advertise-leizer-beauty-ad

دفاتر اسناد رسمی نازی آباد تهران

فهرست مطالب

دفاتر اسناد رسمی نازی آباد

ما با جمع آوری اطلاعات دفاتر اسناد رسمی نازی آباد که دارای دفاتر اسناد رسمی و … بروز با امکانات مناسب است ، میخواهیم بهترین دفاتر اسناد رسمی در جنوب تهران (محله نازی آباد) را به شما عزیزان معرفی کنیم .

در بخش زیر میتوانید دفاتر اسناد رسمی نازی آباد را به همراه آدرس و تلفن و نام سردفتر ببینید:

دفتر اسناد رسمی خیابان مدائن نازی آباد

*************************************************

دفتر اسناد رسمی 352 تهران

آدرس: نازی آباد، خیابان مدائن، کوچه شهید حسن سنعانه، پلاک 3/7

تلفن: 02155061720


دفتر اسناد رسمی 822 تهران

آدرس: نازی آباد خیابان مدائن، کوچه نیکومرام جنوبی، پلاک45

تلفن: 02155075777


دفتر اسناد رسمی 526 تهران

آدرس: نازی آباد، خیابان مدائن، ایستگاه برق، پلاک182، طبقه دوم

تلفن: 02155354163

دفتر اسناد رسمی خیابان رجایی نازی آباد

*************************************************

*دفتر اسناد رسمی 1461 تهران

آدرس: نازی آباد، خیابان رجایی، ایستگاه ورزشگاه، جنب رستوران جوان 1، پلاک 417

تلفن : 0215531148402155317853


دفتر اسناد رسمی 899 تهران

آدرس :نازی آباد، خیابان رجائی، بین خیابان مدائن و میدان بهشت، پلاک 215

تلفن :  0215533007102155332504


دفتر اسناد رسمی 842 تهران

آدرس :نازی آباد، خیابان رجایی، میدان بهشت، کوچه کوکبی، مجتمع تجاری زیتون، پلاک 14، طبقه اول

تلفن : 0215532881902155077909

دفتر اسناد رسمی خیابان اکبر مشهدی نازی آباد

*************************************************

دفتر اسناد رسمی647 تهران

آدرس: نازی آباد، خیابان اکبرمشهدی (پارس)، میدان بازار دوم، روبروی پارکینگ حسینیه حجت، پلاک 393

تلفن: 02155348427


دفتر اسناد رسمی 805 تهران

آدرس: نازی آباد، میدان بازار دوم، خیابان نیکنام شمالی، پلاک 44

تلفن: 02155321594


دفتر اسناد رسمی 1329 تهران

آدرس: نازی آباد، خیابان بوعلی شمالی، پلاک 71، طبقه دوم

تلفن: 02155826506


دفتر اسناد رسمی 1558 تهران

آدرس: نازی آباد خیابان اکبرمشهدی، نرسیده به بازار دوم، بن بست مقدم، پلاک 8

تلفن: 02155302858

دفتر اسناد رسمی ته خط نازی آباد

*************************************************

دفتر اسناد رسمی 994 تهران

آدرس: ته خط نازی آباد، خیابان بهمنیار، خیابان آموزگار، پلاک 81

تلفن: 02155512923


دفتر اسناد رسمی 532 تهران

آدرس: ته خط نازی آباد، میدان بهمنیار و پلاک 397

تلفن : 0215505272802155333021


دفتر اسناد رسمی 744 تهران

آدرس: ته خط نازی آباد، خیابان خالقی پور، نرسیده به چهارراه دخانیات، ساختمان بزرگمهر، پلاک 9، طبقه یک،  واحد2

تلفن: 02155338414


دفتر اسناد رسمی 1039 تهران

آدرس: ته خط نازی آباد، خیابان شیرمحمدی، روبروی داروخانه دکترشیخی، پلاک 39

تلفن :  0215531712702155337705

دیدن تمامی دفاتر اسناد رسمی نازی آباد روی نقشه گوگل

 

لینک نقشه ی نمایش و مسیر دسترسی دفاتر رسمی نازی آباد : (کلیک کنید)

چگونگی جمع آوری اطلاعات دفاتر اسناد رسمی نازی آباد

در این مطلب ضمن جمع آوری اطلاعات مربوط به دفاتر اسناد رسمی نازی آباد که عمدتا از شبکه های مجازی یا با مراجعه حضوری به این دفاتر تهیه شده است، قصد داریم تا فهرست کاملی از این دفاتر را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.تمامی اقدامات مربوط به این مهم از سوی مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده است و هیچ هزینه‌ای نیز بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

دفتر اسناد رسمی نازی آباد
دفتر اسناد رسمی نازی آباد

آیا شماهم صاحب یکی از دفاتر اسناد رسمی نازی آباد هستید ؟

اگر شما هم صاحب یک دفتر اسناد رسمی در محله نازی آباد هستید و می خواهید نسبت به تکمیل اطلاعات خود قدم بردارید، می توانید از بخش (تماس با ما) با ما در ارتباط باشید و تماس بگیرید. همکاران ما ضمن حضور در محل و عکاسی اختصاصی موارد مورد انتظار شما، اطلاعات مورد نظرتان را نیز به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

دفتر ثبت سند و معاملات
دفتر ثبت سند و معاملات

دفاتر ثبتی رسمی تحت نظر قوه قضائیه

دفاتر اسناد رسمی به عنوان بخشی از مراکز حقوقی و مدنی و رابط شهروندان و حاکمیت کشور فعالیت می کنند. این دفاتر عمدتا وابسته به قوه قضائیه بوده و از مهمترین وظایف آن می توان به تنظیم و ثبت رسمی اسناد اشاره کرد.

هدف از راه اندازی این مراکز، تامین و تضمین امنیت حقوقی و اقتصادی کشور است و در نتیجه آن از وقوع دعاوی مربوط به اسناد تا حدود زیادی جلوگیری می شود و کاهش مراجعات مردم به محاکم قضایی را نیز در پی خواهد داشت.

اهمیت خدمات دفاتر اسناد رسمی

مهمترین نکته قابل توجه در خصوص خدمات دفاتر اسناد رسمی در کشور، تثبیت مالکیت اشخاص بر اموال و دارایی ها و رسمیت دادن به عقود و تعهدات و همچنین تضمین برخی از درآمدهای دولت است.

ثبت نقل و انتقالات

با توجه به اینکه بخشی از امور حاکمیتی همچون ثبت نقل و انتقالات و ارائه تعهدات از سوی اشخاص، از سوی قوه قضاییه به دفاتر اسناد رسمی واگذار شده است؛ این موضوع باعث اجرای دقیق تر و تخصصی تر قوانین ثبتی در کشور شده است.

در ادامه با بالا رفتن میزان دقت در تنظیم اسناد رسمی، مسئولیت قوه قضاییه کمتر شده که خود باعث بهبود عملکرد این قوه و کاهش شکایات و دعاوی علیه حاکمیت شده است. این دعاوی عمدتا در ارتباط با خسارات ناشی از اشتباه در تنظیم اسناد و ثبت‌ نقل و انتقالات و یا بالا بردن اعتبار قراردادها در روابط حقوقی مردم مطرح می شده است.

حوزه وظایف دفاتر اسناد رسمی

  • ثبت اسناد مطابق مقررات قانونی

  • ارائه مواد مصدق از اسناد ثبت شده

  • تصدیق صحت امضاء،قبول و حفظ اسناد امانتی

  • ثبت معاملات شرطی و رهنی در قالب های متعدد

  • ثبت معاملات اموال منقول

  • ثبت معاملات اموال غیر منقول

  • ثبت وصیت در قالبهای عهدی و تملیکی

  • ثبت اقرارنامه در قالب های متعدد

  • ثبت وکالت در قالب های متعدد

  • گواهی امضاء در قالب های متعدد بجز اسناد مالی و معاملاتی

  • تصدیق کپی اسناد و اوراق مراجعین

  • دریافت قبوض سپرده مستاجرین در قالب بند ۵۲ مجموعه بخشنامه های ثبتی

  • صدور گواهی عدم انجام معامله بند ۸۹ مجموعه بخشنامه های ثبتی

  • ثبت رضایت نامه

  • ثبت تعهد نامه

  • ثبت اجاره نامه

  • ثبت معاملات مربوط به سرقفلی

  • ثبت وقف نامه و اسناد موقوفه

  • ثبت اسناد ضمانت نامه

  • صدور اجرائیه

وظایف دفاتر اسناد رسمی در قبال تنظیم سند

  • احراز هویت و اهلیت معامله کنندگان 

  • احراز اصالت و اعتبار مستندات سند

  • احراز انجام مقررات قانونی و نبودن منع قانونی برای تنظیم سند

  • دریافت حق التحریر،حق الثبت و سایر حقوق دولتی

  • تنظیم اوراق سند و تایید آن توسط معامله کنندگان

  • ثبت سند در دفتر سردفتر و تصدیق مطابقت سند و ثبت دفتر توسط معامله کنندگان

  • تایید صحت ثبت و هویت معامله کنندگان با امضای سردفتر ذیل ثبت دفتر و حاشیه سند

  • امضای دفتریار و مهر دفترخانه ذیل ثبت دفتر و در حاشیه سند

وظایف دفاتر اسناد رسمی در رابطه با اسناد مالکیت تعارض

مالکیت معارض بدین معناست که برای یک ملک، دو مالک با دو سند مالکیت وجود داشته باشد. نکته پراهمیت در این خصوص این است که صاحبان اسناد مالکیت معارض باید بعد از اطلاع از موضوع تعارض برای تعیین تکلیف پرونده خود به اداره ثبت محلی که ملک در حوزه آن واقع است، مراجعه کنند. با اطلاع وضعیت موجود و ثبت موارد مورد درخواست خود به اداره ثبت، مرحله رسیدگی به موضوع و رفع این اشتباه ثبتی قابل رسیدگی می باشد.

توجه داشته باشید که ادارات ثبت مکلفند به محض اطلاع از صدور اسناد مالکیت و وجود تعارض در آن ها ، اعم از اینکه اعتراض نسبت به اصل یا حدود یا حقوق ارتفاقی باشد، در اسرع وقت و هماهنگ با مقررات ابلاغی به موضوع رسیدگی کنند. در این خصوص حتما باید مشخصات سند معارض و سند مقدم به اطلاع دفاتر اسناد رسمی حوزه رسیده شود.

هیات نظارت

اداره ثبت موظف است تا نسبت به ارسال گزارش به هیات نظارت اقدام کند و چنانچه هیات نظارت وقوع تعارض را محرز بداند، باید مراتب کتبا توسط اداره ثبت به دارنده ابلاغ شود تا اقدامات قانونی در این خصوص به عمل آید.

در عین حال، دفاتر اسناد رسمی پس از اطلاع از صدور سند مالکیت و معارض حق ندارند تا معاملات مربوط به آن سند را ثبت کنند. سردفتر در صورت تخلف و ثبت این قبیل معاملات به انفصال از شغل سردفتری محکوم خواهد شد.

دفتر ثبت سند و معاملات
دفتر ثبت سند و معاملات

مجموعه دفاتر اسناد رسمی نازی اباد

مجموعه دفاتر اسناد رسمی نازی آباد این امکان را دارند تا با ارائه تمامی کارهای ثبت رسمی در خدمت شما عزیزان باشند. این دفاتر در ساعات اداری با ارائه و انجام خدمات ثبت سند در خدمت شما عزیزان می باشند.

شما مخاطب گرامی، برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

از ابتدای تأسیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و در نظام و ساختار سنتی و قدیمی اداری و مدیریتی آن، بخشی از وظایف اجرایی بر عهده ارگانهای تخصصی مدنی یعنی دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق محول شده‌ است.دفاتر اسناد رسمی بخشی از عرضه خدمات ثبتی و تنظیم و ثبت اسناد رسمی را بر عهده داشته و ضمناً کار مشاوره رایگان و خدمات معاضدت قضایی جامعه را نیز انجام می‌دهند.

۱-ثبت اسناد مطابق مقررات قانونی 

۲-ارائه مواد مصدق از اسناد ثبت شده

۳-تصدیق صحت امضاء،قبول و حفظ اسناد امانتی

۴-ثبت معاملات شرطی و رهنی در قالب های متعدد

۵-ثبت معاملات اموال منقول  

۶-ثبت معاملات اموال غیر منقول

۷-ثبت وصیت در قالبهای عهدی و تکمیلی

۸-ثبت اقرارنامه در قالب های متعدد

۹-ثبت وکالت در قالب های متعدد

۱۰-گواهی امضاء در قالب های متعدد بجز اسناد مالی و معاملاتی

۱۱-تصدیق کپی اسناد و اوراق مراجعین

۱۲-دریافت قبوض سپرده مستاجرین در قالب بند 52 مجموعه بخشنامه های ثبتی

۱۳-صدور گواهی عدم انجام معامله بند 89 مجموعه بخشنامه های ثبتی

۱۴-ثبت رضایت نامه

۱۵-ثبت تعهد نامه

۱۶-ثبت اجاره نامه

۱۷-ثبت معاملات سرقفلی

۱۸-ثبت وقف نامه و اسناد موقوفه

۱۹-ثبت اسناد ضمانت نامه

۲۰-صدور اجرائیه

۲۱-ثبت نکاح ۲۲-ثبت طلاق

امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا