advertise-leizer-beauty-ad

رستوران های عبدل آباد تهران

فهرست مطالب

رستوران های عبدل آباد تهران

مطبخ بهروز عبدل آباد

مطبخ بهروز عبدل آباد مطبخ بهروز عبدل آباد یکی از بهترین تهیه غذاها در عبدل آباد تهران می باشد که در تهیه انواع کباب از

ادامه مطلب »
رستوران های عبدل آباد تهران

طباخی گلستان عبدل آباد

طباخی گلستان عبدل آباد طباخی گلستان عبدل آباد یکی از بهترین تهیه غذاها در عبدل آباد تهران می باشد که در تهیه انواع کباب از

ادامه مطلب »
رستوران های عبدل آباد تهران

سفره خانه سبلان عبدل آباد

سفره خانه سبلان عبدل آباد سفره خانه سبلان عبدل آباد یکی از بهترین سفره خانه ها در عبدل آباد تهران می باشد که در تهیه

ادامه مطلب »
رستوران های عبدل آباد تهران

رستوران میلاد عبدل آباد

رستوران میلاد عبدل آباد رستوران میلاد عبدل آباد یکی از بهترین رستوران در عبدل آباد تهران می باشد که در تهیه غذا از بهترین مواد

ادامه مطلب »
رستوران های عبدل آباد تهران

رستوران خان باجی عبدل آباد

رستوران خان باجی عبدل آباد رستوران خان باجی عبدل آباد یکی از بهترین رستوران در عبدل آباد تهران می باشد که در تهیه غذا از

ادامه مطلب »
رستوران های عبدل آباد تهران

رستوران پرشین گلف عبدل آباد

رستوران پرشین گلف عبدل آباد رستوران پرشین گلف عبدل آباد یکی از بهترین رستوران در عبدل آباد تهران می باشد که در تهیه غذا از

ادامه مطلب »
رستوران های عبدل آباد تهران

رستوران آتاجان عبدل آباد

رستوران آتاجان عبدل آباد رستوران آتاجان عبدل آباد یکی از بهترین رستوران در عبدل آباد تهران می باشد که در تهیه غذا از بهترین مواد

ادامه مطلب »
رستوران های عبدل آباد تهران

جگرسرای دوستان عبدل آباد

جگرسرای دوستان عبدل آباد جگرسرای دوستان عبدل آباد یکی از جگرکی های معروف در عبدل آباد تهران می باشد که در تهیه انواع کباب از

ادامه مطلب »
رستوران های عبدل آباد تهران

جوجه ترافیک تک عبدل آباد

جوجه ترافیک تک عبدل آباد جوجه ترافیک تک عبدل آباد یکی از بهترین کبابی ها در عبدل آباد تهران می باشد که در تهیه انواع

ادامه مطلب »

رستوران های عبدل آباد تهران

ما در جهت رفاه حال مخاطبان محله عبدل آباد سعی کرده ایم تا در این مطلب با جمع آوری اطلاعات رستوران های عبدل آباد شامل انواع رستوران ، سفره خانه ، کبابی ها و …،  فهرستی از بهترین رستوران ها در جنوب تهران (محله عبدل آباد) را به شما عزیزان معرفی کنیم .

روش گردآوری اطلاعات رستوران های عبدل آباد

عبدل آباد به علت موقعیت جغرافیایی، ضمن دارا بودن مراکز خرید و پاساژها، از رستوران های معتبر و بهداشتی، که انواع غذای با کیفیت را عرضه می کنند، برخوردار می باشد.

تیم تولید محتوای نازی سرا برای ارائه فهرستی از بهترین رستوران های این منطقه، نسبت به جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و یا مراجعه حضوری به رستوران ها ، چلوکبابی ها و فست فودها اقدام کرده است. این فرآیند کاری از سوی مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای نیز بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

اگر شماهم صاحب یکی از رستوران های محله عبدل آباد هستید…

اگر شماهم صاحب یکی از رستوران ها واقع در محله عبدل آباد هستید، می توانید، اطلاعات مستدلی از مکان شغلی خود را در اختیار علاقمندان قرار دهید. برای این منظور کافی است تا از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا تماس بگیرید. همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل کسب شما، اطلاعات شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

کیفیت رستوران های عبدل آباد

عبدل آباد یکی از محله های قدیمی تهران است که از رستوران های خوبی نیز برخوردار است؛ رستوران هایی که در تهیه غذا از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند و  اولویت آن ها،‌تامین غذا با قیمت مناسب و سرعت عمل در ارایه سرویس در کنار کیفیت بالا است که البته این موضوع  امروزه و به مدد در اختیار داشتن ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا در مجموعه آشپزخانه های صنعتی این رستوران ها ممکن شده است. از سوی دیگر این امر باعث موجب افزایش ظرفیت تولید و تنوع بیشتر در سرویس دهی خواهد شد.

سرویس دهی در خصوص خدمات نهار و شام شرکت ها و موسسات نیز با روش های مختلف پخت در محل و سرو در محل و غذای بسته بندی شده ایمن و بهداشتی، از سوی رستوران های عبدل آباد انجام می شود.

انتظارات از یک رستوران خوب

یک رستوران خوب در وهله اول به مدد آشپزان ماهر و تیم مهمانداران حرفه‌ای خود تعریف می شود. این رستوران ها قادرند تا انتظارات شما را در برگزاری مراسم سازمانی، تولد و عقد و دیگر مراسم های خانوادگی و دوستانه برآورده کرده و امکان تجربه غذایی دلخواه، مطابق با هر ذائقه‌ای را فراهم می سازد. تعبیه امکانات رفاهی گوناگونی همچون سالن های VIP، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودکان، موسیقی زنده، همراهی سالمندان و افراد کم‌توان و… که در راستای راحتی بیشتر مهمانان ارائه می شود، رستوران هایی که این خدمات را ارائه می کنند را در رنکینگ بالایی قرار داده است.

در حالت کلی از دیگر ویژگی های یک رستوران خوب می توان از موارد زیر یاد کرد:

– استفاده از مواد اولیه مرغوب و تهیه روزانه و بهداشتی خوراک
– محیط شاد و زیبا و فضایی کاملا سنتی و آرام
– امکان برگزاری مراسم و مهمانی ها با هماهنگی های قبلی

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

انواع غذاخوری ایرانی

سفره‌خانه

سفره‌خانه نوع خاصی از از رستوران است که از محیط و معماری سنتی ایرانی الهام گرفته و در آن خوراک های سنتی ایرانی پخت و ارائه می‌شود.

طباخی

طباخی که به زبان عامه به آن کله‌پزیهم می گویند، نوعی غذاخوری سنتی ایرانی است که در آن غذاهای سنگین و پرحجمی همچون کله‌پاچه، خوراک مغز، خوراک زبان و … ارائه می‌شود.

دیزی‌سرا

مکانی که به صورت خاص و حرفه‌ای به عرضه و توزیع آبگوشت به عنوان غذای اصیل ایرانی می پردازد. این خوراک معمولاً در ظروف سفالی و لعابدار طبخ می‌شود که به آن دیزی سنگی می گویند. آبگوشت(شوربا یا دیزی یا پیتی) یکی از غذاهای سنتی ایران و بومی همدان است و در طبخ آن از گوشت و دنبه گوسفند، گوجه فرنگی (و یا رب گوجه فرنگی) و برخی حبوبات از قبیل نخود و لوبیا و سیب زمینی و پیاز استفاده می‌شود. 

چایخانه

از مکان‌های است که عموما به عرضه‌ چای و دمنوش‌های ایرانی و گاه شرقی می پردازد. سرو دمنوش های در آن در قالبی خاص و عموما سنتی مانند استفاده از استکان کمر باریک انجام می شود … امروزه با گسترش کافه و کافی شاپ‌ها این مکان‌ها از رونق افتاده و دیگر محبوبیت گذشته را ندارند.

چلوکبابی

چلوکبابی به عنوان محل طبخ و صرف انواع چلوکباب و خورش‌های ایرانی یا خوراک هایی متشکل از جگر و دل و قلوه گوسفندی است که از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی در بعد جهانی به شمار می آید.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

تجربه شبی زیبا در رستوران

وقتی برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکارانتان به رستوران‌ می‌روید، طبیعی است که انتظار دارید که کیفیت مناسبی از غذا و سرویس دهی و محیط رستوران را تجربه کنید است تا بتوانید به نحوی کامل از غذاها لذت برده و با رضایت از آنجا خارج شوید. شاید انتخاب یک رستوران خوب در عبدل آباد، در حالی که در هر کوچه و خیابان آن یک رستوران و غذاخوری دایر است کار بسیار سختی باشد، اما برای شما که ساکن تهران هستید، یا از شهرهای دیگر برای گردش و تفریح به تهران آمده‌اید و قصد رفتن به یک رستوران مناسب را دارید، می خواهیم که با نازی سرا همراه شوید تا بتوانید با بهترین رستوران های تهران آشنا شده و یک وعده غذای عالی و لذیذ را در کنار عزیزانتان نوش جان کنید.

مجموعه رستوران ها و سفره خانه ها در عبدل آباد

مجموعه رستوران ها و سفره خانه های عبدل آباد این آمادگی را دارند تا با ارائه بهترین کیفیت و مجهزترین امکانات در خدمت شما عزیزان باشند. رستوران ها و سفره خانه ها عبدل آباد به تمام امکانات روز دنیا مجهز بوده و غذاهای متنوعی را با  هدف سلامت جسم و تناسب اندام به مشتریان خود ارائه می کنند.

شما خواننده گرامی برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران می توانید به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

کیفیت غذا ,  محیط رستوران , برخورد کارکنان رستوران ,  پاکیزگی رستوران , تهویه رستوران , دکوراسیون رستوران ,  قیمت غذاها و …

 
  • خوش آمد گویی با یک لبخند و حالت دوستانه
  • میهمان ها را به میز مورد نظر هدایت کرده و مطمئن شوید که در آنجا راحت هستند
  • آوردن آب ، منو و مواردی ازقبیل میوه، چپیس 
  • به مهمان یا مشتری اجازه دهید با خیال راحت منو را نگاه کرده و اگر سوالی دارد از شما بپرسد
  • سفارش های مهمان را در زمان مناسب گرفته و بلافاصله به آشپزخانه اطلاع دهید
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا