advertise-leizer-beauty-ad

فروشگاه پوشاک زنانه شهر ری تهران

فهرست مطالب

فروشگاه پوشاک زنانه شهر ری

متخصصان و تیم حرفه ای نازی سرا همواره در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعاتی از بهترین فروشگاه پوشاک زنانه شهر ری در دسته بندی های متقاوتی نظیر فروشگاه پوشاک ،لباس زنانه ، لباس دخترانه و … که محصولاتی مطابق نظر مشتری و با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهند، بهترین فروشگاه پوشاک زنانه در جنوب تهران (محله شهر ری) را به شما عزیزان معرفی کنند .

اطلاعات فروشگاه های پوشاک زنانه شهر ری را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

ما سعی داریم تا اطلاعات جامعی را از طریق وب سایت های اطلاعاتی اینترنت و بخشی دیگر را نیز با مراجعه حضوری به خود فروشگاه ها و بوتیک های لباس کسب کنیم و در اختیار شما قرار دهیم. تمامی این اقدامات از سوی مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

آیا شما هم صاحب یکی از فروشگاه های پوشاک زنانه در محله شهرری هستید ؟

اگر شما هم صاحب یک فروشگاه های پوشاک زنانه در محله شهر ری هستید یا دغدغه فروش بهتر محصولاتتان را در سر می پرورانید، می توانید از بخش (تماس با ما) برایمان پیام بگذارید و یا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید. همکاران ما در کنار شما خواهند بود و با عکاسی اختصاصی از محل شما اطلاعات شما را به این مجموعه ارزشمند اضافه خواهند کرد.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

انواع لباس زنانه

واژه لباس در مجموع برای تمامی افراد به منزله نوعی پوشش است که از آن ها در برابر سرما و گرما محافظت می کند. در یک تعریف ساده برای لباس زنانه چنین می توان گفت: لباس زنانه نوعی پوشاک است که از دو بخش پایین تنه و بالاتنه تشکیل شده است. بخش بالاتنه معمولا شامل انواع تی شرت یا بلوز و پیراهن می شود و بخش پایین تنه نیز می تواند دامن و یا شلوار باشد.

لباس زنانه در دسته بندی های مختلفی عرضه می شود و بانوان می توانند براساس سلیقه و طرح و مدل های متنوعی که در بازار پوشاک وجود دارد، لباس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

دسته بندی که در لباس زنانه وجود دارد، به گونه ای است که هر لباس را مناسب مکان های خاصی می کند. به عنوان مثال در دسته بندی لباس زنانه نمی توان از تی شرت برای مجالس رسمی استفاده کرد. یا مثل اینکه پوشیدن لباس های خانگی برای محل کار نمی تواند انتخاب چندان جالب و متناسبی باشد.

جنس لباس ها

لباس ها از مواد اولیه بسیار متنوعی ساخته شده است. چرم و خز به عنوان اولین گزینه های تهیه پارچه به شمار رفته و امروزه شاهد استفاده از پارچه های بافته تا الیاف طبیعی و مصنوعی فراوانی هستیم که به صورت های مختلف و در فرم های ساده ، ارزان ، گران و مجلل در بازار وجود دارد. از پوست و خز حیوانات بیشتر در دوره های ماقبل تاریخ استفاده می شده است؛ با این وجود هنوز هم طراحان از آن استفاده می کنند و جزء کالاهای گران قیمت دسته بندی می شود. با این که این منسوجات بسیار کمتر از گذشته استفاده می شود ، اما باز هم از نظر کمپین های حقوق حیوانات، استفاده از این اقلام بی رحمی و کاری ظالمانه تلقی می شود.

جنس لباس ها متاثر از فرهنگ و موقعیت است

در برخی از فرهنگ ها، (مانند مردمان نواحی سردسیر کره زمین به ویژه نواحی قطبی یا نزدیک به قطب)، استفاده از پوست حیوانات به طور سنتی متداول است. در فرهنگ های دیگر چرم و پوست را با پارچه تکمیل یا جایگزین می کنند و معمولا لباس و پوشاک را از پارچه هایی که از الیاف مختلف حیوانی و گیاهی از جمله پشم ، پارچه ، پنبه ، ابریشم و… تهیه می شود، می دوزند. اگرچه در دوران های قدیم ساخت پارچه با دست فرآینید خسته کننده، زمان گیر و انرژی بر به حساب می آمد (این فرآیند شامل ساخت الیاف ، ریسندگی و بافندگی بود.) اما امروزه با به کار بردن ماشین های صنعتی این مهم به نحو ساده تری انجام می شود.

انواع پارچه در فرهنگ های مختلف

بدون شک فرهنگ های مختلف شیوه های مختلف ایجاد لباس از پارچه را به وجود آورده اند. از متداول ترین این شیوه ها اندازه گیری، برش و دوخت پارچه است که با دست یا با چرخ خیاطی انجام می شود. در این روش اندازه و سایز هر فرد توسط خیاط اندازه گیری می شود و سپس برای او لباس مناسبی دوخته می شود. در عین حال به دلیل گرانی پارچه ، می توان از بقایای پارچه استفاده شده برای تهیه کلاه های چند تکه، جلیقه و دامن هم استفاده کرد.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

خیاطی صنعتی

در خیاطی صنعتی بقایای دور ریز پارچه معمولا بیشتر است و گاهی پارچه زیادی هدر می رود . گاهی این باقی مانده ها را به عنوان زباله به فروش می رسانند یا ممکن است از آنها برای تهیه لحاف و تشک استفاده کنند.

در مجموع می توان گفت، استفاده از لباس و پوشاک به منظور برآورده کردن اهداف زیر است:

1- محافظت از بدن

پوشاک همانگونه که از نامش پیداست می تواند به عنوان پوششی در برابر عناصر مختلف جوی، سطوح ناهموار، گیاهان ایجاد کننده بثورات پوستی ، گزش حشرات ، تیغه ها و خارها قلمداد شود. لباس ها می توانند در برابر سرما یا گرما عایق بدن باشند و مواد عفونی و سمی را از بدن دور نگه دارند. همچنین از بدن در برابر پرتوهای زیان بار خورشید همچون اشعه ماورا بنفش محافظت کنند. استفاده از لباس جنبه های فصلی و منطقه ای دارد و الیاف نازک و لایه های کمتری از لباس معمولاً در مناطق گرمتر و فصول گرم سال استفاده می شود.

2- زیبایی، شیک پوشی و مُد

پوشیدن لباس در زمان رفاه اجتماعی و صلح، تا حد زیادی به منظور اهداف زیبایی و شیک بودن است. علاوه بر موارد فوق، بشر راه حل هایی برای کنار آمدن با خطرات زیست محیطی یا سایر خطرات احتمالی ابداع کرده است که می توان به طراحی و ساخت لباس فضانوردی، لباس ورزشکاران ، لباس زره پوش ، لباس غواصی ، لباس شنا ، لباس مخصوص زنبوردارن ،  لباس مخصوص موتور سیکلت سوارن و مسابقات مختلف اشاره کرد.

3- هنجار اجتماعی و قانون

پوشیدن لباس در جوامع متمدن یک هنجار اجتماعی است و در بیشتر مناطق جهان هم نپوشیدن لباس در ملا عام به منظور نمایان شدن بعضی از قسمت های بدن، ممکن است به منزله جرم تلقی شود. 

4- کارکردهای اجتماعی و فرهنگی پوشاک

استفاده از لباس و پوشاک مجموعه ای از کارکردهای اجتماعی و فرهنگی دارد که از جمله آن ها می توان به تمایزهای فردی ، شغلی و جنسیتی و موقعیت اجتماعی اشاره کرد. در بسیاری از جوامع ، هنجارهای مربوط به لباس استانداردهایی همچون حفظ حیا ، دین ، جنسیت و موقعیت اجتماعی را منعکس می کنند ؛ در عین حال استفاده از لباس ممکن است به عنوان زینت و زیبایی و یا بیانگر سلیقه یا سبک شخصی و یا تفاخر ملی و فرهنگی نیز عمل کند.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

مجموعه فروشگاه های پوشاک زنانه شهر ری

مجموعه فروشگاه های پوشاک زنانه شهرری با ارائه بهترین و به روزترین پوشاک زنانه، در خدمت شما عزیزان می باشند. فروشگاه های پوشاک زنانه شهرری، کلیه محصولات خود را با تنوع فوق العاده و ارائه مدل های روز دنیا عرضه می کند.

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب مربوط به محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

رنگ های متناسب با پوست , لباس هایی که ما را لاغرتر نشان می دهد , لباس مناسب برای افراد قد کوتاه , شناختن سبک شخصی در لباس پوشیدن , بیش از اندازه از اکسسوری ها استفاده نکنید , برای شیک پوش بودن نیاز به صرف هزینه ی زیادی نیست , لباس هایی با رنگ های خنثی بپوشید

رنگ‌های مکمل را شناسایی کنید , انتخاب رنگ زمینه‌ای به‌عنوان رنگ اصلی , خرید لباس‌هایی با رنگ مشکی، سفید و طوسی , ست کردن کیف با شلوار یا دامن , ایجاد هارمونی با اکسسوری‌ها از نکات ست کردن لباس

امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا