advertise-leizer-beauty-ad

مراکز لیزر و زیبایی نازی آباد تهران

فهرست مطالب

کلینیک زیبایی هلن در نازی آباد
مراکز لیزر و زیبایی نازی آباد تهران

کلینیک زیبایی هلن نازی آباد

کلینیک زیبایی هلن نازی آباد کلینیک زیبایی هلن دارای دو شعبه در نازی آباد و سعادت آباد می باشد که خدمات متنوعی را تحت نظر

ادامه مطلب »
کلینیک زیبایی نورا در نازی آباد
مراکز لیزر و زیبایی نازی آباد تهران

کلینیک زیبایی نورا نازی آباد

کلینیک زیبایی نورا نازی آباد کلینیک زیبایی نورا با مدیریت سرکار خانم جوادزاده یکی از مراکز لیزر معتبر در محله نازی آباد می باشد، در

ادامه مطلب »
کلینیک زیبایی شاینی نازی آباد
مراکز لیزر و زیبایی نازی آباد تهران

کلینیک زیبایی شاینی نازی آباد

کلینیک زیبایی شاینی نازی آباد کلینیک زیبایی شاینی یکی از کلینیک های زیبایی معتبر واقع در محله نازی آباد می باشد که خدمات متنوعی را

ادامه مطلب »
مرکز لیزر هیواسان نازی آباد
مراکز لیزر و زیبایی نازی آباد تهران

مرکز لیزر هیواسان نازی آباد

مرکز لیزر هیواسان نازی آباد مرکز لیزر هیواسان واقع در محله نازی آباد، خدمات مختلفی در زمینه لیزر، پوست و مو را تحت نظر دکتر

ادامه مطلب »

مراکز زیبایی و لیزر مو نازی آباد

اگر ساکن نازی آباد و جنوب تهران هستید به لیست مراکز زیبایی و لیزر مو نازی آباد فوق تهیه شده توسط نازی سرا توجه فرمایید. لیست فوق از بهترین مراکز لیزر مو نازی آباد و کلینیک های زیبایی بر اساس میزان رضایت مشتریان می باشد. 

با پیشرفت و تکامل یافتن فرهنگ جوامع مختلف، زیبایی و آراسته بودن دیگر به یک ضرورت تبدیل شده است و افراد زیادی حاضراند برای زیبایی خود دست به هر کاری بزنند. یکی از دغدغه هایی که اکثر زنان و آقایان با آن دست و پنجه نرم می کنند، بدون شک موهای زائد می باشد.  

رشد موهای زائد یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که تقریبا تمام اشخاص با رسیدن به بلوغ و نوجوانی آن را تجربه می کنند. موهای زائد نه تنها ظاهر بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث زشتی می شود .  بلکه رشد آنها در برخی از قسمت های بدن می تواند احتمال مبتلا شدن به بیماری های پوستی همچون سینوس پیلونیدال یا کیست مویی را افزایش دهد.

از این رو با مراجعه به بهترین مرکز لیزر مو نازی آباد در عرض ۵ دقیقه طی جلسات متعدد و برای همیشه با موهای زائد خود خداحافظی کنید. ضمن اینکه روش های دیگر حذف موهای زائد همچون اپیلاسیون زمان بر بوده و نتیجه آن اصلا ماندگار نیست؛ لیزر مو یکی از رایج ترین و موثرترین روش زیبایی بوده که مراکز لیزر مو نازی آباد با به کارگیری آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی خدمات با کیفیتی را به مراجعین خود ارائه می کنند.

لیزر مو در نازی آباد
لیزر مو در نازی آباد

لیزر مو زائد چیست و چگونه کار میکند ؟

بهتر است قبل از اینکه به مراکز لیزر مو نازی آباد مراجعه کنید و بدن خود را به دستگاه های لیزر بسپارید در مورد فرایند و پروسه لیزر موهای زائد کمی تحقیق داشته باشید . در این روش نور بسیار متمرکزی از طریق سطح پوست به فولیکول های مو تابانده می شود و رنگ دانه های موجود در این فولیکول ها نور را جذب کرده و در اثر گرمای بالا از بین می روند.

 به عبارتی دیگر در طول جلسات لیزر موهای زائد، نور لیزر از طریق دستگاه لیزر بر روی پوست و فولیکول های پوست به طور متمرکز قرار گرفته و با تبدیل انرژی نور به گرما، باعث از بین رفتن و آسیب دیدن فولیکول های مو می شود.

حاصل نتایج این آسیب وارد شده به فولیکول های مو این است که روند رشد مو به طور دائمی یا برای چندین ماه متوقف می شود. هم اکنون اکثر متخصصان زیبایی معتقد اند که لیزر موهای زائد، روشی دائمی نبوده اما باعث می شود و فولیکول های مو برای مدت طولانی از بین برود. از این رو لیزر موهای زائد به مراتب بهتر از سایر روش های حذف موهای زائد و اضافی می باشد.

لیزر موهای زائد برای چه افرادی توصیه نمی شود ؟

قبل از اینکه به مراکز لیزر مو نازی آباد مراجعه کنید بهتر است با این نکته آشنا باشید که رنگ دانه های موجود در فولیکول ها مو جذب می شود و نه سطح پوست . بنابراین افرادی که پوست روشن و موهای زائد تیره دارند، بهترین کاندیدا برای لیزر موهای زائد هستند.

 به عبارتی دیگر هرچه رنگ پوست روشن تر و هر چه رنگ موهای زائد تیره تر باشد، با مراجعه به مراکز لیزر مو نازی آباد بهترین نتیجه ممکن کسب خواهید کرد.

در حالی که اگر پوستی تیره همراه با موهای زائد روشن همچون سفید، خاکستری، بلوند و یا قرمز دارید، نتیجه مطلوبی از لیزر موهای زائد نخواهید گرفت. همچنین اگر خالکوبی داشته باشید ، نمی توانید ناحیه خالکوبی شده را لیزر کنید.

معروف ترین دستگاه لیزر مو زائد

دستگاه لیزر الکساندرایت : این دستگاه یکی از سریع ترین و رایج ترین دستگاه لیزر موهای زائد می باشد که در اکثر بهترین کلینیک موهای زائد یافت می شود. اما می تواند در افرادی با پوست تیره باعث ایجاد لکه های پوستی و کبودی شود. دستگاه لیزر الکساندرایت هم اکنون محبوب ترین دستگاه موزدایی بوده که در تمام مراکز لیزر مو نازی آباد مورد استفاده قرار می گیرد.

 لیزر دایود : این نوع دستگاه بر خلاف دستگاه لیزر الکساندرایت طول موج نور بیشتری تولید کرده و به عمق پوست نفوذ می کند.

دستگاه لیزر روبی : دستگاه لیزر روبی یکی از قدیمی ترین و کهنه ترین فناوری لیزر موهای زائد است که طول موج عمیق آن، سبب تیره شدن پوست می شود.

لیزر مو در نازی آباد
لیزر مو در نازی آباد

فواید و مزایا لیزر مو نازی آباد چیست ؟

دقت بالا : لیزر موهای زائد به طور کاملا دقیق تمام موهای تیره و ضخیم را هدف قرار داده و حذف می کند و در عین حال آسیبی به پوست اطراف وارد نمی کند.

سرعت بالا : هر پالس لیزر تنها یک چهارم ثانیه طول می کشد و می تواند همزمان روی چندین فولیکول مو تاثیر بگذارد.

پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری های پوستی : با حذف موهای زائد احتمال مبتلا شدن به بیماری های پوستی همچون کیست مویی و … را به طور چشمگیری کاهش می دهید.

سخن آخر

در این مطلب از نازی سرا به معرفی بهترین مراکز زیبایی و لیزر مو نازی آباداشاره کردیم .اگر ساکن جنوب تهران هستید و قصد حذف طولانی مدت موهای زائد خود را دارید هم اکنون به مراکز لیزر مو نازی آباد مراجعه کنید و از شر موهای زائد خود در کوتاه ترین زمان ممکن خلاص شوید.

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب راجب زیبایی و لیزر در محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

برای اکثر افراد انجام چهار تا شش جلسه لیزر موهای زائد و با فاصله تقریبی شش هفته توصیه می شود. همچنین ممکن است یک و یا دو بار در سال به یک جلسه اضافی برای تمدید آن نیاز داشته باشید.

ناحیه ای که قرار است لیزر شود باید ۲۴ ساعت قبل از وقت تعیین شده اصلاح شود. اگر جلسه اول تان می باشد، مقدار کوچکی مو را باقی بگذارید تا متخصص زیبایی بتواند جنس موهایتان را ببیند.

 
امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا