advertise-leizer-beauty-ad

رستوران های علی آباد تهران

فهرست مطالب

رستوران های علی آباد تهران

کباب سرای نجفی علی آباد

کباب سرای نجفی علی آباد کباب سرای نجفی علی آباد یکی از بهترین کبابی ها در علی آباد تهران می باشد که در تهیه انواع

ادامه مطلب »
رستوران های علی آباد تهران

رستوران توکل علی آباد

رستوران توکل علی آباد رستوران توکل علی آباد یکی از بهترین رستوران در علی آباد تهران می باشد که در تهیه غذا از بهترین مواد

ادامه مطلب »

رستوران های علی آباد تهران

ما با جمع آوری اطلاعات رستوران های علی آباد شامل انواع رستوران  سفره خانه، کبابی و … فهرست کامل و به روزی همراه با کیفیت بالا را به شما ارائه دهیم. با ما باشید تا بهترین رستوران ها در جنوب تهران (محله علی آباد) را بهتر بشناسید.

اطلاعات رستوران های علی آباد را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

علی آباد رستوران های زیادی دارد که عمدتا به علت موقعیت خاص جغرافیایی این منطقه است و انواع غذاهای با کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهند.

برای جمع آوری فهرستی از رستوران های معتبر و چلوکبابی های این منطقه، نسبت به جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و یا مراجعه صورت حضوری به این اماکن اقدام کرده ایم. این کار تماما توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای هم برای تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است . 

آیا شماهم صاحب یک رستوران در علی آباد هستید ؟

اگر شماهم صاحب یک رستوران یا کبابی در محله علی آباد هستید ،پیشنهاد می کنیم تا معرفی بهتر کسب و کارتان را به ما بسپارید و از نتایج شگفتی آور آن منتفع شوید. برای این منظور می توانید از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا با شماره تلفن های اعلام شده، تماس بگیرید. همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما و تدوین حرفه ای منابع اطلاعاتی شما، اطلاعاتتان را به بانک اطلاعاتی رستوران های علی آباد اضافه خواهند کرد.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

کیفیت رستوران های علی آباد

علی آباد از محلات سنتی به همراه برخی از بهترین رستوران های تهران است که اصل کار آن ها در تهیه غذا از بهترین مواد اولیه است. اولویت های دیگر مهم این رستوران ها، قیمت مناسب و سرعت عمل در ارایه سرویس در کنار کیفیت بالا است که با توجه به در اختیار داشتن ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا در مجموعه آشپزخانه های صنعتی این رستوران ها توانسته اند به نحو مطلوب بدان دست یابند و همین امر موجب افزایش ظرفیت تولید و تنوع بیشتر سرویس دهی در رستوران های این منطقه شده است.

ارائه خدمات کترینگ و تهیه نهار و شام برای شرکت ها و موسسات با تلفیق روش های مختلف پخت و سرو در محل و همچنین ارائه غذای بسته بندی شده ایمن و بهداشتی از دیگر ویژگی های رستوران های علی آباد است.

بایدهای یک رستوران خوب

یک رستوران خوب پیش از هرچیز به مدد آشپزان ماهر و تیم مهمانداران حرفه‌ای خود شناخته می شود و پس از آن با گزینه های دیگری همچون تنوع غذا و امکانات فیزیکی قابل ارائه در محل. این رستوران ها می تواند انتظارات شما را در برگزاری مراسم  مختلف سازمانی، تولد، جشن عقد و دیگر مراسم خانوادگی و دوستانه برآورده کنند. این رستوران ها در عین این که امکان تجربه نوش جان کردن غذا را برای مشتریان خود فراهم می آورند، از امکانات رفاهی گوناگونی همچون سالن های VIP، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودکان، موسیقی زنده، همراهی سالمندان و افراد کم‌توان و… برخوردار می باشند.

استفاده از مواد اولیه مرغوب و تهیه روزانه غذاها به همراه دارا بودن محیط شاد و مفرح و همچین امکان برگزاری مراسم و مهمانی ها با هماهنگی قبلی از دیگر ویژگی های یک رستوران خوب است.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

انواع غذاخوری در فرهنگ ایرانی

سفره‌خانه

سفره‌خانه نوعی رستوران با تلفیقی از محیط و معماری سنتی-ایرانی است که در آن خوراک های صرفا سنتی-ایرانی پخته میشود.

طباخی

کله‌پزی یا طباخی، نوع دیگری از غذاخوری سنتی ایرانی است که در آن غذاهای سنگین و پرحجمی به مثابه کله‌پاچه، خوراک مغز، خوراک زبان و … طبخ و ارائه می‌شود.

دیزی‌سرا

مکانی است که به صورت خاص و حرفه‌ای نسبت به عرضه و توزیع نوعی خوراک سنتی ایرانی موسوم به آبگوش اقدام می کند. آبگوشت معمولاً در ظروف لعاب دار سفالی آماده می‌شود که در این صورت به دیزی سنگی معروف است. آبگوشت که به آن شوربا یا دیزی یا پیتی هم گفته می شود، یکی از غذاهای سنتی ایرانی و خاص همدان است. در طبخ آبگوشت از گوشت و دنبه گوسفند، گوجه فرنگی (و یا رب گوجه فرنگی) و برخی حبوبات از قبیل نخود و لوبیا استفاده فراوانی می‌شود. 

آب آبگوشت معمولا به صورت تلیت و باقی آن در قالب گوشت کوبیده خورده می شود.

چایخانه

از مکان‌های سنتی ایرانی است که امروزه با گسترش کافه و کافی شاپ‌ها این مکان‌ها از رونق افتاده است. در چایخانه ها عموما چای و دمنوش‌های ایرانی و گاه شرقی در شکلی خاص و سنتی مانند سرو در استکان کمر باریک ارائه می شود.

چلوکبابی

چلوکبابی به محل طبخ و صرف انواع چلوکباب و چلوخورش‌های ایرانی یا خوراک هایی متشکل از جگر و دل و قلوه گوسفندی گفته می شود. کباب یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی، از رنک بالایی نیز در بین گردشگران‌ خارجی برخوردار است.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

یک شب زیبا در کنار دوستان و خانواده

اگر برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌روید، طبیعی است که انتظار داشته باشید که کیفیت مناسبی هم از غذاها و هم سرویس دهی و محیط رستورانی را تجربه کنید. اگرچه به نظر می رسد، انتخاب یک رستوران خوب در محله علی آباد، که در هر کوچه و خیابان آن رستوران و غذاخوری های زیادی دایر است، کار بسیار سختی باشد؛ اما نگران نباشید؛‌ چنانچه ساکن تهران هستید، یا از شهرهای دیگر برای گردش و تفریح به تهران آمده‌اید و قصد رفتن به یک رستوران مناسب را دارید، می توانید با نازی سرا همراه شوید تا با بهترین رستوران های تهران آشنا شده و یک وعده غذای عالی و لذیذ را در کنار عزیزانتان نوش جان کنید.

مجموعه رستوران ها و سفره خانه ها در علی آباد

مجموعه رستوران ها و سفره خانه های علی آباد با ارائه بهترین کیفیت و بشترین خدمات ممکن در خدمت شما عزیزانند و این آمادگی را دارند تا با غذاهای متنوع، لحظات خوشی را برای شما و عزیزانتان به ارمغان آورند.

خواننده گرامی! برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

کیفیت غذا ,  محیط رستوران , برخورد کارکنان رستوران ,  پاکیزگی رستوران , تهویه رستوران , دکوراسیون رستوران ,  قیمت غذاها و …

 
  • خوش آمد گویی با یک لبخند و حالت دوستانه
  • میهمان ها را به میز مورد نظر هدایت کرده و مطمئن شوید که در آنجا راحت هستند
  • آوردن آب ، منو و مواردی ازقبیل میوه، چپیس 
  • به مهمان یا مشتری اجازه دهید با خیال راحت منو را نگاه کرده و اگر سوالی دارد از شما بپرسد
  • سفارش های مهمان را در زمان مناسب گرفته و بلافاصله به آشپزخانه اطلاع دهید
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا