advertise-leizer-beauty-ad

بهترین کرم های ضدچروک و جوان کننده پوست

 بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست

بهترین مارک های کرم ضد چروک  معمولا بعد از سن 30 سالگی به بعد تولید و ساخت کلاژن پوست بسیار کند می شود. بعد از مدتی متوقف می شود. بنابراین شروع استفاده از این کرم ها باید از همین سن شروع شود.برای استفاده از کرم های ضد چروک باید جنس پوست ، خشک و چرب بودن آن بررسی گردد. ممکن است. فردی از سن 25 سالگی به بعد دچار چروک گردد. بنابراین باید زیر نظر پزشک از کرم های ضد چروک و کرم های مرطوب کننده استفاده کنند.

چروک ها دو نوع هستند نوع اول چروک ها ناشی از انقباض ماهیچه های زیر پوست است. مانند چروک روی پیشانی و چروک اطراف لب ها است.  یا هنگام صحبت کردن و خندیدن چروک ها به صورت بارز مشخص می شوند.

نوع دوم چروک ها با بالا رفتن سن و با از بین رفتن کلاژن پوست و کاهش بافت های پوست و کوچک شدن استخوان ها. چروک های عمیقی را به وجود می آورند. که بهترین راه پیشگیری استفاده از کرم های ضد چروک و مواد پر کننده نیز است.

 بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست
بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست

ویژگی یک کرم ضد چروک قوی

 یک کرم ضد چروک در صورتی تاثیر گذار خواهد بود. که ترکیبات به کار رفته آن از مواد عالی و درجه یک باشد. این کرم ها در لیفت پوست و سفت شدن تاثیر زیادی ندارند.  باعث انعطاف و رطوبت پوست خواهند شد. بهترین مارک های کرم ضد چروک

در هنگام خرید یک کرم ضد چروک خوب باید دقت زیادی در ترکیبات به کار رفته. در آن داشته باشید.کرم ضد چروک معمولا دارای ترکیبات مرطوب کننده و سایر مواد مفید است. که در بهبود رنگ پوست و جلوگیری از ایجاد چروک پوست نقش دارد. که در اثر بالا رفتن سن و عوامل محیطی مانند آلودگی ، نور خورشید ، مواد شیمیایی و لوازم آرایشی به وجود می آید.

یک کرم ضد چروک خوب حاوی ترکیباتی از قبیل مواد مرطوب کننده ، رتینوئید و ویتامین C, E است.

مواد مرطوب کننده :

پوست نقش بسزایی در جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری زود رس پوست دارند. این مواد مرطوب کننده باعث انعطاف پوست و مانع از کش آمدن پوست میگردد. انواع مرطوب کننده ها به صورت ژل ، لوسیون ، کرم ، روغن و سرم در بازار عرضه می شوند. که دارای ترکیباتی مانند گلیسیرین ، موم و پروتئین است.

رتینوئید ها:

حاوی ویتامین A هستند. که از پوست آسیب دیده در مقابل اشعه مضر خورشید جلوگیری میکنند.  کلاژن پوست را افزایش می دهند.

ویتامین C و E:

این ویتامین ها باعث اکسیژن رسانی به پوست می شوند.   کنترل رادیکال های آزاد پوست را بر عهده دارند.

ویژگی یک کرم ضد چروک قوی
ویژگی یک کرم ضد چروک قوی

انتخاب کرم ضد چروک مناسب

قبلا از انتخاب کرم ضد چروک باید جنس پوست خود را بشناسید :

پوست معمولی:

رنگ پوست این افراد ، طبیعی و یکدست است . خصوصیات پوست چرب و خشک را ندارند و منافذ پوستشان بسته است.

پوست خشک:

افرادی با پوست خشک ، رطوبت کمی در سطح پوست خود دارند. گاهی با قرمزی و التهاب مواجه می شوند. به علت کاهش رطوبت در پوست خود سریع دچار چین و چروک در پوست می شوند .

پوست چرب :

افرادی که پوست چرب دارند. بیشتر دچار جوش ، آکنه و کک و مک می شوند. دارای منافذ باز پوست هستند . به دلیل چربی زیاد ، سطح پوست براق می شود.

پوست مختلط:

صاحبان این پوست در ناحیه پیشانی و چانه چربی سطحی پوست دارند. بقیه ی نواحی پوست نرمال و خشک است. و مشکلاتی مانند جوش زدن صورت ، منافذ باز در پوست مختلط دیده می شود.

چگونه یک کرم ضد چروک مناسب برای پوست خود پیدا کنیم ؟
چگونه یک کرم ضد چروک مناسب برای پوست خود پیدا کنیم ؟

کرم ضد چروک سینره

کرم ضد چروک سینره یکی از محصولاتی است که علاوه بر از بین بردن چین و چروک‌های صورت، مانع از ایجاد پیری پوست شده و عوامل محیطی پیر کننده را حذف می‌کند. این  محصول سینره با داشتن کوآنزیم Q10 و ویتامین ای می‌تواند به راحتی جلوی عوارض مخرب آلودگی و خشکی هوا و هر فاکتور دیگری را که منجر به آسیب رسیدن به پوست شود، بگیرد.

بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست - کرم ضد چروک سینره
بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست – کرم ضد چروک سینره

جالب است بدانید در فرمولاسیون این کرم ضد چروک آنزیم‌ها، پروتئین‌ها و حتی بعضی هورمون‌های جوانساز پوست، مشابه سازی شده‌اند تا پوست به تولید کلاژن تحریک شود و بعد از مدتی استفاده پوستی جوان و جذاب برای شما ارمغان آورد. از این کرم می‌توانید صبح و شب برای پوست تمیز گردن و صورت استفاده کنید.


کرم ضد چروک 10% AHA سی گل

اگر به دنبال یک محصول خاص هستید که علاوه بر اینکه چین و چروک‌های پوست را از بین می‌برد، بتواند باعث جوانسازی هر چه بهتر پوست شود، کرم ضد چروک سی گل را از دست ندهید.این کرم حاوی مواد لایه بردار ملایمی است که می‌تواند به راحتی سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا کرده و پوست را برای ایجاد سلول‌های تازه تحریک کند. به همین دلیل هم بعد از مدتی استفاده از کرم سی گل متوجه خواهید شد که علاوه بر کاهش عمیق چین و چروک‌هایتان، پوست‌تان نسبت به قبل شاداب‌تر و جوان‌تر هم شده است.

کرم ضد چروک 10% AHA سی گل
کرم ضد چروک 10% AHA سی گل

این محصول جذاب حاوی ویتامین‌های ای و سی بوده، اسیدهای طبیعی میوه را در خودش جا داده که منجر به بالا رفتن خاصیت ارتجاعی پوست می‌شوند؛ اما آنقدر ملایم هستند که شما را دچار التهاب بر اثر لایه برداری نکنند.کافی است هر شب، قبل از خواب این کرم را به صورت‌تان بزنید و روز بعد برای مراقبت بیشتر از پوست حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

پیشنهاد نازی سرا : بهترین کرم دور چشم ؟


کرم ضد چروک ماتریکسیل مدیلن

مدیلن طی سال‌های اخیر بیش از پیش ثابت کرده که در زمینه محصولات مراقبت از پوست، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و کرم ضد چروک ماتریکسیل یکی از همین محصولات پر سر و صدا است. این کرم که به کاهش عمق چین و چروک‌ها معروف است؛ در عین تحریک کلاژن سازی پوست، رطوبت رسانی بسیار عمیقی را انجام می‌دهد که می‌تواند باعث تغییر سریع ظاهر پوست و شادابی فوری آن شود.

کرم ضد چروک ماتریکسیل مدیلن
کرم ضد چروک ماتریکسیل مدیلن

یکی دیگر از نکات مثبت این محصول این است که از طریق لایه برداری منجر به نازک و حساس شدن پوست شما نمی‌شود و قدرت ارتجاعی پوست را در کنار نرمی و لطافت آن برایتان حفظ خواهد کرد . این کرم برای پوست های معمولی و خشک ساخته شده است . حداقل روزی دوبار باید ازین کرم استفاده شود .


کرم ضد چروک لیپوزوم آردن

اگر نسبت به بوی کرم‌ها حساس هستید و دوست دارید یک کرم ضد چروک تهیه کنید که علاوه بر کاهش خطوط و چین‌های صورت بدون اسانس باشد، کرم ضد چروک لیپوزوم آردن را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست - کرم ضد چروک لیپوزوم آردن
بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست – کرم ضد چروک لیپوزوم آردن

این محصول بدون اسانس یکی از محصولات مورد علاقه کسانی است که ترجیح می‌دهند از محصولات غیر عطری استفاده کنند. کرم ضد چروک آردن علاوه بر اینکه به ایجاد سلول‎‌های جوان و جدید کمک می‌کند، از طریق فرمولاسیون خاص خود که حاوی سرامید و فسفولیپید است، منجر به لیفت صورت و جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست هم خواهد شد.

این کرم همچنین برای تقویت و ایجاد سلامت عالی در پوست شما از روغن‌های بادام و جوانه گندم استفاده کرده است که علاوه بر رطوبت رسانی عمیق پوست، آن را نرم، لطیف و قابل انعطاف خواهند کرد.


کرم ضد چروک هیدرودرم

استفاده از بعضی روغن‌های گیاهی در کرم‌های ضد چروک تاثیر آن‌ها را چندین برابر بیشتر خواهد کرد و کرم ضد چروک هیدرودرم یکی از محصولاتی است که با استفاده از روغن هسته انگور و شی باتر توانسته در گروه بهترین کرم‌های ضد چروک قرار بگیرد.

در ترکیبات این محصول پرطرفدار علاوه بر روغن‌های گیاهی از سه ویتامین کلیدی ای، سی و آ استفاده شده است که برای جوانسازی، تقویت و جلوگیری از پیری پوست نقشی اساسی ایفا می‌کنند و با بلوکه کردن آثار مخرب محیطی اجازه آسیب دیدن پوست را نخواهند داد.

کرم ضد چروک هیدرودرم
کرم ضد چروک هیدرودرم

همچنین وجود ویتامین سی علاوه بر جوانسازی منجر به کاهش لکه‌های پوستی هم می‌شود که در هر سنی، به خصوص سنین بالاتر می‌توانند روی پوست ایجاد تیرگی کنند.اگر به دنبال بهانه دیگری هم هستید تا دل‌تان برای خرید این کرم بیش از پیش قرص شود، به شما می‌گوییم که کرم ضد چروک هیدرودرم برای انواع پوست مناسب است و می‌تواند pH آن را از طریق کنترل چربی، متعادل نگه دارد.


کرم ضد چروک و احیا کننده رینوئینگ کاپریس

یکی از بهترین کرم‌ها برای بازه سنی 30 تا 40 سال که عمق خطوط ریز و درشت اولیه را کاهش می‌دهد و از ایجاد خطوط جدید جلوگیری خواهد کرد، کرم ضد چروک و احیا کننده رینیوئینگ کاپریس است.این کرم علاوه بر خاصیت قوی ضد چروک، پوست را با ترکیبی منحصر به فرد از روغن ریحان، آماملیدا، اسطوخودوس و آنتی اکسیدان‌های طبیعی موجود در میوه‌ها به طور عمیق تغذیه می‌کند و علاوه بر شاداب کردن آن، باعث شفافیت و درخشندگی صورت هم خواهد شد.

کرم ضد چروک و احیا کننده رینوئینگ کاپریس
کرم ضد چروک و احیا کننده رینوئینگ کاپریس

در ساخت این محصول برای آبرسانی هر چه بهتر و جوانسازی بیشتر از جلبک‌های دریایی که خواص آن‌ها در جوانسازی پوست ثابت شده است به همراه روغن جوجوبا استفاده می‌کند و جلوی پیری زودرس را خواهد گرفت. کافی است هر صبح و شب از این محصول جذاب روی پوست تمیز صورت و گردن بزنید تا خیلی زود متوجه نتیجه عالی این محصول فرانسوی شوید.


کرم ضد چروک دکتر ژیلا

خانم‌هایی که به دنبال یک کرم ضد چروک مقرون به صرفه اما موثر هستند، خوب است کرم ضد چروک دکتر ژیلا را مد نظر داشته باشند. این کرم که از بین برنده چین و چروک پوست است، در فرمولاسیون خود ترکیبات آبرسان هم دارد؛ بنابراین در کنار لایه برداری، رطوبت رسانی هم انجام می‌دهد تا سلامت پوست را به بهترین شکل حفظ کند.

کرم ضد چروک دکتر ژیلا حاوی ویتامین ای است که خواص ضد پیری و جوانسازی کننده دارد و می‌تواند از پوست شما در برابر عوامل محیطی مخرب مثل آلودگی هوا مراقبت کرده و با تحریک کلاژن سازی منجر به بالا رفتن قدرت انعطاف پوست شود.

بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست
بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست

همچنین این محصول مانع از ترک خوردن پوست خواهد شد و با استفاده از عصاره گیاهانی مثل خار مریم، چای سبز، روغن جوانه گندم، روغن زیتون و آلوئه ورا به تغذیه، جوانسازی و درخشان شدن پوست شما خواهد پرداخت. در ساختار این کرم همچنین از ویتامین سی، ویتامین ب 5 و آنزیم Q10 استفاده شده تا از بین بردن چروک‌ها در قوی‌ترین حالت خود اتفاق بیفتد.


کرم ضد چروک تیوبی اپتیمال ایج استاپ نئودرم

هیالورونیک اسید یکی از موادی است که علاوه بر لایه برداری می‌تواند منجر به جوانسازی پوست از طریق ایجاد سلول‌های جدید شود. کرم ضد چروک اپتیمال ایج استاپ از نئودرم در ترکیبات خود علاوه بر استفاده از انواع آنتی اکسیدان‌های جوان کننده سراغ هیالورونیک اسید هم رفته است تا خاصیت ضد پیری خود را چندین برابر تقویت کند.

کرم ضد چروک تیوبی اپتیمال ایج استاپ نئودرم
کرم ضد چروک تیوبی اپتیمال ایج استاپ نئودرم

استفاده از این کرم بعد از مدتی باعث تقویت قدرت ارتجاعی پوست خواهد شد و کم‌کم متوجه محو شدن چین و چروک‌هایی خواهید شد که قصد از بین بردن آن‌ها را داشتید. برای استفاده از این کرم در طی روز دو بار آن را روی پوست تمیز به صورت دایره‌ای شکل ماساژ دهید تا خوب جذب شود و استفاده از کرم ضد آفتاب را در طول روز فراموش نکنید.


کرم ضد چروک کوزارت

یک ترکیب جذاب از کوآنزیم جوان کننده Q10، روغن زیتون، جوجوبا، شی باتر، بادام شیرین و دو ویتامین حیاتی برای پوست، یعنی ویتامین ای و ب 5 ترکیبی را ایجاد کرده است که توانسته برند آلمانی کوزارت را در زمینه تولید کرم ضد چروک به محبوبیت برساند.

کرم ضد چروک کوزارت
کرم ضد چروک کوزارت

این کرم علاوه بر اینکه ضد پیری عمل می‌کند و در کنار جوانسازی خاصیت الاستیسیته یا کشسانی پوست را افزایش می‌دهد، استفاده از مواد شیمیایی نگهدارنده و پارابن را در این محصول ممنوع کرده تا بهترین نتیجه با استفاده از مواد طبیعی برای پوست به دست آید. از این کرم می‌توانید برای انواع پوست‌ها استفاده کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.


کرم قوی ضد چروک بایومارین

اگر به استفاده از محصولات مراقبت از پوست که بر پایه گیاهان دریایی تولیده شده‌اند، علاقه دارید، کرم ضد چروک قوی بایومارین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول با استفاده از جلبک دریایی قهوه‌ای شروع به کاهش چین و چروک‌های پوستی کرده و بعد از مدتی پوستی تازه و جوان را به شما ارائه خواهد داد.

کرم قوی ضد چروک بایومارین
کرم قوی ضد چروک بایومارین

در ترکیبات کرم ضد چروک بایومارین همچنین از آنتی اکسیدان‌ها استفاده شده است که تاثیراتی قوی در از بین بردن آثار استرس و آلودگی‌های محیطی به دنبال دارد. از کرم ضد چروک بایومارین یک بار صبح و یک بار در شب روی پوست تمیز استفاده کرده و آن را به سمت بالا ماساژ دهید.


کرم ضد چروک نوکس

برند نوکس (NUXE) ترکیبی از دو کلمه (NATURE) و (Luxe) می باشد که توسط خانم الیزا ژابز در سال 1990 تأسیس شده است. این کرم که ساخت کشور فرانسه است در تیوپ 50 میلی لیتری وجود دارد و در انواع مختلف مانند کرم روز ضد چروک ، کرم شب ضد چروک ، لوسیون ضدچروک و لوسیون ضد چروک در بازار وجود دارد.

بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست - کرم نوکس
بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست – کرم نوکس

در ساختار این کرم از مواد طبیعی و گیاهی استفاده شده است.بین محصولات این برند ، این کرم قوی ترین خاصیت ضد چروک و افتادگی را دارد و لک های ناشی از بالا رفتن سن را کمرنگ و محو می کند. در فرمولاسیون این محصول عوامل سم زدای پوست به کار رفته و مواد مغذی موجود در آن سبب افزایش حجم و استحکام پوست می شود.


کرم ضد چروک لیراک

کرم ضد چروک لیراک ساخت کشور فرانسه است.یکی از کرم های قوی در زمینه جوان سازی پوست است.و چین و چروک های پوست ناشی از افزایش سن را از بین می برد.چروک های عمیق ، ناهمواری های پوست و خطوط ایجاد شده را محو کرده و به علاوه پوست را به طور عمیقی تغذیه رسانی می کند. نتیجه پوستی صاف ، شفاف و ظاهری جوانتر است.بهترین مارک های کرم ضد چروک

کرم ضد چروک لیراک
کرم ضد چروک لیراک

کرم ضد چروک لورآل

این کرم ساخت کشور فرانسه است. بر پایه مواد گیاهی و عصاره گل اپتینا ساخته شده است. که باعث حفظ رطوبت پوست می گردد. .فرمولاسیون این کرم به گونه ای است. که از چروک عمیق جلوگیری می کند. پوست را سفت می کند.روزانه 4 میلیون سلول پوستی را باز سازی می کند.

کرم ضد چروک لورآل
کرم ضد چروک لورآل

برای نتیجه بهتر باید هر روز به صورت دورانی بر روی کل سطح پوست خود ماساژ بدهید. در این کرم از تکنولوژی پروپتینال Pro Retinol A و پپتیدس Peptides استفاده شده که اجازه می دهد پوست خود را بازسازی کرده و باعث کاهش چروک شود.


کرم ضد چروک پریم

کرم شب ضد چرک پریم در سال 1369 و توسط لابراتور دکتر اخوی تولید گردید. این کرم سرشار از مواد آنتی اکسیدان قوی و ویتامین های ضروری است. که در برابر رادیکال های آزاد پوست مقاومت می کنند.استفاده از کرم شب ضد چروک پریم از سن 30 سالگی توصیه می گردد.

کرم‌ های شب در حین خواب ، مواد مغذی و ویتامین ‌های مختلف و نیز عوامل جوان ‌کننده را به پوست فرد تزریق میکنند . بتوانند در این زمان اثرات خوب خود را اعمال نمایند. از آنجا که بیشترین میزان جذب داروهای فعال از طریق پوست در شب اتفاق می ‌افتد. و همین موضوع استفاده از این نوع کرم در شب موثرتر عمل خواهد کرد.

کرم ضد چروک پریم
کرم ضد چروک پریم

این محصول حاوی امگا 7 بوده. که به جوان سازی پوست کمک می‌کند. کرم‌های ضدچروک شب فاقد فیلترهای ضد آفتاب است. قدرت بیشتری نسبت به کرم‌های روز دارد. به‌همین دلیل کرم ‌های شب برای افرادی که دارای پوست چرب و جوش ‌دار هستند مناسب نیست. این افراد بهتر است زیر نظر پزشک از کرم‌های شب استفاده کنند. که تعادل رطوبت پوست را حفظ می‌کند و با داشتن خواص ضد التهابی به ترمیم و تسکین پوست التهابی کمک می‌کند. کرم شب پرایم مدل «Matex» با انواع پوست سازگاری دارد. از بروز چروک‌های آنی جلوگیری می‌کند. در این کرم 50 میلی لیتر مرطوب کننده قوی وجود دارد .


کرم ضد چروک فابریگاس

موجب جلوگیری از ایجاد لک ، چین و چروک ، افتادگی و پیری پوست میشه و خاصیت الاستیسیته و لطافت و جوانی پوست رو حفظ میکنه. یکی دیگه از خواص مهمه کوآنزیم کیوتن برای پوست آنتی اکسیدان بودنشه که از تخریب سلولهای پوست در مقابل رادیکالهای آزاد جلوگیری میکنه. کرم شب کیوتن فابریگاس حاوی دوز بالایی از ویتامینها و مواد معدنی مؤثر و مورد نیاز است.  تا در طی شب که بهترین زمان جذب و تأثیر گذاری مواد مغذی روی پوسته ، سلولهای آسیب دیده رو ترمیم و بازسازی کنه.

کرم ضد چروک فابریگاس
کرم ضد چروک فابریگاس

جهت اثربخشی بیشتر مصرف این کرم همزمان با کرم روز کیوتن فابریگاس توصیه میشه. کرم های شب باید جزو روتین دائمی مراقبت از پوست. شما باشن و هر شب نیم ساعت قبل از خواب روی پوست کاملاً تمیز استفاده بشن.

روش استفاده:کرم های شب باید جزو روتین دائمی مراقبت از پوست شما باشن و هر شب نیم ساعت قبل از خواب روی پوست کاملاً تمیز استفاده بشن.بعد از پاک کردن کامل پوست و شستشوی صورت ، مقدار مناسبی از کرم رو با فواصل منظم روی پوست صورت قرار بدین و از چانه تا پیشانی بصورت دورانی و بسمت بالا روی پوست صورت (بجز دور چشم) ماساژ بدین تا کاملاً جذب پوست بشه و یادتون باشه که گردن رو فراموش نکنید.


کرم ضد چروک خاویار اُلی ژن

کرم ضد چروک الی ژن ساخت کشور ایران است . این کرم از بهترین خاویار جهان ساخته شده است . دارای انوای ویتامین های ضروری پوست از جمله ویتامین A,D,E و گروه B است. محصولی برای شادابی و جوانی پوست شما است.

از جمله خواص کرم ضد چروک الی ژن رفع عوارض پیری ، رفع چروک و خطوط پوستی ، برطرف کردن افتادگی و شل شدگی پوست. ویتامین رسانی و تقویت دایمی سلامت پوست و جوانسازی و افزایش جریانات خونی مویرگ های پوستی خود می باشد.

بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست - کرم اُلی ژن
بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست – کرم اُلی ژن

کرم خاویار الی ژن (OliGen) ترکیبی است. از عصاره خاویار ایرانی که حاوی پروتیین ، اسیدهای آمینه ( بین 26 تا 31درصد ). .چربی ، اسیدهای چرب( بین 10 تا 20 درصد ) . عناصر روی و کادمیوم . آملیوکس (Ameliox) ساخته شده. از سلولهای بنیادی گیاهی ( به جرات جدیدترین ترکیب ضد چروک معرفی شده از کمپانی معتبر Milbelle Biochemistry سوییس می باشد ). عصاره آرنیکا برای کاهش لک و تیرگی پوست است.


کلام آخر

بهترین مارک های کرم ضد چروک  را معرفی کردیم.  تا قبل از انتخاب این محصولات ، آشنایی کامل را داشته باشید. همچنین خوشحال می شویم. اگر در استفاده از این محصولات تجربه ای دارید نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید!!رفع چین و چروک با دارو امکان پذیر نیست ، زیرا در واقع سلول‌های پوست از بین رفته‌اند. استفاده از کرم‌های ضد چروک پیش از آسیب رسیدن به پوست توصیه می‌شود. برای افرادی با پوست خشک از اوایل ۲۰ سالگی. در صورت داشتن پوستی چرب از سن ۳۰ به بعد ، محصولات ضد چروک را می‌توان به کار برد.

جمع بندی و نکات پایانی
بهترین کرم ضد چروک

مطالب مرتبط :

بهترین کرم دور چشم 

چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم – برای رفع سریع آفتاب سوختگی صورت و بدن چه باید کرد؟

چگونه برنزه شویم ؟ روش های برنزه شدن ایمن و سریع در خانه زیر آفتاب – رفع اثر آفتاب سوختگی

راهنمای انتخاب درست لوازم آرایشی با کیفیت برای خانم ها

روانشناسی رنگ صورتی در مد و استایل/ چگونه صورتی بپوشیم؟

به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا