advertise-leizer-beauty-ad

دفاتر پستی و پیشخوان علی آباد تهران

فهرست مطالب

دفاتر پستی و پیشخوان دولت علی آباد تهران

در این مطلب بر آنیم تا اطلاعات آموزشگاه های علی آباد را که در دسته بندی های مختلف اعم از دفتر پستی ،دفاتر پیشخوان دولت ، پست پیشتاز و … ارائه میشود و از کیفیت بالا و امکانات مناسب آموزشی برخوردار است ؛ به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا با بهترین دفاتر پستی و پیشخوان در جنوب تهران (محله علی آباد ) آشنا شوید.

روش جمع آوری اطلاعات دفاتر پستی و پیشخوان علی آباد

 

کارشناسان ما تلاش کرده‌اند تا با جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و یا به صورت حضوری، دفاتر پستی ، دفاتر پیشخوان علی آباد را به شما عزیزان معرفی کنند. این مهم توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

آیا شماهم صاحب یکی از آموزشگاه های محله علی آباد هستید؟

اگر شما هم از دسته صاحبان یک دفتر پیشخوان در محله علی آباد تهران هستید، می توانید از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا تماس بگیرید . همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما اطلاعات شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد

 اداره پست یکی از مهم ترین و زیربنایی ترین ارگان های رسمی و دولتی کشور است که مسئولیت جابجایی بخش زیادی از مرسوله ها را بر دوش می کشد. اما لازم است بدانید که تمامی فعالیت های مربوط به پست توسط این نهاد دولتی انجام نمی پذیرد؛ بلکه علاوه بر اداره پست بعضی از شرکت های خصوصی هم ارسال مرسوله ها را انجام می دهند. یکی از خدمات ویژه این اداره دولتی شامل ارائه پست پیشتاز است که از جمله پست هایی است که محدوده فعالیت آن ها فقط به داخل کشور محدود نمی شود و  می تواند محموله های مورد تقاضا را به خارج کشور نیز ارسال کند.

مدت زمان تحویل مرسوله های پستی 

مدت زمان ارسال برای پست هایی که بین شهری باشند بین ۱۴ ساعت تا ۲۴ ساعت خواهد بود؛ اما اگر این پست ها بین شهری باشند و قرار بر ارسال از شهری به شهر دیگر باشد، زمان بیشتری برای ارسال پست نیاز است. مدت زمان ارسال محموله ها به خارج از شهر معمولا بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت تخمین زده می شود. در عین حال تیپاکس یک سرویس جدید پستی است که قادر است با سیستم طراحی فروشگاه اینترنتی هماهنگ شود و به کمک آن همه مرسولات پستی را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان رساند. با وجود این که تیپاکس سرعت زیادی در ارسال کالا و رساندن آن به دست گیرنده دارد، اما نمی توان زمان دقیقی برای ارسال مرسوله ها توسط آن مشخص کرد و این فاصله زمانی بستگی به فاصله مبدا تا مقصد یا شرایط دیگر دارد. در عین حال متوسط زمان ارسال کالا توسط تیپاکس بین 12 تا 48 ساعت تلقی می شود.

معرفی دفاتر پستی
معرفی دفاتر پستی

خدمات پستی دفتر پیشخوان دولت علی آباد

1- سرویس پست ویژه

پست ویژه خدمتی سریع است که محل تحویل مرسوله از سوی خود مشتری تعیین شده و مراحل عملیاتی مربوط به آن نیز به صورت خاص و ویژه و در مدت زمان ارائه خدمت ( قبول و توزیع مرسوله ) در بازه های زمانی تعهد شده، انجام می پذیرد.  این سرویس هم اکنون قادر به ارائه خدمت از نظر مقصد در 4 گروه شهری ، بین شهری درون استانی ، بین شهری استان همجوار و بین شهری استانهای غیر همجوار است. تعهدات توزیع مرسولات برای مقاصد شهری حداکثر 3 ساعت و برای مقاصد بین شهری حداکثر تا ساعت 10 یا 12 روز بعد از قبول مرسوله می باشد.

2- سرویس پست پیشتاز

اگر سرعت در تحویل مرسوله پستی (اسناد و مدارک ، نمونه کالا تجاری) به گیرنده برای فرستنده دارای اهمیت باشد وی می تواند از این سرویس که دارای تعهد زمانی بوده و در بازه زمانی 1 روز برای مرسولات شهری و درون استانی و 2 الی 5 روز برای مراکز استان ها و سایر شهرستان ها توزیع می گردد، استفاده نماید.
مشتری محترم می بایستی برای استفاده از این تعهد زمانی مرسوله خود را تا قبل از ساعت 11 صبح به باجه های پستی تحویل نماید.

3- سرویس پست سفارشی

چنانچه فرستنده تمایل داشته باشدکه هنگام تحویل مرسولات خاص نظیرنامه، مطبوعات، کیسه مخصوص (جراید و مطبوعات)، بسته کوچک (حاوی هدیه و سوغات)) به پست، قبض رسید دریافت کند و همچنین هنگام تحویل مرسوله به گیرنده از وی امضاء اخذ شود، می تواند از این سرویس استفاده کند.
حداکثر وزن این مرسولات غیر از کیسه مخصوص مطبوعات (30 کیلو گرم) می تواند تا 2 کیلو گرم باشد و لازم است تا مشتری جهت ارسال مرسوله به باجه های پستی مراجعه کند.

4- سرویس دریافت گواهی کدپستی 10 رقمی

همان گونه که مستحضرید، کد پستی ۵ رقمی که پیش از این در آدرس نویسی بر روی مرسولات پستی به کار می‌رفت، نمی توانست نیاز به نوشتن نشانی را به طور کامل مرتفع سازد. به علاوه هر یک از سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز برای خود پلاک‌های خاصی داشتند که باعث بروز مشکلات عدیده و تداخل و سردرگمی در شناسایی پلاک‌ها می‌شد. از همین روی، طرح استفاده از کد پستی ده رقمی در سال ۱۳۷۶، مورد تصویب دولت و مجلس قرار گرفت. این طرح پس از جمع‌آوری اطلاعات یک دوره ۵ ساله (از ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵) اجرایی شد و مقرر شد تا با افزودن ۵ رقم دیگر به کد پستی قبلی، برای هر مکان اعم از مسکونی، تجاری یا اداری، یک کد منحصر به فرد و یگانه تعریف شود. این سرویس در حال حاضر به صورت آنلاین برای مشتریان پستی قابل ارائه می باشد.

دفتر پیشخوان خدمات دولت
دفتر پیشخوان خدمات دولت

پست پیشتاز

پست پیشتاز سریع‌ترین سرویس پستی است که می تواند کلیه‌ عملیات پستی مربوط به آن را از لحظه‌ قبول تا توزیع مرسوله در داخل و یا خارج از کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام رساند. سرویس پست پیشتاز، تحویل و توزیع نامه‌ها را در سطح کشور حداقل در 24 ساعت و حداکثر در 48 ساعت تضمین می کند.

در این روش پستی، هر موسوله‌ پیشتاز دارای یک بارکد 10 و یا 20 رقمی است که امکان رهگیری آن از طریق سایت اینترنتی به نشانی www.post.ir و یا ارسال پیام کوتاه به شماره 2000441 برای همگان جهت اطلاع از سرنوشت مرسوله ممکن است.

سرویس بیمه مرسولات با ارزش اظهار‌شده

این سرویس به منظور تامین نیاز مشتریان و با هدف تضمین و امنیت محتویات مرسولات شامل وجه نقد، اسناد و اوراق بهادار و … راه‌اندازی شده است. فرستندگان براساس نیاز و با توجه به ارزشمند ‌بودن محتویات ارسالی خود می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

در این سرویس فرستنده، ارزش واقعی مرسوله‌ی خود را اعلام می‌ دارد و در ازای آن هم مبلغی از ارزش اظهار‌شده مرسوله را به تفکیک ارسال داخله و خارجه می‌پردازد؛ در صورت آسیب، فقدان یا ضایع‌ شدن این مرسولات، ادارات پست مکلف هستند تا علاوه بر کرایه پرداخت‌شده، حداکثر برابر ارزش اظهار شده مرسوله را هم به فرستنده (یا حسب مورد گیرنده)، غرامت پرداخت کنند.

2 روش عمومی برای تخمین هزینه ارسال

دو تا از ساده‌ترین روش‌های محاسبه هزینه ارسال را از نظر می گذرانید:

  1. با شرکت پست ملی جمهوری اسلامی ایران تماس گرفته و جویای تعرفه های پستی شوید. در صورتی که به اینترنت دسترسی دارید، می توانید از طریق وب سایت شرکت ملی پست قیمت را محاسبه کنید.
  2. روش دیگر، تماس گرفتن یا مراجعه به وب سایت شرکت‌های خصوصی پست و تخمین هزینه ها از قسمت محاسبه قیمت مرسوله است.

مجموعه دفاتر پستی و پیشخوان دولت علی آباد

مجموعه دفاتر پستی علی آباد با ارائه و انجام خدمات متنوع و به روز و کارآمد ر خدمت مخاطبان عزیز خود می باشد.

ضمنا شما خواننده محترم برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

برای اکثر افراد انجام چهار تا شش جلسه لیزر موهای زائد با فاصله تقریبی شش هفته توصیه می شود. همچنین ممکن است یک یا دو بار در سال به یک جلسه اضافی برای تمدید آن نیاز داشته باشید.

 

ناحیه ای که قرار است لیزر شود باید ۲۴ ساعت قبل از وقت تعیین شده اصلاح شود. اگر جلسه اول تان می باشد، مقدار کوچکی مو را باقی بگذارید تا متخصص زیبایی بتواند جنس موهایتان را ببیند.

 
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا