advertise-leizer-beauty-ad

فروشگاه پوشاک زنانه خانی آباد تهران

فهرست مطالب

فروشگاه پوشاک زنانه خانی آباد

اگر به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین فروشگاه پوشاک زنانه خانی آباد هستید، با ما همراه باشید تا فهرست کاملی از فروشگاه پوشاک ،لباس زنانه ، لباس دخترانه و … خانی آباد را که محصولاتی متنوع و به روز را ارائه می دهد و و جزء بهترین فروشگاه پوشاک زنانه در جنوب تهران (محله خانی آباد) است را به شما عزیزان معرفی کنیم .

روش جمع آوری اطلاعات فروشگاه های پوشاک زنانه خانی آباد

ما تلاش کرده‌ایم با جمع آوری اطلاعات مکفی فضای مجازی و بستر اینترنت و یا تجاربی که از مراجعه حضوری خود به فروشگاه ها و بوتیک های لباس، گردآورده ایم، مهمترین مراکز و فروشگاه های پوشاک زنانه خانی آباد را به شما معرفی کنیم. این کار به صورت کاملا رایگان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها، از سوی مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده است .

آیا شماهم صاحب یکی از فروشگاه های پوشاک زنانه در محله خانی آباد هستید ؟

اگر شما هم صاحب یک فروشگاه های پوشاک زنانه در محله خانی آباد هستید و به ارتقای کسب و کار خود علاقمندید، می توانید از بخش (تماس با ما) برایمان پیام بگذارید و یا تماس بگیرید تا این امکان را برایتان فراهم کنیم تا با عکاسی اختصاصی از محل شما و تکمیل فایل اطلاعاتیتان، شما را بهتر به مخاطبان معرفی کنیم.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

انواع لباس زنانه

لباس درتاریخ بشر برای تمامی افراد اعم از مرد و زن نوعی پوشش بوده است که از آن ها در برابر سرما و گرما محافظت می کرده. لباس های زنانه و مردانه با هم تفاوت دارند و شاید بتوان در یک تعریف ساده برای لباس زنانه چنین تعریفی را متصور بود: لباس زنانه نوعی پوشاک متشکل از دو بخش پایین تنه و بالاتنه است که بخش بالاتنه شامل انواع تی شرت- بلوز و پیراهن بوده و بخش پایین تنه نیز می تواند دامن و یا شلوار باشد.

لباس زنانه دارای دسته بندی های مختلفی است و بانوان این امکان را دارند تا براساس سلیقه و طرح و مدل های متنوعی که وجود دارد، لباس مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند.

دسته بندی که در لباس زنانه وجود دارد، عمدتا به گونه ای است که هر لباس برای مکان های خاصی طراحی شده است. به عنوان مثال در دسته بندی لباس زنانه نمی توان تی شرت را برای مجالس رسمی استفاده کرد و به تبع آن پوشیدن لباس های خانگی برای محل کار نیز  نمی تواند چندان مناسب باشد.

جنس لباس ها

لباس ها معمولا از مواد بسیار متنوعی ساخته شده اند و طیف گسترده ای از چرم و خز گرفته تا پارچه های بافته تا الیاف طبیعی و مصنوعی را در بر می گیرند. این پارچه ها عموما به صورت های مختلف و در فرم های ساده ، ارزان ، گران و مجلل تهیه می شوند. از پوست و خز حیوانات بیشتر در دوره های ماقبل تاریخ استفاده می شد؛ اگرچه  هنوز هم طراحان از آن استفاده می کنند و جزء کالاهای گران قیمت به شمار می رود؛ اما باز هم از نظر کمپین های حقوق و آزادی حیوانات، این کار بی رحمی و کاری ظالمانه تلقی می شود.

جنس لباس ها متاثر از فرهنگ و موقعیت است

در برخی از فرهنگ ها (مانند مردمان نواحی سردسیر کره زمین به ویژه نواحی قطبی یا نزدیک به قطب) به طور سنتی لباس خود را کاملا از پوست آماده و تزئین می کنند. در فرهنگ های دیگر چرم و پوست را با پارچه تکمیل یا جایگزین می کنند و پارچه پوشاک را از الیاف مختلف حیوانی و گیاهی از جمله پشم ، پارچه ، پنبه ، ابریشم و… می بافند. در دوران های قدیم ساخت پارچه با دست یک فرآیند خسته کننده، زمان گیر و انرژی بر به حساب می آمد که شامل ساخت الیاف، ریسندگی و بافندگی بود و مرارت های زیادی داشت.

انواع پارچه در فرهنگ های مختلف

در فرهنگ های مختلف، شیوه های مختلف تولید لباس از پارچه به وجود آمده است. از متداول ترین این شیوه ها می توان به اندازه گیری ، برش و دوخت پارچه با دست یا با چرخ خیاطی اشاره کرد. در این روش اندازه و سایز هر فرد توسط خیاط اندازه گیری می شود و سپس برای او لباس مناسبی دوخته می شود. دراین میان به دلیل گرانی پارچه، می توان از بقایای پارچه برای تهیه کلاه های چند تکه ، جلیقه و دامن مجددا استفاده کرد.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

خیاطی صنعتی

در خیاطی صنعتی بقایای پارچه بیشتر است و گاهی بخشی از پارچه هدر می رود. البته گاهی این باقی مانده های پارچه را به عنوان زباله به فروش می رسانند. همچنین ممکن است از آنها برای تهیه لحاف و تشک نیز استفاده کنند.

استفادهاز لباس و پوشاک به منظور برآورده کردن اهداف زیر است:

1- محافظت

پوشاک همانگونه که از نامش پیداست، می تواند به عنوان پوشش ومحافظی در برابر عناصر مختلف، سطوح ناهموار، گیاهان ایجاد کننده بثورات پوستی ، گزش حشرات ، تیغه ها و خارها با ایجاد مانعی بین پوست و محیط استفاده شود. لباس ها می توانند در برابر سرما یا گرما عایق باشند و مانعی بهداشتی ایجاد کنند. دراین رابطه می توانند مواد عفونی و سمی را از بدن دور نگه دارند. همچنین می توانند از بدن در برابر پرتوهای زیان بار خورشید مثل اشعه ماورا بنفش محافظت  کنند. لباس جنبه های فصلی و منطقه ای دارد؛ به طوری که الیاف نازک و لایه های کمتری از لباس معمولاً در مناطق گرمتر و فصول گرم سال نسبت به مناطق سردتر پوشیده می شود.

2- زیبایی، شیک پوشی و مد

پوشیدن لباس در زمان رفاه و صلح و ترقی جوامع، می تواند به منظور اهداف زیبایی و شیک بودن هم به کار آید. علاوه بر موارد فوق، بشر راه حل هایی برای کنار آمدن با خطرات زیست محیطی یا سایر خطرات احتمالی را هم ابداع کرده است که از این میان می توان به ساخت لباس فضایی ، لباس ورزشکاران ، لباس زره پوش ، لباس غواصی ، لباس شنا ، لباس مخصوص زنبوردارن ،  لباس مخصوص موتور سیکلت سوارن و مسابقات مختلف اشاره کرد.

3- هنجار اجتماعی و قانون

پوشیدن لباس یک هنجار اجتماعی است و در بیشتر مناطق جهان، نپوشیدن لباس در ملا عام به منظور نمایان شدن بعضی از قسمت های بدن، نه تنها شرم آور تلقی می گردد، بلکه در مواردی جُرم محسوب می شود.

4- کارکردهای اجتماعی و فرهنگی پوشاک

لباس و پوشاک مجموعه ای از کارکردهای اجتماعی و فرهنگی دارد که از مهمترین آن ها می توان به تمایزهای فردی، شغلی،جنسیتی و موقعیت اجتماعی خاص اشاره کرد. در بسیاری از جوامع ، هنجارهای مربوط به لباس استانداردهای مربوط به حیا ، دین ، جنسیت و موقعیت اجتماعی است. در عین حال لباس ممکن است به عنوان زینت و زیبایی و یا بیانگر سلیقه یا سبک شخصی و یا به منزله تفاخر ملی و فرهنگی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

مجموعه فروشگاه های پوشاک زنانه خانی آباد

مجموعه فروشگاه های پوشاک زنانه خانی آباد، مجموعه ای از بهترین خدمات و امکانات را برایتان به ارمغان آورده اند. فروشگاه های پوشاک زنانه خانی آباد با ارائه و انجام خدمات متنوع و به روز و با ارائه محصولات فوق العاده متنوع و مطابق مدل های روز دنیا، در تمامی روزهای سال به شما عزیزان خدمت رسانی می کنند.

اگر مایل هستید، برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

رنگ های متناسب با پوست , لباس هایی که ما را لاغرتر نشان می دهد , لباس مناسب برای افراد قد کوتاه , شناختن سبک شخصی در لباس پوشیدن , بیش از اندازه از اکسسوری ها استفاده نکنید , برای شیک پوش بودن نیاز به صرف هزینه ی زیادی نیست , لباس هایی با رنگ های خنثی بپوشید

رنگ‌های مکمل را شناسایی کنید , انتخاب رنگ زمینه‌ای به‌عنوان رنگ اصلی , خرید لباس‌هایی با رنگ مشکی، سفید و طوسی , ست کردن کیف با شلوار یا دامن , ایجاد هارمونی با اکسسوری‌ها از نکات ست کردن لباس

امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا