advertise-leizer-beauty-ad

فروشگاه پوشاک زنانه علی آباد تهران

فهرست مطالب

فروشگاه پوشاک زنانه علی آباد

در این مطلب سعی داریم تا ضمن جمع آوری اطلاعات بهترین فروشگاه پوشاک زنانه علی آباد، شامل فروشگاه پوشاک ،لباس زنانه ، لباس دخترانه و … فروشگاه های عرضه کننده با کیفیت بالا و امکانات مناسب و شماری از بهترین فروشگاه های پوشاک زنانه در جنوب تهران (محله علی آباد) را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اطلاعات فروشگاه های پوشاک زنانه علی آباد را چگونه جمع‌آوری می کنیم ؟

ما تلاش کرده‌ایم تا با جمع آوری اطلاعات از بستر اینترنت و یا مراجعه حضوری به فروشگاه ها ، بوتیک های لباس را در راستای شناسایی بهتر به شما عزیزان معرفی کنیم . این کار توسط مجموعه شرکت فنی مهندسی فروزان انجام شده است و هزینه‌ای بابت تبلیغات عادی و اولیه از این مکان ها دریافت نشده است.

آیا شماهم صاحب یکی از فروشگاه های پوشاک زنانه در محله علی آباد هستید ؟

اگر شما هم در زمره یکی از صاحبان فروشگاه های پوشاک زنانه در محله علی آباد هستید، به شما توصیه می کنیم که همین حالا از بخش (تماس با ما) با ما تماس بگیرید. همکاران ما با عکاسی اختصاصی از محل شما، این آمادگی را دارند تا اطلاعات مورد نظر شما را به این مجموعه اضافه کنند.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

انواع لباس زنانه

لباس برای تمامی افراد اعم از مرد و زن نوعی پوشش است که از افراد در برابر سرما و گرما محافظت می کند. در حالت کلی لباس های زنانه و مردانه با هم تفاوت هایی دارند و در یک تعریف ساده برای لباس زنانه می توان گفت: لباس زنانه نوعی پوشاک متشکل از دو بخش پایین تنه و بالاتنه می باشد که بخش بالاتنه با انواع تی شرت، بلوز و پیراهن پوشانده می شود و بخش پایین تنه نیز می تواند دامن و یا شلوار باشد.

لباس زنانه دارای دسته بندی های مختلفی است و بانوان می توانند براساس سلیقه و مدل های متنوعی که وجود دارد، لباس مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند.

دسته بندی که در لباس زنانه وجود دارد، ایجاب می کند که هر لباسی در مکانی خاص استفاده شود. به عنوان مثال در دسته بندی لباس زنانه نمی توان از تی شرت برای مجالس رسمی استفاده کرد؛ یا اینکه پوشیدن لباس های خانگی برای محل کار مجاز نیست.

جنس لباس ها

پارچه لباس از مواد بسیار متنوعی ساخته شده است که طیف گسترده ای از چرم و خز گرفته تا پارچه های بافته شده از الیاف طبیعی و مصنوعی، را در بر می گیرد. این پارچه ها به صورت های مختلف و در فرم های ساده ، ارزان ، گران و مجلل تهیه و تولید می شود. این در حالی است که از پوست و خز حیوانات بیشتر در دوره های ماقبل تاریخ استفاده می شده است، اما هنوز هم طراحان از آن استفاده می کنند و جزء کالاهای گران قیمت به شمار می رود. اگر چه امروزه بسیار کمتر از گذشته از خز و پوست حیوانات استفاده می شود ، اما استفاده از آن همچنان از نظر کمپین های حقوق حیوانات و آزادی حیوانات، بی رحمانه و کاری ظالمانه تلقی می شود.

جنس لباس ها متاثر از فرهنگ و موقعیت اجتماعی افراد

در برخی از فرهنگ ها، مانند آنچه در نواحی سردسیر کره زمین به ویژه نواحی قطبی یا نزدیک به قطب مرسوم است، پوشاک تابعی از اقلام در دسترس است. در فرهنگ های دیگر نیز عمدتا چنین است و لباس و پوشاک را عمدتا از الیاف مختلف حیوانی و گیاهی از جمله پشم ، پارچه ، پنبه ، ابریشم و… تهیه می کنند. در دوران های قدیم ساخت پارچه با دست یک فرآیند خسته کننده، زمان گیر و انرژی بر به حساب می آمد که شامل ساخت الیاف ، ریسندگی و بافندگی بود که امروزه به مدد گشایش های صنعتی این موضوع کاملا از میان رفته است.

انواع پارچه در فرهنگ های مختلف

فرهنگ های مختلف، شیوه های متفاوتی برای تولید لباس از پارچه را به وجود آورده اند که از متداول ترین این شیوه ها می توان به فرآیند اندازه گیری ، برش و دوخت پارچه با دست یا با چرخ خیاطی نام برد. در این روش اندازه هر فرد در ابتدا توسط خیاط اندازه گیری می شود و سپس برای او لباس مناسبی دوخته می شود. در عین حال به دلیل گرانی پارچه، در بسیاری از موارد از بقایای پارچه برای تهیه کلاه های چند تکه ، جلیقه و دامن استفاده می شود.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

خیاطی صنعتی

در خیاطی صنعتی بقایای پارچه در مجموع بیشتر است و گاهی هدررفت به قدری زیاد می شود که پاچه های باقی مانده  را به عنوان زباله به فروش می رسانند. همچنین ممکن است از آنها برای تهیه لحاف و تشک نیز استفاده کنند.

در نگاهی کلی لباس و پوشاک به منظور برآورده کردن اهداف زیر است:

1- محافظت از بدن

پوشاک همانگونه که از نامش پیداست، میتواند به عنوان محافظی در برابر عناصر مختلف محیطی نظیر سطوح ناهموار، گیاهان ایجاد کننده بثورات پوستی ، گزش حشرات ، تیغه ها و خارها در طبیعت قلمداد شود. لباس ها می توانند در برابر سرما یا گرما به صورت عایق عمل کنند و نیز می توانند به عنوان مانعی بهداشتی، مواد عفونی و سمی را از بدن دور نگه دارند. همچنین از بدن در برابر پرتوهای زیان بار خورشید همچون پرتوهای ماورا بنفش محافظت می کنند. استفاده از لباس جنبه های فصلی و منطقه ای دارد و در فصول مختلف و جوامع مختلف متفاوت خواهد بود.

2- زیبایی، شیک پوشی و بهره گیری از مد

پوشیدن لباس در زمان رفاه جوامع، بیش از هر چیز برگرفته از اهداف زیبایی و شیک بودن است. علاوه بر آن، بشر راه حل های متفاوتی برای کنار آمدن با خطرات زیست محیطی یا سایر خطرات احتمالی را نیز ابداع کرده است که در این میان می توان از طراحی لباس های فضانوردی، لباس ورزشکاران ، لباس زره پوش ، لباس غواصی ، لباس شنا ، لباس مخصوص زنبوردارن ،  لباس مخصوص موتور سیکلت سوارن و مسابقات مختلف یاد کرد.

3- هنجار اجتماعی و قانون

پوشیدن لباس یک هنجار اجتماعی است و در بیشتر مناطق جهان، عدم استفاده از آن در ملا عام، عملی شرم آور بوده و یا حتی در موارد بسیاری جرم تلقی می شود. 

4- کارکردهای اجتماعی و فرهنگی پوشاک

استفاده از پوشاک مجموعه ای از کارکردهای اجتماعی و فرهنگی مانند تمایزهای فردی ، شغلی و جنسیتی و موقعیت اجتماعی را در خود جای داده است. در بسیاری از جوامع، هنجارهای مربوط به لباس استانداردهایی همچون حیا ، دین ، جنسیت و موقعیت اجتماعی را منعکس می کند. لباس همچنین ممکن است به عنوان زینت و زیبایی و یا نمایه ای از سلیقه یا سبک شخصی و یا تفاخر ملی و فرهنگی نیز به شمار آید.

فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه
فروشگاه ها و بوتیک های لباس زنانه

مجموعه فروشگاه های پوشاک زنانه علی آباد

مجموعه فروشگاه های پوشاک زنانه علی آباد این افتخار را دارند تا با ارائه بهترین و متنوع ترین پوشاک و لباس زنانه، مطابق با انواع مدل های روز دنیا و در تمامی روزهای سال به شما عزیزان خدمت رسانی می کنند.

برای دریافت آخرین اخبار و مطالب محلات جنوب تهران همین حال به اینستاگرام نازی سرا مراجعه فرمائید .

رنگ های متناسب با پوست , لباس هایی که ما را لاغرتر نشان می دهد , لباس مناسب برای افراد قد کوتاه , شناختن سبک شخصی در لباس پوشیدن , بیش از اندازه از اکسسوری ها استفاده نکنید , برای شیک پوش بودن نیاز به صرف هزینه ی زیادی نیست , لباس هایی با رنگ های خنثی بپوشید

رنگ‌های مکمل را شناسایی کنید , انتخاب رنگ زمینه‌ای به‌عنوان رنگ اصلی , خرید لباس‌هایی با رنگ مشکی، سفید و طوسی , ست کردن کیف با شلوار یا دامن , ایجاد هارمونی با اکسسوری‌ها از نکات ست کردن لباس

امتیاز دهید
3.5/5
دکمه بازگشت به بالا