advertise-leizer-beauty-ad

جدیدترین مدل ها و رنگ های لاک ناخن محرم – بررسی بهترین طرح ها و رنگ های لاک ناخن مناسب ماه محرم

جدیدترین مدل های لاک ناخن ماه محرم

با شروع ماه محرم اغلب خانم ها تمایل دارند استایلی محرمی داشته باشید و اگر شما در روزهای محرم لباس مشکی می پوشید بهتر است برای دیزاین ناخن هایتان نیز از بین مدل های طراحی ناخن محرم ، طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

طراحی ناخن ساده و شیک
طراحی ناخن ساده و شیک

مدل های طراحی ناخن محرم

لاک مشکی از انواع رنگ هایی است که برای دیزاین ناخن مخصوص محرم مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید این رنگ لاک را با رنگ هایی نظیر طلایی و سفید و قرمز و … ترکیب نمایید و دیزاینی جذاب را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید.

لاک های محرمی
لاک های محرمی

کاشت ناخن با رنگ مشکی از انواع لاک های جذاب و پرطرفدار می باشد و شما می توانید به کمک این رنگ لاک طرح هایی خاص را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید و علاوه بر این به خاطر تیره بودن کاشت رنگ مشکی دیزاین ناخن ها متفاوت تر به نظر می رسد.

لاک مشکی مات

طرح های ساده و شیک مناسب ماه محرم

توجه داشته باشید که دیزاین ناخن برای محرم بهتر است از بین طرح های ساده انتخاب شود و شما می توانید همه ناخن هایتان را به کمک رنگ مشکی لاک بزنید سپس روی دو یا چند ناخن خود طرح گل و طرح های متفاوت را ایجاد نمایید. در صورتی که تبحر لازم در زمینه دیزاین ناخن ها را ندارید می توانید برای ایجاد طرح روی ناخن ها از شابلون مخصوص استفاده کنید.

برای تزیین ناخن ها نیز می توانید از نگین های ساده استفاده نمایید همچنین می توانید روی چند ناخن خود لاک اکلیلی یا طلایی بزنید که در این صورت دیزاین ناخن هایتان در عین سادگی ، جذاب تر نیز به نظر می رسند.

لاک مات

دیزاین و طراحی ناخن برای روزهای محرم و عزاداری

لاک مشکی یکی از لاک های جذاب و محبوب است و شما می توانید با استفاده از این رنگ لاک طرح های خاص را روی سطح ناخن ایجاد کنید و علاوه بر این به دلیل تیره بودن دیزان ناخن ها متفاوت به نظر می رسد.

این نوع لاک در انواع رنگ مات و روشن موجود است و اگر شما مایل هستید که دیزاین ناخن های خاص داشته باشید بهتر است که از لاک مات استفاده کنید. لاک مشکی روشن هم باعث درخشندگی طرح ناخن ها می شود و بیشتر خانم ها از این نوع لاک برای دیزاین ناخن های خود استفاده می کنند.

پایه رنگ مشکی برای ناخن ها

دیزاین مراسم عزاداری و ماه محرم باید طرحی ساده باشد و شما می توانید تمام ناخن ها را به کمک رنگ مشکی لاک زنید. سپس روی دو یا چند ناخن خود طرح گل و طرح های متفاوت ایجاد کنید. در صورتی که تبحر لازم در این مورد دیزاین ناخن ها را ندارید می توانید برای ایجاد طرح روی ناخن های خود از شابلون مخصوص استفاده کنید.

برای تزیین ناخن ها هم می توانید از نگین های ساده استفاده کنید، می توانید روی چند ناخن خود لاک اکلیلی یا طلایی بزنید . که در این صورت دیزاین ناخن های شما در عین سادگی، جذاب تر هم به نظر می رسند.

فرنچ مشکی
فرنچ مشکی

در صورت تمایل می توایند روی سطح ناخن های خود را با استفاده از لاک مات بپوشانید و به کمک لاک مشکی درخشان، طرح و نقطه هایی روی ناخن ها ایجاد کنید.

کاشت مشکی
کاشت مشکی

ترکیب سفید و مشکی

می توانید که قسمتی از ناخن را با استفاده از لاک مشکی دیزاین کنید و قسمت دیگر ناخن ها را با استفاده از لاک سفید طراحی کنید. لاک اکلیلی مشکی هم زیبایی خاصی را به ناخن می دهد . بهتر است برای ایجاد تنوع به کمک این نوع لاک دو یا چند ناخن خود را دیزاین کنید . سپس باقی مانده ناخن ها را لاک مات یا درخشان بزنید.

چنانچه ناخن های کوتاه یا بلند دارید می توانید با استفاده از لاک مشکی به راحتی ناخن ها را دیزاین کنید . همچنین این رنگ لاک روی سطح ناخن های بلند جذاب تر به نظر خواهد رسید.

فرنچ ناخن محرمی

فرنچ ناخن یکی از مدل های جدید در طراحی ناخن است که در عین سادگی بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشد. این مدل طرح ناخن قابلیت تغییر و تنوع بالایی دارد. به طوری که می‌توانید از رنگ ها و طرح های مختلفی استفاده کرده و طرح های خلاقانه و به‌روزی را ایجاد کنید.

لاک مشکی فرنچ
لاک مشکی فرنچ

از مدل های رنگی و غیر رنگی می‌توان هم برای استفاده روزمره و هم  استفاده کرد.

لاک محرم
لاک محرم

همچنین این طراحی ناخن ساده را می‌توانید روی انواع ناخن های کوتاه، بلند، طبیعی، و انواع کاشت ناخن  انجام دهید.


مطالب مرتبط :

به اینیستاگرام و تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا