لیست داروخانه های شهر پرند

فهرست مطالب

لیست داروخانه های پرند تهران

داروخانه دکتر حیدری پرند

داروخانه دکتر حیدری پرند داروخانه دکتر حیدری پرند از بزرگترین و مجهزترین داروخانه های محله ی پرند تهران است .از مهمترین مراکز خدماتی درمانی داروخانه

ادامه مطلب »
لیست داروخانه های پرند تهران

داروخانه دکتر حدیدی پرند

داروخانه دکتر حدیدی پرند داروخانه دکتر حدیدی پرند از بزرگترین و مجهزترین داروخانه های محله ی پرند تهران است .از مهمترین مراکز خدماتی درمانی داروخانه

ادامه مطلب »
لیست داروخانه های پرند تهران

داروخانه دکتر امین عباسی پرند

داروخانه دکتر امین عباسی پرند داروخانه دکتر امین عباسی پرند از بزرگترین و مجهزترین داروخانه های محله ی پرند تهران است .از مهمترین مراکز خدماتی

ادامه مطلب »
لیست داروخانه های پرند تهران

داروخانه دکتر یزدان بیوکی پرند

داروخانه دکتر یزدان بیوکی پرند داروخانه دکتر یزدان بیوکی پرند از بزرگترین و مجهزترین داروخانه های محله ی پرند تهران است .از مهمترین مراکز خدماتی

ادامه مطلب »
لیست داروخانه های پرند تهران

داروخانه دکتر مهدیس ابراهیمی پرند

داروخانه دکتر مهدیس ابراهیمی پرند داروخانه دکتر مهدیس ابراهیمی پرند از بزرگترین و مجهزترین داروخانه های محله ی پرند تهران است .از مهمترین مراکز خدماتی

ادامه مطلب »
لیست داروخانه های پرند تهران

داروخانه مرکزی پرند

داروخانه مرکزی پرند داروخانه مرکزی پرند از بزرگترین و مجهزترین داروخانه های محله ی پرند تهران است .از مهمترین مراکز خدماتی درمانی داروخانه ها می

ادامه مطلب »
لیست داروخانه های پرند تهران

داروخانه دکتر هدایتی پرند

داروخانه دکتر هدایتی پرند داروخانه دکتر هدایتی پرند از بزرگترین و مجهزترین داروخانه های محله ی پرند تهران است .از مهمترین مراکز خدماتی درمانی داروخانه

ادامه مطلب »
لیست داروخانه های پرند تهران

داروخانه دکتر ابوالفتحی پرند

داروخانه دکتر ابوالفتحی پرند داروخانه دکتر ابوالفتحی پرند از بزرگترین و مجهزترین داروخانه های محله ی پرند تهران است .از مهمترین مراکز خدماتی درمانی داروخانه

ادامه مطلب »

داروخانه های شهر پرند

ما با جمع آوری اطلاعات داروخانه های شهر پرند که دارای داروخانه ، پذیرش دارو کم یاب ، فروش لوازم آرایشی بهداشتی و … بروز با امکانات مناسب است ، میخواهیم بهترین داورخانه های در جنوب تهران (محله شهر پرند) را به شما عزیزان معرفی کنیم .

اطلاعات داروخانه های شهر پرند را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

ما تلاش کرده‌ایم با جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و بصورت حضوری از خود داروخانه ها ، فروش داروهای کم یاب شهر پرند را در راستای شناسایی به شما عزیزان معرفی کنیم . این کار توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است .

آیا شماهم صاحب یکی از داروخانه های شهر پرند هستید ؟

اگر شماهم صاحب یک داروخانه در محله شهر پرند هستید ، میتوانید از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا تماس بگیرید . همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما اطلاعات شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

لیست بهترین داروخانه ها
لیست بهترین داروخانه ها

تعریف داروخانه

داروخانه موسسه‌ای پزشکی است که با اخذ پروانه مخصوص از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاسیس شده و با داشتن مسئول فنی واجد شرایط به ارائه‌ی خدمات دارویی و عرضه‌ی دارو، شیر خشک و مکمل‌های غذایی رژیمی، غذاهای کمکی شیرخواران، لوازم مصرفی پزشکی و فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی مجاز مبادرت می‌نماید.

شرايط فنی داروخانه

فضای داروخانه باید به فضای مشاوره دارویی، مکان تهیه داروهای ساختنی، میز نسخه پیچی و مکان استقرار بیمار و قفسه کتب رفرنس تقسیم گردد.

داروخانه موظف است اُتوماسیون کامل جهت ارائه اطلاعات درخواستی کلیه خدمات دارویی به معاونت غذا و دارو داشته باشد.

رنگ روپوش تکنسین داروخانه باید به رنگ سفید با نصب اِتیکت بر روی سینه و متمایز از رنگ پرسنل داروخانه باشد. محل استقرار داروساز به صورت تابلویی با متن “مسئول فنی و مشاوره دارویی” مشخص گردد.

چیدمان قفسه‌های دارویی بهتر است به صورت خواص درمانی دارو و ترجیحاً بسته بندی‌های هم شکل در جاهای مختلف متفاوت باشد.

محل ساخت داروهای ترکیبی در فضایی مُجزا و با تجهیزات کامل مورد نیاز باشد. انبار داروخانه قفسه بندی مناسب داشته و مُجهز به دماسنج و رطوبت سنج و یخچال داروخانه دارای سامانه ثبت رایانه‌ای دما باشد.ا

شرح وظایف مسئول فنی داروخانه:

مسؤل فنی  باید دکتر داروساز باشد و حضور ایشان در هر سه شیفت در داروخانه الزامی مي باشد .

وظيفه نظارت کامل و دقيق بر اجراي موارد فني در مورد داروها از نظر تاريخ انقضا، نحوه نگهداري و چيدمان صحيح و در مورد نسخ  از نظر تاريخ اعتبار، خط خوردگي، تداخل دارويي، تأييد اينترنتي صحيح  و هم چنين نظارت بر نحوه عملکرد incharge را داراست .

همچنین آماده پاسخگویی به سؤالات دارویی بیماران و پرسنل بخش ها و پرسنل داروخانه مي باشد.

شرح وظایف مسئول داروخانه:

به طور کلی مسؤلیت امور اجرایی داروخانه بر عهده وی و در صورت نياز جوابگوي مسؤلين زير ربط در اين زمينه مي باشد.

بررسی آمار موجودی داروخانه و درخواست های ارسالی از سوی مسؤل انبار و سپس ارجاع درخواست تصحيح شده به معاونت غذا و دارو در جهت تهيه دارو و اقلام مصرفي مورد نياز.

به روز رساني فارماکوپه دارويي بيمارستان بر اساس درخواست متخصصين محترم و سپس نظر سنجي در کميته دارو و درمان.

تصحیح قيمت داروها و درصد تعهد سازمانهاي بيمه گر به منظور کاهش کسورات دارويي.

شركت درجلسه كميته دارو و درمان بيمارستان و پيگيري مصوبات كميته مذكور.

نظارت بر نحوه اجراي طرح تحول سلامت و تهيه به موقع و مورد نياز داروهاي مصوب در فارماكوپه دارويي بيمارستان و در نتيجه جلوگيري از خروج بيماران به خارج از بيمارستان به منظور تهيه دارو.

تنظیم برنامه هفتگي پرسنل، محاسبه ساعات كاري پرسنل در پايان هر ماه و ارجاع آن به مسؤل محترم امور اداري.

نظارت بر اجراي روند تحويل دارو به بيماران پرونده اي بي بضاعت تصويب شده در كمسيون دانشكده علوم پزشكي .

آموزش دارويي و…  به پرسنل داروخانه در صورت نياز.

لیست بهترین داروخانه ها
لیست بهترین داروخانه ها

شرح وظایف تکنسین امور دارویی:

اطلاع کامل از موجودی داروهای موجود در داروخانه و انبار مرکزی به منظور تحویل سریع  نسخ بيماران سرپايي و پذيرش درخواست بيماران بستري و سپس وارد کردن نسخ بيماران سرپايي در سيستم HIS داروخانه .

پذیرش درخواست دارو و تجهیزات ارسالی از سوی بخش ها و اماده سازی آن ها به تفکيک هر  بخش در ساعات مقرر و تحويل آنها به مسؤل دارويي هر بخش  و هم چنين  بررسي و سپس تاييد درخواست هاي نارکوتيک ارسالي از سوي بخش ها و همچنين مرجوع کردن داروها در صورت درخواست از سوي بخش ها.

تاييد اينترنتي نسخ بيماران سرپايي در صورت لزوم.

اطلاعات عمومی:

داروخانه بیمارستان با سازمانها و ارگان های مختلف بیمه گر قرارداد دارد و آماده  پاسخگویی به همشهريان عزيز به صورت شبانه روزي مي باشد. و با همکاري معاونت محترم دارو و غذا داروهاي بيماران خاص دياليزي و تالاسمي و هموفيلي تهيه و با همکاري معاونت درمان به صورت رايگان در اختيار بيماران عزيز قرار مي دهد.

مجموعه داروخانه های شهر پرند :

شهر پرند دارای داروخانه های متنوعی با انواع مختلفی از جمله دولتی , آزاد , شبانه روزی و … بسیاری می باشد . بعضی از این داروخانه ها دارای داروهای کمیاب و خارجی بسیاری هستند و از نظر سرویس دهی و خدمت رسانی شامل داروخانه های بسیار با کیفیتی است .همه ی داروخانه های شهر پرند با ارائه و انجام خدمات متنوع بروز در خدمت شما عزیزان می باشند.

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

اول: داروشناسی 

دوم: ارتباط با بیمار و درک حال بیمار

سوم: نسخه خوانی

چهارم: قوانین بیمه و أصول قیمت زنی

مدیران داروخانه، داروها را طبق دستور پزشک آماده می‌کنند و به بیماران می‌هند. این دستورات نه تنها از طرف پزشکان بلکه از طرف دندانپزشکان، فیزیوتراپیست‌ها و سایر افراد ذیصلاح صادر می‌شود.

مدیران داروخانه اغلب وظایف عملیاتی مشترکی با داروسازان، مدیران داروخانه‌های سرپایی، متخصصین انفورماتیک داروخانه و بازرس داروسازی دارند.

امتیاز دهید
3.5/5
banner
دکمه بازگشت به بالا