advertise-leizer-beauty-ad

بوتاکس نازی آباد

بهترین مرکز تخصصی تزریق بوتاکس نازی آباد + مراقب ها و عوارض بوتاکس چیست ؟

همه چیز درباره بوتاکس + معرفی یک مرکز تخصصی تزریق بوتاکس در نازی آباد

شادابی و طراوت پوست یکی از مهمترین موضوعاتی است که بسیاری از بانوان به دنبال آن هستند. اگر جوانی ابدی آرزوی شما هم است، می توانید به کمک روش بوتاکس، به این هدف دست پیدا کنید. اما برای انجام این عمل زیبایی اولا باید با در مورد عوارض ، فواید و مراقب های لازمه بعد از آن اطلاعات و آگاهی کاملی داشته باشید تا مطمعن شوید این عمل برای شما مناسب است یا خیر ، همچنین با توجه به افزایش روزافزون مراکز غیرقانونی تزریق ژل و بوتاکس توسط افراد غیر متخصص و مواد اولیه بی کیفت و مضر باید با آگاهی کامل بهترین مراکز تخصصی تزریق بوتاکس را پیدا کرده و با توجه به نیاز و هزینه ای که میخواهید بابت آن انجام دهید بهترین انتخاب را داشته باشید . این مقاله به دو بخش کلی تقسیم میشود ، در بخش اول ما به معرفی بهترین مرکز تخصصی تزریق بوتاکس نازی آباد میپردازیم ، سپس در بخش دوم این مفاله به بررسی این عمل زیبایی با توضیحات کاملی درباره بوتاکس ، عوارض بوتاکس ،  مراقب های لازم بعد از تزریق بوتاکس ، انواع بوتاکس صورت و ابرو و پیشانی و هرآنچه که درباره بوتاکس قبل از عمل لازم است بدانیم خواهیم پرداخت . پس تا پایان با ما همراه باشید .


بخش اول :

بهترین مرکز تخصصی بوتاکس نازی آباد

مرکز زیبایی و بوتاکس زروانی در منطقه نازی آباد از سال 1396 تاسیس شده و جزو اولین مراکز تزریق ژل و بوتاکس در محدوده نازی آباد تهران است.برمبنای نظر سنجی های انجام شده، مرکز زیبایی پوست و مو زروانی دارای بالاترین کیفیت ارائه خدمات زیبایی  در نازی آباد بوده و با بهره مندی از کادر حرفه ای و پزشکان فوق تخصص پوست توانسته است رضایت حداکثری مخاطبین خود را کسب کند.

پزشکان این مرکز با توجه به دانش زیبایی شناسی که دارند علاوه بر این که همه جوانب ایمنی را برای فرد در نظر می گیرند، میزان تزریق را هم با توجه به چهره و محل تزریق تعیین می کنند، متخصصین این مرکز با سال ها تجربه تخصصی در تزریق بوتاکس و زیبایی شناسی و شناخت کامل زاویه های استاندارد صورت و چانه این اطمینان را به شما می دهیم که در انتها زیبایی شما تضمین خواهد شد.

انواع تزریق بوتاکس در مرکز پوست، مو و زیبایی زروانی 

مدل های تزریق بوتاکس که توسط پزشکان با سابقه و مجرب خانم انجام می شود شامل موارد زیر است:

  • بوتاکس پیشانی
  • بوتاکس لب
  • بوتاکس کف دست
  • بوتاکس چانه
  • تزریق بوتاکس زیر بغل


آدرس و تلفن مطب زیبایی و لیزر زروانی در نازی آباد

آدرس :

 نازی آباد – خیابان بازار دوم – خیابان بابایی–نرسیده به کوچه جعفری– پاساژ زمرد – طبقه 2 – واحد 40

☎️ برای تماس ، مشاوره و رزرو نوبت روی شماره های زیر کلیک کنید :

?۰۹۰۲۸۶۶۸۹۱۷

?۰۹۱۲۹۴۸۶۹۷۱

لینک اینستاگرام کلینیک زیبایی زروانی:

(کلیک کنید↗️)laser_skin_zarvani

پیام در واتساپ(?کلیک کنید)

نمایش در نقشه و مسیریابی کلینیک تخصصی زیبایی زروانی محدوده نازی آباد تهران:(?کلیک کنید)


بخش دوم :

بوتاکس چیست ؟ هر آنچه که باید در مورد بوتاکس  ، منافع ، عوارض ، مراقبت ها و هزینه آن بدانید

یکی از راهکارهایی که بسیاری از افراد برای شادابی پوست خود از آن استفاده می کنند، استفاده از انواع ماسک های صورت و لوازم آرایشی است. با این حال، این روش ها فقط می توانند تا حدودی از بروز مشکلات پیری و افتادگی پوست جلوگیری کنند. این در حالی است که تزریق بوتاکس یکی از بهترین و دائمی ترین روش هایی است که می توانید پوست چروکیده خود را به بهترین شکل حالت بازگردانید و پوستی شاداب و جوان داشته باشید

بوتاکس نازی آباد
بوتاکس نازی آباد

بوتاکس یک ترکیب ساخته شده از سمی به نام بوتولینوم است . وقتی حرف از سم زده می شود ممکن است یک مقداری ترسناک به نظر برسد . اما اصلا جای نگرانی نیست ! .. اگر در دز های کنترل شده استفاده شود کاملا بی خطر است . تزریق بوتاکس در زیر پوست، سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد و ظاهری جوان تر را برای مدتی ایجاد خواهد کرد.

ممکن است به خاطر وجود پیشانی سفت و محکم در برخی افراد، خیلی از ستارگان، بوتاکس را تا حدودی، یک کار بد بدانند، اما برای کسانی که در دنیای واقعی سعی در درمان آن داشته اند، بعید است که متوجه شوید آنها اصلاً هیچ کاری انجام داده اند یا نه. من همیشه این را گفته ام – اگر آنها چیزی غیر از” بوتاکس “نامگذاری می کردند، پذیرش بهتری بدست می آورد و در همان اوایل پیچیدگی بدی بوجود می آورد. دکتر استافورد برومند از ۷۴۰ جراحی پلاستیک در خیابان پارک در نیویورک می گوید. “همه صحبت ها در مورد اعتدال است و باید بیشتر به عنوان یک نوع عمل درست و حرفه ای دیده شود، به جای اینکه به عنوان یک روش برای نگاه متفاوت مورد استفاده واقع شود. شما ماشین خود را رها نکنید و (آزادانه در زمین رها نکنید) و آن را هر ۱۰ سال روبراه کنید- شما تعمیر و نگهداری منظم ماشین را انجام دهید تا آن را همچنان آماده رانندگی همانند یک ماشین نو نگه دارید.

اثرات مورد نظر بیشتر از یک بحث زیبایی شناسی صرف است، مخصوصاً برای افرادی که بیش از حد عرق می کنند و از بوتاکس برای غیر فعال کردن غده های عرق استفاده می کنند. به نظر می رسد که مردم همیشه در مورد بوتاکس صحبت می کنند و این که آیا شما به این موضوع فکر می کنید یا نه، یا اینکه فقط در مورد آن صحبت می کنید، دلالت های ضمنی منفی آن را ترسیم می کنید. مطمئناً، این موضوع برای همه مردم نیست، و اگر شما نیاز به آن را احساس نکنید، بعداً شما به طور واضح می توانید احساس راحتی کنید، اما برای روشن شدن هر گونه تصورات غلط، از دکتر استافورد برومند خواسته شد تا یک دوره کوتاه مطالعه را در مورد درمان انجام دهد، و چگونگی اینکه آیا این روش برای شما مناسب است را تشریح کند. برای دریافت تمام اطلاعاتی که در مورد بوتاکس نیاز دارید، به ادامه مطلب بروید خواه به آن توجه داشته باشید(بدون قضاوت!) و خواه کمترین کنجکاوی را نسبت به درمان داشته باشید.

بوتاکس نازی آباد
بوتاکس نازی آباد

آیا این، همان تزریق ژل است؟

نه ابدا، در حالی که بوتاکس عضله را تحت تاثیر قرار می دهد، تزریق ژل، دقیقا همانطور که از نام آن مشخص است استفاده می شود: تا چین و چروک ها را پر کند و یا حتی هر گونه ناسازگاری در حجم روی صورت را از بین می برد. برومند توضیح می دهد: محصولاتی مانند Juvederm یا Restalyine می توانند برای پر کردن و پر حجم کردن لب و چروک های خاص در اطراف صورت استفاده شوند. اگر یک خط خاص یا چین و چروک بسیار عمیق باشد، که با بوتاکس بتوان آن را پر کرد، تزریق ژل می تواند به طور موقت جلوه و نتایج آن را به طور متوسط 9 ماه کاهش دهد.

بهترین سن برای تزریق بوتاکس چه سنی است؟

برای تزریق بوتاکس نمی توان اعلام کرد که بهترین سن چه سنی می باشد. در واقع از آن جایی که شرایط بدنی هر فرد متفاوت می باشد، ممکن است علائم و نشانه های پیری در بدن در هر فرد در سن متفاوتی مشاهده شود. به همین خاطر نمی توان عدد دقیق و ثابتی در این رابطه ارائه نمود. اما باید گفت که در نهایت این نظر شما و پزشک متخصص شما است که مشخص می کند آیا به تزریق بوتاکس نیاز دارید و یا خیر.

بوتاکس نازی آباد
بوتاکس نازی آباد

چه افرادی نباید تزریق بوتاکس انجام دهند؟

حساسیت و آلرژی به موارد دارویی خاص
داشتن بیماری های عفونی
بسته به نوع درمان، نگرانی هایی وجود دارد که اثرات بوتاکس ممکن است فراتر از محل تزریق باشد و احتمالاً منجر به علائمی مانند مشکل در تنفس شود. عوامل ژنتیکی نیز در عوارض و خطرات ناشی از تزریق بوتاکس ممکن است که موثر باشد. همچنین، برخی از افرادی که سم بوتولینوم نوع A را تزریق می‌کنند، آنتی‌بادی‌هایی را در برابر این سم ایجاد می‌کنند که درمان‌های بعدی را بی‌اثر می‌کند.

درد تزریق بوتاکس چقدر است؟

مطمئناً هر وقت با استفاده از سوزن مادهای به بدن شما تزریق کنند، احساس درد خواهید داشت. با این حال، مطمئن باشید که سوزن های استفاده شده برای تزریق بوتاکس خیلی نازک هستند که باعث می‌شود درد آن هم تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا کند. همچنین برای اینکه هیچگونه دردی احساس نکنید، از بی حسی موضعی استفاده می شود. همین دلیل هم درد زیادی موقع تزریق بوتاکس متوجه نخواهید شد.

بوتاکس نازی آباد
بوتاکس نازی آباد

مراقب های لازم بعد از تزریق بوتاکس چیست ؟

به طور کلی :

تا ۵ ساعت کارهای زیر انجام نشود :

– آب زدن

– آرایش کردن

– سر خم کردن

– دراز کشیدن و خوابیدن

– خارش – ماساژ پیشانی دور چشم

– عینک آفتابی زدن

– الکل ، کافیین و سیگار مصرف نشود

– تا سه روز از کارهای سنگین و فعالیت های ورزشی جلوگیری کنید

– درصورت التهاب و کبودی یخ گذاشته شود.

– درصورت سردرد استامینوفن ساده استفاده شود

– به مدت سه شب بالشت بلند زیر سر قرار گیرد

– ۴۸ ساعت پس از تزریق ، اثر بوتاکس شروع شده و تا دو هفته به اوج می رسد.

بوتاکس نازی آباد
بوتاکس نازی آباد

آدرس و تلفن مطب زیبایی و لیزر زروانی در نازی آباد

آدرس :

 نازی آباد – خیابان بازار دوم – خیابان بابایی–نرسیده به کوچه جعفری– پاساژ زمرد – طبقه 2 – واحد 40


برای تماس با مشاوران ما و یا رزرو نوبت روی شماره های زیر کلیک کنید :

 

۰۹۰۲۸۶۶۸۹۱۷

 ۰۹۱۲۹۴۸۶۹۷۱

لینک اینستاگرام کلینیک زیبایی زروانی:

نمایش در نقشه و مسیریابی کلینیک تخصصی زیبایی زروانی محدوده نازی آباد تهران:(کلیک کنید)


به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا