advertise-leizer-beauty-ad

دفاتر پستی و پیشخوان نازی آباد تهران

فهرست مطالب

دفاتر پستی و پیشخوان دولت نازی آباد

برای راحتی شما عزیزان تمامی دفاتر پستی و پیشخوان دولت نازی آباد در دو بخش مستقل لیست شده اند که با کلیک قسمت زیر دو بخش دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پستی در نازی آباد را مشاهده میکنید که با کلیک بر روی هر کدام لیستی از تمامی موارد مربوطه در محله نازی آباد با نقشه و آدرس دقیق نمایش داده می شود :

دفاتر پستی و پیشخوان نازی آباد تهران

دفتر پیشخوان دولت نازی آباد

پیشخوان دولت چیست ؟ دفتر پیشخوان خدمات دولتی، بخش عمومی و غیر دولتی یا دفتر پیشخوان، به دفاتری گفته می‌شود که دولت برای ارائه خدمات

ادامه مطلب »
دفاتر پستی و پیشخوان نازی آباد تهران

آدرس پست پیشتاز و تیباکس نازی آباد – تفاوت پست پیشتاز و تیپاکس چیست ؟

آدرس پیشتاز و تیباکس نازی آباد آدرس 1: نازی آباد_خیابان اکبرمشهدی_ مجتمع تجاری لوتوس مال طبقه 1 ادرس 2:نازی آباد_میدان بازاردوم_بین نیکنام ونیکومرام آدرس3 :نازی

ادامه مطلب »

اطلاعات دفاتر پستی و پیشخوان نازی آباد را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

کارشناسان وب سایت نازی سرا با درک نیاز مخاطبین  منطقه نازی آباد به دارا بودن بانک اطلاعاتی مدون، نسبت به جمع آوری اطلاعات دفاتر پستی و پیشخوان دولت نازی آباد شامل دفتر پستی ،دفاتر پیشخوان دولت ، پست پیشتاز و … اقدام کرده است.

تیم نازی سرا تلاش داشته تا با جمع آوری اطلاعات مکفی از بستر اینترنت و یا مراجعه حضوری به دفاتر پستی  و دفاتر پیشخوان در منطقه نازی آباد، مراکز مهم این منطقه را به شما عزیزان معرفی کند. لازم به ذکر است که این کار تماما توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

اگر صاحب یکی از دفاتر پستی و پیشخوان محله نازی آباد هستید

اگر شماهم صاحب یکی از دفاتر پستی و پیشخوان دولت در محله نازی آباد هستید، پیشنهاد می کنیم تا معرفی بهتر کسب و کارتان را به ما بسپارید و از نتایج شگفتی آور آن منتفع شوید. برای این منظور می توانید از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا با شماره تلفن های اعلام شده، تماس بگیرید. همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما و تدوین حرفه ای منابع اطلاعاتی شما، اطلاعاتتان را به بانک اطلاعاتی دفاتر پستی و پیشخوان دولت نازی آباد اضافه خواهند کرد.

 اداره پست یکی از مهم ترین ارگان های کشور است. این اداره از نهاد های دولتی محسوی می شود و بخش زیادی از حمل و نقل مرسوله ها و عملیات مربوط به ارسال محموله ها توسط این اداره انجام می شود. لازم به ذکر است تمامی فعالیت های مربوط به پست، از سوی این نهاد دولتی انجام نمی پذیرد؛ بلکه بعضی از شرکت های خصوصی هم عملیات مربوط به ارسال مرسوله ها را انجام می دهند. یکی از خدمات ویژه اداره پست، ارائه خدمتی تحت عنوان پست پیشتاز است. پست پیشتاز یکی از انواع پست هایی است که محدوده فعالیت آنها فقط به داخل کشور محدود نمی شود و می تواند محموله هایی را هم که قرار است به خارج کشور ارسال شوند نیز تقبل کند.

مدت زمان تحویل مرسوله های پستی 

پست هایی که بین شهری باشند معمولا بین 14 تا ۲۴ ساعت طول می کشد تا به مقصد برسند؛ اما اگر این پست ها بین شهری باشند و قرار باشد از شهری به شهر دیگر ارسال شوند، مدت زمان بیشتری برای ارسال نیاز خواهد بود. مدت زمان ارسال محموله ها به خارج از شهر معمولا بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول می کشدو در این میان تیپاکس به عنوان یک سرویس جدید پستی قادر است با سیستم طراحی فروشگاه اینترنتی هماهنگ شود و مرسولات پستی را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان برساند. با وجود این که تیپاکس سرعت زیادی در ارسال کالا دارد؛ اما نمی توان زمان دقیقی برای آن مشخص کرد و این فاصله زمانی بستگی به فاصله مبدا تا مقصد یا شرایط دیگر دارد. با این وجود متوسط زمان ارسال کالا توسط تیپاکس بین 12 تا 48 ساعت برآورد می شود.

معرفی دفاتر پستی
معرفی دفاتر پستی

خدمات پستی دفتر پیشخوان دولت نازی آباد

1- سرویس پست ویژه

پست ویژه خدمتی است سریع که در آن محل تحویل مرسوله، توسط مشتری تعیین شده و مراحل عملیاتی مربوط به آن هم به صورت خاص و ویژه و طی مدت زمان ارائه خدمت ( قبول و توزیع مرسوله ) در بازه های زمانی تعهد شده از سوی پست انجام می پذیرد. در این سرویس هم اکنون محدوده ارائه خدمت از نظر مقصد به 4 گروه شهری ، بین شهری درون استانی ، بین شهری استان همجوار و بین شهری استانهای غیر همجوار تقسیم می شود. در عین حال تعهدات توزیع مرسولات برای مقاصد شهری حداکثر 3 ساعت و برای مقاصد بین شهری حداکثر تا ساعت 10 یا 12 روز بعد از قبول مرسوله تعیین شده است.

2- سرویس پست پیشتاز

اگر سرعت در تحویل مرسوله پستی (اسناد و مدارک ، نمونه کالا تجاری) به گیرنده برای فرستنده مهم باشد، وی می تواند از این سرویس که تعهد زمانی دارد و در بازه زمانی یک روز برای مرسولات شهری و درون استانی و 2 الی 5 روز برای مراکز استان ها و سایر شهرستان ها توزیع می گردد، استفاده کند.
مشتری برای استفاده از این تعهد باید مرسوله خود را تا قبل از ساعت 11 صبح به باجه های پستی تحویل نماید.

3- سرویس پست سفارشی

چنانچه فرستنده تمایل داشته باشد هنگام تحویل مرسوله ( از نوع نامه، مطبوعات، کیسه مخصوص (جراید و مطبوعات)، بسته کوچک (حاوی هدیه و سوغات)) به پست، قبض رسید دریافت کند و هنگام تحویل مرسوله نیز از گیرنده امضاء اخذ شود، می تواند از این سرویس استفاده کند.
حداکثر وزن مرسولات در این روش پستی (غیر از کیسه مخصوص مطبوعات که تا 30 کیلو گرم میتواند باشد) به میزان 2 کیلو گرم خواهد بود و نیاز است تا مشتری جهت ارسال مرسوله به باجه های پستی مراجعه نماید.

4- سرویس دریافت گواهی کدپستی 10 رقمی

کد پستی ۵ رقمی که پیش از این در آدرس نویسی بر روی مرسولات پستی به کار می‌رفت، نیاز به نوشتن نشانی را به طور کامل مرتفع نمی‌ساخت و از سوی دیگر هر یک از سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز برای خود پلاک‌های خاصی داشتند که به تداخل و سردرگمی در شناسایی پلاک‌ها منجر می‌شد. بنابراین طرح استفاده از کد پستی ده رقمی، پس از جمع‌آوری اطلاعات در یک دوره ۵ ساله (از ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵) سرانجام در سال ۱۳۷۶، مورد تصویب دولت و مجلس قرار گرفته و ابلاغ رسمی شد. بدین نحو که با افزودن ۵ رقم دیگر به کد پستی قبلی، برای هر مکانی اعم از مسکونی، تجاری یا اداری، یک کد منحصر به فرد و یگانه در نظر گرفته شد. این سرویس به صورت آنلاین برای مشتریان قابل ارائه می باشد.

دفتر پیشخوان خدمات دولت
دفتر پیشخوان خدمات دولت

پست پیشتاز

پست پیشتاز سریع‌ترین سرویس پستی است و کلیه‌ عملیات پستی مربوط به آن از لحظه‌ قبول تا توزیع مرسوله در داخل و یا خارج از کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود؛ تحویل و توزیع نامه‌ها در این روش در سطح کشور حداقل در 24 ساعت و حداکثر در 48 ساعت انجام می‌شود.

هر موسوله‌ پیشتاز یک بارکد 10 و یا 20 رقمی دارد که امکان رهگیری آن از طریق سایت اینترنتی www.post.ir و پیام کوتاه به شماره 2000441 جهت اطلاع از سرنوشت مرسوله میسر است.

سرویس بیمه مرسولات با ارزش اظهار‌شده

این سرویس به منظور تامین نیاز مشتریان و جهت ارسال وجه نقد، اسناد و اوراق بهادار و در مسیر تضمین و امنیت محتویات مرسولات راه‌اندازی شده است و با بهره گیری از ان، فرستندگان می توانند براساس نیاز و با توجه به ارزشمند ‌بودن محتویات مرسوله‌ی خود از این سرویس استفاده کنند.

در این سرویس همچنین فرستنده، ارزش واقعی مرسوله‌ی خود را اعلام می‌دارد و در ازای آن نیز مبلغی از ارزش اظهار‌شده مرسوله را به تفکیک داخله و خارجه خواهد پرداخت؛ در صورت آسیب، فقدان یا ضایع‌ شدن این مرسولات، ادارات پست موظفند تا علاوه بر کرایه پرداخت‌شده، حداکثر برابر ارزش اظهار شده مرسوله را هم به عنوان غرامت کالا به فرستنده یا گیرنده،‌ پرداخت کنند.

2 راهکار عمومی برای تخمین هزینه ارسال مرسوله

دو تا از ساده‌ترین روش‌های محاسبه هزینه ارسال را در پی می خوانید:

  1. با شرکت پست ملی جمهوری اسلامی ایران تماس بگیرید و تعرفه ارسال پستی را جویا شوید. همچنین در صورتی که به اینترنت دسترسی دارید، می توانید از طریق وب سایت شرکت ملی پست، قیمت را محاسبه کنید.
  2. روش دیگر تماس گرفتن یا مراجعه به وب سایت شرکت‌های خصوصی پست است. زیرا بیشتر شرکت‌های پستی قسمتی را در وبسایت خود به محاسبه قیمت مرسوله اختصاص داده‌اند.

مجموعه دفاتر پستی و پیشخوان دولت نازی آباد

مجموعه دفاتر پستی و پیشخوان دولت نازی آباد هم اکنون با ارائه بهترین امکانات در خدمت شما عزیزان هستند. دفاتر پستی نازی آبادهمچنین انجام خدمات متنوع و به روز پستی برای شما عزیزان را تضمین می کنند.

در ضمن برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

دفتر پیشخوان خدمات دولتی، بخش عمومی و غیر دولتی یا دفتر پیشخوان، به دفاتری گفته می‌شود که دولت برای ارائه خدمات الکترونیک به مردم در سطح کشور احداث کرده‌است. کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی موظفند خدمات الکترونیکی و حضوری خود را از راه این دفاتر ارائه دهند. این دفاتر به دست بخش خصوصی اداره می‌شوند.

اين اداره كه واحدي خدماتي است وتابع قوانين ومقررات شركت پست جمهوري اسلامي ويكي از شركت هاي زير محموعه وزارت فن آوري و ارتباطات ميباشد و رسالت آن ايجاد ارتباط از طريق مكاتبات ميباشد ووظيفه اصلي قبول –ارسال و توزيع مرسولات پستي در سطح كشور و خارج از كشور ميباشد واصول كار براساس اعتماد –دقت وسرعت ودر چهار مرحله قبول –تجزيه –ارسال و توزيع ميباشد وميتواند با عقد قرارداد با كليه ادارات و سازمانها در زمينه هاي فوق اقدام نمايدواز واحدهاي خدماتي است كه در جهت كاهش ترافيك وآلودگي هوا و صرفه جويي در وقت وهزينه موثر ميباشد.

 
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا