advertise-leizer-beauty-ad

سالن زیبایی و آرایشگاه های علی آباد تهران

فهرست مطالب

سالن زیبایی و آرایشگاه های علی آباد تهران

عروس سرای آرتینا علی آباد

عروس سرای آرتینا علی آباد – سالن زیبایی عروس آرتینا عروس سرای آرتینا علی آباد یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های علی آباد تهران

سالن زیبایی نیدآل علی آباد

سالن زیبایی نیدآل علی آباد سالن زیبایی نیدآل علی آباد یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد. این مجموعه

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های علی آباد تهران

سالن زیبایی مریم علی آباد

سالن زیبایی مریم علی آباد سالن زیبایی مریم علی آباد یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد. این مجموعه

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های علی آباد تهران

سالن زیبایی مائده علی آباد

سالن زیبایی مائده علی آباد سالن زیبایی مائده علی آباد یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد. این مجموعه

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های علی آباد تهران

سالن زیبایی مارال علی آباد

سالن زیبایی مارال علی آباد سالن زیبایی مارال علی آباد یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد. این مجموعه

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های علی آباد تهران

سالن زیبایی شقایق علی آباد

سالن زیبایی شقایق علی آباد سالن زیبایی شقایق علی آباد یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد. این مجموعه

ادامه مطلب »
سالن زیبایی و آرایشگاه های علی آباد تهران

سالن زیبایی بیتا علی آباد

سالن زیبایی بیتا علی آباد سالن زیبایی بیتا علی آباد یکی از با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران می باشد. این مجموعه

ادامه مطلب »

سالن های زیبایی علی آباد

اگر می خواهید فهرست متنوعی از سالن های زیبایی علی آباد در اختیار داشته باشید تا بتوانید مرکز آرایشی خود را با خیال راحت انتخاب کنید، می توانید با ما همراه باشید و با بهره گیری از لیست مدونی که توسط تیم کارشناسان نازی سرا تهیه شده، اطلاعات سالن های زیبایی علی آباد را در نظر داشته باشید.

این لیست از مجموعه ای سالن های زیبایی تشکیل شده که دارای سالن زیبایی ،آرایشگاه، خدمات گریم عروس و … با کیفیت بالا و امکانات مناسب است و در راستای معرفی بهترین سالن زیبایی در جنوب تهران (محله علی آباد)  به شما عزیزان تهیه و تدوین شده است.

روش جمع آوری اطلاعات آرایشگاه های علی آباد

در جریان جمع آوری اطلاعات مربوط به آرایشگاه های علی آباد تلاش کرده ایم تا مجموعه مدون اطلاعاتی را از بستر اینترنت در اختیارتان بگذاریم و در پاره ای از موارد نیز بصورت حضوری از خود سالن های زیبایی و آرایشگاه های اسلامشهر دیدن کرده ایم. این اقدام در راستای خدمت رسانی به ساکنان جنوب تهران و توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای هم بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است .

آیا شماهم صاحب یکی از سالن های زیبایی محله علی آباد هستید ؟

اگر شما هم از دسته کسانی هستید که مدیریت یکی از سالن های زیبایی در محله علی آباد را در اختیار دارند، می توانید با مراجعه به وب سایت نازی سرا و از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شاهد خدمت رسانی فوق العاده همکاران ما باشید. همکاران این مجموعه با عکاسی اختصاصی از محل شما اطلاعات شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

لیست آرایشگاه ها و سالن های زیبایی
لیست آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

کلیاتی درباره وظایف و خدمات سالن های زیبایی

شکی نیست که در جهان امروزی، آراستگی یک اصل اساسی است. گرایش انسان ها به زیبایی و برتری ظاهری باعث شده تا مراکز ارائه دهنده خدمات آرایشی و بهداشتی و سالن های زیبایی بازار پررونقی را تجربه کنند.

امروز دیگر برخلاف گذشته سالن های زیبایی فقط در حوزه ی آرایش و زیبایی فعالیت نمی کنند، بلکه با گسترش کارکرد خود نسبت به ارائه خدمات درمانی و بهداشت پوست و مو نیز اقدام می کنند.

 اولین آرایشگاه ها

با گسترش صنعت مد و زیبایی دیگر در هر خیابان و کوچه شهر تابلوی سالن های زیبایی به وفور به چشم می خورد و با توجه به رونق روزافزون آن ها، روز به روز تعداد این سالن ها بیشتر می شود.

در گذشته ای نه چندان دور، بیشتر سالن های زیبایی را مختص بانوان می دانستند و با بردن اسم آرایشگاه، زیبایی زنانه در ذهن متبادر می شد، در حالی که این روزها شاهد پیشرفت آرایشگاه های مردانه و تحولات شگفت آوری در سبک و روش آرایش و پیرایش مردان نیز هستیم. بدون شک خدمات آرایشگاه ها در دو دهه ی اخیر بسیار گسترده شده و خدمات پوستی و درمانی و تحولاتی در روش های کاشت ناخن و میکاپ را نیز در اختیار گرفته است.

امروزه می توان سالن های زیبایی بسیار مجلل و حرفه ای در سطح تهران را ناظر بود که خدمات بسیار متنوعی با کیفیت بالا به مراجعه کنندگان ارائه میدهند.

اگربرایتان این سوال مطرح است که تاریخچه اولین آرایشگاه ها مربوط به چه زمانی است، می توان گفت که اولین سالن زیبایی در اواخر قرن 19 در آمریکای شمالی ظاهر شد. گرچه تاریخچه ی استفاده از آرایش به گذشته های خیلی دورتر و سرزمین مصر باستان برمی گردد. شاهان و خانواده ان ها در مصر باستان عادت داشتند تا در مراسمات مذهبی خود از مواد آرایشی استفاده کنند.

لیست آرایشگاه ها و سالن های زیبایی
لیست آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

اهمیت تخصص و تجربه در آرایشگری

شکی نیست که تخصص و تجربه، حرف اول را در حرفه آرایشگری می زند. انتخاب یک آرایشگاه و سالن زیبایی خوب، از آنجایی که به طور کاملا مستقیم با زیبایی چهره و بدن افراد، سر و کار دارد، فارغ از سن و سال و موقعیت اجتماعی، برای همه خانم ها و آقایان بسیار اهمیت دارد. خبر خوب اینکه آرایشگاه های علی آباد در زمره با سابقه ترین سالن های آرایشی جنوب شهر تهران قرار دارند.

مجموعه ای که در اختیارتان قرار داده ایم، شماری از پرسابقه ترین سالن های زیبایی جنوب تهران را شامل می شود که در محدوده علی آباد قرار گرفته است و با عنوان سالن های زیبایی علی آباد شناخته می شود.

خط قرمز – آسیب به زیبایی شما !

گفتیم که تجربه و تخصص اصل اساسی در آرایشگاه است. در صورتی که تیم ارائه دهنده این خدمات از تبحر کافی برخوردار نباشند. یا از لوازم، تجهیزات و مواد بی کیفیت، غیر استاندارد و آلوده استفاده کنند، می توانند به مشتریان خود آسیب بزنند.

آرایشگاه های محله علی آباد، به عنوان گروهی از بهترین مراکز ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی در محدوده جنوب تهران ،  با تکیه بر هنر و تخصص کادر حرفه ای خود و استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی مرغوب، در ارائه خدمت به مشتریان خود اقدام می کنند.

خدمات آرایشگاه های علی آباد

انواع خدمات گریم و میکاپ عروس، گریم و میکاپ مجالس، شینیون، انواع رنگ ها، مانیکور، پدیکور و… با بهترین کیفیت و قیمت در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی علی آباد ارائه می شود. تمام این خدمات براساس جدیدترین تکنیک های روز دنیا، ارائه می شود.

لیست آرایشگاه ها و سالن های زیبایی
لیست آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

مجموعه سالن های زیبایی علی آباد

مجموعه سالن های زیبایی علی آباد با بهره گیری از اصول روز و ارائه بهترین خدمات و امکانات در خدمت شما عزیزان می باشند.  سالن ها و آرایشگاه های علی آباد سابقه خوبی در زمینه ارائه انواع خدمات متنوع آرایشی، بهره گیری از آرایشگر های ماهر و مجرب و استفاده از مواد اولیه و تجهیزات باکیفیت دارند.

تیم نازی سرا از شما دعوت می کند تا برای دریافت آخرین اخبار و مطالب مربوط به محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

یک مدیر داخلی سالن زیبایی باید از روابط عمومی بالایی برخوردار بوده و به برقراری ارتباط با افراد تمایل داشته باشد. همچنین باید فن بیان قوی داشته باشد و مشتریان را جذب نماید. خلاق و بروز بودن از دیگر ویژگی های یک مدیر داخلی سالن زیبایی است. چرا که وی باید با جدیدترین تکنیک های روز دنیا در حیطه کاری خویش آشنایی کامل داشته باشد تا بهتر با اتفاقات پیرامون خود برخورد کند.

 

رعایت نظافت و بهداشت در محیط و تجهیزات , موقعیت مکانی و زمان‌بندی رسیدگی به مشتریان, کیفیت محصولات و استفاده از تجهیزات زیبایی مدرن , ارائه خدمات متنوع به مشتریان , قیمت و هزینه خدمات مختلف در آرایشگاه خوب , محیط و فضای سالن زیبایی , توجه به رضایت مشتریان قبلی , وجود نیروهای متخصص و حرفه‌ای در سالن

امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا