advertise-leizer-beauty-ad

رستوران های نازی آباد تهران

فهرست مطالب

رستوران های نازی آباد تهران

کباب سرای عمو نازی آباد

کباب سرای عمو نازی آباد کباب سرای عمو نازی آباد یکی از بهترین کبابی ها در نازی آباد تهران می باشد که در تهیه انواع

ادامه مطلب »
رستوران های نازی آباد تهران

کته کباب سجاد نازی آباد

کته کباب سجاد نازی آباد کته کباب سجاد نازی آباد یکی از بهترین کبابی ها در نازی آباد تهران می باشد که در تهیه انواع

ادامه مطلب »
رستوران های نازی آباد تهران

کباب سرای ریحون نازی آباد

کباب سرای ریحون نازی آباد کباب سرای ریحون نازی آباد یکی از بهترین کبابی ها در نازی آباد تهران می باشد که در تهیه انواع

ادامه مطلب »
رستوران های نازی آباد تهران

جگرسرای ناب نازی آباد

جگرسرای ناب نازی آباد جگرسرای ناب نازی آباد یکی از جگرکی های معروف در نازی آباد تهران می باشد که در تهیه انواع کباب از

ادامه مطلب »
رستوران های نازی آباد تهران

کباب سرای کوثر نازی آباد

کباب سرای کوثر نازی آباد کباب سرای کوثر نازی آباد یکی از بهترین کبابی ها در نازی آباد تهران می باشد که در تهیه انواع

ادامه مطلب »
رستوران عقاب طلایی نازی اباد
رستوران های نازی آباد تهران

رستوران عقاب طلایی نازی آباد ?

رستوران عقاب طلایی نازی آباد رستوران عقاب طلایی لذیذترین طعم ها را با ما تجربه کنید ? رستوران عقاب طلایی نازی آباد آماده خدمت رسانی

ادامه مطلب »

بهترین رستوران های نازی آباد تهران 

در این مطلب کوشیده ایم تا با جمع آوری اطلاعات رستوران های نازی آباد در زیرگروه هایی همچئت انواع رستوران ، سفره خانه ، کبابی و …، اطلاعات کافی و باکیفیتی را به شما هدیه دهیم. پس با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران ها در جنوب تهران (محله نازی آباد) آشنا شوید.

اطلاعات رستوران های نازی آباد را چگونه جمع‌آوری کرده ایم؟

نازی آباد به دلیل وقعیت جغرافیایی و دسترسی های آسان، از مراکز خرید، پاساژها و به تبع آن رستوران های معتبر فراوانی برخوردار است و بیشتر رستوران های معتبر در آن نمایندگی و شعبه دارند.

این رستوران ها به دلیل ارائه غذای باکیفیت و دارا بودن محیط مناسب و چشم نواز مورد توجه بسیاری قرار دارند. در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا با جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و بصورت حضوری به رستوران ها ، چلوکبابی ها و … شاخص ترین رستوران های منطقه را به شما عزیزان معرفی کنیم . این کار به صورت ویژه از سوی مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است . 

آیا شماهم صاحب یک رستوران در نازی آباد هستید ؟

اگر شماهم صاحب یک رستوران یا کبابی در محله نازی آباد هستید و می خواهید رستوران خود را به نحو شایسته ای معرفی کنید، هم اینک می توانید از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا با شماره های ارائه شده تماس بگیرید. همکاران ما در اسرع وقت در کنارتان خواهند بود تا با عکاسی اختصاصی از محل شما، در تکمیل اطلاعات موردنظرتان ایفای نقش کنند.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

کیفیت رستوران های نازی آباد

نازی آباد یکی از محله های تاپ جنوبی تهران استکه از بهترین رستوران ها و غذاخوری ها برخوردار می باشد. شاید بتوان مهمترین اولویت رستوران های این منطقه را در ارائه غذا با قیمت مناسب و سرعت عمل در ارایه سرویس در کنار کیفیت بالا دانست که این امر با توجه به در اختیار داشتن ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا در مجموعه آشپزخانه های صنعتی این رستوران ها ممکن شده است. این امر همچنین به نوبه خود باعث افزایش ظرفیت تولید و تنوع بیشتر سرویس دهی شده است.

در عین حال، سرویس دهی و ارائه انواع خدمات نهار و شام برای شرکت ها و موسسات با روش های مختلف مورد در خوسات همچون پخت یا سرو غذا در محل و یا تهیه غذای بسته بندی شده ایمن و بهداشتی،‌از دیگر مزیت هایی است که رستوران های نازی آباد را شهره کرده است.

انتظارات از یک رستوران خوب

در گام اول یک رستوران خوب باید از آشپزان ماهر و مهمانداران حرفه‌ای  برخوردار باشد تا بتواند انتظارات مشتریان خود را در خصوصو برگزاری مراسم سازمانی، جشن های تولد و عقد و دیگر مراسم خانوادگی و دوستانه به بهترین شکل ممکن برآورده سازد. این رستوران ها عموما برای هر ذائقه‌ای منوی کاملی تدارک دیده‌ اند و امکانات رفاهی گوناگونی همچون سالن های VIP، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودکان، موسیقی زنده، همراهی سالمندان و افراد کم‌توان و… را برای راحتی بیشتر مهمانان خود مهیا کرده اند.

– استفاده از مواد اولیه مرغوب و تهیه روزانه غذا،‌ داشتن محیطی مفرح و دلگشا و همچنین امکان برگزاری مراسم و مهمانی ها با هماهنگی قبلی، از دیگر ویژگی هایی است که از یک رستوران خوب انتظار می رود.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

انواع غذاخوری در فرهنگ ایرانی

سفره‌خانه

سفره‌خانه که به رستوران هایی با محیط و معماری سنتی ایرانی اتلاق می شود و در آن انواع غذاهای سنتی ایرانی پخته و ارائه می‌شود.

طباخی

طباخی که در گویش عامیانه به آن کله‌پزیهم می گویند، نوعی غذاخوری سنتی ایرانی است که در آن غذاهای سنگین و پرحجمی مانند کله‌پاچه، خوراک مغز، خوراک زبان و … ارائه می‌شود.

دیزی‌سرا

نوع خاصی از رستوران سنتی که به عرضه و توزیع دیزی یا همان آبگوشت که سنتی ترین غذای ایرانی است، می‌پردازد. این غذا معمولاً در ظرف های سفالی و لعابدار طبخ و آماده می‌شود که به آن دیزی سنگی می گویند.

آبگوشت,‌شوربا, دیزی یا پیتی از دیگر اسم های این غذای محبوب ایرانی است که در تهیه ان معمولا از گوشت و دنبه گوسفند، گوجه فرنگی (و یا رب گوجه فرنگی) و برخی حبوبات از قبیل نخود و لوبیابه همراه سیب زمینی و پیاز استفاده می شود.

دیزی یکی از غذاهای محلی همدان به‌شمار می‌آید.

چایخانه

از دیگر مکان‌های عمومی سنتی که عموماً به عرضه چای و دمنوش‌های ایرانی و گاه شرقی می پردازند، می توان از چایخانه یاد کرد. دمنوش ها در این مکان در قالبی خاص یا سنتی مانند استفاده از استکان کمر باریک و رسوم خاص سرو می شوند. نکته قابل توجه اینجاست که امروزه با گسترش کافه و کافی شاپ‌ها این مکان‌ها از رونق افتاده اند و مورد اقبال قرار ندارند.

چلوکبابی

چلوکبابی به محل طبخ و صرف انواع چلوکباب و خورش‌های ایرانی یا خوراک هایی که عمدتا از جگر و دل و قلوه گوسفندی تهیه می شود، می گویند. کباب به عنوان یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی، جایگاه بالایی حتی در بین گردشگران‌ خارجی دارد.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

تجربه یک شب زیبا در کنار دوستان و خانواده

وقتی برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌رویم، بدون شک انتظار داریم که کیفیت مناسبی را در غذا، سرویس دهی و محیط رستوران و خدمات ارائه شده، تجربه کنیم .

چنانچه ساکن تهران هستید، یا از شهرهای دیگر برای گردش و تفریح به تهران آمده‌اید و قصد رفتن به یک رستوران مناسب را دارید با نازی سرا همراه شوید تا با بهترین رستوران های تهران آشنا شده و یک وعده غذای عالی و لذیذ را در کنار عزیزانتان نوش جان کنید.

مجموعه رستوران ها و سفره خانه ها در نازی آباد

مجموعه رستوران ها و سفره خانه های نازی آباد آماده اند تا با ارائه بهترین کیفیت و مجهزترین امکانات، در خدمت شما عزیزان باشند. رستوران ها و سفره خانه ها نازی آباد, لیست کاملی از تنوع غذایی با بهره گیری از خدمات به روز را به مشتریان خود ارائه می کنند.

در صورتی که تمایل دارید تا از آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران مطلع شوید، کافی است به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

کیفیت غذا ,  محیط رستوران , برخورد کارکنان رستوران ,  پاکیزگی رستوران , تهویه رستوران , دکوراسیون رستوران ,  قیمت غذاها و …

  • خوش آمد گویی با یک لبخند و حالت دوستانه
  • میهمان ها را به میز مورد نظر هدایت کرده و مطمئن شوید که در آنجا راحت هستند
  • آوردن آب ، منو و مواردی ازقبیل میوه، چپیس 
  • به مهمان یا مشتری اجازه دهید با خیال راحت منو را نگاه کرده و اگر سوالی دارد از شما بپرسد
  • سفارش های مهمان را در زمان مناسب گرفته و بلافاصله به آشپزخانه اطلاع دهید
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا