advertise-leizer-beauty-ad

سالن زیبایی و آرایشگاه های اسلام شهر تهران

فهرست مطالب

سالن زیبایی و آرایشگاه های اسلام شهر تهران

سالن زیبایی فرزانه اسلام شهر

سالن زیبایی فرزانه اسلام شهر سالن زیبایی فرزانه اسلام شهر یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد. این مجموعه

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های اسلام شهر تهران

سالن زیبایی کهربا اسلام شهر

سالن زیبایی کهربا اسلام شهر سالن زیبایی کهربا اسلام شهر یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد. این مجموعه

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های اسلام شهر تهران

سالن زیبایی نگین اسلام شهر

سالن زیبایی نگین اسلام شهر سالن زیبایی نگین اسلام شهر یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد. این مجموعه

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های اسلام شهر تهران

سالن زیبایی آتنا اسلام شهر

سالن زیبایی آتنا اسلام شهر سالن زیبایی آتنا اسلام شهر یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد. این مجموعه

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های اسلام شهر تهران

سالن زیبایی صورتک اسلام شهر

سالن زیبایی صورتک اسلام شهر سالن زیبایی صورتک اسلام شهر یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد. این مجموعه

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های اسلام شهر تهران

سالن زیبایی میراکل اسلام شهر

سالن زیبایی میراکل اسلام شهر سالن زیبایی میراکل اسلام شهر یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد. این مجموعه

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های اسلام شهر تهران

سالن زیبایی زن روز اسلام شهر

سالن زیبایی زن روز اسلام شهر سالن زیبایی زن روز اسلام شهر یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد.

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های اسلام شهر تهران

سالن زیبایی نگار اسلام شهر

سالن زیبایی نگار اسلام شهر سالن زیبایی نگار اسلام شهر یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد. این مجموعه

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های اسلام شهر تهران

سالن زیبایی هما اسلام شهر

سالن زیبایی هما اسلام شهر سالن زیبایی هما اسلام شهر یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد. این مجموعه

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های اسلام شهر تهران

سالن زیبایی چهره آرا اسلام شهر

سالن زیبایی چهره آرا اسلام شهر سالن زیبایی چهره آرا اسلام شهر یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد.

ادامه مطلب »

سالن های زیبایی اسلام شهر

اگر شما هم از آن دسته از خانم ها هستید که به زیبایی خود اهمیت می دهید، می توانید به مجموعه مربوط به اطلاعات سالن های زیبایی اسلام شهر شامل سالن زیبایی ،آرایشگاه ها ، گریم عروس و که توسط وب سایت نازی سرا تهیه شده و اطلاعات مربوط به سالن هایی با کیفیت بالا و امکانات مناسب را در اختیارتان قرار می دهد، مراجعه کنید.

در این مطلب می خواهیم بهترین سالن زیبایی در جنوب تهران (محله اسلامشهر) را به شما عزیزان معرفی کنیم .

اطلاعات آرایشگاه های اسلام شهر را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

ما تلاش کرده‌ایم با جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و با حضور فیزیکی در سالن های زیبایی، آرایشگاه های اسلامشهر را در راستای شناسایی به شما عزیزان معرفی کنیم . این کار توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است .

آیا شماهم صاحب یکی از سالن های زیبایی محله اسلام شهر هستید ؟

اگر شما هم صاحب یک سالن های زیبایی در محله اسلامشهر هستید، این فرصت را خواهید داشت تا از بخش (تماس با ما) پیام گذاشته و با ما تماس بگیرید. همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما اطلاعات شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

لیست آرایشگاه ها و سالن های زیبایی
لیست آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

وظایف و خدمات سالن های زیبایی

امروزه برای بانوان و آقایان آراستگی یک امر ضروری و پراهمیت محسوب می شود. بنابرین در حال حاضر مراکز ارائه دهنده ی خدمات آرایشی و بهداشتی و سالن های زیبایی بازار گرمی دارند. برخلاف گذشته دیگر سالن های زیبایی فقط در حوزه ی آرایش و زیبایی فعالیت نمی کنند و با گسترش خدمات مربوطه، این مراکز علاوه بر خدمات زیبایی به درمان و بهداشت پوست و مو ی مشتریان نیز رسیدگی می کنند.

تاریخچه آرایشگاه ها

با گسترش صنعت مد و زیبایی، مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی در همه جای شهر ریشه دواندند و هر روزه تعداد این سالن ها بیشتر می شود. در گذشته بیشتر سالن های زیبایی را مختص بانوان می دانستند؛ در حالی که این روزها شاهد پیشرفت آرایشگاه های مردانه و تحول در سبک و روش در آرایش و پیرایش مردان نیز هستیم.

آنچه مسلم است این است که خدمات آرایشگاه ها در دو دهه ی اخیر بسیار گسترده شده است و انواع خدمات پوستی و درمانی و تحولاتی در روش های کاشت ناخن و میکاپ به فهرست خدمات مراکز زیبایی اضافه شده است.

اولین سالن زیبایی در اواخر قرن 19 در آمریکای شمالی راه اندازی شد. گرچه تاریخچه ی آرایش به گذشته های خیلی دور و از سرزمین مصر برمی گردد. ملکه ها و شاهزادگان مصری در مراسمات مذهبی خود از مواد آرایشی استفاده می کردند. امروز همگام با دیگر کشورها، سالن های زیبایی بسیار مجلل و حرفه ای در سطح تهران تاسیس شده که خدمات بسیار متنوعی با کیفیت بالا به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

لیست آرایشگاه ها و سالن های زیبایی
لیست آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

اما لازم است تا قبل از مراجعه به سالن زیبایی و استفاده از خدمات زیبایی سالن ها باید اطلاعاتی درباره ی این خدمات داشته باشید.

اهمیت تخصص و تجربه

آرایشگاه های اسلام شهر واقع در جنوب تهران از با سابقه ترین سالن های آرایشی تهران می باشند. این مجموعه از سالن های زیبایی جنوب تهران است که در محدوده اسلام شهر قرار گرفته است و با عنوان سالن های زیبایی اسلام شهر شناخته می شود. انتخاب یک آرایشگاه و سالن زیبایی خوب، فارغ از سن و سال، و موقعیت اجتماعی، برای همه خانم ها بسیار اهمیت دارد، زیرا جزء آن دسته از خدماتی است که به طور کاملا مستقیم با زیبایی چهره و بدن افراد، سر و کار دارد و از همین روی خدماتی همیشگی و ماندگار تلقی می شود.

خط قرمز – آسیب به زیبایی شما !

در صورتی که تیم ارائه دهنده این خدمات از تبحر کافی برخوردار نباشند. یا از لوازم، تجهیزات و مواد بی کیفیت، غیر استاندارد و آلوده استفاده کنند، زیبایی ظاهری برای شما به شدت آسیب زا خواهد بود.

آرایشگاه های اسلامشهر، به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی در محدوده جنوب تهران، این افتخار را دارند که با تکیه بر هنر و تخصص کادر حرفه ای خود، و استفاده از بهترین مواد آرایشی و بهداشتی روز دنیا، در ارائه خدمت به مشتریان عزیز سربلند و قدردان سال ها رضایت و اعتماد ایشان باشد.

خدمات آرایشگاه های اسلام شهر

در این سالن ها می توان از خدمات انواع  گریم و میکاپ عروس و مجالس، شینیون، انواع رنگ موها، مانیکور، پدیکور و… با بهترین کیفیت و براساس جدیدترین تکنیک های روز دنیا، بهره برد.

لیست آرایشگاه ها و سالن های زیبایی
لیست آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

مجموعه سالن های زیبایی اسلام شهر

مجموعه سالن های زیبایی اسلام شهر با ارائه بهترین خدمات و امکانات در خدمت شما عزیزان خواهند بود. سالن ها و آرایشگاه های اسلام شهر، ضمن ارائه و انجام خدمات متنوع، از آرایشگر های ماهر و مجرب و مواد اولیه و تجهیزات باکیفیت و بروز برخوردار می باشند.

شما همچنین می توانید برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید.

یک مدیر داخلی سالن زیبایی باید از روابط عمومی بالایی برخوردار بوده و به برقراری ارتباط با افراد تمایل داشته باشد. همچنین باید فن بیان قوی داشته باشد و مشتریان را جذب نماید. خلاق و بروز بودن از دیگر ویژگی های یک مدیر داخلی سالن زیبایی است. چرا که وی باید با جدیدترین تکنیک های روز دنیا در حیطه کاری خویش آشنایی کامل داشته باشد تا بهتر با اتفاقات پیرامون خود برخورد کند.

رعایت نظافت و بهداشت در محیط و تجهیزات , موقعیت مکانی و زمان‌بندی رسیدگی به مشتریان, کیفیت محصولات و استفاده از تجهیزات زیبایی مدرن , ارائه خدمات متنوع به مشتریان , قیمت و هزینه خدمات مختلف در آرایشگاه خوب , محیط و فضای سالن زیبایی , توجه به رضایت مشتریان قبلی , وجود نیروهای متخصص و حرفه‌ای در سالن

امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا