advertise-leizer-beauty-ad

دکتر هوشنگ گرگانی متخصص کودکان نازی آباد

دکتر هوشنگ گرگانی متخصص کودکان در نازی اباد

دکتر هوشنگ گرگانی متخصص بیماری های کودکان (اطفال) هستند. مطب دکتر هوشنگ گرگانی در شهر تهران است. نوبت دهی اینترنتی، مشاوره اینترنتی و مشاوره تلفنی دکتر هوشنگ گرگانی در سامانه میهن پزشک فعال است یا می توانید فعال شدن سرویس های اینترنتی مانند نوبت دهی را از دکتر هوشنگ گرگانی درخواست کنید دکتر هوشنگ گرگانی متخصص کودکان در نازی اباد شما می توانید برای دریافت نوبت از دکتر هوشنگ گرگانی متخصص بیماری های کودکان (اطفال) وارد سامانه میهن پزشک شوید و نوبت خود را ثبت نمایید. درصورت فعال نبودن سرویس نوبت دهی می توانید با شماره تلفن های دکتر هوشنگ گرگانی تماس بگیرید. از طریق سامانه میهن پزشک آدرس، شماره تلفن و نظرات بیماران دکتر هوشنگ گرگانی را مشاهده کنید.

دکتر گرگانی متخصص کودکان

محل دقیق و تلفن دکتر گرکانی

آدرس مطب : تهران انتهای خط نازی آباد،اول خیابان خالقی پور، پلاک 184 ،ساختمان پزشکان بامداد، طبقه 2

شماره تماس :۰۲۱۵۵۳۱۱۵۳۰

نوبت دهی اینترنتی : کلیک کنید


متخصص کودکان
دکتر گرگانی متخص کودکان

چقدر سریع میتوانم از دکتر هوشنگ گرگانی نوبت بگیرم؟

دکتر هوشنگ گرگانی متخصص کودکان در نازی اباد معمولا، امکان نوبت دهی برای دکتر هوشنگ گرگانی طی ۷ روز آینده در میهن پزشک امکان پذیر میباشد. جهت گرفتن نوبت از دکتر هوشنگ گرگانی به باکس نوبت دهی بالای پروفایل مراجعه کنید.

آیا دکتر هوشنگ گرگانی بیمار جدید قبول میکند؟

بله، اگر قبلا به دکتر هوشنگ گرگانی مراجعه نکرده اید هیچ مشکلی نیست. میتوانید به عنوان بیمار جدید مراجعه کنید.

آیا دکتر هوشنگ گرگانی بیمه من را قبول میکند؟

دکتر هوشنگ گرگانی متخصص کودکان

با توجه به متغیر بودن درخواست و شرایط هر بیمار و نوع بیمه آن ها برای اطلاعات بیشتر باید با دکتر هوشنگ گرگانی تماس بگیرید و شخصا این مساله را مطرح نمایید. توجه داشته باشید فقط در شرایط خاص و برای خدمات درمانی ممکن است بیمه پذیرفته شود.

آیا میتوانم از دکتر هوشنگ گرگانی اینترنتی نوبت بگیرم؟

دکتر هوشنگ گرگانی متخصص کودکان در نازی اباد

برای نوبت دهی اینترنتی از دکتر هوشنگ گرگانی میتوانید از باکس بالای پروفایل میهن پزشک شرایط و مقررات نوبت دهی را مشاهده نمایید. در صورت فعال بودن نوبت دهی اینترنتی دکتر هوشنگ گرگانی میتوانید آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

شاخه فعالیت دکتر هوشنگ گرگانی چیست؟

دکتر هوشنگ گرگانی متخصص بیماری های کودکان (اطفال) میباشد. برای آشنایی بیشتر با متخصص بیماری های کودکان (اطفال) بهتر است بدانید تخصص اطفال که از شاخه‌های اصلی پزشکی می‌باشد به طور اختصاصی به مسائل رشد و بیماری‌های کودکان می‌پردازد. تخصص اطفال در برگیرنده مسائل تندرستی کودک از زمان نوزادی تا بزرگ‌سالی است. متخصص اطفال با تمام جنبه‌های پرورش کودک برای رشدی سالم تا بزرگسالی سروکار دارد. اطفال ممکن است در بدو تولد دچار بیماری‌هایی من جمله شکاف کام و لب و یا ناهنجاری‌های قلبی و کلیوی باشد و یا در دوران کودکی دچار بیماری‌های آشکار و یا پنهان شوند، در این ایام مراجعه دبه پزشک اطفال می‌تواند از نگرانی‌های والدین بکاهد.

دکتر گرکانی متخصص کودکان

برای چه خدماتی میتوانم به دکتر هوشنگ گرگانی مراجعه کنم؟

از جمله خدماتی که میتوانید از دکتر هوشنگ گرگانی دریافت کنید واکسیناسیون اطفال، تشخیص و درمان و پیشگیری بیماری های اطفال، رژیم غذایی و بهداشتی جهت تنظیم رشد کودکان، تشخیص و درمان مشکلات رایج روان پزشکی اطفال، ختنه و چکاپ ماهانه نوزادان و … میباشد.


مطالب مرتبط :

به اینیستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا