advertise-leizer-beauty-ad

رستوران های خانی آباد تهران

فهرست مطالب

رستوران های خانی آباد تهران

رستوران گل نرگس خانی آباد

رستوران گل نرگس خانی آباد رستوران گل نرگس خانی آباد یکی از بهترین رستوران در خانی آباد تهران می باشد که در تهیه غذا از

ادامه مطلب »
رستوران های خانی آباد تهران

رستوران لوکس میثم خانی آباد

رستوران لوکس میثم خانی آباد رستوران لوکس میثم خانی آباد یکی از بهترین رستوران در خانی آباد تهران می باشد که در تهیه غذا از

ادامه مطلب »
رستوران های خانی آباد تهران

رستوران فاخر خانی آباد

رستوران فاخر خانی آباد رستوران فاخر خانی آباد یکی از بهترین رستوران در خانی آباد تهران می باشد که در تهیه غذا از بهترین مواد

ادامه مطلب »
رستوران های خانی آباد تهران

رستوران سن یه خانی آباد

رستوران سن یه خانی آباد رستوران سن یه خانی آباد یکی از بهترین رستوران در خانی آباد تهران می باشد که در تهیه غذا از

ادامه مطلب »
رستوران های خانی آباد تهران

رستوران بزرگمهر(پناهی) خانی آباد

رستوران بزرگمهر(پناهی) خانی آباد رستوران بزرگمهر(پناهی) خانی آباد یکی از بهترین رستوران در خانی آباد تهران می باشد که در تهیه غذا از بهترین مواد

ادامه مطلب »

رستوران های خانی آباد تهران

در این مطلب بر آنیم تا اطلاعات رستوران های خانی آباد را که در دسته بندی های مختلف اعم از انواع رستوران ، سفره خانه ، کبابی ها و … ارائه میشود و از کیفیت بالا و امکانات مناسب برخوردار است ؛ به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران ها در جنوب تهران (محله خانی آباد) آشنا شوید.

روش جمع آوری اطلاعات رستوران های خانی آباد

کارشناسان ما تلاش کرده‌اند تا با جمع آوری اطلاعات رستوران های خانی آباد از بستر اینترنت و یا به صورت حضوری از رستوران ها ، چلوکبابی ها و …، بهترین رستوران های این منطقه را به شما عزیزان معرفی کنند. این مهم توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است

آیا شماهم صاحب یک رستوران در خانی آباد هستید ؟

اگر شماهم صاحب یک رستوران یا کبابی در محله خانی آباد هستید، می توانید از بخش (تماس با ما) با ما در ارتباط باشید؛ همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما اطلاعات شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

کیفیت رستوران های خانی آباد

خانی آباد یکی از محله های جنوبی تهران است که بهترین رستوران ها در تهران را در خود جای داده و در تهیه غذاهای آن از بهترین مواد اولیه استفاده می شود. اولویت های مهم این رستوران ها قیمت مناسب و سرعت عمل در ارایه سرویس در کنار کیفیت بالای خدمات و خوراک است که این امر با توجه به در اختیار داشتن ماشین آلات و تجهیزات به روز دنیا در مجموعه آشپزخانه های صنعتی این رستوران ها مقدور است. این موضوع در عین حال توانسته تا موجب افزایش ظرفیت تولید و تنوع بیشتر سرویس دهی رستوران های خانی آباد شود.

سرویس دهی و ارائه خدمات نهار و شام شرکت ها و موسسات با روش های مختلف پخت در محل و سرو در محل و غذای بسته بندی شده ایمن و بهداشتی؛ از دیگر امکاناتی است که توسط رستوران های خانی آباد ارائه می شود.

امکانات و انتظارات از یک رستوران خوب

یک رستوران خوب با آشپزان ماهر و تیم حرفه‌ای مهمانداران، می تواند انتظارات شما را در برگزاری مراسم  سازمانی، تولد و عقد و دیگر مراسم های خانوادگی و دوستانه برآورده کند. این رستوران ها برای هر ذائقه‌ای منوی کاملی تدارک دیده اند و امکانات رفاهی گوناگونی همچون سالن های VIP، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودکان، موسیقی زنده، همراهی سالمندان و افراد کم‌توان و… را برای راحتی بیشتر مهمانان به ارمغان می آورند.

از دیگر پتانسیل های رستوران های خانی آباد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– استفاده از مواد اولیه مرغوب و تهیه روزانه خوراک
– محیط بسیار شاد و زیبا و قرار گرفتن در فضایی کاملا سنتی و آرام
– امکان برگزاری مراسم و مهمانی ها با هماهنگی قبلی

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

انواع غذاخوری ایرانی

سفره‌خانه

سفره‌خانه نوع خاصی از رستوران با محیط و معماری سنتی ایرانی است که در آن انواع خوراک های سنتی ایرانی طبخ می‌شود.

طباخی

طباخی که در اصطلاح عامیانه کله‌پزی نامیده می شود؛ نوعی از غذاخوری سنتی ایرانی است که در آن غذاهای سنگین و پرحجم مانند کله‌پاچه، خوراک مغز، خوراک زبان و … تهیه و ارائه می شود.

دیزی‌سرا

مکانی است که به صورت خاص و حرفه‌ای به عرضه و توزیع نوعی خوراک سنتی ایرانی به نام دیزی یا همان آبگوشت می‌پردازد. دیزی معمولاً در ظروف سفالی و لعاب دار طبخ آماده و سرو می‌شود که در این صورت به دیزی سنگی معروف است. نوعی دیگری از آبگوشت(شوربا یا دیزی یا پیتی) یکی از غذاهای سنتی ایران است. در طبخ آبگوشت از گوشت و دنبه گوسفند، گوجه فرنگی و یا رب گوجه فرنگی و برخی حبوبات نظیر نخود و لوبیا استفاده می‌شود. 

به بیان دیگر: آبگوشت خوراکی رقیقی است که از پختن گوشت و پیاز و سیب زمینی و حبوبات درست می‌شود و آن را در دو مرحله می‌خورند. اول آب آن را با تکه‌های نان مخلوط کرده (تلیت) و دوم بقیه مواد را می‌توان با گوشت‌کوب کاملاً کوبیده یا نکوبیده با نان، پیاز و چاشنی مانند ترشی و سبزی خوردن میل می‌کنند. در صورت پخته شدن آبگوشت در ظروف سنگی آن را دیزی سنگی می‌نامند. دیزی یکی از غذاهای محلی همدان به‌شمار می‌آید.

چایخانه

از مکان‌هایی است که عموما به عرضه‌ چای و دمنوش‌های ایرانی و گاه شرقی در فرمتی سنتی مانند سرو در استکان کمر باریک و رسوم خاص می پردازد. امروزه با گسترش کافه و کافی شاپ‌ها این مکان‌ها عموما از رونق افتاده اند.

چلوکبابی

چلوکبابی محل طبخ و صرف انواع چلوکباب و خورش‌های ایرانی یا جگر و دل و قلوه گوسفندی است. در عین حال کباب یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی بین ایرانیان و نیز در بین گردشگران‌ خارجی به حساب می‌آید.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

لذت تجربه یک شب زیبا در کنار دوستان و خانواده

وقتی برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌رویم، توقع داریم که کیفیت مطلوبی را تجربه کنیم. منظور از کیفیت، هم کیفیت غذا و هم سرویس دهی و محیط رستورانی است، تا بتوانیم از غذاها نهایت لذت را ببریم. شاید انتخاب یک رستوران خوب در خانی آباد، که در هر کوچه و خیابان آن رستوران و غذاخوری دایر است، کار دشواری باشد، اما چنانچه ساکن تهران هستید، یا از شهرهای دیگر برای گردش و تفریح به تهران آمده‌اید و قصد رفتن به یک رستوران مناسب را دارید، می توانید با نازی سرا همراه شوید تا با بهترین رستوران های تهران آشنا شده و یک وعده غذای عالی و لذیذ را در کنار عزیزانتان نوش جان کنید.

مجموعه رستوران ها و سفره خانه ها در خانی آباد

مجموعه رستوران ها و سفره خانه های خانی آباد، ضمن ارائه بهترین کیفیت غذا و مجهزترین امکانات در خدمت شما عزیزان  است. رستوران ها و سفره خانه ها خانی آباد تمام امکانات به روز دنیا و غذاهای متنوعی را با  هدف سلامت جسم و تناسب اندام، به مشتریان خود ارائه می دهد.

در صورت تمایل به دریافت آخرین اخبار و مطالب از محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

کیفیت غذا ,  محیط رستوران , برخورد کارکنان رستوران ,  پاکیزگی رستوران , تهویه رستوران , دکوراسیون رستوران ,  قیمت غذاها و …

 
  • خوش آمد گویی با یک لبخند و حالت دوستانه
  • میهمان ها را به میز مورد نظر هدایت کرده و مطمئن شوید که در آنجا راحت هستند
  • آوردن آب ، منو و مواردی ازقبیل میوه، چپیس 
  • به مهمان یا مشتری اجازه دهید با خیال راحت منو را نگاه کرده و اگر سوالی دارد از شما بپرسد
  • سفارش های مهمان را در زمان مناسب گرفته و بلافاصله به آشپزخانه اطلاع دهید
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا