهید نادری بهترین مرکز رنگ مو در نازی آباد
آکادمی ناهید نادری بهترین مرکز رنگ مو در نازی آباد

رنگ مناسب پوست با تناژ گرم

برای پوست‌هایی با تناژ گرم، قهوه‌ای گرم، قهوه‌ای طلایی، طلایی و هایلایت قرمز رنگ‌های مناسبی خواهند بود. هرچه رنگ‌های انتخابی پایه طلایی یا قرمز و نارنجی داشته باشند تاثیر خوبی روی زیبایی ظاهر شما دارد. توجه داشته باشید که افراد دارای این پوست‌ها نباید از رنگ‌هایی چون آبی،بنفش و خاکستری استفاده کنند.

رنگ مناسب پوست با تناژ سرد

برای پوست‌هایی با تناژ سرد، سعی کنید از قهوه‌ای خاکستری سرد یا بلوندهای سرد در سایه‌هایی از مینک تا پلاتینی و یخی سفید استفاده کنید. انتخاب رنگ‌های طلایی، زرد، قرمز و برنزه مناسب پوست سرد نیست. این تن‌های رنگی گرم باعث از بین رفتن ویژگی‌های خاص صورت شما می‌شوند.

کدام رنگ را انتخاب کنیم؟

  • پیشنهاد می‌شود افرادی که پوست تیره دارند از رنگ‌هایی با تناژ قرمز استفاده کنند؛ مانند رنگ‌های شـرابی، مسـی، شـاه بلوطی، فنـدقی و آجری
  • رنگ موهای بـلوند خاکـستـری یـا صدفی، قهوه‌ای مات، بـلونـد دودی و های لایت آبی یا قرمز برای کسانی که پوست روشن دارند، مناسب است.
  • رنگ موهای شـیـری، گـلبـهـی، مسـی، کـرم نـخـودی، قهوه‌ای، فندقی و عسلی برای افرادی با پوست‌های گندمگون و برنزه مناسب است.
  • رنگ موهای کرم گلی، زیتونی تیره و قهوه‌ای تیره برای افرادی با پوست‌های صورتی و سرخ مناسب است.
  • کسانی که چشم‌هایی به رنگ آبی دارند می‌توانند برای جذابیت بیشتر از رنگ موهای آبی خاکستری، آبی تیره، قهوه‌ای و مشکی استفاده کنند.
  • رنگ موی طلایی، فندقی، مسی و قهوه‌ای به جذابیت چشم‌های کهربایی بسیار می‌افزاید.


 


دوره آموزش صفر تا صد رنگ مو به صورت آکادمیک

و حرفه ای توسط ناهید نادری

دوره آموزشصفر تا صد رنگ مو به صورت اکادمیک و حرفه ای توسط زهرا پری
دوره آموزش صفر تا صد رنگ مو به صورت اکادمیک و حرفه ای توسط ناهید نادری

انجام خدمات رنگ مو به صورت حرفه ای و تضمینی

09022121425


کاتالوگ 2 : عکس رنگ مو جدید 2023 ?

رنگ  مو یکی از هنرهایی است که بسیار مورد علاقه خانم ها می باشد. شما میتوانید با یادگیری این مهارت علاوه بر رنگ کردن موهای خود، موهای دیگران را نیز رنگ کرده و کسب درآمد کنید. آموزش مدل رنگ مو جدید ناهید نادری به شما صفر تا صد رنگ مو را آموزش میدهد همچنین انتهای دوره ویدیو هایی قرار گرفته که روش های کسب درمد این لاین آرایشی را به شما آموزش می دهد.

عکس های دیگر از ترند رنگ مو های سال ۲۰۲۳ – 1401.

مدل موی هایلایت 2023 شیک
مدل موی هایلایت 2023 شیک
عکس رنگ موی فانتزی دخترانه
عکس رنگ موی فانتزی دخترانه
مدل رنگ مو روشن زنانه مناسب مو کوتاه
مدل رنگ مو روشن زنانه مناسب مو کوتاه
جدیدترین رنگ مو لاکچری
جدیدترین رنگ مو 2023 لاکچری
عکس مدل مو و رنگ مو جدید
عکس مدل مو و رنگ مو جدید
جدیدترین رنگ مو سال
جدیدترین رنگ مو سال 2023
مدل هایلایت تیره دخترونه
مدل هایلایت تیره دخترونه 1401
رنگ موی بلوند شیک و باکلاس
رنگ موی بلوند شیک و باکلاس
رنگ  موی ترکیبی با دکلره 
رنگ  موی ترکیبی با دکلره
رنگ موی هایلایت استخوانی جذاب
رنگ موی هایلایت استخوانی جذاب
رنگ موی تیره برای پوست های روشن
رنگ موی تیره برای پوست های روشن
عکس از رنگ موی دودی
عکس از رنگ موی دودی
رنگ موی ترند سال 2023
رنگ موی ترند سال 2023
عکس از مدل موی مش شده
عکس از مدل موی مش شده
مدل موی رنگ تیره دخترانه 99
مدل موی رنگ تیره دخترانه 1401
مدل هایلایت مو جدید
مدل هایلایت مو جدید 2023
رنگ موی فانتزی و شیک برای عروسی
رنگ موی فانتزی و شیک برای عروسی
رنگ موی لاکچری مدل لایت تیره
لایت تیره مد لاکچری رنگ مو  امسال
رنگ موی فانتزی آبی سال
مدل رنگ موی فانتزی آبی سال 2023 جدید
رنگ مو شیک هایلایت با دکلره
رنگ مو شیک هایلایت با دکلره
انواع رنگ مو فانتزی دخترونه
انواع رنگ مو فانتزی دخترونه
زیباترین رنگ موی ترکیبی دودی و استخوانی
زیباترین رنگ موی ترکیبی دودی و استخوانی
مدل شیک رنگ موی شرابی و آمبره
مدل شیک رنگ موی شرابی و آمبره 2023
پرطرفدارترین رنگ موی فانتزی سال
پرطرفدارترین رنگ موی فانتزی سال 2023
مدل رنگ مو هایلایت مجلسی زنانه
مدل رنگ مو هایلایت مجلسی زنانه
لاکچری ترین هایلایت روشن روی موی بلند و تیره
لاکچری ترین هایلایت روشن روی موی بلند و تیره
رنگ موی پرطرفدار دخترونه
رنگ موی پرطرفدار دخترونه 2023
رنگ موی استخوانی مناسب شینیون عروس
رنگ موی استخوانی مناسب شینیون عروس
ترکیب و فرمول رنگ موی نسکافه ای
ترکیب و فرمول رنگ موی نسکافه ای
رنگ مو فانتزی بدون دکلره
رنگ مو فانتزی بدون دکلره 2023
عکس رنگ موی هایلایت روشن برای عروسی
عکس رنگ موی هایلایت روشن برای عروسی
مدل رنگ مو جدید و شیک زنانه
مدل رنگ مو جدید و شیک زنانه 2023
رنگ مو نقره ای دودی شیک و جذاب
رنگ مو نقره ای دودی 2023 شیک و جذاب
جدیدترین مدل رنگ مو سال
جدیدترین مدل رنگ مو سال 2023
رنگ موی سامبره و مش دخترانه
رنگ موی سامبره و مش دخترانه
مدل رنگ موی عروس
مدل رنگ موی عروس 2023
رنگ موی سال 1399
رنگ موی سال 1402
مش سوزنی برای موهای کوتاه
مش سوزنی برای موهای کوتاه
عکس مدل موی کراتینه سال
عکس مدل موی کراتینه سال 2023
رنگ موی مد سال ۲۰۲۰ دخترانه
رنگ موی مد سال 2023 دخترانه
رنگ موی شیک جدید زنانه
آموزش رنگ موی شیک جدید زنانه
رنگ مو سال آبی فانتزی
بهترین رنگ مو های سال 2023 آبی فانتزی
رنگ موهای سال 99 با فرمول های ترکیب
جدیدترین رنگ موهای سال با فرمول های ترکیب
مدل لایت تیره بسیار شیک و جذاب
مدل لایت تیره بسیار شیک و جذاب
آموزش رنگ کردن مو به روش بالیاژ
آموزش رنگ کردن مو به روش بالیاژ
عکس مدل رنگ موهای جدید امسال
عکس مدل رنگ موهای جدید امسال
شیک ترین رنگ مو مجلسی زنانه 99
شیک ترین رنگ مو مجلسی زنانه 1401
اینستاگرام مدل رنگ مو دخترانه
اینستاگرام مدل رنگ مو دخترانه
رنگ مو دخترانه شیک و لاکچری
رنگ مو دخترانه شیک و لاکچری

رنگ مو سال ترکیبی مسی و قهوه ای


تفاوت مش و هایلایت و لولایت چیست؟

در رابطه با فرق مش با هایلایت باید گفت که در میان آرایشگران سنتی، هایلایت به 2-3 درجه روشن کردن مو از رنگ پایه گفته می‌شود و اگر مو تا 5 درجه روشن شود، به آن مش می‌گویند. روند این کار شامل دو مرحله است؛ یعنی ابتدا رنگ کردن تمام مو با یک رنگ پایه و سپس روشن کردن قسمت‌هایی از آن به صورت هایلایت یا تیره کردن آن‌ها یعنی لولایت.

در پاسخ به سوال مش مو چیست باید بگوییم که روند مش به گونه‌ای است که نمی‌شود رنگ را به درجات و سایه‌های مختلف درآورد ولی فرآیند هایلایت به گونه‌ای است که با استفاده از روندهای قدیمی و جدید می‌توان کنترل بیشتری روی رنگ مو داشت. البته می توان انواع رنگ مش مو را در خانه روی موها پیاده کرد یا از روش مش شانه ای در منزل بهره گرفت.

تفاوت مش و هایلایت و لولایت چیست؟

فرق مش و هایلایت در چند مورد است. در روند مش تارهای مو که از سوراخ‌های کلاه مش درآورده شده‌اند، با پودر دکلره بی‌رنگ و روشن می‌شوند ولی در هایلایت از رنگ مو هم برای روشن کردن استفاده می‌شود. این نکات اصلی ترین موارد در فرق رنگ و مش با هایلایت هستند.


دوره آموزش صفر تا صد رنگ مو به صورت آکادمیک

و حرفه ای توسط ناهید نادری

دوره آموزشصفر تا صد رنگ مو به صورت اکادمیک و حرفه ای توسط زهرا پری
دوره آموزش صفر تا صد رنگ مو به صورت اکادمیک و حرفه ای توسط ناهید نادری

انجام خدمات رنگ مو به صورت حرفه ای و تضمینی

09022121425


سخن پایانی :

در پایان باید این نکته را در نظر گرفت که انتخاب رنگ موهای فانتزی و متفاوت می تواند تغییرات زیادی در چهره شما بوجود بیاورد و تا حد زیادی شما را نسبت به دیگران منحصر بفرد کند ، این جلب توجه گاهی از زیبایی و جذابیت شما پس از تغییر رنگ مو که مناسب شخصیت شماست و توسط افراد حرفه ای اجرا شده است . و در سوی دیگر متاسفانه به علت رنگ کردن مو توسط افراد غیر حرفه ای که نتیجه رضایت بخش از آب در نمی آید !

بسیاری از افراد با توجه به تجربه چندین ساله خود در منزل و بدون اطلاع از روش ها و نکات اجرای رنگ موهای ترکیبی جدید ، به رنگ کردن موهای خود و یا اطرافیانشان می پردازند . اما متاسفانه به علت نا آشنا بودن به پیچیدگی ها و مهارت های لازم . لازمه آن یادگیری و آموزش های نوین رنگ مو نتیجه مورد نظر را بدست نمی آورند و باعث تغییر پی در پی رنگ مو در بازه های زمانی کوتاه خواهد شد که به آسیب های جبران ناپذیر مانند ریزش و نازک شدن مو منجر می شود . لطفآ توجه داشته باشید که در انتخاب و اعمال رنگ موهای ترند ترکیبی و فانتزی جدید حتما از افراد حرفه ای و با تجریه در انتخاب و پیاده سازی رنگ استفاده کنید . 

با توجه به ماندگاری طولانی مدت و اهمیت رنگ مو در زیبایی شما پیشنهاد ما به شما این است که این مقوله را به دست حرفه ای ترین رنگ مو کارهای تهران در محله نازی آباد بسپارید . تمامی رنگ های موجود در کاتالوگ و  رنگ های درخواستی دیگر با تضمین صد در صدی از رضایت مراجعین توسط بهترین متخصصین مرکز رنگ مو نازی آباد پیاده سازی خواهد شد .

همچنین برای مشاوره و انتخاب رنگ مو مناسب شما میتوانید با مراجعه حضوری و یا به صورت تلفنی با متخصصین ما تماس بگیرید ، اساتید این مرکز با سال ها تجربه آکادمیک و تجربی و با علم زیبایی شناسی و شناخت کامل  طیف رنگ های مکمل و جذاب می توانند بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد بدهند .

با ورود به اینستاگرام می توانید نمونه هایی از کارهای اساتید مرکز رنگ مو نازی آباد و همچنین درصد رضایت مراجعین را در نظرات مشاهده کنید  . ما به شما تضمین می دهیم که از مراجعه به مرکز رنگ موی نازی آباد هرگز پشیمان نخواهید شد و تفاوت کار حرفه ای و معمولی شما را شگفت زده خواهد کرد .

مراجعین همیشگی این مرکز در تحویل یک رنگ موی شیک و زیبا اطمینان دارند و اهمیت این موضوع را به درستی درک کرده اند که در نتیجه باعث شده بانوان خاص و تاثیرگذار کشور عزیزمان از تمامی نقاط کشور در این مرکز حاضر شوند .افتخار ما این است که توانسته ایم مراجعین عزیزمان را همیشه با چهره ای متفاوت و بی نظیر آماده کنیم تا با آرامش و اعتماد بنفس با توجه به نیاز آن ها در مهم ترین جلسات کاری ،  مراسمات و جشن های شیک و لاکچری ویا دوره همی های خاطره انگیز خود شرکت کنند و زیباترین خاطرات خود را با بهترین حالت از زیبایی خود در ذهن خود و اطرافیانشان ثبت کنند .

مطالب مرتبط

به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا