advertise-leizer-beauty-ad

لیست داروخانه های خانی آباد تهران

فهرست مطالب

لیست داروخانه های خانی آباد تهران

داروخانه کرمان خانی آباد

داروخانه کرمان خانی آباد داروخانه کرمان خانی آباد از بزرگترین و مجهزترین داروخانه های محله ی خانی آباد تهران است .از مهمترین مراکز خدماتی درمانی

ادامه مطلب »
لیست داروخانه های خانی آباد تهران

داروخانه قرایی خانی آباد

داروخانه قرایی خانی آباد داروخانه قرایی خانی آباد از بزرگترین و مجهزترین داروخانه های محله ی خانی آباد تهران است .از مهمترین مراکز خدماتی درمانی

ادامه مطلب »
لیست داروخانه های خانی آباد تهران

داروخانه طالقانی خانی آباد

داروخانه طالقانی خانی آباد داروخانه طالقانی خانی آباد از بزرگترین و مجهزترین داروخانه های محله ی خانی آباد تهران است .از مهمترین مراکز خدماتی درمانی

ادامه مطلب »
لیست داروخانه های خانی آباد تهران

داروخانه بیابانکی خانی آباد

داروخانه بیابانکی خانی آباد داروخانه بیابانکی خانی آباد از بزرگترین و مجهزترین داروخانه های محله ی خانی آباد تهران است .از مهمترین مراکز خدماتی درمانی

ادامه مطلب »
لیست داروخانه های خانی آباد تهران

داروخانه بعثت خانی آباد

داروخانه بعثت خانی آباد داروخانه بعثت خانی آباد از بزرگترین و مجهزترین داروخانه های محله ی خانی آباد تهران است .از مهمترین مراکز خدماتی درمانی

ادامه مطلب »

داروخانه های خانی آباد تهران

در این مطلب ضمن جمع آوری اطلاعات داروخانه های خانی آباد شامل داروخانه ، پذیرش دارو کم یاب ، فروش لوازم آرایشی بهداشتی و … فهرست متنوعی از بهترین داورخانه های در جنوب تهران (محله خانی آباد) را به شما ارائه خواهیم کرد.

اطلاعات داروخانه های خانی آباد را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

ما تلاش داشته ایم تا با جمع آوری اطلاعات از فضای مجازی و اینترنت و یا مراجعه فیزیکی به داروخانه ها، مهمترین مارکز فروش داروهای کم یاب خانی آباد را به شما عزیزان معرفی کنیم. تمامی این ادقامات از سوی مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای هم بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

آیا شما هم صاحب یکی از داروخانه های خانی آباد هستید ؟

اگر شما هم صاحب یک داروخانه در محله خانی آباد هستید، همین حالا از بخش (تماس با ما) برایمان پیام بگذارید و با ما تماس بگیرید . همکاران ما با عکاسی اختصاصی و تولید محتوای مناسب از محل و شیوه فعالیت شما، در تکمیل اطلاعات حرفه ای شما عمل خواهند کرد.

لیست بهترین داروخانه ها
لیست بهترین داروخانه ها

تعریف داروخانه

داروخانه درنگاهی کلی به موسسه‌ای پزشکی اتلاق می شود که با اخذ پروانه مخصوص از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده و با داشتن مسئول فنی واجد شرایط به ارائه‌ی خدمات مختلفی می پردازد.

ارائه خدمات دارویی و عرضه‌ی دارو، شیر خشک و مکمل‌های غذایی رژیمی، غذاهای کمکی شیرخواران، لوازم مصرفی پزشکی و فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی مجاز از جمله خدمات قابل عرضه در این مراکز است.

شرايط فنی داروخانه

فضای داروخانه باید به مواردی همچون فضای مشاوره دارویی، مکان مناسب برای تهیه داروهای ساختنی، میز نسخه پیچی و مکان استقرار بیمار و قفسه کتب رفرنس تقسیم شود.

صاحتب داروخانه موظف است تا کلیه فرآیند ارائه اطلاعات درخواستی  مربوطه به خدمات دارویی به معاونت غذا و دارو را انجام داده و حتما در تهیه وپوش تکنسین از رنگ سفید با نصب اِتیکت استفاده کند تا او را متمایز از دیگر پرسنل داروخانه کند. محل استقرار داروساز هم باید به صورت تابلویی با متن “مسئول فنی و مشاوره دارویی” مشخص گردد.

همچنین چیدمان قفسه‌های دارویی بهتر است با در نظر گرفتن خواص درمانی دارو و ترجیحا بسته بندی‌های هم شکل در جاهای مختلف انجام شود.

محل ساخت داروهای ترکیبی هم باید در فضایی مجزا و با تجهیزات کامل مورد نیاز در نظر گرفته شود. انبار داروخانه هم باید قفسه بندی مناسبی داشته و مجهز به دماسنج و رطوبت سنج باشد.  لازم است تا یخچال داروخانه دارای سامانه ثبت رایانه‌ای دما باشد.

شرح وظایف مسئول فنی داروخانه:

مسؤل فنی داروخانه باید دکتر داروساز باشد و حضور او در هر سه شیفت در داروخانه الزامی است.

او همچنین وظيفه نظارت کامل و دقيق بر اجراي موارد فني در مورد داروها از نظر تاريخ انقضا، نحوه نگهداري و چيدمان صحيح و در مورد نسخ  از نظر تاريخ اعتبار، خط خوردگي، تداخل دارويي، تأييد اينترنتي صحيح و … را دارد.

وی در عین حال باید آماده پاسخگویی به سؤالات دارویی بیماران و پرسنل بخش ها و پرسنل داروخانه باشد.

شرح وظایف مسئول داروخانه:

مسؤلیت امور اجرایی داروخانه بر عهده مسئول داروخانه است و در صورت نياز باید جوابگوي مسؤلين باشد.

بررسی آمار موجودی داروخانه و درخواست های ارسالی از سوی مسؤل انبار و به دنبال آن، ارجاع درخواست تصحيح شده به معاونت غذا و دارو در جهت تهيه دارو و اقلام مصرفي مورد نياز از دیگر انتظاراتی است که از وی می رود.

او همچنین باید در خصوص موارد دیگری همچون به روز رساني فارماکوپه دارويي بيمارستان بر اساس درخواست متخصصين  و سپس نظر سنجي در کميته دارو و درمان، تصحیح قيمت داروها و درصد تعهد سازمان هاي بيمه گر به منظور کاهش کسورات دارويي . شركت درجلسه كميته دارو و درمان بيمارستان و پيگيري مصوبات كميته مذكور نیز پاسخگو باشد.

نظارت بر نحوه اجراي طرح تحول سلامت و تهيه به موقع و مورد نياز داروهاي مصوب در فارماكوپه دارويي بيمارستان که با هدف جلوگيري از خروج بيماران به خارج از بيمارستان به منظور تهيه دارو صورت می گیرد و همچنین وظیفه تنظیم برنامه هفتگي پرسنل، محاسبه ساعات كاري پرسنل در پايان هر ماه و ارجاع آن به مسؤل امور اداري از دیگر وظایف اوست.

او همچنین در خصوص نظارت بر اجراي روند تحويل دارو به بيماران پرونده اي بي بضاعت تصويب شده در كمسيون دانشكده علوم پزشكي و آموزش دارويي و…  به پرسنل داروخانه در صورت نياز هم مسئولیت هایی دارد.

لیست بهترین داروخانه ها
لیست بهترین داروخانه ها

شرح وظایف تکنسین امور دارویی:

اطلاع کامل از موجودی داروهای موجود در داروخانه و انبار مرکزی که به منظور تحویل سریع  نسخ بيماران سرپايي و پذيرش درخواست بيماران بستري انجام می وشد و وارد کردن نسخ بيماران سرپايي در سيستم HIS داروخانه ا زوظایف تکنسین امور دارویی داروخانه است.

او همچنین باید پذیرش درخواست دارو و تجهیزات ارسالی از سوی بخش ها و اماده سازی آن ها به تفکيک هر بخش در ساعات مقرر و تحويل آنها به مسؤل دارويي هر بخش را نیز بر عهده بگیرد. بررسي و سپس تاييد درخواست هاي نارکوتيک ارسالي از سوي بخش ها و همچنين مرجوع کردن داروها در صورت درخواست از سوي بخش ها، به همراه تاييد اينترنتي نسخ بيماران سرپايي در صورت لزوم، از دیگر مواردی است که از او انتظار می رود.

اطلاعات عمومی:

باید بدانید که داروخانه بیمارستان با سازمان ها و ارگان های مختلف بیمه گر قرارداد دارد و باید نسبت به پاسخگویی به مخاطبان خود به صورت شبانه روزي اقدام کند. این مراکز همچنین باید با همکاري معاونت دارو و غذا، داروهاي بيماران خاص دياليزي و تالاسمي و هموفيلي را تهيه کنند و با همکاري معاونت درمان به صورت رايگان در اختيار بيماران قرار دهند.

مجموعه داروخانه های خانی آباد

خانی آباد از داروخانه های متنوعی برخوردار است که در انواع مختلفی از جمله دولتی , آزاد , شبانه روزی و … خدماتی را به مراجعین خود ارائه می کنند. بعضی از این داروخانه ها نسبت به ارائه داروهای کمیاب و خارجی اقدام می کنند و از نظر سرویس دهی و خدمت رسانی در گروه داروخانه های بسیار با کیفیت دسته بندی می شوند. همه ی داروخانه های خانی آباد با ارائه و انجام خدمات متنوع بروز در خدمت شما عزیزان می باشند.

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران کافی است به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

اول: داروشناسی 

دوم: ارتباط با بیمار و درک حال بیمار

سوم: نسخه خوانی

چهارم: قوانین بیمه و أصول قیمت زنی

مدیران داروخانه، داروها را طبق دستور پزشک آماده می‌کنند و به بیماران می‌هند. این دستورات نه تنها از طرف پزشکان بلکه از طرف دندانپزشکان، فیزیوتراپیست‌ها و سایر افراد ذیصلاح صادر می‌شود.

مدیران داروخانه اغلب وظایف عملیاتی مشترکی با داروسازان، مدیران داروخانه‌های سرپایی، متخصصین انفورماتیک داروخانه و بازرس داروسازی دارند.

امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا