رستوران های پرند تهران

فهرست مطالب

رستوران های پرند تهران

چلوکبابی برکت پرند

چلوکبابی برکت پرند چلوکبابی برکت پرند یکی از بهترین کبابی ها در پرند تهران می باشد که در تهیه انواع کباب از بهترین مواد اولیه

ادامه مطلب »
رستوران های پرند تهران

جگر سرای چاشنی پرند

جگر سرای چاشنی پرند جگرسرای چاشنی پرند یکی از جگرکی های معروف در پرند تهران می باشد که در تهیه انواع کباب از بهترین مواد

ادامه مطلب »
رستوران های پرند تهران

سفره خانه حلما پرند

سفره خانه حلما پرند سفره خانه حلما پرند یکی از بهترین سفره خانه ها در پرند تهران می باشد که در تهیه انواع غذاهای سنتی

ادامه مطلب »
رستوران های پرند تهران

رستوران پاتوق پرند

رستوران پاتوق پرند رستوران پاتوق پرند یکی از بهترین رستوران در پرند تهران می باشد که در تهیه غذا از بهترین مواد اولیه استفاده می

ادامه مطلب »
رستوران های پرند تهران

رستوران شمس پرند

رستوران شمس پرند رستوران لوکس شمس پرند یکی از بهترین رستوران در پرند تهران می باشد که در تهیه غذا از بهترین مواد اولیه استفاده

ادامه مطلب »
رستوران های پرند تهران

رستوران بزرگ پرند

رستوران بزرگ پرند رستوران بزرگ پرند یکی از بهترین رستوران در پرند تهران می باشد که در تهیه غذا از بهترین مواد اولیه استفاده می

ادامه مطلب »
رستوران های پرند تهران

رستوران گل نرگس پرند

رستوران گل نرگس پرند رستوران گل نرگس پرند یکی از بهترین رستوران در پرند تهران می باشد که در تهیه غذا از بهترین مواد اولیه

ادامه مطلب »
رستوران های پرند تهران

رستوران لوکس فدک پرند

رستوران لوکس فدک پرند رستوران لوکس فدک پرند یکی از بهترین رستوران در پرند تهران می باشد که در تهیه غذا از بهترین مواد اولیه

ادامه مطلب »

رستوران های پرند تهران

ما با جمع آوری اطلاعات رستوران های پرند که دارای انواع رستوران ، سفره خانه ، کبابی ها , و … بروز با کیفیت مواد اولیه بالا و امکانات مناسب است ، میخواهیم بهترین رستوران ها در جنوب تهران (محله پرند) را به شما عزیزان معرفی کنیم .

اطلاعات رستوران های پرند را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

پرند شامل رستوران های بسیاری است . به علت موقعیت جغرافیایی ، مراکز خرید و پاساژها رستوران های معتبر ، بهداشتی و با کیفیت غذاهای مناسب بسیاری در این محل موجود می باشد .

ما تلاش کرده‌ایم با جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و بصورت حضوری از خود رستوران ها ، چلوکبابی ها و … را در راستای شناسایی به شما عزیزان معرفی کنیم . این کار توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است . 

آیا شماهم صاحب یک رستوران در پرند هستید ؟

اگر شماهم صاحب یک رستوران یا کبابی در محله پرند هستید ، میتوانید از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا تماس بگیرید . همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما اطلاعات شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

کیفیت رستوران های پرند

پرند یکی از محله ها با بهترین رستوران ها در تهران می باشد که در تهیه غذا از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند. اولویت های مهم این رستوران ها قیمت مناسب و سرعت عمل در ارایه سرویس در کنار کیفیت بالا می باشد که این امر با توجه به در اختیار داشتن ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا در مجموعه آشپزخانه های صنعتی این رستوران ها میسر بوده و موجب افزایش ظرفیت تولید و تنوع بیشتر سرویس دهی بهتر خواهد شد.

سرویس دهی و خدمات نهار و شام شرکت ها و موسسات با روشهای مختلف پخت در محل و سرو در محل و غذای بسته بندی شده ایمن و بهداشتی. رستوران های پرند آماده خدمت رسانی با بهترین کیفیت به شما عزیزان است.

امکانات و انتظارات از یک رستوران خوب

یک رستوران خوب با آشپزان ماهر و تیم مهمانداران حرفه‌ای  رستوران ها، انتظارات شما را در برگزاری مراسم های سازمانی، تولد و عقد و دیگر مراسم های خانوادگی و دوستانه برآورده می‌کنند. این رستوران ها که امکان تجربه نوش جان کردن غذا ، برای هر ذائقه‌ای منوی کاملی تدارک دیده‌ شده و امکانات رفاهی گوناگونی همچون سالن های VIP، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودکان، موسیقی زنده، همراهی سالمندان و افراد کم‌توان و… را برای راحتی بیشتر مهمانان آماده می کنند.

– استفاده از مواد اولیه مرغوب و تهیه روزانه
– دارای محیطی بسیار شاد و زیبا و فضایی کاملا سنتی و آرام
– امکان برگزاری مراسم و مهمانی ها با هماهنگی قبلی

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

انواع غذاخوری در فرهنگ ایرانی

سفره‌خانه

سفره‌خانه یا سفره خونه گونه‌ای از رستوران با محیط و معماری سنتی ایرانی است که در آن خوراکهای سنتی ایرانی پخت و ارائه می‌شود.

طباخی

طباخی (در اصطلاح عامیانه: کله‌پزی) گونه‌ای از غذاخوری سنتی ایرانی است که در آن غذاهای سنگین و پرحجم مانند کله‌پاچه، خوراک مغز، خوراک زبان و … ارائه می‌شود.

دیزی‌سرا

مکانی است که به صورت خاص و حرفه‌ای به عرضه و توزیع نوعی خوراک سنتی ایرانی به نام دیزی(آبگوشت) می‌پردازد.. و معمولاً در ظروف ای سفالی و لعابدار طبخ آماده و سرو می‌شود که به دیزی سنگی معروف است آبگوشت(شوربا یا دیزی یا پیتی) یکی از غذاهای سنتی ایران است. در طبخ آبگوشت از گوشت و دنبه گوسفند، گوجه فرنگی (و یا رب گوجه فرنگی) و برخی حبوبات از قبیل نخود و لوبیا استفاده می‌شود. 

خوراکی رقیق که از پختن گوشت و پیاز و سیب زمینی و حبوبات درست می‌شود که در دو مرحله می‌خورند اول آب آن را با تکه‌های نان مخلوط نموده، می‌خورند (تلیت). بقیه مواد را می‌توان با گوشت‌کوب کاملاً کوبیده یا نکوبیده با نان، پیاز و چاشنی مانند ترشی و سبزی خوردن میل می‌کنند(گوشت کوبیده). در صورت پخته شدن در ظروف سنگی آن را دیزی سنگی می‌نامند. برخی افراد از طریق ترید کردن، نان‌های خشک را به مصرف مفید می‌رسانند. همچنین دیزی یکی از غذاهای محلی همدان به‌شمار می‌آید.

چایخانه

از مکان‌های است که عموماً به عرضه‌ای چای و دمنوش‌های ایرانی و گاه شرقی در غالبی خاص یا سنتی مانند استکان کمر باریک و رسوم خاص ارائه می‌دهد … امروزه با گسترش کافه و کافی شاپ‌ها این مکان‌ها از رونق افتاده است.

چلوکبابی

چلوکبابی محل طبخ و صرف انواع چلوکباب و خورش‌های ایرانی یا جگر و دل و قلوه گوسفندی است که کباب یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی نیز در بین گردشگران‌ خارجی به حساب می‌آید.

لیست رستوران ها و سفره خانه ها
لیست رستوران ها و سفره خانه ها

لذت تجربه یک شب زیبا در کنار دوستان و خانواده

وقتی برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌رویم، انتظار داریم که کیفیت مناسبی را تجربه کنیم. منظور از کیفیت، هم کیفیت غذاها و هم سرویس دهی و محیط رستوران است تا بتوانیم از غذاها لذت برده و با رضایت از آنجا خارج شویم. شاید انتخاب یک رستوران خوب در پرند، که در هر کوچه و خیابان آن رستوران و غذاخوری دایر است کار بسیار سختی باشد. 

چنانچه ساکن تهران هستید، یا از شهرهای دیگر برای گردش و تفریح به تهران آمده‌اید و قصد رفتن به یک رستوران مناسب را دارید با نازی سرا همراه شوید تا با بهترین رستوران های تهران آشنا شده و یک وعده غذای عالی و لذیذ را در کنار عزیزانتان نوش جان کنید.

مجموعه رستوران ها و سفره خانه ها در پرند

مجموعه رستوران ها و سفره خانه های پرند با ارائه بهترین کیفیت و مجهزترین امکانات و در خدمت شما عزیزان می باشد. رستوران ها و سفره خانه ها پرند با تمام امکانات بروز دنیا و غذاهای متنوع با  هدف سلامت جسم و تناسب اندام در کنار مشتریان عزیز می باشند.

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

کیفیت غذا ,  محیط رستوران , برخورد کارکنان رستوران ,  پاکیزگی رستوران , تهویه رستوران , دکوراسیون رستوران ,  قیمت غذاها و …

 
  • خوش آمد گویی با یک لبخند و حالت دوستانه
  • میهمان ها را به میز مورد نظر هدایت کرده و مطمئن شوید که در آنجا راحت هستند
  • آوردن آب ، منو و مواردی ازقبیل میوه، چپیس 
  • به مهمان یا مشتری اجازه دهید با خیال راحت منو را نگاه کرده و اگر سوالی دارد از شما بپرسد
  • سفارش های مهمان را در زمان مناسب گرفته و بلافاصله به آشپزخانه اطلاع دهید
امتیاز دهید
3.5/5
banner
دکمه بازگشت به بالا