advertise-leizer-beauty-ad

داروخانه دکتر شمس نازی آباد

داروخانه دکتر شمس نازی آباد

داروخانه دکتر شمس نازی آباد از بزرگترین و مجهزترین داروخانه های محله ی نازی آباد تهران است .از مهمترین مراکز خدماتی درمانی داروخانه ها می باشند که با بخش قابل توجهی از افراد جامعه در تماس و تعامل رودررو  است . از همین روی باید واجد ویژگی های خاص برای ارائه بهترین خدمات به مخاطبان خود باشد.همه ی انسان ها با هر شرایط جسمانی برای بر طرف کردن نیازهای جسمانی و دارویی حداقل یک بار به داروخانه ها مراجعه کرده اند . به عنوان بیمار یا مشتری نیازهای متفاوتی را دارشته اید که برای رفع آن باید به داروخانه ها مراجعه کرد.


آدرس و شماره تماس داروخانه دکتر شمس

آدرس: نازی آباد، میدان بازاردوم، نبش خیابان نیکنام جنوبی، خیابان بابایی

تلفن: 02155081184

داروخانه دکتر شمس نازی آباد (میدان بازار دوم)
داروخانه دکتر شمس نازی آباد (میدان بازار دوم)

قطعا یک داروخانه خوب، همگام با انجام وظایف حرفه ای خود در چند محور گفته شده، باید فعالیت های متوازنی را بر مبنای اصل نظم و انتظام در کارها در نظر داشته باشد.از دیگر ویژگی های یک داروخانه خوب، نظارت مستقیم دکتر داروساز،‌ ارائه خدمات هماهنگ با نیاز جامعه، تمیزی داروخانه و ارائه داروها و لوازم آرایشی مدت دار با رعایت تمامی استانداردها است.

علاوه بر آن امکان تایید مجازی داروها و رعایت کلیه خدمات مربوط به بیمه تکمیلی نظیر رسید تایید شده، از دیگر وظایفی است که در حیطه وظایف یک داروخانه خوب تعریف شده و قابل توجه است.داروخانه دکتر شمس در میدان بازاردوم  قرار دارد .  نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو شهید بخارایی و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس بانک می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


مطالب مرتبط :

به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا