advertise-leizer-beauty-ad

دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد تهران

فهرست مطالب

دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد تهران

ما با جمع آوری اطلاعات  دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد که دارای دفتر عقد , ازدواج , سفره عقد و … بروز با امکانات مناسب است ، میخواهیم بهترین دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم .

در بخش زیر میتوانید دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد را به همراه آدرس و تلفن و نقشه ببینید :

دفتر رسمی ازدواج و طلاق در قیطریه تهران

دفتر عقد و ازدواج شماره 115

آدرس:
نازی آباد، میدان بهشت، خیابان طباطبایی، خیابان اوجانی، پلاک 45

شماره تماس:
02155019974

دفتر رسمی ازدواج و طلاق در قیطریه تهران

دفتر عقد و ازدواج شماره 402

آدرس:
نازی آباد، خیابان مدائن، کوچه کاشی پور، نبش میدان تیر، پلاک 4

شماره تماس: 
02155354381

دفتر رسمی ازدواج و طلاق در قیطریه تهران

دفتر عقد و ازدواج شماره 430

آدرس:
نازی آباد، ته خط، ابتدای خیابان بهمنیار، پلاک 401

شماره تماس: 
09123481090

دفتر رسمی ازدواج و طلاق در قیطریه تهران

دفتر عقد و ازدواج شماره 100

آدرس:
نازی آباد، خیابان اکبرمشهدی، خیابان خدایاری

شماره تماس: 
09351283891

دفتر رسمی ازدواج و طلاق در قیطریه تهران

دفتر عقد و ازدواج شماره 89

آدرس:
نازی آباد، خیابان بهمنیار، جنب بیمارستان مفرح، ساختمان تجاری مفرح، طبقه همکف

شماره تماس: 
02155312953

دفتر رسمی ازدواج و طلاق در قیطریه تهران

دفتر عقد و ازدواج شماره 210

آدرس:
نازی آباد، بعد از بازار دوم، خیابان کارگر سامانی، چهارراه دخانیات، نبش چهارراه، پلاک 4

شماره تماس: 
02155349314

چگونگی جمع آوری اطلاعات دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد

در این مطلب ضمن جمع آوری اطلاعات مربوط به دفاتر عقد و ازدواج و طلاق نازی آباد که عمدتا از شبکه های مجازی یا با مراجعه حضوری به این دفاتر تهیه شده است، قصد داریم تا فهرست کاملی از این دفاتر را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.تمامی اقدامات مربوط به این مهم از سوی مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده است و هیچ هزینه‌ای نیز بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

آیا شماهم صاحب یکی از دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد هستید ؟

اگر شما هم صاحب یک محضر عقد و ازدواج در محله نازی آباد هستید و می خواهید نسبت به تکمیل اطلاعات خود قدم بردارید، می توانید از بخش (تماس با ما) با ما در ارتباط باشید و تماس بگیرید. همکاران ما ضمن حضور در محل و عکاسی اختصاصی موارد مورد انتظار شما، اطلاعات مورد نظرتان را نیز به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد
دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد

دفتر ازدواج و طلاق

دفاتر ازدواج و طلاق از نهادهاي تخصصي مدني هستند که بخشي از وظايف اجرايي سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را انجام مي‌دهند. دفاتر ازدواج از نظر مالي مستقل هستند و به طور خصوصي اداره مي‌شوند؛ ولي سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سردفتران (مديران دفاتر ازدواج) را گزينش مي‌کند، قوانين اين دفاتر ازدواج را تنظيم و ابلاغ مي‌کند و بر عملکرد  دفاتر ازدواج نظارت مي‌کند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت ازدواج دائم

ثبت ازدواج دائم الزامی است و وجود افراد و مدارک زیر برای ثبت آن در دفاتر رسمی ثبت ازدواج و طلاق نیاز است:

۱- شناسنامه عکس دار و کپی از صفحات اول و دوم آن‌ها.

۲- کارت ملی زوجین و کپی آن‌ها.

۳- جواب آزمایش ازدواجی که از صدور آن بیش از یک ماه نگذشته باشد.

آزمایش ازدواج برای اطمینان یافتن از سلامتی طرفین است و مواردی مانند آزمایش تالاسمی، هموفیلی، اعتیاد و بیماری‌های مقاربتی، واکسن کزاز و… را در بر می‌گیرد.

۴- حضور پدر و جد پدری و یا وکیل آنان، همچنین شناسنامه و کارت ملی آنان در صورتی که زن دوشیزه باشد الزامی است. اگر پدر زوجه فوت کرده باشد گواهی فوت او و حضور جد پدری یا وکیل او لازم است.

۵- طلاق نامه و یا گوهی فوت شوهر در صورتی که زن دوشیزه نباشد. در این صورت حضور پدر و جد پدری و رضایت آنان نیاز نیست.

۶- حضور سه شاهد عاقل و بالغ جهت امضای سند ازدواج.

دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد
دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد

تکالیف سردفتران ازدواج (وظایف دفاتر رسمی ازدواج و طلاق )

  • مطالبه و اخذ گواهی پزشکی معتبر مبنی بر عدم اعتیاد به مواد مخدر و عدم ابتلا به بیماریهای مسری ( سیفلیس ، تالاسمی و ..) و نیز واکسیناسیون  زوجین، قبل از ثبت ازدواج (ماده 23 ). فهرست بیماریهای مد نظر قانون از سوی وزارت بهداشت به دفاتر اعلام میگردد. و قانون سابق مبنی بر اخذ گواهی تزریق واکسن ضد کزاز بانوان نیز در حال حاضر منسوخ شده و  تصویب آئین نامه جدید موارد مبهم را مشخص خواهد نمود. تبصره  ماده مذکور در بدعتی جدید این اجازه را به دفاتر ازدواج داده تا در صورتی که گواهی های صادره بر وجود اعتیاد و یا بیماری زوجین دلالت کند، با اطلاع طرفین، ازدواج را ثبت نماید !!

متخلف از انجام تکالیف مورد اشاره، در قوانین سابق با مواردی همچون حبس تادیبی، جریمه نقدی و انفصال موقت و نهایتا” با رعایت شرایط و دفعات ارتکاب تخلف به لغو پروانه سردفتری محکوم می شد. و مورد اخیر با توجه به حساسیت های شغلی عزیزان سردفتر و موقعیت اجتماعی ایشان، نسبت به قانون جدید، به نظر نزدیکتر به صواب بود.

  • در اجرای ماده 1060 قانون مدنی، دفاتر ازدواج مکلفند قبل از ثبت ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی اجازه نامه مخصوص دولت ( وزارت کشور ) را اخذ نمایند.
  • با توجه به عدم نسخ ماده 16 قانون حمایت از خانواده مصوب 1353در خصوص ازدواج مجدد، دفانر ازدواج کما فی السابق مکلفند قبل از ثبت ازدواج مجدد مردان متاهل، حکم صادره از سوی دادگاه خانواده در خصوص تجویز ازدواج مجدد را مطالبه نمایند.

در قانون سابق برای سردفتری که بدون اخذ حکم دادگاه اقدام به ثبت ازدواج مجدد میکرد مجازات حبس تا یکسال و تعقیب کیفری وی (حتی در صورت گذشت همسر اول مرد ) پیش بینی شده بود.

دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد
دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد

مجموعه دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد

مجموعه دفاتر عقد و ازدواج نازی آباد این امکان را دارند تا با ارائه تمامی کارهای ثبت رسمی در خدمت شما عزیزان باشند. این دفاتر در ساعات اداری با ارائه و انجام خدمات ازدواج و طلاق در خدمت شما عزیزان می باشند.

شما مخاطب گرامی، برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

رعایت تشریفات ثبت وقایع ازدواج و طلاق  ( فصول چهارم و پنجم قانون جدید حمایت از خانواده) از جمله نظامات دولتی و از تکالیف انتظامی سردفتران ازدواج و طلاق می باشد که عدم رعایت آنها در قوانین سابق و قانون جدید موجب تعقیب انتظامی متخلف می باشد. قانون جدید با نسخ قوانین پراکنده قبلی و مجازات متعددی که برای سردفتران وجود داشت، تقریبا”در ماده 56 قانون جدید حمایت از خانواده مجازات واحدی را (محرومیت از اشتغال به سردفتری ) وضع نموده است. 

بعضی از شروط هستند که خانم و آقا می‌توانند در زمان عقد به سند ازدواج اضافه کنند که به از آنها به عنوان شروط تکمیلی یاد می‌شود.
  • حق ادامه تحصیل
  • حق اشتغال
  • حق خروج از کشور
  • حق انتخاب محل زندگی
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا