advertise-leizer-beauty-ad

کراتینه مو نازی آباد – بهترین مرکز کراتینه مو با قیمت مناسب و بهترین مواداولیه

فهرست مطالب کراتین مو

بخش اول ;

معرفی بهترین مرکز کراتینه مو در نازی آباد

مرکز درمان و صافی مو نیده آل یکی از اولین مراکز تخصصی درمان و صافی مو نازی آباد و جنوب تهران است. برمبنای نظر سنجی های انجام شده، این مرکز ترمیم و صافی مو دارای بالاترین کیفیت در ارائه خدمات   بوده و با بهره مندی از کادر حرفه ای و متخصص مو و زیبایی ، توانسته است رضایت حداکثری مخاطبین خود را  به عنوان بهتربن مرکز کراتینه مو نازی آباد کسب کند.

پخش ویدیو

مرکز درمان و صافی مو نیده آل ; بهترین مواد اولیه و قیمت مناسب

همکاران ما در مرکز تخصصی درمان و صافی مو نیده آل با توجه به  تجربه بالای سال ها کار در این حوزه به صورت تخصصی علاوه بر این که همه جوانب ایمنی را برای فرد در نظر می گیرند، میزان مواد کراتین و ماندگاری روی مو را هم با توجه به جنس مو و عوامل دیگر را رعایت میکنند.

پخش ویدیو

ارائه انواع خدمات کراتین مو و مراقبت بعد از آن  از جمله :

  • کراتین احیا کننده مو
  • کراتین مو برزیلی
  • کراتین مو ژاپنی
  • استفاده از بهترین شامپو ، ماسک و سرم در هنگام کراتین مو و  مراقب های بعد از آن
  • آموزش کراتینه کردن مو به روش‌های مختلف

راه های ارتباطی مرکز درمان و صافی مو نیده آل نازی آباد

برای تماس ، مشاوره و رزرو نوبت روی شماره های زیر کلیک کنید :

📱  09199264514 (برای تماس کلیک کنید)

لینک اینستاگرام کراتین مو نیده آل :

farzaneh.keratine(کلیک کنید)

نمونه کارهای کراتین و نوبت دهی اینترنتی

جهت مشاهده نمونه کارها به دایرکت اینستاگرام نیده آل مراجعه نمایید , همچنین برای مشاوره و تعیین وقت با 09199264514☎️  تماس بگیرید 

صفر تا صد کراتینه مو

بسیاری از شما ممکن است موهای مجعد و فری داشته باشید که گاهی حتی استفاده از نرم کننده‌ها و اتو مو هم برای صاف کردن و از بین بردن وز آنها افاقه نکند و موهایتان آنطور که می‌خواهید و انتظار دارید لخت و صاف نشود.
یا ممکن است موهایتان در اثر استفاده مکرر از رنگ مو و دکلره‌، دچار سوختگی و خشکی شده باشد و تا مدت‌ها حالت صاف و زیبای خود را از دست داده باشد و به جز استفاده از راه حل‌های موقت و کوتاه مدت راهکاری برای بازگرداندن طراوت و زیبایی اولیه موهای خود پیدا نکرده باشید.

اما یک راه حل بسیار کاربردی و طولانی مدت برای رفع این مشکل وجود دارد و آن هم کراتینه کردن مو است. هرچند کراتینه کردن هم یک راه حل دائمی و همیشگی نیست، اما طولانی مدت است و تا زمانی که موهای شما از ریشه رشد نکند، به همان کیفیت اولیه بر طراوت و حالت موهای شما تاثیر گذار خواهد بود. حتی بعد از درآمدن ریشه موهایتان نیز، می‌توانید با هزینه اندکی اقدام به ریشه گیری دوباره آنها با مواد کراتین کنید و موهایی یکدست، خوش حالت و صاف داشته باشید.

 

کراتین ، یک پروتئین موثر در سلامتی مو

کراتین یکی از پروتئین‌های اصلی موجود در مو، ناخن، دندان و پوست است و حدود 70 درصد ساختار آنها را تشکیل می‌دهد. این پروتئین، ساختمان ظاهری این اندام‌ها را تعیین می‌کند و باعث چگونه به نظر رسیدن آنها می‌شود و در حفظ سلامتی مو و ناخن و … بسیار موثر است. استفاده مداوم از حالت دهنده‌های حرارتی مثل اتو مو، سشوار و بابلیس یا به کاربردن غیر اصولی رنگ مو و دکلره بر روی موها و دیگر دلایل محیطی همچون قرارگیری در معرض نور آفتاب و آلودگی‌های محیطی موجب آسیب دیدن و از بین رفتن ساختمان کراتینی موها شده و نهایتا جلوه طبیعی و سالم آنها را مخدوش می‌کند.

کراتینه مو

عمل کراتینه کردن مو، در واقع به کار بردن مواد شیمیایی برای احیای دوباره ساختمان کراتین مو است که یک روش نیمه دائمی برای صاف و لخت کردن موها به شمار می‌رود و علاوه بر این موجب درخشندگی و طراوت آنها نیز می‌شود. همچنین لازم است بدانید که کراتینه کردن مو با مواد شیمیایی، ماندگاری موقت اما طولانی مدتی در حد 2 تا 3 ماه دارد و پس از آن نیازمند شارژ و تمدید دوباره است.

مزایای کراتینه کردن مو

  • کراتینه کردن مو موجب ایجاد یک لایه محافظ بر ساقه موی شما در برابر عوامل آسیب زننده خارجی می‌شود و ساقه موی شما را از شکنندگی حفاظت کرده و مقاومت آنها را در برابر استفاده از وسایل حرارتی حالت دهنده مو و یا عوامل محیطی مثل اشعه خورشید و آلودگی محیطی افزایش خواهد داد.
  • بافت و ساختار موی شما را با پر کردن ناهمواری‌های موجود در ساختار ساقه مو و کوتیکول‌ها یکدست خواهد کرد و با این کار موجب افزایش ضخامت موهای نازک و آسیب دیده نیز خواهد شد.
  • درخشندگی و براقیت خاصی را به ظاهر موی شما خواهد بخشید که یک ویژگی نیمه دائم و طولانی مدت است و نیاز به تمدید و ترمیم روزانه نخواهد داشت.
  • وز موهای شما را به طور کامل از بین خواهد برد و امکان حالت دهی آنها را نیز بسیار بیشتر خواهد کرد.

معایب کراتینه کردن مو

  • مواد شیمیایی موجود در کراتین مو مثل فرمالدهید بسیار مضر و خطرناک هستند و به نوعی یک ماده تحریک کننده ایجاد سرطان محسوب می‌شود.بنابراین در استفاده از کراتین مو باید در رعایت موارد ایمنی بسیار توجه به خرج دهید.
  • کراتینه کردن مو همانطور که قبلا هم اشاره کردیم یک فرایند نیمه دائمی به حساب می‌آید و نیاز به ترمیم دارد. ترمیم‌های پی در پی و استفاده مکرر از مواد کراتین علاوه بر هزینه گزاف خود باعث نازک شدن موها و تضعیف ساختمان کوتیکولی‌شان نیز می‌شود.
  • نتیجه به دست آمده از کراتین برای هر فردی با توجه به ساختمان موی شخص متفاوت است و ممکن است پس از استفاده از مواد کراتین دچار آلرژی و یا مشکلات پوستی شوید که توصیه می‌شود در این صورت حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

کراتینه


راه های ارتباطی مرکز درمان و صافی مو نیده آل نازی آباد

برای تماس ، مشاوره و رزرو نوبت روی شماره های زیر کلیک کنید :

📱  09199264514 (برای تماس کلیک کنید)

لینک اینستاگرام کراتین مو نیده آل :

farzaneh.keratine(کلیک کنید)


نمونه کارهای کراتین و نوبت دهی اینترنتی

جهت مشاهده نمونه کارها به دایرکت اینستاگرام نیده آل مراجعه نمایید , همچنین برای مشاوره و تعیین وقت با 09199264514☎️  تماس بگیرید 

 

انواع روش‌‌های کراتینه کردن مو

با یک سرچ و جستجوی مختصر درباره کراتینه کردن مو ممکن است با رو‌ش‌ها و متدهای متنوع و گسترده‌ای روبرو شوید، اما جالب است بدانید اکثر این متدها صرفا جنبه تبلیغاتی دارند و چندان هم با توضیحات و توصیفات‌شان همخوانی نخواهند داشت.

کراتینه کردن مو به طور کلی 2 روش اصلی و کلی (کراتین برزیلی و کراتین احیا کننده) بیشتر ندارد و شما می‌توانید با توجه به جنس و نیاز موی خود یکی از آنها را انتخاب کنید و صرفا ممکن است مارک ماده کراتین مورد استفاده متفاوت باشد یا تلفیقی از این روش‌ها برای کارایی و نتیجه بهتر مورد استفاده قرار بگیرد.

کراتین احیا کننده

هدف اصلی در به کار بردن این متد کراتینه کردن، احیا و تقویت دوباره موهای آسیب دیده و ضعیف شده با حفظ حالت و حجم اولیه آنها است. اگر موهایتان دچار ضعف و شکنندگی شده‌ و یا در اثر استفاده بیش از حد از وسایل حالت دهنده گرمایشی مو، ساقه موهایتان بی‌جان و نازک شده است می‌توانید از این روش برای احیا و ترمیم آنها استفاده کنید.
کراتین احیا کننده برای موهای فر و مجعد نیز توصیه می‌شود. چرا که با حفظ حجم و حالت مو موجب یکدست شدن و از بین رفتن وز در ساختار موهایشان می‌شود. استفاده از این متد کراتینه مو، حجم و حالت طبیعی موهای شما را حفظ خواهد کرد و صرفا سبب ترمیم ساختمان کراتینی و احیا دوباره ساقه موی شما می‌شود و وز موهای شما را تا حد زیادی از بین می‌برد. این روش ظاهر موهای شما را یکدست و یکپارچه خواهد کرد اما آنها را کاملا صاف و لخت نمی‌کند.

کراتین مو برزیلی

این روش از کراتینه کردن مو برای کسانی توصیه می‌شود که موهایشان بر اثر استفاده غیر حرفه‌ای و مکرر از دکلره و رنگ مو آسیب دیده و خشک شده و یا در مواردی، ساقه موهایشان به کل سوخته است. کراتین برزیلی نسبت به کراتین احیا کننده بسیار قوی‌تر است و علاوه بر کمک به احیا و ترمیم ساختمان کراتینی ساقه مو، موجب صاف و لخت شدن موها نیز می‌شود. همچنین باید توجه داشته باشید که کراتینه برزیلی علاوه بر اینکه موهای شما را صاف و لخت می‌کند، حجم آنها را نیز کاهش می‌دهد و حالت اولیه موهای شما را از بین می‌برد به همین خاطر استفاده از کراتین برزیلی برای افرادی که حجم موهای کمی داند و موهایشان به هر دلیلی کم پشت توصیه نمی‌شود.

کراتین مو

کراتین برزیلی همانطور که از نامش هم پیداست، برای اولین بار در برزیل به کار گرفته شد و در اثر کارایی فوق‌العاده خود در سراسر دنیا ترند شد و مورد استقبال همگان قرار گرفت و امروزه کمپانی‌های متعددی در سراسر دنیا اقدام به تولید کراتینه‌هایی بر پایه کراتین برزیلی با کیفیت‌های متفاوتی می‌کنند. نکته‌ی مهمی که درباره ماهیت کراتین برزیلی باید بدانید این است که این ماده در ساختمان خود حاوی مقدار قابل توجهی فرمالدهید است. فرمالدهید با فرمول شیمیایی شگفت انگیز خود باعث افزایش توانایی موها در جذب کراتین موجود در ماده کراتینه توسط کوتیکول‌های مو می‌شود. اما مشکلی که وجود دارد این است که فرمالدهید برای سلامت ما به شدت مضر و خطرناک است و این امر ضرورت انجام کراتینه برزیلی توسط یک آرایشگر ماهر و متخصص را دوچندان می‌کند.

کراتین مو ژاپنی

این روش از کراتین در واقع تلفیقی از کراتین برزیلی با استفاده از ماده صاف کننده ژاپنی است.ماده صاف کننده ژاپنی، همانطور که از نامش پیداست منشا پیدایشی در کشور ژاپن دارد که تاثیر بسیاری بر صاف شدن موها و از بین بردن وز آنها دارد. تلفیق این دو روش، اثری دوچندان را بر احیا و صافی موهای شما به جا خواهد گذاشت. پر واضح است که در این متد کراتینه کردن مو با توجه به اینکه دو روش مورد استفاده قرار می‌گیرند، مدت زمان بیشتری لازم دارد و وقت بیشتری می‌گیرد.

برای کراتینه کردن مو به روش ژاپنی، آرایشگر ابتدا متد کراتینه موی برزیلی را روی موی شما پیاده خواهد کرد و سپس با استفاده از حرارت مستقیم اتو مو، آن را روی موی شما تثبیت می‌کند و پس از آن مواد صاف کننده ژاپنی را روی موهای شما قرار داده و با یک برس مخصوص، شروع به پخش کردن این مواد روی تمام نواحی ساقه موهای شما می‌کند.

کراتینه کردن مو

فرایند کراتینه کردن مو به روش ژاپنی، حدود 4 تا 5 ساعت با توجه به حجم و بلندی موی شما زمان می‌برد و ماندگاری قابل قبول و فوق‌العاده‌ای به مدت تقریبی 6 ماه نیز خواهد داشت.

آموزش کراتینه کردن مو به روش‌های مختلف

  • برای کراتینه کردن مو، اولین قدم انتخاب یک برند معتبر و مناسب است که تاثیر به سزایی در نتیجه کار شما خواهد داشت. فرآیند کراتینه کردن مو یک کار نسبتا طولانی است که با توجه به حجم و بلندی موی شما ممکن است بین 2 تا 6 ساعت زمان لازم داشته باشد. دقت و صبر برای انجام این کار حساس بسیار مهم است.
  • با استفاده از شامپوی موجود روی پک کراتین، موهای خود را به خوبی بشویید و با توجه به مدت زمانی که در دستورالعمل خود ماده کراتین ذکر شده، اجازه دهید شامپو روی موهایتان بماند و سپس موهای خود را به خوبی آبکشی کنید.
  • در این مرحله باید با توجه به نوع کراتین مورد استفاده‌تان عمل کنید.اگر کراتین مورد استفاده شما از نوع احیایی و ترمیم کننده است موهای خود را کاملا خشک کنید و آب آن را بگیرید. اما اگر کراتین انتخابی شما از نوع برزیلی است، باید حدود 20 درصد نم مو را برای مرحله بعد حفظ نمایید. این مرحله تنها تفاوت مکانیسم کراتینه کردن مو به روش احیایی و برزیلی می‌باشد که رعایت کردن آن برای رسیدن به نتیجه مورد انتظار بسیار مهم است.
  • موهای خود را با توجه به حجم آن، از پایین به 6 تا 8 دسته تقسیم کنید و با کلیپس هر دسته را فیکس کنید.
  • کراتین را در ظرف مخصوص آن ریخته و با استفاده از برس مخصوص کراتین که موهایی نازک و بسیار نرم دارد، آن را بصورت لایه لایه روی تمام قسمت ساقه موی خود بمالید. دقت داشته باشید که مواد کراتین را به ریشه مو و پوست سر نزنید و برای اجتناب از این کار خطرناک، مواد کراتین را از یک تا یک و نیم سانت مانده به ریشه، به موهای خود بمالید.
  • با توجه به دستورالعمل روی ماده کراتین، 20 تا 30 دقیقه به کراتین روی موی خود زمان بدهید تا جذب کوتیکول‌های ساقه موی شما شود و اثر احیایی خود را بر ساختمان مو اعمال کند.
  • و اما آخرین و مهمترین مرحله در کراتینه کردن مو که اتو کشی اصولی آن است.در ابتدا شما باید یک اتو موی خوب و قوی با صفحه سرامیکی داشته باشید که توانایی ایجاد حرارت 200 تا 210 درجه را داشته باشد. سپس موهای خود را با دقت و حوصله لایه لایه اتو بکشید و این عمل را در هر لایه آنقدر تکرار کنید که در حین اتوکشی دیگر بخاری از موها بلند نشود. توجه داشته باشید که این عمل نیازمند تجربه و مهارت بسیار است و هرگونه سهل انگاری و اشتباه در اتوکشی نهایی ممکن است موجب آسیب دیدن موهای شما بشود.
  • بعد از تمام شدن عمل کراتین و رضایت بخش بودن نتیجه آن، توجه کنید که تا 3 روز نباید به حمام بروید و موهای خود را بشویید و بعد از سه روز برای شستشوی موهای خود باید از شامپوهای مخصوص بعد از کراتین استفاده کنید و تا 7 روز این مورد را رعایت کنید.

مراقبت‌ مو بعد از کراتینه

بهترین شامپو ، ماسک و سرم برای مراقبت از موی کراتینه شده

همانطور که قبلا هم اشاره شد، بعد از کراتینه کردن مو برای افزایش دوام آن و حفظ سلامت موهای خود باید از یک سری محصولات مراقبتی مناسب برای موهای خود استفاده نمایید.

شامپو بدون سولفات لیپور از بهترین انتخاب‌های ممکن برای شستشوی موها بعد از انجام عمل کراتین است. این شامپو به خودی خود حاوی مقدار قابل توجهی از کراتین با تاثیرگذاری فوق‌العاده است که با تلفیق جلبک اسپیرولینای موجود در ساختار خود، تاثیر بسزایی در صاف کردن و درخشندگی موهای شما خواهد داشت. شامپوی لیپور به سبب اینکه فاقد سولفات است، یک شوینده‌ی ملایم به حساب می‌آید و علاوه بر خاصیت پاک کنندگی قابل قبول خود، از خشک و وز شدن موهای شما نیز جلوگیری خواهد کرد.

شامپو لیپور حاوی ویتامین A و E می‌باشد که تاثیر بسیاری در حفظ رطوبت مو در کوتیکول‌ها دارند و موجب احیای مو و جلوگیری از انجام واکنش‌های اکسیدانت نیز می‌شوند. علاوه بر این، از مقدار قابل توجهی کمپلکس ویتامین  Bو امگا نیز برخوردار است که موجب تقویت فولیکول و ریشه موها شده و از ریزش آنها جلوگیری خواهد کرد. آهن و زینک موجود در شامپو بدون سولفات لیپور نیز موجب تامین مواد معدنی مورد نیاز برای سلامت ریشه و ساقه مو می‌شود.

شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ یا کراتینه شده لیپور
شامپو بدون سولفات برای موهای رنگ یا کراتینه شده لیپور

برای مراقبت صحیح و کامل از موهای کراتینه شده، شامپوها به تنهایی کافی نیستند و لازم است از سرم و ماسک موهای تقویت کننده مناسب و موثر نیز بهره گرفت. سرم موی کراتینه آی پلاس یکی از جمله محصولات فوق‌العاده‌است که با خواص ویژه خود موجب تقویت ساقه مو و حفظ پروتئین کراتین در فلس‌های مو می‌شود.سرم موی آی پلاس حاوی کراتین هیدرولیز شده است که بدین سبب به راحتی جذب فلس‌های مو شده و اثرگذاری دوچندانی نیز خواهد اشت.سرم موی آی پلاس علاوه بر خاصیت ترمیمی خود، یک لایه محافظ در برابر عوامل آسیب‌زای خارجی روی ساقه مو به وجود می‌آورد.

سرم موی کراتینه آی سرم
سرم موی کراتینه آی سرم

ماسک موی کراتینه مای یک محصول لازم و ضروری جهت صیانت از موهای کراتینه شده است. ماسک موی کراتینه مای یک منبع غنی از پروتئین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز موهای آسیب دیده و نیازمند ترمیم محسوب می‌شود که استفاده از آن برای موهای کراتینه شده موجب کمک به مکانیسم اثر کراتین بر موها و افزایش دوام آن خواهد شد. ماسک مو مای با فناوری یونی خود موجب از بین رفتن الکتریسیته ساکن در مو و رفع وز آن می‌شود.
این ماسک مو حاوی روغن اعجاب انگیز جوجوبا می‌باشد که سبب حفظ رطوبت در ساقه و ریشه موها شده و از خشکی و بدحالتی آنها جلوگیری می‌نماید.

ماسک مو کراتینه مناسب موهای به شدت آسیب دیده، وز و فر مای
ماسک مو کراتینه مناسب موهای به شدت آسیب دیده، وز و فر مای

نکات مهم

  • در ابتدای امر، توصیه می‌شود عمل رنگ کردن و یا دکلره کردن موهای خود را قبل از کراتینه کردن آنها انجام دهید. و پس از رنگ کردن موهایتان نیز، بهتر است 5 تا 7 روز زمان دهید و سپس اقدام به کراتینه کردن موی خود نمایید. در این مدت رنگ موی اصلی و واقعی شما بعد از حداقل دو بار شستشو نمایان خواهد شد و امکان آسیب موها نیز بسیار کاش پیدا خواهد کرد.
  • رنگ موی شما بعد از عمل کراتینه کردن، حدود دو تا سه درجه روشن‌تر خواهد شد، بنابراین اگر قصد رنگ کردن و کراتینه کردن هم زمان موهای خود را دارید، برای دستیابی به رنگ موی دلخواهتان، لازم است با یک آرایشگر ماهر در این زمینه مشورت کنید.
  • در حین فرایند کراتینه کردن موبه روش برزیلی مقداری گاز فرمالدهید در حین اتوکشی مو در هوا آزاد خواهد شد.بنابراین جدا توصیه می‌شود برای پیشگیری از عوارض جانبی ناشی از تنفس این گاز خطرناک، حتما از ماسک فیلتر دار استفاده کنید.
  • اگر بعد از کراتینه کردن موهایتان، تمایل به رنگ کردن آنها داشتید، دقت کنید که باید بین 15 تا 20 روز بعد از انجام کراتین صبر کنید و سپس اقدام به رنگ کردن موهای خود نمایید چرا که استفاده از رنگ مو در مدت زمان کمی پس از کراتینه کردن، ممکن است سبب آسیب دیدن وسوختن ساقه موی شما شود. مواد موجود در رنگ و اکسیدان دارای خاصیت قلیایی هستند و موجب از هم گسستگی کوتیکول‌های ساقه موی شما می‌شوند و علاوه براینکه کراتین دیگر زمان و امکان جذب شدن در ساقه موهای شما را ندارد، ساقه موی شما دچار آسیب نیز خواهد شد.
  • حدود 5 تا 8 روز بعد از کراتینه کردن موی خود، از بستن و فشار آوردن به ساقه موی خود اجتناب کنید.
  • بعد از کراتینه کردن موها، برای کمک به جذب بیشتر و سریعتر پروتئین کراتین در کوتیکول‌های ساقه موی خود، و همچنین افزایش دوام کراتین توصیه می‌شود از سرم و شامپوهای مخصوص موهای کراتینه استفاده نمایید.
  • اگر باردار هستید، اکیدا از کراتینه کردن موهای خود اجتناب کنید.چرا که مواد موجود در کراتین مو برای جنین بسیار خطرناک خواهد بود و ممکن است دچار عوارض جبران ناپذیری شوید.

راه های ارتباطی مرکز درمان و صافی مو نیده آل نازی آباد

برای تماس ، مشاوره و رزرو نوبت روی شماره های زیر کلیک کنید :

📱  09199264514 (برای تماس کلیک کنید)

لینک اینستاگرام کراتین مو نیده آل :

farzaneh.keratine(کلیک کنید)


نمونه کارهای کراتین و نوبت دهی اینترنتی

جهت مشاهده نمونه کارها به دایرکت اینستاگرام نیده آل مراجعه نمایید , همچنین برای مشاوره و تعیین وقت با 09199264514☎️  تماس بگیرید 
پخش ویدیو

راه های ارتباطی مرکز درمان و صافی مو نیده آل نازی آباد

برای تماس ، مشاوره و رزرو نوبت روی شماره های زیر کلیک کنید :

📱  09199264514 (برای تماس کلیک کنید)

لینک اینستاگرام کراتین مو نیده آل :

farzaneh.keratine(کلیک کنید)


نمونه کارهای کراتین و نوبت دهی اینترنتی

جهت مشاهده نمونه کارها به دایرکت اینستاگرام نیده آل مراجعه نمایید , همچنین برای مشاوره و تعیین وقت با 09199264514☎️  تماس بگیرید 
مصرف روزانه و به اندازه کراتین موجب مشکل ریزش مو نمی شود و این نوع ریزش مو که عامل آن وجود کراتین است در افراد متفاوت و به دلیل مصرف بیش از حد کراتین است.
 

اگر باردار هستید، اکیدا از کراتینه کردن موهای خود اجتناب کنید.چرا که مواد موجود در کراتین مو برای جنین بسیار خطرناک خواهد بود و ممکن است دچار عوارض جبران ناپذیری شوید.

اگر شماهم صاحب یکی از سالن های زیبایی در محله نازی آباد هستید

به شما پیشنهاد می کنیم تا از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید، تا شما را در ارتقای کارتان یاری دهیم. همکاران ما در زمینه عکاسی اختصاصی از محل شما و اضافه کردن اطلاعات شما به این مجموعه یاریتان خواهند کرد.

برای دیدن همه راه های ارتباطی با وبسایت نازی سرا کلید کنید

برای سفارش تبلیغات و ثبت اطلاعات شما در بانک اطلاعاتی نازی آباد بر روی دکمه زیر کلید کنید تا شماره تماس ، آدرس ، اینستاگرام ، واتساپ و ... مشاهده کنید .
کلیک کنید
امتیاز مطلب
4.5/5
دکمه بازگشت به بالا