advertise-leizer-beauty-ad

دفاتر پستی و پیشخوان جوانمرد قصاب تهران

فهرست مطالب

دفاتر پستی و پیشخوان جوانمرد قصاب تهران

دفتر پیشخوان دولت دولت اباد

دفتر پیشخوان دولت دولت اباد دفتر پیشخوان دولت و خدمات پست دولت آباد , اماده انجام تمام خدمات الکترونیک دولتی در محله می باشد .

ادامه مطلب »
دفاتر پستی و پیشخوان جوانمرد قصاب تهران

دفتر پیشخوان دولت جوانمرد قصاب

دفتر پیشخوان دولت جوانمرد قصاب دفتر پیشخوان دولت و خدمات پست جوانمرد قصاب , اماده انجام تمام خدمات الکترونیک دولتی در محله می باشد .

ادامه مطلب »
دفاتر پستی و پیشخوان جوانمرد قصاب تهران

نمایندگی قبول پست جوانمرد قصاب

نمایندگی قبول پست جوانمرد قصاب نمایندگی قبول پست جوانمرد قصاب یکی از مراکز پستی رسمی محله جوانمرد قصاب است . اداره پست یکی از مهم

ادامه مطلب »
دفاتر پستی و پیشخوان جوانمرد قصاب تهران

دفتر پستی دولت آباد

دفتر پستی دولت آباد دفتر پستی دولت آباد یکی از مراکز پستی رسمی محله دولت آباد است . اداره پست یکی از مهم ترین ارگان

ادامه مطلب »

دفاتر پستی و پیشخوان دولت جوانمرد قصاب

ما با جمع آوری اطلاعات دفاتر پستی و پیشخوان دولت جوانمرد قصاب که دارای دفتر پستی ،دفاتر پیشخوان دولت ، پست پیشتاز و … بروز با امکانات مناسب است ، میخواهیم بهترین دفاتر پستی و پیشخوان در جنوب تهران (محله جوانمرد قصاب) را به شما عزیزان معرفی کنیم .

اطلاعات دفاتر پستی و پیشخوان جوانمرد قصاب را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

ما تلاش کرده‌ایم با جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و بصورت حضوری از خود دفاتر پستی ، دفاتر پیشخوان جوانمرد قصاب را در راستای شناسایی به شما عزیزان معرفی کنیم . این کار توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است .

آیا شماهم صاحب یکی از دفاتر پیشخوان دولت جوانمرد قصاب هستید ؟

اگر شماهم صاحب یک دفتر پیشخوان در محله جوانمرد قصاب هستید ، میتوانید از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا تماس بگیرید . همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما اطلاعات شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

 اداره پست یکی از مهم ترین ارگان های کشور است. این اداره از نهاد های دولتی است و بخش زیادی از حمل و نقل مرسوله ها و پست کردن محموله ها توسط این اداره انجام می شود. اما تمامی فعالیت های مربوط به پست توسط این نهاد دولتی انجام نمی پذیرد.علاوه بر اداره پست بعضی از شرکت های خصوصی هم عملیات مربوط به ارسال مرسوله ها را انجام می دهند. یکی از خدمات ویژه این اداره ارائه پست پیشتاز است.پست پیشتاز یکی از پست هایی است که محدوده فعالیت آنها فقط به داخل کشور محدود نمی شود. این پست ها می توانند محموله هایی را هم که قرار است به خارج کشور ارسال شوند را هم قبول کنند.

مدت زمان تحویل مرسوله های پستی 

پست هایی که بین شهری باشند بین ۱۴ ساعت تا ۲۴ ساعت به مقصد می رسند اما اگر این پست ها بین شهری باشند. و قرار باشد از شهری به شهر دیگر ارسال شود زمان بیشتری برای ارسال پست نیاز است. مدت زمان ارسال کردن محموله ها به خارج از شهر معمولا بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول می کشد.تیپاکس یک سرویس جدید پستی است که قادر است با سیستم طراحی فروشگاه اینترنتی هماهنگ شود، که به کمک آن همه مرسولات پستی را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان می رساند.با وجود این که تیپاکس سرعت زیادی در ارسال کالا و رساندن آن به دست گیرنده دارد،اما نمی توان زمان دقیقی برای آن مشخص کرد و بستگی به فاصله مبدا تا مقصد یا شرایط دیگر دارد .متوسط زمان ارسال کالا توسط تیپاکس بین 12 تا 48 ساعت است.

معرفی دفاتر پستی
معرفی دفاتر پستی

خدمات پستی دفتر پیشخوان دولت جوانمرد قصاب

1- سرویس پست ویژه

پست ویژه خدمتی است سریع که محل تحویل مرسوله ، توسط مشتری تعیین و مراحل عملیاتی مربوط به آن بصورت خاص و ویژه ومدت زمان ارائه خدمت ( قبول و توزیع مرسوله ) در بازه های زمانی تعهد شده انجام می پذیرد . در این سرویس در حال حاضر محدوده ارائه خدمت از نظر مقصد به 4 گروه شهری ، بین شهری درون استانی ، بین شهری استان همجوار و بین شهری استانهای غیر همجوار تقسیم شده است . تعهدات توزیع مرسولات برای مقاصد شهری حداکثر 3 ساعت و برای مقاصد بین شهری حداکثر تا ساعت 10 یا 12 روز بعد از قبول مرسوله میباشد.

2- سرویس پست پیشتاز

اگر سرعت در تحویل مرسوله پستی (اسناد و مدارک ، نمونه کالا تجاری) به گیرنده برای فرستنده دارای اهمیت باشد وی می تواند از این سرویس که دارای تعهد زمانی بوده و در بازه زمانی 1 روز برای مرسولات شهری و درون استانی و 2 الی 5 روز برای مراکز استان ها و سایر شهرستان ها توزیع می گردد، استفاده نماید.
مشتری محترم می بایستی برای استفاده از این تعهد زمانی مرسوله خود را تا قبل از ساعت 11 صبح به باجه های پستی تحویل نماید.

3- سرویس پست سفارشی

چنانچه فرستنده تمایل داشته باشد هنگام تحویل مرسوله ( از نوع نامه، مطبوعات، کیسه مخصوص (جراید و مطبوعات)، بسته کوچک (حاوی هدیه و سوغات)) به پست، قبض رسید دریافت نموده و هنگام تحویل مرسوله به گیرنده از وی امضاء اخذ شود، می تواند از این سرویس استفاده نماید.
حداکثر وزن این مرسولات غیر از کیسه مخصوص مطبوعات (30 کیلو گرم) به میزان 2 کیلو گرم خواهد بود و مشتری محترم می بایستی حتماً جهت ارسال مرسوله به باجه های پستی مراجعه نماید.

4- سرویس دریافت گواهی کدپستی 10 رقمی

همان گونه که می‌دانید، کد پستی ۵ رقمی که پیش از این در آدرس نویسی بر روی مرسولات پستی به کار می‌رفت. نیاز به نوشتن نشانی را به طور کامل مرتفع نمی‌ساخت. از سوی دیگر. هر یک از سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز برای خود پلاک‌های خاصی داشتند که سبب ساز تداخل و سردرگمی در شناسایی پلاک‌ها می‌شد . لذا طرح استفاده از کد پستی ده رقمی، پس از جمع‌آوری اطلاعات یک دوره ۵ ساله (از ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵) و در سال ۱۳۷۶، مورد تصویب دولت و مجلس قرار گرفت . بدین نحو که با افزودن ۵ رقم دیگر به کد پستی قبلی، برای هر مکان اعم از مسکونی، تجاری یا اداری، یک کد منحصر به فرد و یگانه در نظر گرفته شد. این سرویس به صورت آنلاین برای مشتریان محترم قابل ارائه می باشد.

دفتر پیشخوان خدمات دولت
دفتر پیشخوان خدمات دولت

پست پیشتاز

پست پیشتاز سریع‌ترین سرویس پستی است .  کلیه‌ عملیات پستی مربوط به آن از لحظه‌ قبول تا توزیع مرسوله در داخل و یا خارج از کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود؛ سرویس پیشتاز، تحویل و توزیع نامه‌ها را در سطح کشور حداقل در 24 ساعت و حداکثر در 48 ساعت انجام می‌دهد.

هر موسوله‌ پیشتاز دارای یک بارکد 10 و یا 20 رقمی است که امکان رهگیری آن از طریق سایت اینترنتی www.post.ir و پیام کوتاه شماره 2000441 برای همگان جهت اطلاع از سرنوشت مرسوله میسر است.

سرویس بیمه مرسولات با ارزش اظهار‌شده

این سرویس به منظور تامین نیاز مشتریان، برای ارسال وجه نقد، اسناد و اوراق بهادار و در جهت تضمین و امنیت محتویات مرسولات راه‌اندازی شده است. فرستندگان براساس نیاز و با توجه به ارزشمند ‌بودن محتویات مرسوله‌ی خود می‌توانند از سرویس فوق استفاده کنند.

در این سرویس فرستنده، ارزش واقعی مرسوله‌ی خود را اعلام می‌کند و در ازای آن مبلغی از ارزش اظهار‌شده مرسوله را به تفکیک داخله و خارجه می‌پردازد؛ در صورت آسیب، فقدان یا ضایع‌ شدن این مرسولات، ادارات پست موظفند علاوه بر کرایه پرداخت‌شده، حداکثر برابر ارزش اظهار شده مرسوله را به فرستنده یا حسب مورد گیرنده، غرامت پرداخت کنند.

2 راه عمومی برای فهمیدن هزینه ارسال

دو تا از ساده‌ترین روش‌های محاسبه هزینه ارسال شامل این موارد هستند:

  1. با شرکت پست ملی جمهوری اسلامی ایران تماس بگیرید و تعرفه را جویا شوید. در صورتی که به اینترنت دسترسی دارید، از طریق وبسایت شرکت ملی پست می‌توانید قیمت را محاسبه کنید.
  2. روش دیگر تماس گرفتن یا مراجعه به وبسایت شرکت‌های خصوصی پست است. معمولا اکثر شرکت‌های پستی قسمتی در وبسایت خود را به محاسبه قیمت مرسوله اختصاص داده‌اند.

مجموعه دفاتر پستی و پیشخوان دولت جوانمرد قصاب

مجموعه دفاتر پستی و پیشخوان دولت جوانمرد قصاب با ارائه بهترین امکانات در خدمت شما عزیزان می باشد.دفاتر پستی جوانمرد قصاب با ارائه و انجام خدمات متنوع بروز در خدمت شما عزیزان می باشد.

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

دفتر پیشخوان خدمات دولتی، بخش عمومی و غیر دولتی یا دفتر پیشخوان، به دفاتری گفته می‌شود که دولت برای ارائه خدمات الکترونیک به مردم در سطح کشور احداث کرده‌است. کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی موظفند خدمات الکترونیکی خود را از راه این دفاتر ارائه دهند. این دفاتر به دست بخش خصوصی اداره می‌شوند.

 

اين اداره كه واحدي خدماتي است وتابع قوانين ومقررات شركت پست جمهوري اسلامي ويكي از شركت هاي زير محموعه وزارت فن آوري و ارتباطات ميباشد و رسالت آن ايجاد ارتباط از طريق مكاتبات ميباشد ووظيفه اصلي قبول –ارسال و توزيع مرسولات پستي در سطح كشور و خارج از كشور ميباشد واصول كار براساس اعتماد –دقت وسرعت ودر چهار مرحله قبول –تجزيه –ارسال و توزيع ميباشد وميتواند با عقد قرارداد با كليه ادارات و سازمانها در زمينه هاي فوق اقدام نمايدواز واحدهاي خدماتي است كه در جهت كاهش ترافيك وآلودگي هوا و صرفه جويي در وقت وهزينه موثر ميباشد.

 
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا