advertise-leizer-beauty-ad

فروشگاه پوشاک زنانه صالح آباد تهران

فهرست مطالب

فروشگاه پوشاک زنانه صالح آباد

اگر درصددید که اطلاعات جامعی از بهترین فروشگاه های پوشاک زنانه و لباس دخترانه صالح آباد داشته باشید، با ما همراه شوید تا بهترین فروشگاه های لباس زنانه و لباس دخترانه در جنوب تهران (محله صالح آباد) را به شما عزیزان معرفی کنیم .

اطلاعات فروشگاه های پوشاک زنانه صالح آباد را چگونه جمع‌آوری میکنیم ؟

کارشناسان تحلیل محتوای وب سایت نازی سرا تلاش کرده‌اند تا با جمع آوری اطلاعات از دو شیوه متداول؛ بستر اینترنت و مراجعه حضوری به فروشگاه ها، مهم ترین بوتیک های لباس را به شما عزیزان معرفی کنند. این تلاش تماما از سوی مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده و هیچ هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

اگر شما هم صاحب یکی از فروشگاه های پوشاک زنانه در محله صالح آباد هستید، بخوانید…

اگر شماهم صاحب یک فروشگاه های پوشاک زنانه در محله صالح آباد هستید و در نظر دارید تا اطلاعات جامعی راجع به کسب و کار خودتان به مخاطبان ارائه کنید؛ می توانید از بخش (تماس با ما) پیام بگذارید و یا از طریق دیگر راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید . همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما در اسرع وقت، بانک اطلاعاتی جذابی از مجموعه آموزشی شما را به سایت اضافه خواهند کرد.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

انواع لباس زنانه

لباس برای تمامی افراد اعم از مرد و زن، نوع خاصی از پوشش به شمار می رود که از آن ها در برابر سرما و گرما محافظت می کند. لباس های زنانه و مردانه با هم تفاوت دارند و می توان گفت که لباس زنانه نوعی پوشاک متشکل از دو بخش پایین تنه و بالاتنه است. بخش بالاتنه شامل انواع تی شرت،بلوز و پیراهن می شود و بخش پایین تنه نیز می تواند دامن و یا شلوار باشد.

لباس زنانه دارای دسته بندی های مختلفی است و بانوان می توانند براساس سلیقه و طرح های متنوعی که وجود دارد لباس مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند.

دسته بندی که در لباس زنانه وجود دارد به نحوی است که هر لباس برای مکان های خاصی طراحی شده است؛‌ مثلا در دسته بندی لباس زنانه نمی توان تی شرت را در مجالس رسمی استفاده کرد؛ یا اینکه پوشیدن لباس های خانگی برای محل کار نمی تواند انتخاب مناسبی باشد.

جنس لباس ها

لباس ها از مواد اولیه بسیار متنوعی ساخته شده است . از چرم و خز گرفته تا پارچه های الیاف طبیعی و مصنوعی، به صورت های مختلف و در فرم های ساده ، ارزان ، گران و مجلل در بازار موجود است. پوست و خز حیوانات بیشتر در دوره های ماقبل تاریخ استفاده می شده است، اما هنوز هم طراحان از آن استفاده می کنند و جزء کالاهای گران قیمت است؛ اگر چه بسیار کمتر از گذشته از خز و پوست حیوانات استفاده می شود، اما باز هم از نظر کمپین های آزادی حیوانات، کاری ظالمانه تلقی می شود.

جنس لباس ها متاثر از فرهنگ و موقعیت

در برخی از فرهنگ ها به طور سنتی، (همانند مردمان نواحی سردسیر کره زمین) لباس کاملا از پوست تهیه می شود. این در حالی است که در فرهنگ های دیگر، چرم و پوست را با پارچه تکمیل یا جایگزین می کنند و لباس و پوشاک را از الیاف مختلف حیوانی و گیاهی از جمله پشم ، پارچه ، پنبه ، ابریشم و… می بافند یا می دوزند.

انواع پارچه در فرهنگ های مختلف

فرهنگ های مختلف شیوه های متفاوتی از تولید لباس از پارچه را به وجود آورده اند. از متداول ترین این شیوه ها می توان به اندازه گیری ، برش و دوخت پارچه با دست یا با چرخ خیاطی اشاره کرد. در این روش، اندازه اندام های مختلف هر فرد توسط خیاط اندازه گیری می شود و سپس برای او لباس مناسبی دوخته می شود. در عین حال به دلیل گرانی پارچه، بسیاری از افراد از بقایای پارچه برای تهیه کلاه های چند تکه ، جلیقه و دامن استفاده می کنند.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

خیاطی صنعتی

در خیاطی صنعتی معمولا بقایای پارچه بیشتر است و گاهی هدر می رود؛ البته گاهی این باقی مانده ها را به عنوان زباله به فروش می رسانند یا از آنها برای تهیه لحاف و تشک هم استفاده می کنند.

لباس و پوشاک به منظور برآورده کردن اهداف زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

1- محافظت

پوشاک بیش از هرچیزی می تواند به عنوان پوشش و محافظی در برابر عناصر مختلف طبیعی، سطوح ناهموار، گیاهان ایجاد کننده بثورات پوستی ، گزش حشرات ، تیغه ها و خارها قلمداد شود. پوشاک در واقع با ایجاد مانعی بین پوست و محیط می توانند در برابر سرما یا گرما نقش عایق  را بازی کنند و مواد عفونی و سمی را از بدن دور نگه دارند. همچنین از بدن در برابر پرتوهای زیان بار خورشید همچون اشعه ماورا بنفش محافظت می کنند. لباس جنبه های فصلی و منطقه ای دارد و بسته به منطقه و درجه حرارت هوا، از پارچه های مختلف در تهیه و دوخت لباس استفاده می شود.

2- زیبایی، شیک پوشی و مدگرایی

پوشیدن لباس در زمان صلح و ترقی جوامع، می تواندبا هدف دستیابی به زیبایی و شیک بودن هم باشد. علاوه بر آن، بشر راه حل هایی برای کنار آمدن با خطرات زیست محیطی یا سایر خطرات احتمالی ابداع کرده است که از جمله آن ها می توان به تهیه لباس های مخصوص فضانوردها، لباس ورزشکاران ، لباس زره پوش ، لباس غواصی ، لباس شنا ، لباس مخصوص زنبوردارن ،  لباس مخصوص موتور سیکلت سوارن و مسابقات مختلف اشاره کرد.

3- رعایت هنجار اجتماعی و قانون مداری

پوشیدن لباس یک هنجار اجتماعی است و در بیشتر مناطق جهان، نپوشیدن آن شرم آور بوده و در مواردی جُرم تلقی می شود. 

4- کارکردهای اجتماعی و فرهنگی پوشاک

استفاده از پوشاک مجموعه ای از کارکردهای اجتماعی و فرهنگی مانند تمایزهای فردی، شغلی و جنسیتی و موقعیت اجتماعی را در بر می گیرد. در بسیاری از جوامع ، هنجارهای مربوط به لباس همچنین استانداردهای حیا ، دین ، جنسیت و موقعیت اجتماعی را هم منعکس می کند. لباس همچنین ممکن است به عنوان وسیله ای زینتی و یا بیانگر سلیقه یا سبک شخصی و یا تفاخر ملی و فرهنگی نیز به شمار آید.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

مجموعه فروشگاه های پوشاک زنانه صالح آباد

مجموعه فروشگاه های پوشاک زنانه صالح آباد با ارائه بهترین و متنوع ترین پوشاک زنانه و دخترانه، هماهنگ با مدل های روز دنیا، آمادگی دارند تا در تمامی روزهای سال به شما عزیزان خدمت رسانی کنند.

شما خواننده محترم می توانید برای دریافت آخرین اخبار و مطالب مرتبط با محلات جنوب تهران به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید.

رنگ های متناسب با پوست , لباس هایی که ما را لاغرتر نشان می دهد , لباس مناسب برای افراد قد کوتاه , شناختن سبک شخصی در لباس پوشیدن , بیش از اندازه از اکسسوری ها استفاده نکنید , برای شیک پوش بودن نیاز به صرف هزینه ی زیادی نیست , لباس هایی با رنگ های خنثی بپوشید

رنگ‌های مکمل را شناسایی کنید , انتخاب رنگ زمینه‌ای به‌عنوان رنگ اصلی , خرید لباس‌هایی با رنگ مشکی، سفید و طوسی , ست کردن کیف با شلوار یا دامن , ایجاد هارمونی با اکسسوری‌ها از نکات ست کردن لباس

امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا