advertise-leizer-beauty-ad

دفاتر اسناد رسمی عبدل آباد تهران

فهرست مطالب

دفاتر اسناد رسمی عبدل آباد

ما با جمع آوری اطلاعات دفاتر اسناد رسمی عبدل آباد که دارای دفاتر اسناد رسمی و … بروز با امکانات مناسب است ، میخواهیم بهترین دفاتر اسناد رسمی در جنوب تهران (محله عبدل آباد) را به شما عزیزان معرفی کنیم .

در بخش زیر میتوانید دفاتر اسناد رسمی عبدل آباد را به همراه آدرس و تلفن و نام سردفتر ببینید :

دفتر ثبت سند و معاملات
دفتر ثبت سند و معاملات

دفتر اسناد رسمی شماره 1650 عبدل آباد

آدرس : عبدل آباد خیابان شکوفه نبش لقمان شمالی پلاک 5 واقع در زیرزمین

تلفن : 02155883552

سردفتر : سارا جلیلیان

دفتر ثبت سند و معاملات
دفتر ثبت سند و معاملات

دفتر اسناد رسمی شماره 694 عبدل آباد

آدرس: تهران ,  عبدل آباد خیابان شکوفه خیابان مطهری تقاطع شکوفه جنب بانک ملی ایران

تلفن : 02155869647

سردفتر: رضا کریمی منفرد

دفتر ثبت سند و معاملات
دفتر ثبت سند و معاملات

دفتر اسناد رسمی شماره 1395 عبدل آباد

آدرس: تهران , عبدل آباد خیابان شکوفه بعد از خیابان لقمان شمالی پلاک 21 

تلفن : 02155826299

سردفتر: محسن رحمانی

دفتر ثبت سند و معاملات
دفتر ثبت سند و معاملات

دفتر اسناد رسمی شماره 1088 عبدل آباد

آدرس : عبدل آباد بلوار شکوفه روبروی مجتمع تجاری کوه نور پلاک 153

تلفن : 02155863009

سردفتر : محمدکاظم خدائی

 

دفتر ثبت سند و معاملات
دفتر ثبت سند و معاملات

دفتر اسناد رسمی شماره 488 عبدل آباد

آدرس: تهران , عبدل آباد خیابان شکوفه دفتر اسناد رسمی روبروی مجتمع تجاری کوه نور پ 153

تلفن : 02155863009

سردفتر: محمدنقی بنی یعقوب

 

دفتر ثبت سند و معاملات
دفتر ثبت سند و معاملات

دفتر اسناد رسمی شماره 1056 عبدل آباد

آدرس: عبدل آباد 35 متری شکوفه روبروی مرکز معاینه فنی خودرو پ 27

تلفن : 02155858036

سردفتر: مجید اوجاقی

 

دفتر ثبت سند و معاملات
دفتر ثبت سند و معاملات

دفتر اسناد رسمی شماره 1432 عبدل آباد

آدرس : عبدل آبادخ شکوفه جنب نان شیرینی پارک پ199

تلفن : 02155861580

سردفتر : سعید صادقی تاجی بیوک

 

دفتر ثبت سند و معاملات
دفتر ثبت سند و معاملات

دفتر اسناد رسمی شماره 1489 عبدل آباد

آدرس: عبدل آباد خیابان شکوفه پلاک 139 طبقه همکف

تلفن : 02155856354

سردفتر: علی محبوب

 

دفتر ثبت سند و معاملات
دفتر ثبت سند و معاملات

دفتر اسناد رسمی شماره 1492 عبدل آباد

آدرس: تهران , عبدل آباد بلوار شکوفه پلاک 51

تلفن : 02155843969

سردفتر: بهنام اقبالی عموقین

 

اطلاعات دفاتر اسناد رسمی عبدل آباد را چگونه جمع‌آوری می کنیم؟

تیم پشتیبانی محتواساز نازی سرا، ضمن جمع آوری اطلاعات از فضاهای مختلف مجازی و یا مراجعه حضوری به دفاتر اسناد رسمی و همچنین دفاتر ثبت عبدل آباد، فهرستی از نیازمندی های این مناطق را تهیه کرده است. تهیه و تولید این بانک اطلاعاتی صرفا از سوی مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است .

آیا شما هم صاحب یکی از دفاتر اسناد رسمی عبدل آباد هستید؟

اگر شما هم صاحب یکی از مشاغل دفاتر اسناد رسمی در محله عبدل آباد هستید، این امکان را دارید تا از بخش (تماس با ما) با ما در ارتباط باشید. همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما، اطلاعات تکمیلی موردانتظارتان را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

دفتر ثبت سند و معاملات
دفتر ثبت سند و معاملات

دفاتر ثبتی رسمی تحت نظر قوه قضائیه

دفاتر اسناد رسمی به عنوان یک مرکز حقوقی و مدنی معتبر و شناخته شده، رابط شهروندان و حاکمیت کشور محسوب می شوند و وابسته به قوه قضائیه اند. از مهمترین وظایف دفاتر اسناد رسمی می توان از تنظیم و ثبت رسمی اسناد یاد کرد.

هدف این مراکز در وهله اول تامین و تضمین امنیت حقوقی و اقتصادیو کاهش تعداد دعاوی مربوط به اسناد و مراجعات مردم به محاکم قضایی است.

اهمیت وجود خدمات دفاتر اسناد رسمی

مهمترین مزیت و کارایی خدمات دفاتر اسناد رسمی در کشور را می توان در خصوص تثبیت مالکیت اشخاص بر اموال و دارایی ها و در عین حال رسمیت دادن به عقود و تعهدات و تضمین برخی درآمدهای دولت دانست.

ثبت نقل و انتقالات در دفاتر اسناد رسمی

نظر به اینکه پیشتر بخشی از امور حاکمیتی چون ثبت نقل و انتقالات و انجام تعهدات شخصی، توسط قوه قضاییه به دفاتر اسناد رسمی واگذار شده، اجرایقوانین ثبتی در کشور به صورت دقیق تر و تخصصی تر انجام می شود. در عین حال با بالا رفتن دقت در تنظیم اسناد، شاهد کاهش مسئولیت قوه قضاییه و در نتیجه بهبود عملکرد این قوه هستیم. کاهش شکایات و دعاوی علیه حاکمیت در ارتباط با خسارات ناشی از اشتباه در تنظیم اسناد و همچنین ثبت‌ نقل و انتقالات در جهت بالا بردن اعتبار قراردادها در روابط حقوقی مردم از دیگر مزایای ارائه خدمات از سوی دفاتر اسناد رسمی است.

حوزه وظایف دفاتر اسناد رسمی

  • ثبت اسناد مطابق مقررات قانونی

  • ارائه مواد مصدق از اسناد ثبت شده

  • تصدیق صحت امضاء،قبول و حفظ اسناد امانتی

  • ثبت معاملات شرطی و رهنی در قالب های متعدد

  • ثبت معاملات اموال منقول

  • ثبت معاملات اموال غیر منقول

  • ثبت وصیت در قالبهای عهدی و تملیکی

  • ثبت اقرارنامه در قالب های متعدد

  • ثبت وکالت در قالب های متعدد

  • گواهی امضاء در قالب های متعدد بجز اسناد مالی و معاملاتی

  • تصدیق کپی اسناد و اوراق مراجعین

  • دریافت قبوض سپرده مستاجرین در قالب بند ۵۲ مجموعه بخشنامه های ثبتی

  • صدور گواهی عدم انجام معامله بند ۸۹ مجموعه بخشنامه های ثبتی

  • ثبت رضایت نامه

  • ثبت تعهد نامه

  • ثبت اجاره نامه

  • ثبت معاملات مربوط به سرقفلی

  • ثبت وقف نامه و اسناد موقوفه

  • ثبت اسناد ضمانت نامه

  • صدور اجرائیه

وظایف دفاتر اسناد رسمی در قبال تنظیم سند

  • احراز هویت و اهلیت معامله کنندگان 

  • احراز اصالت و اعتبار مستندات سند

  • احراز انجام مقررات قانونی و نبودن منع قانونی برای تنظیم سند

  • دریافت حق التحریر،حق الثبت و سایر حقوق دولتی

  • تنظیم اوراق سند و تایید آن توسط معامله کنندگان

  • ثبت سند در دفتر سردفتر و تصدیق مطابقت سند و ثبت دفتر توسط معامله کنندگان

  • تایید صحت ثبت و هویت معامله کنندگان با امضای سردفتر ذیل ثبت دفتر و حاشیه سند

  • امضای دفتریار و مهر دفترخانه ذیل ثبت دفتر و در حاشیه سند

وظایف دفاتر اسناد رسمی در رابطه با اسناد مالکیت تعارض

مالکیت معارض بدین معناست که برای یک ملک، دو مالک با دو سند مجزا مالکیت وجود داشته باشد. لازم است تا صاحبان اسناد مالکیت معارض بعد از اطلاع از موضوع مورد تعارض، برای تعیین تکلیف در اسرع وقت به اداره ثبت محلی که ملک در حوزه آن واقع شده است، مراجعه کنند و وضعیت موجود را به اطلاع اداره ثبت برسانند. در این مرحله نیز باید رسیدگی به موضوع و رفع این اشتباه ثبتی را از اداره ثبت تقاضا کنند.

در ادامه این پروسه و فرآیند کاری، ادارات ثبت مکلف هستند تا به محض اطلاع از صدور اسناد مالکیت و معارضت میان آن ها، بدون در نظر گرفتن اینکه اعتراض نسبت به اصل یا حدود یا حقوق ارتفاقی باشد یا خیر، مطابق مقررات به موضوع رسیدگی کند. همچنین مالک باید مشخصات اسناد معارض و مقدم را به دفاتر اسناد رسمی حوزه خود اطلاع دهد.

هیات نظارت

اداره ثبت موظف است تا نسبت به ارسال گزارش به هیات نظارت اقدام کند. چنانچه هیات نظارت وقوع تعارض را محرز بداند، باید مراتب کتبا توسط اداره ثبت به دارنده ابلاغ شود تا اقدامات قانونی را در این زمینه به عمل آورد.

توجه داشته باشید که دفاتر اسناد رسمی پس از اطلاع از صدور سند مالکیت و معارض نمی توانند معاملات مربوط به آن سند را ثبت نمایند؛‌چراکه تخلف و ثبت این قبیل معاملات می تواند به انفصال از شغل سردفتری منجر شود.

دفتر ثبت سند و معاملات
دفتر ثبت سند و معاملات

مجموعه دفاتر اسناد رسمی عبدل آباد

مجموعه دفاتر اسناد رسمی عبدل آباد با ارائه تمامی امور مربوط به ثبت رسمی در خدمت شما عزیزان می باشند. این خدمات در ساعات اداری و در حوزه خدمات ثبت سند نیز انجام می شود.

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب مربوط به محلات جنوب تهران می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

از ابتدای تأسیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و در نظام و ساختار سنتی و قدیمی اداری و مدیریتی آن، بخشی از وظایف اجرایی بر عهده ارگانهای تخصصی مدنی یعنی دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق محول شده‌ است.دفاتر اسناد رسمی بخشی از عرضه خدمات ثبتی و تنظیم و ثبت اسناد رسمی را بر عهده داشته و ضمناً کار مشاوره رایگان و خدمات معاضدت قضایی جامعه را نیز انجام می‌دهند.

۱-ثبت اسناد مطابق مقررات قانونی 

۲-ارائه مواد مصدق از اسناد ثبت شده

۳-تصدیق صحت امضاء،قبول و حفظ اسناد امانتی

۴-ثبت معاملات شرطی و رهنی در قالب های متعدد

۵-ثبت معاملات اموال منقول  

۶-ثبت معاملات اموال غیر منقول

۷-ثبت وصیت در قالبهای عهدی و تکمیلی

۸-ثبت اقرارنامه در قالب های متعدد

۹-ثبت وکالت در قالب های متعدد

۱۰-گواهی امضاء در قالب های متعدد بجز اسناد مالی و معاملاتی

۱۱-تصدیق کپی اسناد و اوراق مراجعین

۱۲-دریافت قبوض سپرده مستاجرین در قالب بند 52 مجموعه بخشنامه های ثبتی

۱۳-صدور گواهی عدم انجام معامله بند 89 مجموعه بخشنامه های ثبتی

۱۴-ثبت رضایت نامه

۱۵-ثبت تعهد نامه

۱۶-ثبت اجاره نامه

۱۷-ثبت معاملات سرقفلی

۱۸-ثبت وقف نامه و اسناد موقوفه

۱۹-ثبت اسناد ضمانت نامه

۲۰-صدور اجرائیه

۲۱-ثبت نکاح ۲۲-ثبت طلاق

امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا