advertise-leizer-beauty-ad

رستوران های صالح آباد تهران

فهرست مطالب

رستوران های صالح آباد تهران

مطبخ بانو ریحان صالح آباد

مطبخ بانو ریحان صالح آباد مطبخ بانو ریحان صالح آباد یکی از بهترین تهیه غذاها در صالح آباد تهران می باشد که در تهیه انواع

ادامه مطلب »
رستوران های صالح آباد تهران

رستوران بن بست صالح آباد

رستوران بن بست صالح آباد رستوران بن بست صالح آباد یکی از بهترین رستوران در صالح آباد تهران می باشد که در تهیه غذا از

ادامه مطلب »
رستوران های صالح آباد تهران

رستوران بابک صالح آباد

رستوران بابک صالح آباد رستوران بابک صالح آباد یکی از بهترین رستوران در صالح آباد تهران می باشد که در تهیه غذا از بهترین مواد

ادامه مطلب »
رستوران های صالح آباد تهران

چلوکبابی فدک صالح آباد

چلوکبابی فدک صالح آباد چلوکبابی فدک صالح آباد یکی از بهترین کبابی ها در صالح آباد تهران می باشد که در تهیه انواع کباب از

ادامه مطلب »

رستوران های صالح آباد تهران

اگر درصددید که اطلاعات جامعی از رستوران های صالح آباد، سفره خانه ، کبابی ها و … داشته باشید، در کنار ما باشید تا به روزترین و با کیفیت ترین اطلاعات مورد درخواستتان را به شما ارائه کنیم. در این مطلب قصد داریم تا بهترین رستوران ها در جنوب تهران (محله صالح آباد) را به شما عزیزان معرفی کنیم.

شیوه جمع آوری اطلاعات رستوران های صالح آباد

صالح آباد شامل رستوران های بسیاری است که عمدتا به دلیل موقعیت جغرافیایی این منطقه و دسترسی های آن است. رستوران های معتبر ، بهداشتی و با کیفیت غذاهای مناسب بسیاری در این محل وجود دارد.

کارشناسان تحلیل محتوای وب سایت نازی سرا تلاش کرده‌اند تا با جمع آوری اطلاعات از دو شیوه متداول؛ بستر اینترنت و مراجعه حضوری به رستوران ها، چلوکبابی ها و فست فودها، مراکز خدماتی تفریحی صالح آباد را به شما معرفی کنند. این تلاش تماما از سوی مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

آیا شماهم صاحب یک رستوران در صالح آباد هستید ؟

اگر شماهم صاحب یک رستوران یا کبابی در محله صالح آباد هستید و در نظر دارید تا اطلاعات جامعی راجع به کسب و کار خودتان به مخاطبان ارائه کنید؛ می توانید از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا از طریق دیگر راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید . همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما در اسرع وقت، بانک اطلاعاتی جذابی از مجموعه تفریحی خدماتی شما را به سایت اضافه خواهند کرد.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

کیفیت رستوران های صالح آباد

صالح آباد از محله های قدیمی تهران است که گروهی از بهترین رستوران ها را در خود جای داده است. رستوران دراران این منطقه در تهیه غذا از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند. اولویت های مهم صاحبان این رستوران ها، ارائه غذا با قیمت مناسب و همینطور سرعت عمل در ارایه سرویس در کنار کیفیت بالا می باشد که این امر به نوبه خود افزایش ظرفیت تولید و تنوع بیشتر سرویس دهی را ممکن ساخته است.

ارائه سرویس های خدمات نهار و شام به شرکت ها و موسسات که با روشهای مختلف پخت در محل و سرو در محل و غذای بسته بندی شده ایمن و بهداشتی، صورت می گیرد، رستوران های صالح آباد را آماده پاسخگویی به قشر قابل توجهی از مخاطبان کرده است.

یک رستوران خوب چه امکاناتی دارد

یک رستوران خوب در وهله اول از آشپزان ماهر و تیم مهمانداران حرفه‌ای برخوردار است و می تواند انتظارات مشتریان خود را در برگزاری مراسم  سازمانی، تولد، مراسم خانوادگی و دوستانه برآورده می‌کنند. این رستوران ها معمولا برای هر ذائقه‌ای منوی کاملی تدارک دیده‌ اند و امکانات رفاهی گوناگونی همچون سالن های VIP، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودکان، موسیقی زنده، همراهی سالمندان و افراد کم‌توان و… را برای راحتی بیشتر مهمانان خود در نظر دارند.

در کنار این عوامل می توان از استفاده از مواد اولیه مرغوب و تهیه روزانه غذا، داشتین محیطی شاد و خاطره انگیز و همچنین امکان برگزاری مراسم و مهمانی ها با هماهنگی قبلی به عنوان دیگر ویژگی های یک رستوران خوب یاد کرد.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

انواع غذاخوری در ایرانی

سفره‌خانه

سفره‌خانه به نوع خاصی از رستوران اتلاق می شود که با محیط و معماری سنتی ایرانی بوده و در آن خوراک های سنتی ایرانی پخته و ارائه می‌شود.

طباخی

طباخی یا همان کله پزی، گونه‌ای از غذاخوری سنتی ایرانی است که در آن غذاهای سنگین و پرحجمی مانند کله‌پاچه، خوراک مغز، خوراک زبان و … طبخ و ارائه می‌شود.

دیزی‌سرا

مکانی است که به صورت خاص و حرفه‌ای به عرضه و توزیع نوعی خوراک سنتی ایرانی موسوم به دیزی(آبگوشت) می‌پردازد. این غذا معمولاً در ظروف سفالی طبخ می شود که به آن دیزی سنگی می گویند. آبگوشت(شوربا یا دیزی یا پیتی) یکی از غذاهای سنتی ایران است که در طبخ آن از گوشت و دنبه گوسفند، برخی حبوبات از قبیل نخود و لوبیا و سیب زمینی و پیاز استفاده می‌شود. 

آب گوشت را معمولا در دو مرحله می‌خورند؛ اول آب آن را با تکه‌های نان مخلوط کرده، می‌خورند که به آن تلیت می گویند و بقیه مواد را می‌توان با گوشت‌کوب کاملاً کوبیده یا نکوبیده با نان، پیاز و چاشنی مانند ترشی و سبزی خوردن میل کرد که به آن گوشت کوبیده می گویند. در صورت پخته شدن در ظروف سنگی به آن دیزی سنگی می‌گویند. دیزی یکی از غذاهای محلی همدان به‌شمار می‌آید.

چایخانه

از مکان‌هایی است که عموما به عرضه‌ چای یا دمنوش‌های ایرانی و گاه شرقی به روشی سنتی مانند سرو در استکان کمر باریک می پردازد. امروزه دیگر با گسترش کافه و کافی شاپ‌ها این مکان‌ها از رونق افتاده اند و تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست داده اند.

چلوکبابی

چلوکبابی محل طبخ و صرف انواع چلوکباب و خورش‌های ایرانی یا غذاهای دیگری همچون جگر و دل و قلوه گوسفندی است. بدون شک کباب یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی چه در میان ایرانیان و چه در میان گردشگران‌ خارجی است.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

تجربه یک شب زیبا در کنار دوستان و خانواده

اگر برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌روید، اولین چیزی که انتظار دارید، مراجعه به مکانی است که از غذاهای باکیفیت و سرویس دهی مطلوب در محیط رستورانی برخوردار باشد. شاید انتخاب یک رستوران خوب در صالح آباد، که در هر کوچه و خیابان آن شاهد یک رستوران و غذاخوری هستیم، کار بسیار سختی باشد؛ اما تیم نازی سرا برای شما که ساکن تهران هستید، یا از شهرهای دیگر برای گردش و تفریح به تهران آمده‌اید و قصد رفتن به یک رستوران مناسب را دارید، مطلب کاملی آماده کرده است تا با مطالعه آن با بهترین رستوران های تهران آشنا شده و از تجربه یک وعده غذای عالی و لذیذ را در کنار عزیزانتان بهره مند شوید.

مجموعه رستوران ها و سفره خانه های صالح آباد

مجموعه رستوران ها و سفره خانه های صالح آباد، بهترین کیفیت غذا را ارائه داده و با در اختیار داشتن امکانات به روز تفریحی، غذاهای متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهند.

در کنار مطالعه این مطلب، چنانچه مایل به دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

کیفیت غذا ,  محیط رستوران , برخورد کارکنان رستوران ,  پاکیزگی رستوران , تهویه رستوران , دکوراسیون رستوران ,  قیمت غذاها و …

  • خوش آمد گویی با یک لبخند و حالت دوستانه
  • میهمان ها را به میز مورد نظر هدایت کرده و مطمئن شوید که در آنجا راحت هستند
  • آوردن آب ، منو و مواردی ازقبیل میوه، چپیس 
  • به مهمان یا مشتری اجازه دهید با خیال راحت منو را نگاه کرده و اگر سوالی دارد از شما بپرسد
  • سفارش های مهمان را در زمان مناسب گرفته و بلافاصله به آشپزخانه اطلاع دهید
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا