advertise-leizer-beauty-ad

دفاتر پستی و پیشخوان عبدل آباد تهران

فهرست مطالب

دفاتر پستی و پیشخوان دولت عبدل آباد

اگر علاقمند به دریافت اطلاعاتی از دفاتر پستی و پیشخوان دولت خانی آباد هستید، می توانید این مقاله را با ما همراه باشید. تیم کارشناسان نازی سرا مجموعه کاملی از دفاتر پستی و پیشخوان دولت خانی آباد شامل دفتر پستی ،دفاتر پیشخوان دولت ، پست پیشتاز و … را گرد آوری کرده اند تا به شما در انتخاب بهترین دفاتر پستی در جنوب تهران (محله عبدل آباد) کمک رسانده باشند.

اطلاعات دفاتر پستی و پیشخوان عبدل آباد را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

در گام اول تلاش کرده‌ایم تا اطلاعات مفید و کاملی را با بهره گیری از بستر اینترنتی و مراجعه حضوری به دفاتر پستی، دفاتر پیشخوان عبدل آباد را در راستای شناسایی به شما عزیزان معرفی کنیم . این کار توسط مجموعه تیم حرفه ای تولید محتوای شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است که خود دلیلی بر صحت اطلاعات درج شده است.

آیا شما هم صاحب یکی از دفاتر پیشخوان دولت عبدل آباد هستید ؟

اگر شما هم صاحب یکی از دفاتر پیشخوان دولت در منطقه عبدل آباد هستید و به ارتقای کسب و کار خود علاقمندید، می توانید از بخش (تماس با ما) برایمان پیام بگذارید و یا تماس بگیرید تا این امکان را برایتان فراهم کنیم تا با عکاسی اختصاصی از محل شما و تکمیل فایل اطلاعاتیتان، شما را بهتر به مخاطبان معرفی کنیم.

 اداره پست در زمره مهم ترین ارگان های کشور قرار دارد و بخش زیادی از حمل و نقل مرسوله ها و محموله های پستی را به انجام می رساند. اما خوب است بدانید که تمامی فعالیت های مربوط به پست توسط این نهاد دولتی انجام نمی پذیرد؛ بلکه علاوه بر آن برخی از شرکت های خصوصی هم در این حوزه فعالیت می کنند. یکی از خدمات ویژه این اداره را می توان مربوط به ارائه پست پیشتاز دانست که یکی از انواع پست هایی است که محدوده فعالیت آنها فقط به داخل کشور محدود نمی شود و ارسال محموله ها به خارج از کشور ارسال شوند را نیز بر عهده دارد.

مدت زمان تحویل مرسوله های پستی 

مدت زمان تحویل مرسوله در پست هایی که بین شهری باشند معمولا بین ۱۴ تا ۲۴ ساعت طول می کشد، اما اگر این پست ها بین شهری باشند و قرار باشد از شهری به شهر دیگر ارسال شوند، مدت زمان بیشتری برای ارسال مرسوله پستی نیاز است. مدت زمان ارسال کردن محموله ها به خارج از شهر معمولا بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول می کشد. تیپاکس به عنوان یک سرویس جدید پستی، قادر است با سیستم طراحی فروشگاه های اینترنتی هماهنگ شود و به کمک آن همه مرسولات پستی در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان می رسد. با وجود این که تیپاکس سرعت زیادی در ارسال کالا  دارد، اما نمی توان زمان دقیقی برای آن مشخص کرد و این فاصله زمانی بستگی به فاصله مبدا تا مقصد یا شرایط دیگر دارد. با این وجود متوسط زمان ارسال کالا توسط تیپاکس بین 12 تا 48 ساعت است.

معرفی دفاتر پستی
معرفی دفاتر پستی

خدمات پستی دفتر پیشخوان دولت عبدل آباد

1- سرویس پست ویژه

پست ویژه خدمتی است سریع که محل تحویل مرسوله از سوی مشتری تعیین شده و مراحل عملیاتی مربوط به آن بصورت خاص و ویژه و در مدت زمان ارائه خدمت در بازه های زمانی تعهد شده از سوی پست انجام می پذیرد. در این سرویس  محدوده ارائه خدمت از نظر مقصد به 4 گروه شهری، بین شهری درون استانی، بین شهری استان همجوار و بین شهری استان های غیر همجوار تقسیم شده است. درعین حال تعهدات توزیع مرسولات برای مقاصد شهری حداکثر 3 ساعت و برای مقاصد بین شهری حداکثر تا ساعت 10 یا 12 روز بعد از قبول مرسوله تعیین شده است.

2- سرویس پست پیشتاز

اگر سرعت در تحویل مرسوله پستی برای فرستنده مهم باشد، وی می تواند از این سرویس که دارای تعهد زمانی بوده و در بازه زمانی 1 روز برای مرسولات شهری و درون استانی و 2 الی 5 روز برای مراکز استان ها و سایر شهرستان ها توزیع می شود، استفاده کند.
مشتری باید برای استفاده از این تعهد زمانی، مرسوله خود را تا قبل از ساعت 11 صبح به باجه های پستی تحویل دهد.

3- سرویس پست سفارشی

چنانچه فرستنده تمایل داشته باشد هنگام تحویل مرسوله ( از نوع نامه، مطبوعات، کیسه مخصوص (جراید و مطبوعات)، بسته کوچک (حاوی هدیه و سوغات)) به پست، قبض رسید مزبور را دریافت نموده و هنگام تحویل مرسوله به گیرنده از وی امضاء اخذ شود، می تواند از این سرویس استفاده کند.
حداکثر وزن این مرسولات غیر از کیسه مخصوص مطبوعات (30 کیلو گرم) می تواند 2 کیلو گرم باشد و مشتری بایستی حتماً جهت ارسال مرسوله به باجه های پستی مراجعه کند.

4- سرویس دریافت گواهی کدپستی 10 رقمی

همان گونه که اطلاع دارید، کد پستی ۵ رقمی که پیش از این در آدرس نویسی بر روی مرسولات پستی به کار می‌رفت، به طور کامل جوابگوی نیاز به نوشتن نشانی نبود. از سوی دیگر؛ هر یک از سازمان‌ها و شرکت‌ها هم برای خود پلاک خاصی داشتند که باعث تداخل و سردرگمی در شناسایی پلاک‌ها می‌شد. بر همین اساس، طرح استفاده از کد پستی ده رقمی، پس از جمع‌آوری اطلاعات که طی یک دوره ۵ ساله (از ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵) انجام شد، نهایتا در سال ۱۳۷۶، مورد تصویب دولت و مجلس قرار گرفته و ابلاغ شد. بدین نحو که با افزودن ۵ رقم دیگر به کد پستی قبلی، برای هر مکانی اعم از مسکونی، تجاری یا اداری، یک کد منحصر به فرد در نظر گرفته شد. این سرویس هم اکنون به صورت آنلاین برای مشتریان قابل ارائه است.

دفتر پیشخوان خدمات دولت
دفتر پیشخوان خدمات دولت

پست پیشتاز

پست پیشتاز سریع‌ترین سرویس پستی است که تمامی عملیات پستی مربوط به آن از لحظه‌ قبول تا توزیع مرسوله در داخل و یا خارج از کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود؛ سرویس پست پیشتاز، تحویل و توزیع نامه‌ها را در سطح کشور حداقل در 24 ساعت و حداکثر در 48 ساعت به انجام می‌رساند.

شیوه کار نیز بدین شکل است که هر موسوله‌ پیشتاز دارای یک بارکد 10 و یا 20 رقمی است که امکان رهگیری آن از طریق سایت اینترنتی www.post.ir و پیام کوتاه شماره 2000441 برای همگان میسر است و با استفاده از آن می توان ارسال پستی را رهگیری کرد.

سرویس بیمه مرسولات با ارزش اظهار‌شده

این سرویس به منظور تامین نیاز مشتریان در خصوص مرسوله های مهم پستی نظیر ارسال وجه نقد، اسناد و اوراق بهادار و در جهت تضمین و امنیت محتویات مرسولات راه‌اندازی شده است. فرستندگان براساس نیاز و با توجه به ارزشمند ‌بودن محتویات مرسوله‌ی خود می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

در این سرویس، فرستنده، ارزش واقعی مرسوله‌ی خود را اعلام می‌کند و در ازای آن مبلغی از ارزش اظهار‌شده مرسوله را به تفکیک داخله و خارجه خواهد پرداخت؛ در صورت آسیب، فقدان یا ضایع‌ شدن این مرسولات، ادارات پست موظف هستند علاوه بر کرایه پرداخت‌شده، حداکثر برابر ارزش اظهار شده مرسوله را به فرستنده یا حسب مورد به گیرنده، غرامتی در خور ارزش اظهار شده مرسوله را پرداخت کنند.

2 راه عمومی برای فهمیدن هزینه ارسال

دو مورد از ساده‌ترین روش‌های محاسبه هزینه ارسال شامل این موارد می شوند:

  1. با شرکت پست ملی جمهوری اسلامی ایران تماس بگیرید و تعرفه را جویا شوید. همچنین در صورتی که به اینترنت دسترسی دارید، می توانید از طریق وب سایت شرکت ملی پست، قیمت را محاسبه کنید.
  2. روش دیگر تماس گرفتن یا مراجعه به وب سایت شرکت‌های خصوصی پست است که معمولا قسمتی در وبسایت خود را به محاسبه قیمت مرسوله اختصاص داده‌اند.

مجموعه دفاتر پستی و پیشخوان دولت عبدل آباد

مجموعه دفاتر پستی و پیشخوان دولت عبدل آباد با ارائه بهترین امکانات، این آمادگی را دارند که در خدمت شما عزیزان باشند.

شما همچنین برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران می تواندی به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

دفتر پیشخوان خدمات دولتی، بخش عمومی و غیر دولتی یا دفتر پیشخوان، به دفاتری گفته می‌شود که دولت برای ارائه خدمات الکترونیک به مردم در سطح کشور احداث کرده‌است. کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی موظفند خدمات الکترونیکی خود را از راه این دفاتر ارائه دهند. این دفاتر به دست بخش خصوصی اداره می‌شوند.

 

اين اداره كه واحدي خدماتي است وتابع قوانين ومقررات شركت پست جمهوري اسلامي ويكي از شركت هاي زير محموعه وزارت فن آوري و ارتباطات ميباشد و رسالت آن ايجاد ارتباط از طريق مكاتبات ميباشد ووظيفه اصلي قبول –ارسال و توزيع مرسولات پستي در سطح كشور و خارج از كشور ميباشد واصول كار براساس اعتماد –دقت وسرعت ودر چهار مرحله قبول –تجزيه –ارسال و توزيع ميباشد وميتواند با عقد قرارداد با كليه ادارات و سازمانها در زمينه هاي فوق اقدام نمايدواز واحدهاي خدماتي است كه در جهت كاهش ترافيك وآلودگي هوا و صرفه جويي در وقت وهزينه موثر ميباشد.

 
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا