advertise-leizer-beauty-ad

فروشگاه پوشاک زنانه اسلام شهر تهران

فهرست مطالب

فروشگاه پوشاک زنانه اسلام شهر

ما با جمع آوری اطلاعات بهترین فروشگاه پوشاک زنانه اسلام شهر که دارای فروشگاه پوشاک ،لباس زنانه ، لباس دخترانه و … بروز با کیفیت بالا و امکانات مناسب است ، میخواهیم بهترین فروشگاه پوشاک زنانه در جنوب تهران (محله اسلامشهر) را به شما عزیزان معرفی کنیم .

اطلاعات فروشگاه های پوشاک زنانه اسلام شهر را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

ما تلاش کرده‌ایم با جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و بصورت حضوری از خود فروشگاه ها ، بوتیک های لباس را در راستای شناسایی به شما عزیزان معرفی کنیم . این کار توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده . در ضمن هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است .

آیا شماهم صاحب یکی از فروشگاه های پوشاک زنانه در محله اسلام شهر هستید ؟

اگر شماهم صاحب یک فروشگاه های پوشاک زنانه در محله اسلامشهر هستید ، میتوانید از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا تماس بگیرید . همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما اطلاعات شما را به این مجموعه اضافه خواهند کرد.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

انواع لباس زنانه

لباس برای تمامی افراد اعم از مرد و زن نوعی پوشش است که از آن ها در برابر سرما و گرما محافظت می کند. اما در حالت کلی لباس های زنانه و مردانه با هم تفاوت دارند. در یک تعریف ساده برای لباس زنانه چنین می توان گفت: لباس زنانه نوعی پوشاک متشکل از دو بخش پایین تنه و بالاتنه می باشد . بخش بالاتنه شامل انواع تی شرت- بلوز و پیراهن می شود . بخش پایین تنه نیز می تواند دامن و یا شلوار باشد.

لباس زنانه دارای دسته بندی های مختلفی است . بانوان می توانند براساس سلیقه و طرح و مدل های متنوعی که وجود دارد لباس مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند.

دسته بندی که در لباس زنانه وجود دارد به گونه ای است که هر لباس برای مکان های خاصی طراحی شده است .به عنوان مثال در دسته بندی لباس زنانه نمی توان تی شرت را برای مجالس رسمی استفاده کرد . یا اینکه پوشیدن لباس های خانگی برای محل کار نمی تواند چندان جالب و متناسبی باشد.

جنس لباس ها

لباس از مواد بسیار متنوعی ساخته شده است . از چرم و خز گرفته تا پارچه های بافته تا الیاف طبیعی و مصنوعی ، به صورت های مختلف و در فرم های ساده ، ارزان ، گران و مجلل. از پوست و خز حیوانات بیشتر در دوره های ماقبل تاریخ استفاده می شد .  اما هنوز هم طراحان از آن استفاده می کنند و جزء کالاهای گران قیمت است. اگر چه بسیار کمتر از گذشته از خز و پوست حیوانات استفاده می شود ، اما باز هم از نظر کمپین های حقوق حیوانات و آزادی حیوانات، بی رحمی و کاری ظالمانه تلقی می شود.

جنس لباس ها متاثر از فرهنگ و موقعیت

در برخی از فرهنگ ها ، مانند مردمان نواحی سردسیر کره زمین به ویژه نواحی قطبی یا نزدیک به قطب، به طور سنتی لباس خود را کاملا از پوست آماده و تزئین می کنند. فرهنگهای دیگر چرم و پوست را با پارچه تکمیل یا جایگزین می کنند و لباس و پوشاک را از الیاف مختلف حیوانی و گیاهی از جمله پشم ، پارچه ، پنبه ، ابریشم و… می بافند یا می دوزند. در دوران های قدیم ساخت پارچه با دست یک فرآیند خسته کننده، زمان گیر و انرژی بر به حساب می آمد که شامل ساخت الیاف ، ریسندگی و بافندگی بود.

انواع پارچه در فرهنگ های مختلف

فرهنگ های مختلف شیوه های مختلف ایجاد لباس از پارچه را به وجود آورده اند. از متداول ترین این شیوه ها اندازه گیری ، برش و دوخت پارچه با دست یا با چرخ خیاطی است . در این روش اندازه و سایز هر فرد توسط خیاط اندازه گیری می شود و سپس برای او لباس مناسب دوخته می شود. به دلیل گرانی پارچه ، می توان از بقایای پارچه برای تهیه کلاه های چند تکه ، جلیقه و دامن استفاده مجدد کرد.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

خیاطی صنعتی

در خیاطی صنعتی بقایای پارچه بیشتر است و گاهی هدر می رود و گاهی این باقی ملنده ها را به عنوان زباله به فروش می رسانند. همچنین ممکن است از آنها برای تهیه لحاف و تشک استفاده کنند.

لباس و پوشاک به منظور برآورده کردن اهداف زیر است:

1- محافظت

پوشاک همانگونه که از نامش پیداست می تواند به عنوان پوشش ومحافظ در برابر عناصر مختلف ، سطوح ناهموار، گیاهان ایجاد کننده بثورات پوستی ، گزش حشرات ، تیغه ها و خارها با ایجاد مانعی بین پوست و محیط محافظتکند. لباس ها می توانند در برابر سرما یا گرما عایق شوند و می توانند مانعی بهداشتی ایجاد کنند و مواد عفونی و سمی را از بدن دور نگه دارند. همچنین از بدن در برابر پرتوهای زیان بار خورشید مثل اشعه ماورا بنفش محافظت می کند. لباس جنبه های فصلی و منطقه ای دارد به طوری که الیاف نازک و لایه های کمتری از لباس معمولاً در مناطق گرمتر و فصول گرم سال نسبت به مناطق سردتر پوشیده می شود.

2- زیبایی، شیک پوشی و مُد

پوشیدن لباس در زمان رفاه اجتماعی و صلح و ترقی جوامع، می تواند به منظور اهداف زیبایی و شیک بودن هم باشد. علاوه بر موارد فوق، بشر راه حل های برای کنار آمدن با خطرات زیست محیطی یا سایر خطرات احتمالی را هم ابداع کرده است: مانند لباس فضایی ، لباس ورزشکاران ، لباس زره پوش ، لباس غواصی ، لباس شنا ، لباس مخصوص زنبوردارن ،  لباس مخصوص موتور سیکلت سوارن و مسابقات مختلف.

3- هنجار اجتماعی و قانون

پوشیدن لباس یک هنجار اجتماعی است و در بیشتر مناطق جهان ، نپوشیدن لباس در ملا عام به منظور نمایان شدن بعضی از قسمت های بدن، ممکن است شرم آور و یا حتی جُرم تلقی شود. 

4- کارکردهای اجتماعی و فرهنگی پوشاک

لباس و پوشاک مجموعه ای از کارکردهای اجتماعی و فرهنگی مانند تمایزهای فردی ، شغلی و جنسیتی و موقعیت اجتماعی را انجام می دهد. در بسیاری از جوامع ، هنجارهای مربوط به لباس استانداردهای حیا ، دین ، جنسیت و موقعیت اجتماعی را منعکس می کنند . لباس ممکن است به عنوان زینت و زیبایی و یا بیانگر سلیقه یا سبک شخصی و یا تفاخر ملی و فرهنگی نیز عمل کند.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

مجموعه فروشگاه های پوشاک زنانه اسلام شهر

مجموعه فروشگاه های پوشاک زنانه اسلام شهر با ارائه بهترین خدمات و امکانات در خدمت شما عزیزان می باشند. فروشگاه های پوشاک زنانه اسلام شهر با ارائه و انجام خدمات متنوع بروز با تنوع محصولات فوق العاده و ارائه مدل های روز دنیا و در تمامی روزهای سال به شما عزیزان خدمت رسانی می کنند.

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

رنگ های متناسب با پوست , لباس هایی که ما را لاغرتر نشان می دهد , لباس مناسب برای افراد قد کوتاه , شناختن سبک شخصی در لباس پوشیدن , بیش از اندازه از اکسسوری ها استفاده نکنید , برای شیک پوش بودن نیاز به صرف هزینه ی زیادی نیست , لباس هایی با رنگ های خنثی بپوشید

رنگ‌های مکمل را شناسایی کنید , انتخاب رنگ زمینه‌ای به‌عنوان رنگ اصلی , خرید لباس‌هایی با رنگ مشکی، سفید و طوسی , ست کردن کیف با شلوار یا دامن , ایجاد هارمونی با اکسسوری‌ها از نکات ست کردن لباس

امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا